Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-08-31, 18:05   #61
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2729
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Det gick att lämna in!

1: 1, 6, 10, 12 (8, 9)
2: 2, 3, 8, 10 (4, 9)
3: 4 Staro Mack Crowe (6, 5)
4: 2, 3, 4, 5 (6, 1)
5: 1, 2, 4, 5, 8 (7, 11)
6: 7 Nilla Lane (5, 6)
7: 2 Spartakus (3, 1)

4x4x1x4x5x1x1 = 320 rader.
320 x 1 x 0,50 kr = 160,00 kr.
Totalt: 160,00 kr.
Rättningskod: KGH CXG XMB

Snålt med streck kvar. Gillar dock stammen på Nilla Lane e. Ready Cash och Love you som morfar. Upplagt för hård körning, då biter nog de generna bra till slut.

Senast redigerad av ms den 2024-08-31 klockan 18:08.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-31, 18:08   #62

Reg.datum: apr 2020
Sharp$: 1256
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Snålt med streck kvar. Gillar dock stammen på Nilla Lane e. Ready Cach och Love you som morfar. Upplagt för hård körning, då biter nog de generna bra till slut.
Håller tummarna!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+25)
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-31, 18:30   #63

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fancyclown Visa inlägg
Värde 400:-

Nu är det fan nog med v75 i år. Gör om propositionerna, inför lite nya bansträckningar, gör nånting. Totalt mörker nu.
7 lågklassiga stolopp med 3 tilläggsvolter och endast lärlingar får köra loppen. Då lär det nog bli hög utdelning.
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-31, 18:31   #64

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

Chans på 5 rätt, som troligtvis ger noll kronor om en av de 2 favoriterna vinner.
Nej, jag skippar V75 framöver...utom på söndagarna :-)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-31, 18:43   #65

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

3st Trixton avkommor som vinnare på V75 idag. Kan bli en fjärde om Paalemannen har torrt krut i bössan.
Bara så ni vet.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-31, 18:50   #66

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Så skall de tas!!!

TVILLING
Inlämnat: 2024-08-31, 17:44
Jägersro Lopp 11
Lördag 2024-08-31
Start: 18:43
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 4

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: RFG DTR XSW
--------------------------------
Rätt kombination Odds
2/4 17,58
Utbetalt: 527,00 kr
--------------------------
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2024-08-31, 17:47
Jägersro
Lördag 2024-08-31
Start: 18:23
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 7
2: 4 Swish the Cash

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Rättningskod: TDB DTT TVX
-----------------------
Rätt kombination Odds
5-4 60,06
Utbetalt: 600,00 kr

Senast redigerad av hoola den 2024-08-31 klockan 18:58.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-31, 19:13   #67

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Så skall de tas!!!

TVILLING
Inlämnat: 2024-08-31, 17:44
Jägersro Lopp 11
Lördag 2024-08-31
Start: 18:43
Vadet gäller startnummer

Hästar
2, 4

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Rättningskod: RFG DTR XSW
--------------------------------
Rätt kombination Odds
2/4 17,58
Utbetalt: 527,00 kr
--------------------------
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2024-08-31, 17:47
Jägersro
Lördag 2024-08-31
Start: 18:23
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 7
2: 4 Swish the Cash

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Rättningskod: TDB DTT TVX
-----------------------
Rätt kombination Odds
5-4 60,06
Utbetalt: 600,00 kr
Snyggt!
Hade Swish the Cash som min 3: rankade men var för dum för att jaga spelvärde och spela på den.Istället jagade jag Organzza som i vanlig ordning galopperade bort sig.
Gammal 2024-08-31, 19:25   #68

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Snyggt!
Hade Swish the Cash som min 3: rankade men var för dum för att jaga spelvärde och spela på den.Istället jagade jag Organzza som i vanlig ordning galopperade bort sig.
Christoffers Spartakus (favoriten) höll inte. Organzza blev överforcerad och Mulberry var usel.
Med facit i hand: Erikssons hästar var ingenting att hålla i handen.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-31, 19:57   #69

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Christoffers Spartakus (favoriten) höll inte. Organzza blev överforcerad och Mulberry var usel.
Med facit i hand: Erikssons hästar var ingenting att hålla i handen.
Nej, det var inte deras dag idag. Även om jag trodde allra mest på Mulberry... som fick en ny kusk idag. Möjligen att Jepson som känner hästen hade lyckas bättre, även om Adielsson också är en grym kusk.
Gammal 2024-09-01, 00:03   #70

Baltasars avatar

Reg.datum: jan 2021
Sharp$: 606
Standard

Citat:
Nej, det var inte deras dag idag. Även om jag trodde allra mest på Mulberry... som fick en ny kusk idag. Möjligen att Jepson som känner hästen hade lyckas bättre, även om Adielsson också är en grym kusk.
Många inkl. mig själv trodde på Mulberry idag, det vi missade var att Ö. Kihlström skulle spetsa med 2 S.G.Mistral och svara ut Adielsson.
Ett klassiskt scenario på ett överpacad lopp..
Sen kom Goop och vann från spår 8..

