Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-08-20, 20:51   #16

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 669
Standard

Kommer vi över 100 kr på 7 rätt?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 20:54   #17

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2377
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Supervisor Visa inlägg
Gillar INTE Lugauer.
Gick ut sent framför Djuse med sin chanslösa krake bara för att leka bromskloss.
Precis. Jag har också lite svårt för honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Supervisor (+8)
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 21:06   #18

Reg.datum: apr 2020
Sharp$: 1252
Standard

I avd. 4 körde Kihlström nr 10 som hann vann med ett par segrar tidigare.
Stoet har har sprungit in drygt 3,7 miljoner, d.v.s. ett par gånger mer än alla andra konkurrenter tillsammans.

"- Hon håller jättebra form och är en av de bättre i kullen. Spår tio behöver inte vara dåligt då hon tål alla typer av upplägg, men optimalt vore nog en ryggresa och sedan attackera under slutrundan. Det ser ut som en bra chans. Det blir blinkers nu istället för ett norskt huvudlag, i övrigt inga ändringar, säger Erwin Bot."

Kihlström försökte inte ens.
Också ett sätt att bli av med en konkurrent i Derbystoet?
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 21:20   #19

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Citat:
Stoet har har sprungit in drygt 3,7 miljoner, d.v.s. ett par gånger mer än alla andra konkurrenter tillsammans.

"- Hon håller jättebra form och är en av de bättre i kullen. Spår tio behöver inte vara dåligt då hon tål alla typer av upplägg, men optimalt vore nog en ryggresa och sedan attackera under slutrundan. Det ser ut som en bra chans. Det blir blinkers nu istället för ett norskt huvudlag, i övrigt inga ändringar, säger Erwin Bot."

Ninetta var väl inte som bäst i Stochampionats finalen senast och inte idag heller. Örjan kände nog detta tidigt och var chanslös på en tätplacering.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 21:21   #20

Standard

Citat:

Han "körde bort" hästen med flit med andra ord.
Jag kollade om loppet, och Örjan verkade nöjd där han satt.
Han har definitivt INTE spelarnas intresse i åtanke direkt.
Han är taktiker. Lite lurig och preparékörningsvarning på den gubben.

Därför är det rätt så uppfriskande med Djuse-bröderna, som inte tar några fångar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Supervisor (+10)
Gammal 2024-08-20, 21:27   #21

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10752
Standard

En inte alltför oväntad omgång.. Jägers och kvallopp
Lampan skrek illrött så jag lade inte en krona. Bergsåker ser roligare ut.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 21:28   #22

Standard

OK, och det fortsätter i samma tråkiga anda.
Blev ungefär så värdelöst som jag hade tänkt mig.
Tur att man höll i pengarna ikväll. Ingen omgång att ösa pengar på.

Kräkreflexen går alltid igång på mig då jag hör det tråkiga ordet "uttagningslopp".

Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2024-08-20 klockan 21:29.
Gammal 2024-08-20, 21:31   #23

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Njuter av kvällens uttagningar . Grymt kul att kolla.

Ska bli kul att se vad Trogir går för i avd 6 på atgs V75 spel. Love you avkomman ska tävla barfota runt om för andra gången. Ska ha varit grym första gången. Dessutom bike för första gången. Ska vara startsnabb.

Men svår att sätta in i loppet så klart men på den infon skulle jag inte ta bort den i alla fall om jag spelade V75 som 20 procentare .
Surt att inte luckan kom tidigare. Hade en hundring vinnare till 5 ggr men det var också enda spelet i kväll.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 21:38   #24

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2206
Standard

Spelade inte ikväll av samma skäl som flera redan nämnd:uttagningslopp ger inga överraskningar= låg utdelning.
Men jag har även för länge sedan slutat spela på omgångar med jackpott. Detta eftersom jag upplever, vilket kan vara hel fel, att det då också blir låg utdelning, även när omgången är klurig. Min förklaring är att de duktiga och de med stora plånböcker går in först när det är jackpott.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 21:56   #25

Standard

Oj,oj,oj vilket lopp. Ingen Jägers lunk precis. Epic Kronos var grym och Stens Rubin föll med flaggan i topp. 12,0 på 2640 av fyraåringar är respekt.
Gammal 2024-08-20, 21:56   #26

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Härlig travkväll där nästan alla man ville ha till finalerna tog sig dit . En av årets roligaste travkvällar .

Sen klagas det mest här på att favoriterna vann men det var väl ingen överraskning ens på förhand ? Och hade man önskat att de bästa fyraåringarna skulle missat derbyt ?

I morgon norska derbyuttagningar på V86 . Så tänk på det innan ni lämnar in V86 kupongerna . Missar tyvärr dom då jag redan köpt biljett till MFFs Champions leauge kval när jag såg startlistan.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-20, 22:53   #27

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Härlig travkväll där nästan alla man ville ha till finalerna tog sig dit . En av årets roligaste travkvällar .

Sen klagas det mest här på att favoriterna vann men det var väl ingen överraskning ens på förhand ? Och hade man önskat att de bästa fyraåringarna skulle missat derbyt ?

I morgon norska derbyuttagningar på V86 . Så tänk på det innan ni lämnar in V86 kupongerna . Missar tyvärr dom då jag redan köpt biljett till MFFs Champions leauge kval när jag såg startlistan.
Vi pratar självklart ur en spelares synvinkel om du inte förstod det.
Däremot fina lopp såklart med väntade hästar som gick vidare.

Malmö får det nog tuffare men håller tummen. Alltid skoj om vi har representanter från Swe i Champions Leauge!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-21, 10:31   #28

Standard

Macahan

Perfekt startspår 3 i Derby Finalen. Jag säger bara se upp i backen Wäjersten,Nurmos och Redén. Jag blir inte förvånad om Jepson är först på stregen.
Hästen är grym och stark som en oxe. Stort grattis Maria Törnqvist. Du är oxå grymt duktig.

Final fältet domineras av Solvallas stortränare men 2 Åby hästar och 1 Halmstad häst är inte fel. Bergsåker 2 och Gävle fick oxå vinnare.
Jägers får nöja sig med fin travsport.
Nimczyk vete fasen var han hör hemma geografiskt. Holland ?
Förlåt dåligt påläst. Nimczyk hyr ju in sig hos Kolgjinis på Vomb. Jägersros Gocciadoro. He,he. Men han har kvar sin Tyska träningsanläggning oxå. Och om man är snäll så kan vi säga att Jägersro får lukta på Derby final glöggen oxå med ett filialekipage .

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-21 klockan 14:24.
Svara

td