Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-08-15, 15:27   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3092

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lördag 17 aug - V75 Gävle

Två Redén-hästar strukna. Bl a favoriten Kentucky River. Dags för peppar?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-15, 15:58   #2

Standard

Kentucky River struken för hosta. Hm...
Gammal 2024-08-15, 17:10   #3

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Torsdags Surr

V75 1) Som vanligt lite halvklurigt Klass 2 försök.
2 Steady Roc Spår 2 i volt är ju alltid en utmaning men Erik fixar nog detta och då kan nog hästen vara med på stregen. Gick skapligt på distansen senast. Står lite hårt inne men det vet ju inte hästen om
6 Carrera Hall Sjöström kanske siktar på en spets och slut Victoria ?
Hästen har spring i bena och fixar nog distansen.
8 See My Muscle är hårt betrodd trots byngligt läge. Ok varit på plats i 9 av 10 starter dock i ganska enkla gäng. Hm kanske lite favorit i fara.
10 Indigo Brick står onekligen bra inne i klassen och har visat bra klass hela sommaren. Dock lite kusk frossa i min värld. PG vinner inte så ofta i högsta serien. Kanske beror på att han nästan aldrig kör där

V75 2) 1 Parveny är mitt drag i ihålig Silverdivision. Spets slut

V75 3) 3 Far Wise As Riordan har hästen iordning och jag håller tummarna för en Halmstad dubbel. Både kusk och tränare kommer från Västkustens Trav Mecka.

V75 4) 1 Money Matters tar Jorma piken är det väl hästen att slå.
3 Ready Star står lite halvhårt inne klassen men läget är bra och Westholm vässar upp med Bike.
6 Mellby Knekt slår lite ur underläge. Men farlig att glömma.
10 Rapid Pal får en Stänkar varning.

V75 5) 3 Staro Mack Crowe Petri Puro uppfödningen såg grym ut i debuten för Djuse pojkarna senast. Mitt spikförslag. Bold Eagle och Giant Crowe är perfekta gener.

V75 6) 3 S.G.Empress 3 års märren har gjort allt rätt hittills och Walman höstar in ännu en klassisk årgångs seger. Det går bra nu.

V75 7) Mycket jämn och spelvärd Bronsdivision. Dessutom voltstart och lång distans.
3 Urbina Southwind Hästen har gått som tåget hela året och definitivt värd en vinst. Distansen ?
6 Global Caps var grym senast och är nog lite distansgynnad. Upp till bevis Voltjorma
12 Keep Gamble har pausat sedan Harpers men Nurmos brukar inte fuska med träningen och detta är oxå en distansgynnad rackare.
8 Hashtag Simoni Vinner inte på beställning. Knappast nu heller. Ett år sedan sist men loppet är ju vidöppet !

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-15 klockan 17:13.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-15, 19:14   #4

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 4167
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg

V75 6) 3 S.G.Empress 3 års märren har gjort allt rätt hittills och Walman höstar in ännu en klassisk årgångs seger. Det går bra nu.
Du har nog rätt men jag kommer inte att spela utan Anders Erikssons fina märr 7 Ready To Run HC. Jag har sett de två senaste loppen och tycker det är ett riktigt löfte. Anders har inte kört en meter, hon har skött all själv och är helt cool efter loppen.
Det är förstås mycket begärt att hon ska slå de här mer rutinerade och hårdare hästarna från spår 8 men jag vill inte spricka på henne.
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-16, 11:12   #5

Sharp$: 5448
Standard

Kort upplopp på självspringande bana ställer till det, men inte ens under pistolhot från ”Fred”* spelar jag utan:

Edelweiss 5% som står på tur, på några tusenlapoar perfekt inne i loppet, funkar bakifrån och på distansen, kommer med kanonform.
OJA söker rygg på MAD-boy som masserar Greensboro Zet till åter en gunga, sen är det bara
att dra i högertömmen genom sista kurvan för OJA och vinka till publiken. 5%, jag säger bara “Göta Petter”

* Fred (Fred Flintstone) mannen som ser klart, allas vår Eskil Hellberg.

