|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-09-12, 13:34 | #1 |
Travronden debatt om V75
Det här med att tvinga fram mätvara värden som ett tecken på att man lyckats tycker jag blir väldig oärlig i ATG:s fall, när de räknar antal "kunder" som ett tecken på framgång utifrån vad han säger ca 23:42
https://www.travronden.se/travsport/...2BVjIHLA%3D%3D Man får ta mig fan inte ens titta på ATG-liven i datorn utan att ha ett konto på ATG och vara inloggad. Och hela tiden får man den irriterande meddelande att för ens egen säkerhet, loggas man strax ut när man inte varit aktiv senaste 5 minuter. En V75 omgång tar ta mig fan flera timmar och då vill inte jag få den där jäkla meddelande var 5:e minut!!! Gör det möjligt att se liven utan att vara inloggad...för säkerhetens skull... Nej, just det, chefen ska tvinga fram mätvara siffor som tecken på framgång.... Intressant fråga till Magnus Djuse 45:52 om hur det skulle påverka han om man släckte oddstavlan. Släckt den!!!...tycker jag. Ibland visar alla siffror att en storoddsare har stora chanser att vinna...men kusken lägger sig invändig och spelar död och man fattar ingenting...oddstavlan kan vara förklaringen. Senast redigerad av shasha den 2024-09-12 klockan 14:16. |
|
2024-09-12, 16:25 | #2 | |
Citat:
|
||
|