Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-09-12, 13:34   #1

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2204
Standard

Travronden debatt om V75

Det här med att tvinga fram mätvara värden som ett tecken på att man lyckats tycker jag blir väldig oärlig i ATG:s fall, när de räknar antal "kunder" som ett tecken på framgång utifrån vad han säger ca 23:42
https://www.travronden.se/travsport/...2BVjIHLA%3D%3D

Man får ta mig fan inte ens titta på ATG-liven i datorn utan att ha ett konto på ATG och vara inloggad. Och hela tiden får man den irriterande meddelande att för ens egen säkerhet, loggas man strax ut när man inte varit aktiv senaste 5 minuter. En V75 omgång tar ta mig fan flera timmar och då vill inte jag få den där jäkla meddelande var 5:e minut!!! Gör det möjligt att se liven utan att vara inloggad...för säkerhetens skull...
Nej, just det, chefen ska tvinga fram mätvara siffor som tecken på framgång....

Intressant fråga till Magnus Djuse 45:52 om hur det skulle påverka han om man släckte oddstavlan.
Släckt den!!!...tycker jag. Ibland visar alla siffror att en storoddsare har stora chanser att vinna...men kusken lägger sig invändig och spelar död och man fattar ingenting...oddstavlan kan vara förklaringen.

Senast redigerad av shasha den 2024-09-12 klockan 14:16.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-12, 16:25   #2

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1737
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Det här med att tvinga fram mätvara värden som ett tecken på att man lyckats tycker jag blir väldig oärlig i ATG:s fall, när de räknar antal "kunder" som ett tecken på framgång utifrån vad han säger ca 23:42
https://www.travronden.se/travsport/...2BVjIHLA%3D%3D

Man får ta mig fan inte ens titta på ATG-liven i datorn utan att ha ett konto på ATG och vara inloggad. Och hela tiden får man den irriterande meddelande att för ens egen säkerhet, loggas man strax ut när man inte varit aktiv senaste 5 minuter. En V75 omgång tar ta mig fan flera timmar och då vill inte jag få den där jäkla meddelande var 5:e minut!!! Gör det möjligt att se liven utan att vara inloggad...för säkerhetens skull...
Nej, just det, chefen ska tvinga fram mätvara siffor som tecken på framgång....

Intressant fråga till Magnus Djuse 45:52 om hur det skulle påverka han om man släckte oddstavlan.
Släckt den!!!...tycker jag. Ibland visar alla siffror att en storoddsare har stora chanser att vinna...men kusken lägger sig invändig och spelar död och man fattar ingenting...oddstavlan kan vara förklaringen.
Vilken oddstavla? Den på banan eller den du ser i appen/på nätet??
znipstern är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-12, 17:07   #3

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Vilken oddstavla? Den på banan eller den du ser i appen/på nätet??
Den på banan
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td