10 Reven Dejavu 4% hämmas av spåret, en homie som brukar leverera på hemmaplan, ton sparat i linorna senast (skrek nästagångare) Wallin vill inte jinxa och ligger lågt pga bakspår.

10 Global Badman drog som övriga nämnda ett Svarte Petter spår, men jag orkar bara inte flyga på Wäjerstens, som kom i mål helt okörd 10.6 som 6:a.
0/9 på distansen skrämmer packet, så reapriset 3% känne oemotståndligt.

Normans 10 Indigo Brick 11% kommer med på stallform och Normans metamorfos på sistone, trots att Norman i stort sett alltid varit ”no,no” från bakspår på V75.

Spikar jag någon blir det nog Edelweiss i sista, men har många samtal att ringa innan
jag signerar bongen.

Ledig idag och ligger raklång i bingen efter att ha badat med hundarna med påföljande långpromis i sensommarstockholm. Alla fyrfota, fortfarande något våt ligger och snusar som
en stor valphög runt och på mig.

Life is good!

God tur allihopa med spelbesluten, betänk att utdelningen numera aldrig är i paritet med svårighetsgraden vid jackpotomgångar, då +/- 40% ur de tre poolerna försvinner på sedvanligt vis försvinner ner i de Tasmanska spelexperternas fickor.
Så ”hold your horses” gällande insatser och hoppas på en utdelning som vid en vanlig omgång utan jackpot vid full bricka (i bästa fall).

Hela upplägget med jättesystemen utan kontroll från fjärran, som ständigt vinner medans ATG blundar, bygger på att det boostar för Hans Lord Skarplöths bonuspengar i slutet av året.

Låt karln få bossa över Big 9 och låt någon som kan och förstår trav ta över vd posten.
Det skulle gynna oss alla.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-16, 11:39   #6

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Kort upplopp på självspringande bana ställer till det, men inte ens under pistolhot från ”Fred”* spelar jag utan:

Edelweiss 5% som står på tur, på några tusenlapoar perfekt inne i loppet, funkar bakifrån och på distansen, kommer med kanonform.
OJA söker rygg på MAD-boy som masserar Greensboro Zet till åter en gunga, sen är det bara
att dra i högertömmen genom sista kurvan för OJA och vinka till publiken. 5%, jag säger bara “Göta Petter”

* Fred (Fred Flintstone) mannen som ser klart, allas vår Eskil Hellberg.

10 Reven Dejavu 4% hämmas av spåret, en homie som brukar leverera på hemmaplan, ton sparat i linorna senast (skrek nästagångare) Wallin vill inte jinxa och ligger lågt pga bakspår.

10 Global Badman drog som övriga nämnda ett Svarte Petter spår, men jag orkar bara inte flyga på Wäjerstens, som kom i mål helt okörd 10.6 som 6:a.
0/9 på distansen skrämmer packet, så reapriset 3% känne oemotståndligt.

Normans 10 Indigo Brick 11% kommer med på stallform och Normans metamorfos på sistone, trots att Norman i stort sett alltid varit ”no,no” från bakspår på V75.

Spikar jag någon blir det nog Edelweiss i sista, men har många samtal att ringa innan
jag signerar bongen.

Ledig idag och ligger raklång i bingen efter att ha badat med hundarna med påföljande långpromis i sensommarstockholm. Alla fyrfota, fortfarande något våt ligger och snusar som
en stor valphög runt och på mig.

Life is good!

God tur allihopa med spelbesluten, betänk att utdelningen numera aldrig är i paritet med svårighetsgraden vid jackpotomgångar, då +/- 40% ur de tre poolerna försvinner på sedvanligt vis försvinner ner i de Tasmanska spelexperternas fickor.
Så ”hold your horses” gällande insatser och hoppas på en utdelning som vid en vanlig omgång utan jackpot vid full bricka (i bästa fall).

Hela upplägget med jättesystemen utan kontroll från fjärran, som ständigt vinner medans ATG blundar, bygger på att det boostar för Hans Lord Skarplöths bonuspengar i slutet av året.