Att MAD är en offensiv ung kusk och vågar ta för sig är ingen tvekan om..
Men att han vinner 4 av 7 lopp skapar en annan fråga :"Hur kan de andra hästekipagen vara så dåliga på v75 "?

Till slut så van äntligen A. Kolgjini ett V75 lopp igen

Hela jackpott omgången ran ut som en lättmjölk ut på golvet ..miljonerna försvann..

Senast redigerad av Baltasar den 2024-09-02 klockan 10:34.
Baltasar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-02, 08:45   #71

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5586
Standard

Det skall mycket till att få en travtok som mig att tröttna.
Ärligt talat trodde jag inte det var möjligt, bara att få kasta sig över startlistorna
i början av veckan inför V75 var en kick.
Kollade efter något spännande vinnarlir på V64 eller en dagens dubbel med spelvärda odds. Lirade även V86, om än mer sporadiskt.

V64 vinnarspel har gått bort, DD i veckan lika så, V86 extremt sporadiskt
och nu för första gången trots mycket pengar på jackpot, så hittade jag inte inspirationen att lägga lir i lördags.
Har hoppat omgångar tidigare, då risken för låg utdelning varit överhängande,
som en omgång som igår söndagens V75:a.
Men aldrig en jackpot omgång på V75.

Trodde det aldrig skulle hända, men de jobbar bra på ATG för att ta död på de sista entusiasterna. Travet har blivit lika spännande som att se målarfärg torka.

Fattar inte för mitt liv hur man låtit styrningen av den roliga fantastiska travsporten hamna i händerna på gäng stollar på ATG.
De har lyckats med det omöjliga, att knäcka mitt enorma intresse för trav
helt, så jag inte ens finner en gnutta inspiration att snickra ihop ett system
till en jackpotomgång på 75 miljoner.

De är duktiga på att ha sönder där uppe i stora kåken.

Jag vet inte hur många gubbar jag lärt känna genom åren, som aldrig missade
en omgång på många decennier, som nu har lagt liret på hyllan för gott.
Trodde det var omöjligt då gubbarna andades trav, men Jackpot Hasse och kompani på ATG lyckades med det omöjliga.
Gubbarna lirar inte längre och nu har de efter långt mixtrande, även fått luften att gå ur mig gällande spel på hästar.

Gubbarna på ATG har överträffat sig själva, med det som jag själv inte trodde var
möjligt. Jag har helt enkelt tappat intresset för trav.
Orkar inte bli mer förbannad, känslan är att Samhall skulle sköta travet så mycket bättre än ” the untouchables” i toppen på ATGs skyddade verkstad.
ATG ett bolag med mycket svaga ägare.

Det känns enormt trist, men jag sällar mig till travgubbarna med en enorm samlad kunskap över decennier lir, som helt tappat inspirationen sedan Skarplöths intåg på ATG.
Travet, spelet och spelarna hade en själ, från topp till tå, den känns tyvärr helt död nu och för min del känns det för jävla trist att inte ens lyckas bygga upp
tillräckligt med intresse och glädje att det blir pass en jackpotomgång med 75 miljoner i potten.

Räknenissarna på ATG jublar och traventusiasterna dör.

Bra jobbat Hasse!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-02, 09:43   #72

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Det skall mycket till att få en travtok som mig att tröttna.
Ärligt talat trodde jag inte det var möjligt, bara att få kasta sig över startlistorna
i början av veckan inför V75 var en kick.
Kollade efter något spännande vinnarlir på V64 eller en dagens dubbel med spelvärda odds. Lirade även V86, om än mer sporadiskt.

V64 vinnarspel har gått bort, DD i veckan lika så, V86 extremt sporadiskt
och nu för första gången trots mycket pengar på jackpot, så hittade jag inte inspirationen att lägga lir i lördags.
Har hoppat omgångar tidigare, då risken för låg utdelning varit överhängande,
som en omgång som igår söndagens V75:a.
Men aldrig en jackpot omgång på V75.

Trodde det aldrig skulle hända, men de jobbar bra på ATG för att ta död på de sista entusiasterna. Travet har blivit lika spännande som att se målarfärg torka.

Fattar inte för mitt liv hur man låtit styrningen av den roliga fantastiska travsporten hamna i händerna på gäng stollar på ATG.
De har lyckats med det omöjliga, att knäcka mitt enorma intresse för trav
helt, så jag inte ens finner en gnutta inspiration att snickra ihop ett system
till en jackpotomgång på 75 miljoner.

De är duktiga på att ha sönder där uppe i stora kåken.

