|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-08-20, 20:54 | #17 |
Precis. Jag har också lite svårt för honom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Supervisor (+8) |
|
2024-08-20, 21:06 | #18 |
I avd. 4 körde Kihlström nr 10 som hann vann med ett par segrar tidigare.
Stoet har har sprungit in drygt 3,7 miljoner, d.v.s. ett par gånger mer än alla andra konkurrenter tillsammans. "- Hon håller jättebra form och är en av de bättre i kullen. Spår tio behöver inte vara dåligt då hon tål alla typer av upplägg, men optimalt vore nog en ryggresa och sedan attackera under slutrundan. Det ser ut som en bra chans. Det blir blinkers nu istället för ett norskt huvudlag, i övrigt inga ändringar, säger Erwin Bot." Kihlström försökte inte ens. Också ett sätt att bli av med en konkurrent i Derbystoet? |
|
2024-08-20, 21:20 | #19 | |
Citat:
|
||
2024-08-20, 21:21 | #20 | |
Citat:
Jag kollade om loppet, och Örjan verkade nöjd där han satt. Han har definitivt INTE spelarnas intresse i åtanke direkt. Han är taktiker. Lite lurig och preparékörningsvarning på den gubben. Därför är det rätt så uppfriskande med Djuse-bröderna, som inte tar några fångar. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Supervisor (+10) |
||
2024-08-20, 21:27 | #21 |
En inte alltför oväntad omgång.. Jägers och kvallopp
Lampan skrek illrött så jag lade inte en krona. Bergsåker ser roligare ut. |
|
2024-08-20, 21:28 | #22 |
OK, och det fortsätter i samma tråkiga anda.
Blev ungefär så värdelöst som jag hade tänkt mig. Tur att man höll i pengarna ikväll. Ingen omgång att ösa pengar på. Kräkreflexen går alltid igång på mig då jag hör det tråkiga ordet "uttagningslopp". Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2024-08-20 klockan 21:29. |
|
2024-08-20, 21:31 | #23 | |
Citat:
|
||
2024-08-20, 21:38 | #24 |
Spelade inte ikväll av samma skäl som flera redan nämnd:uttagningslopp ger inga överraskningar= låg utdelning.
Men jag har även för länge sedan slutat spela på omgångar med jackpott. Detta eftersom jag upplever, vilket kan vara hel fel, att det då också blir låg utdelning, även när omgången är klurig. Min förklaring är att de duktiga och de med stora plånböcker går in först när det är jackpott. |
|
2024-08-20, 21:56 | #25 |
Oj,oj,oj vilket lopp. Ingen Jägers lunk precis. Epic Kronos var grym och Stens Rubin föll med flaggan i topp. 12,0 på 2640 av fyraåringar är respekt.
|
|
2024-08-20, 21:56 | #26 |
Härlig travkväll där nästan alla man ville ha till finalerna tog sig dit . En av årets roligaste travkvällar .
Sen klagas det mest här på att favoriterna vann men det var väl ingen överraskning ens på förhand ? Och hade man önskat att de bästa fyraåringarna skulle missat derbyt ? I morgon norska derbyuttagningar på V86 . Så tänk på det innan ni lämnar in V86 kupongerna . Missar tyvärr dom då jag redan köpt biljett till MFFs Champions leauge kval när jag såg startlistan. |
|
2024-08-20, 22:53 | #27 | |
Citat:
Däremot fina lopp såklart med väntade hästar som gick vidare. Malmö får det nog tuffare men håller tummen. Alltid skoj om vi har representanter från Swe i Champions Leauge! |
||
2024-08-21, 10:31 | #28 |
Macahan
Perfekt startspår 3 i Derby Finalen. Jag säger bara se upp i backen Wäjersten,Nurmos och Redén. Jag blir inte förvånad om Jepson är först på stregen.
Hästen är grym och stark som en oxe. Stort grattis Maria Törnqvist. Du är oxå grymt duktig. Final fältet domineras av Solvallas stortränare men 2 Åby hästar och 1 Halmstad häst är inte fel. Bergsåker 2 och Gävle fick oxå vinnare. Jägers får nöja sig med fin travsport. Nimczyk vete fasen var han hör hemma geografiskt. Holland ? Förlåt dåligt påläst. Nimczyk hyr ju in sig hos Kolgjinis på Vomb. Jägersros Gocciadoro. He,he. Men han har kvar sin Tyska träningsanläggning oxå. Och om man är snäll så kan vi säga att Jägersro får lukta på Derby final glöggen oxå med ett filialekipage . Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-21 klockan 14:24. |
|
|