Låt karln få bossa över Big 9 och låt någon som kan och förstår trav ta över vd posten.
Det skulle gynna oss alla.
Ett litet tips: Mathias Gustafsson (sportchefen på Gövletravet), en riktigt vass tipster, så att hans tips till barnprogrammet ligger ute.

Många springer på Wahlman med 35 hästar i stallet efter Bedazzled Sox vinst i pokalloppet (Margareta-loppet) i onsdags, vi människor/ travspelare är som råttor
vi söker ostbiten på samma ställe som vi hittade den senast.
SG Empress kommer att trenda uppåt fram till spelstopp, Örjan och loppets bästa
häst över 2140, hur skall den torska.
Jag tror mig veta hur?
Gammal 2024-08-16, 12:52   #7

Standard

Kanske bästa häst över 2140 som du säger, men det här är 1640 och på den distansen sticker väl Olivia Bros ut? Bättre spelvärde dessutom. Chansspik!
Gammal 2024-08-16, 15:30   #8

Standard

Fredags Funderingar

Morgondagens Gävle sjuttio femma blir mer och mer intressant. Visst vimlar det av tänkbara spikförslag men även flera öppna och kluriga avdelningar samt stänkare i spik förslags loppen. Trav när det är som bäst. Flera intressanta filurer från Västkusten/ Syd Sverige gör en långresa upp till Gästrikland. Typ Lill Unter, Christoffer Eriksson, André Eklundh, Per Nordström, Jerry Riordan och Dante Kolgjini. Kul.
Mina Fredags Funderingar.
V75 1) 10 Indigo Brick står ju oförskämt bra inne i klassen. Undrar om Peter G satt och räknade på fingrarna i senaste Klass 2 loppet och konstaterade att en sjätteplats tål jag när det inte blir en topplacering.
Fixar nog distansen men läge och kuskvarning ställer till det. Hm det är nog säkrast att strecka.
V75 2) 5 Grappa Boy såg grym ut senast på Halmstad och vann med 3-4 längder i ganska respektabelt likvärdigt Silver motstånd. Kanske ger mitt spikförslag Parveny en match ?
V75 4) 4 Global Dubhe gör Gulddebut och får väl se och lära. Men har gått godkänt i årgångsloppen där han matchats flitigt. Uttrarna har alltid hyllat hästen som väntar på att blomma ut i Eliten. Distansgynnad rackare. Global hästar har ofta ett ess i hovskägget.
V75 7) Jäklar vilket härligt lopp. Bronsdivision, 2640, volt och 12 jämna hästar.
Jag gaddar så länge lädret pallar. Bäst spelvärde i nuläget är 3 Urbina Southwind till 6%. Men 2% arna 2 Mud Hill, 7 Humanity Pellini och Zätamustangen är oxå grymma stänkare.
Psst frågan är om Erik klarar av att volta iväg auto/ IT hästen 1 Diabel ? Då luktar det spets och slut.

Ikväll blir det traditionell kräftskiva med vänner. Lajrhommer som havskräftorna benämns av Hallands fiskarna. Kräftkalaset har pågått i ca 50 år men tyvärr är vi bara två par numera
Jag får väl citera en gammal jobbarkompis som fram på fredags em brukade säga sitt klassiska ” ikväll ska sänka mig till apstadiet ”
Nej så illa är det inte för min del. Det går ju att ha trevligt utan sprit men det är ju dumt att chansa

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-16 klockan 16:33.
Gammal 2024-08-16, 15:40   #9

Baltasars avatar

Reg.datum: jan 2021
Sharp$: 577
Standard

V75.5 Gulddivision kommer att kräva några sträck nu på lördag.
2640a lång distans.

Resultat rader på hästarna ser inte så övertygande heller ..

Favoriten nr 3 har startat 9 gånger i år utan vinst (34 liv-start=5 vinster), kan Djuse göra något åt det??

En av flera i loppet.

Senast redigerad av Baltasar den 2024-08-16 klockan 15:45.
Baltasar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-16, 16:05   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Baltasar Visa inlägg
V75.5 Gulddivision kommer att kräva några sträck nu på lördag.
2640a lång distans.

