Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-09-22, 19:18   #1
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 730
Sharp$: 2296
Standard

Måndag 23/9 - Boden - V64 mm


Lägg ut texten.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-23, 16:59   #2
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 494
Sharp$: 10542
Standard

Avd 1. Jag tror att PJ håller ut HO och spetsar hem det med Needle'em och spikar till grymt spelvärde då denna lär trenda neråt. Men får avvakta värmning/intervju..
För övrigt ett otroligt jämnt lopp!

Avd 2. Ett riktigt svårrankat "grislopp"! Förstastrecket hamnar på Even Johnny då jag tror på högt tempo. Får han 1a/2a utv så tror jag att han vinner!

Avd 3. Visserligen ett skräplopp men en fyraåring med 1 (ETT) lopp innanför västen till 71% Är folk helt galna?!

Avd 4. Tror mest på Franssons bägge hästar. Fint låsvärde! Varnar lite för storskrällen Uberg Brage.

Avd 5. Här kommer omgångens bästa spik Coin Boy L.A. Bör enkelt runda detta pack!

Avd 6. Öppet!
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-24, 04:52   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 730
Sharp$: 2296
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Avd 1. Jag tror att PJ håller ut HO och spetsar hem det med Needle'em och spikar till grymt spelvärde då denna lär trenda neråt. Men får avvakta värmning/intervju..
För övrigt ett otroligt jämnt lopp!

Avd 2. Ett riktigt svårrankat "grislopp"! Förstastrecket hamnar på Even Johnny då jag tror på högt tempo. Får han 1a/2a utv så tror jag att han vinner!

Avd 3. Visserligen ett skräplopp men en fyraåring med 1 (ETT) lopp innanför västen till 71% Är folk helt galna?!

Avd 4. Tror mest på Franssons bägge hästar. Fint låsvärde! Varnar lite för storskrällen Uberg Brage.

Avd 5. Här kommer omgångens bästa spik Coin Boy L.A. Bör enkelt runda detta pack!

Avd 6. Öppet!
Bra tankar, hade du där.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td