Jag vet inte hur många gubbar jag lärt känna genom åren, som aldrig missade
en omgång på många decennier, som nu har lagt liret på hyllan för gott.
Trodde det var omöjligt då gubbarna andades trav, men Jackpot Hasse och kompani på ATG lyckades med det omöjliga.
Gubbarna lirar inte längre och nu har de efter långt mixtrande, även fått luften att gå ur mig gällande spel på hästar.

Gubbarna på ATG har överträffat sig själva, med det som jag själv inte trodde var
möjligt. Jag har helt enkelt tappat intresset för trav.
Orkar inte bli mer förbannad, känslan är att Samhall skulle sköta travet så mycket bättre än ” the untouchables” i toppen på ATGs skyddade verkstad.
ATG ett bolag med mycket svaga ägare.

Det känns enormt trist, men jag sällar mig till travgubbarna med en enorm samlad kunskap över decennier lir, som helt tappat inspirationen sedan Skarplöths intåg på ATG.
Travet, spelet och spelarna hade en själ, från topp till tå, den känns tyvärr helt död nu och för min del känns det för jävla trist att inte ens lyckas bygga upp
tillräckligt med intresse och glädje att det blir pass en jackpotomgång med 75 miljoner i potten.

Räknenissarna på ATG jublar och traventusiasterna dör.

Bra jobbat Hasse!
Jag tycker som du Jajjan. Efter 50 års travande som spelare , hästägare ( sporadiskt) och travtok har mitt intresse svalnat rejält. Spelar någon enstaka gång men har ingen feeling längre.
Bra pengar att köra om på storbanorna men Stortränare och Catch Driver ligan ser till att prispengarna hamnar i rätt fickor. Småtränare och hobby hästägare får dela på smulorna som blir över i ojämna lopp med 2-3 storfavoriter är ett vanligt upplägg vecka ut och vecka in.

Ett andels köp på en välstammad 1 åring ligger dock och skaver i mitt
lite skamfilade trav intresse. Vore kul att testa en sista gång innan mitt livståg går till slutstationen och träfacken står på perrongen.
Men Svenska travsporten och spelet är definitivt på väg att nedmonteras.

Trav är Trav sa Olle men han hade nog tyckt som vi om han upplevt eländet.
Vi kämpar på Jajjan.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-09-02 klockan 17:44. Anledning: Lite mer funderingar
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-02, 11:39   #73

Standard

Minns kommentar från en av de duktiga spelarna på Sharps som skrev att han bara spelar på V75 när det är jackpott och annars bara V4 och V5...kanske en väg att gå? Dessa spel är antagligen inte sönderanalyserade och det finns inte andelsköp för 5-siffrig som gör det svårare att få tillbaka några pengar…åh andra sidan, blir potten liten till dessa spel utan dessa stora andelspel?....
GS75 tror jag kan vara en väg att gå. Inte sönderanalyserade och oftast låg klass på loppen.
Men, om man tittar på vad V86, V75 och GS75 gett månad för månad under 2024, är det inte direkt kaffepengar ....
Gammal 2024-09-02, 17:04   #74
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3478
Standard

Citat:
Minns kommentar från en av de duktiga spelarna på Sharps som skrev att han bara spelar på V75 när det är jackpott och annars bara V4 och V5...kanske en väg att gå? Dessa spel är antagligen inte sönderanalyserade och det finns inte andelsköp för 5-siffrig som gör det svårare att få tillbaka några pengar…åh andra sidan, blir potten liten till dessa spel utan dessa stora andelspel?....
GS75 tror jag kan vara en väg att gå. Inte sönderanalyserade och oftast låg klass på loppen.
Men, om man tittar på vad V86, V75 och GS75 gett månad för månad under 2024, är det inte direkt kaffepengar ....
Blir lite konfunderad, alla skriver att dessa butiksandelsspel är värdelösa och går med jätte förluster varje månad men ändå hävdar man att det är dom som gör att utdelningarna blir låga hmm hur går den ekvationen ihop?

För övrigt tycker jag att spela enbart V6 på V64 är det bästa spelet nu för tiden, och om man bara kan släppa tanken på mångmiljon vinster så kan det funka riktigt bra.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-09-02, 19:07   #75

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Blir lite konfunderad, alla skriver att dessa butiksandelsspel är värdelösa och går med jätte förluster varje månad men ändå hävdar man att det är dom som gör att utdelningarna blir låga hmm hur går den ekvationen ihop?

För övrigt tycker jag att spela enbart V6 på V64 är det bästa spelet nu för tiden, och om man bara kan släppa tanken på mångmiljon vinster så kan det funka riktigt bra.
Håller med om V64-ibland kan det bli en slant. I maj fick jag t.ex in lite över 50 tusen på V64:an när 2 skrällar vann. En bra slant och misstänker att de duktiga med större plånbok spelar med faktor och får ännu mera.
Som t.ex den som fick nästan 80 tusen här om dagen när 6 rätt gav under 800kr...
Finns pengar att tjäna för dem som vet hur.
Svara

td