|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-09-15, 10:21 | #61 |
[QUOTE=shasha;830105]Jaha, den där skrällen med Thomas Dalborg hade man på V5:an och V75:an, men vad spelar det för roll när jag hade utgång på 4 hästar varav 3 förlorde...blir int ens 5 rätt...Tog inte med Micke för jag tycker kusken förlorar mest...
Ja ja, det går fler lopp.[/QU Jackpoten var inte långt borta, avd 5 räddade 5-rättspoolen från att helt konfiskerad av Jackpots-Hasse. Bolaget fick full bricka med 1 spik på Dwight och Zebulon. Steffe, marknadschefen på Sundbyholm är erkänt vass på att tippa trav, så även igår, ha koll på honom. Bara lir vid jackpot fram till årsskiftet, sen läggs bolaget ner. Ev framtida lir läggs i Frankrike, så mitt mikroskopiska kunnande om trav tangerar efter årsskiftet tomma mängden. Ligger lågt med egna spel, lirar aldrig slentrianmässigt, intresset är så skadeskjutet och jag har svårt att uppbringa någon energi för att plöja startlistor. Mer tid åt utomhusaktiviteter med hundarna, flugbindning, svamplockning, matlagning, orientering och träning på gym och i bassäng. Mål: aldrig mer sola i vassen, beach 2025 med massor av Hobie Cat segling. Håller tummarna för er alla som håller travet och dårarna på ATG under armarna med lir, pga kärlek till travsporten. Heder! |
|
|