Resultat rader på hästarna ser inte så övertygande heller ..

Favoriten nr 3 har startat 9 gånger i år utan vinst (34 liv-start=5 vinster), kan Djuse göra något åt det??

En av flera i loppet.
3 Staro har inte fått till det i år och då kommer tränarbytet som ett brev på posten. Helt rätt att spänna bågen och se om hästen tänder till. Staro har ju startat i stenhårt motstånd senaste åren och lunkade in nära 2,5 mille i fjol.
5 vinster och 5 andraplatser i sitt CV är helt ok. Är dock lite entaktad men det passar nog bra på 2640 i synnerhet om han tar piken och lunkar på i sitt eget tempo. Men visst finns det flera starka hästar i fältet. Danger Bi gick en låg 11 tid på distansen senast och är nog värst emot. Men det visar ju streckprocenten oxå.
Gammal 2024-08-16, 17:20   #11

Standard

Citat:
Morgondagens Gävle sjuttio femma blir mer och mer intressant. Visst vimlar det av tänkbara spikförslag men även flera öppna och kluriga avdelningar samt stänkare i spik förslags loppen. Trav när det är som bäst. Flera intressanta filurer från Västkusten/ Syd Sverige gör en långresa upp till Gästrikland. Typ Lill Unter, Christoffer Eriksson, André Eklundh, Per Nordström, Jerry Riordan och Dante Kolgjini. Kul.
Mina Fredags Funderingar.
V75 1) 10 Indigo Brick står ju oförskämt bra inne i klassen. Undrar om Peter G satt och räknade på fingrarna i senaste Klass 2 loppet och konstaterade att en sjätteplats tål jag när det inte blir en topplacering.
Fixar nog distansen men läge och kuskvarning ställer till det. Hm det är nog säkrast att strecka.
V75 2) 5 Grappa Boy såg grym ut senast på Halmstad och vann med 3-4 längder i ganska respektabelt likvärdigt Silver motstånd. Kanske ger mitt spikförslag Parveny en match ?
V75 4) 4 Global Dubhe gör Gulddebut och får väl se och lära. Men har gått godkänt i årgångsloppen där han matchats flitigt. Uttrarna har alltid hyllat hästen som väntar på att blomma ut i Eliten. Distansgynnad rackare. Global hästar har ofta ett ess i hovskägget.
V75 7) Jäklar vilket härligt lopp. Bronsdivision, 2640, volt och 12 jämna hästar.
Jag gaddar så länge lädret pallar. Bäst spelvärde i nuläget är 3 Urbina Southwind till 6%. Men 2% arna 2 Mud Hill, 7 Humanity Pellini och Zätamustangen är oxå grymma stänkare.
Psst frågan är om Erik klarar av att volta iväg auto/ IT hästen 1 Diabel ? Då luktar det spets och slut.

Ikväll blir det traditionell kräftskiva med vänner. Lajrhommer som havskräftorna benämns av Hallands fiskarna. Kräftkalaset har pågått i ca 50 år men tyvärr är vi bara två par numera
Jag får väl citera en gammal jobbarkompis som fram på fredags em brukade säga sitt klassiska ” ikväll ska sänka mig till apstadiet ”
Nej så illa är det inte för min del. Det går ju att ha trevligt utan sprit men det är ju dumt att chansa

Här i Stockholm säger man ”I kväll skall jag höja mig till apstadiet.”
Gammal 2024-08-16, 17:36   #12

Standard

Citat:
Lycka till!
Gammal 2024-08-16, 21:15   #13

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1249
Standard

Funderingar just nu:
Spikar:
avd 1) 10 Indigo Brick
Avd 2) 9 Dany Capar

Skrällar:
Avd 5) 7 There's No Limit vann ett liknande lopp som detta i Juni? Kanske barfota runt om nu? 0.8%?
Avd 6) 9 O'Hara Boko Gynnas vid högt tempo Haagoort har stallform
Avd 7) 10 Edelweiss Var bra senast, borde kanske kunna ta rygg på favoriten?
Rulf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 00:20   #14

