Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-09-18, 11:04   #1
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 730
Sharp$: 2296
Standard

Tipsprogrammet 8 rätt - har fått ett lyft


Tipsprogrammet 8 rätt är mycket bättre nu tycker jag, då inte Per Skoglund är med. Det är störande då han sitter och matar hästen med morot och samtidigt blir biten.

Nu är Per utbytt mot Peter Andersson. Hoppas inte det är tillfälligt.
Nu går det mycket bättre att koncentrera sig på det som diskuteras.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Billman (+10)
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-18, 14:36   #2
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 300
Sharp$: 2495
Standard

Har också retat mig på detta tilltag. Mycket bizarrt med hästarna som bet honom.

Vi hade en lugn V75 period utan Per Skoglund i somras men så dök han upp på plattformen utanför stallarna på Valla. Hoppade över staketet och rusade efter alla möjliga och omöjliga. Bland annat Riordan som blev förbannad för han visste inte om dom låg live eller inte. Det berättade i P.S. Och alla dessa huvudlag som tröskas gång efter annan med stora pantomim gester så att vi ska fatta. Händerna runt ögonen och allt vad det är. Grandiose delusion? efter att ha varit ensam på plan under lång tid.

Jag, som är gammal i gården, vet inte till denna dag, trots år av förklaringar och snack om huvudlag, om det är gynnsamt för just den hästen eller inte. Just då. Om det är det, skulle väl alla ha norsk gas eller can´t see-back eller vad tusan det är. Här kan AI hjälpa. Visar på en nanosekund vilka hästar som har blivit hjälpta av ett visst huvudlag.

Killgissa inte.

Senast redigerad av Billman den 2024-09-18 klockan 14:37. Anledning: stavfel
Billman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td