Standard

Citat:
Ok nivån på utgångspunkten varierar.
Gammal 2024-08-17, 00:32   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rulf Visa inlägg
Funderingar just nu:
Spikar:
avd 1) 10 Indigo Brick
Avd 2) 9 Dany Capar

Skrällar:
Avd 5) 7 There's No Limit vann ett liknande lopp som detta i Juni? Kanske barfota runt om nu? 0.8%?
Avd 6) 9 O'Hara Boko Gynnas vid högt tempo Haagoort har stallform
Avd 7) 10 Edelweiss Var bra senast, borde kanske kunna ta rygg på favoriten?
Tja du har nog en poäng där med Nuncio filuren Theresnolimit. Lite dunkel form och vingel läge men Tarzan och Uffe har skrällt förr. Verkar trivas med barfotabalans. Jag suger på den karamellen.
Gammal 2024-08-17, 10:02   #16

Standard

Fare Wise As

66% känns lite mäktigt. Det är trots allt 3 åringar och det är lite dagis varning.
Dessutom långresa för Riordans guldklimp. Men bakom är det ju vidöppet ?
Möjligen kan Wäjerstens trio göra en stallkupp och kompis köra mot favoriten.
Hästen vinner väl 6-7 ggr av 10 ? Jag fegspikar nog.
Gammal 2024-08-17, 10:37   #17

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Ska iväg idag så spikarna blev Indigo Brick, Far Wise AS och Staro Mack Crowe.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 11:04   #18

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6141
Standard

V75
Inlämnat: 2024-08-17, 10:37
Gävle
Lördag 2024-08-17
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 8, 10 (12, 4)
2: 5, 10, 11 (1, 2)
3: 3 Far Wise As (5, 9)
4: 1, 3, 6, 7, 8, 9 (11, 4)
5: 2, 3 (6, 9)
6: 3 Olivia Bros (2, 1)
7: 1, 4, 6, 12 (3, 10)

5x3x1x6x2x1x4 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: SNT XTB RKM

Mina tankar.

Avd 1:
Ett rätt så jämnspelat lopp och troligen vinner väl någon av de mer betrodda. Vem som kommer till spets mellan 1 och 6 skulle kunna avgöra mycket, då ledningen över distansen borde ge störst möjlighet till seger.

Fem streck.

Avd 2
Svår silverdivision. Varken 1 eller 2 är några som vinner ihjäl sig.

Bästa hästen tycker jag att 10 Reven Dejavu 7% är. Ingen smickrade rad, men lopp i kroppen och formen är nog i antågande där. Kan avsluta starkt.

5 Grappa Boy kommer från stall i toppform. Lite frågetecken över distans och kusken, men går starkt hela vägen... där 1 och 2 oftast har sin sämsta bit.

11 Joe Dalton 11% har varit en snackis många gånger. Slår till när man minst anar det.

Chansar lite och kör på dessa som ett tre-hästarslås.

Avd 3
3 Far Wise As 66% känns som bästa hästen och har ett perfekt läge. Det får bli spik då chansen känns stor att den bara vinner.

Avd 4
Lurigt när favoriten har spår 1... såg man ju inte minst i veckan. Gävle sägs det ju vara extra tufft.

3 Ready West 7% är startsnabb men frågan är väl om Westholm vill köra där om han kommer dit. Hästen fick sparat senast. Westholm vinner en hel del lopp på V75 och oftast när han inte är favorit eller lite mindre betrodd.

6 Mellby Knekt 12% är intressant också. Inte lika hårt spelad denna gång och MAD upp istället för Jorma.

Svårt läge för 7 Lexus B.R. 21%. Bör få en tuff resa.

Tar med 8 och 9 som två potentiella skrällar.

Avd 5
Låser på 2 och 3. Känns stabilt.

Avd 6
3 Olivia Bros 24% har utvecklats bra på slutet och är startsnabb. Hittar den till ledningen borde det vara en vettig chans att den håller undan. Spikar.

Avd 7
Känns lite skiktat är.

Felfri vinner nog Örjan och 4 Greensboro Zet 30%, som är favorit. Fast det är riskfyllt att spika en häst som är såpass galoppbenägen.

1, 6 och 12 är tre mycket kapabla hästar.

Dessa sticker ut och borde räcka långt.

Lycka till med spelen idag allihopa!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 13:57   #19

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 1149
Standard

Lappen idag.

12 Känner mej tvungen att hitta spik här. Ser öppet ut och chansar hejvilt på den i mitt tycke nog mest spelvärda. Gått i enkla gäng men sett fin ut. Vankas ändringar till denna start å vill säkert göra ett bra lopp på hemmaplan.

8-9-10-11 Tar bort favoriterna och streckar usla spår. Hmmm... Men tycker 10-11 såg ruggigt fina ut sist. Goop och kort kan nog få fart på 7. Ladda från start nu Goop, gynnad av strykning. Guccis får komma med också på kapacitet trots inget spår kusen gillar.

3 Spik, är väl långresa emot.

1-6-7-10 Goop till 1% igen, missar jag inte. Om man vore säker på toppform på 7 så hade jag spikat.

2-3-6-9-10-12 Denna guld har jag svårt att få grepp om. Goop till hela 2% denna gång. Streckar dom med vinstchans. Väl....? Tarzans härifrån, nja...nä. Formen verkar inte va där för detta.

7 Helöppet lopp där jag återigen går på vad jag tycker den mest spelvärda. Miljonlopp igen, Brouwer har säkerligen märren i toppslag. Är inte sämre än någon här. Var kanon under EL-helgen.

4 Såg toppen ut i årsdebuten. Mitt frågetecken är strykningarna på redens två kusar idag. Man får höra vad han säger om dessa Daniel.

Riktigt trevlig spelomgång.

GL.
kjel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 14:59   #20

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5260
Standard

V75
Inlämnat: 2024-08-17, 14:58
SistaStallskriket andelsspel
Gävle
Lördag 2024-08-17
Kostnad: 1 764,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 8, 10, 12 (4, 3)
2: 1, 2, 5, 9, 10, 11 (7, 8)
3: 3, 5 (10, 9)
4: 1 Money Matters (3, 7)
5: 3 Staro Mack Crowe (6, 2)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 (9, 4)
7: 1, 3, 4, 6, 7, 10, 12 (8, 2)

6x6x2x1x1x7x7 = 3528 rader.
3528 x 1 x 1 764,00 kr = 1 764,00 kr.
Totalt: 1 764,00 kr.
Rättningskod: GBC BLR KVD
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 15:00   #21

Standard

Christoffer låter nöjd med sina stänkare 5 Grappa och 7 Humanity. 8 resp. 5%.
Kan bli en trevlig hemresa till Hajom och Berghcamp.
Gammal 2024-08-17, 15:07   #22

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1582
Standard

V75

1,2,6,10
1
3
1,3,6,7,8
2,3,6
2
12
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 15:53   #23

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4146
Standard

3840 till 254 rader (6,4%)
10-1,2,6,8,9,11,12
8-5,9 U:11
3-1,2,5,9
1-2,3,6,7,10,11 U:8
2 Danger BI
9-6,7
12 Keep Gamble

Krav 2A , 1U
PS 4 Brioche första reserv

Senast redigerad av Nollkollolisten den 2024-08-17 klockan 16:38.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:09   #24

Baltasars avatar

Standard

Hur stora vinstchanser eller sannolikhet har en häst som startar från spår 10 i ett 1640a lopp??

Senast redigerad av Baltasar den 2024-08-17 klockan 16:10.
Gammal 2024-08-17, 16:15   #25

Standard

Det här systemet blir inte lätt att ro hem. Men vem har sagt att det ska va lätt. Det ska va skoj!!!

V75
Inlämnat: 2024-08-17, 16:13
Gävle
Lördag 2024-08-17
Kostnad: 256,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 8, 10, 12 (6, 2)
2: 5, 6, 9, 10 (1, 2)
3: 5 Lando Mearas (3, 9)
4: 1, 6, 7, 8 (3, 10)
5: 9 It's Peppertime (3, 2)
6: 3, 5 (2, 1)
7: 1, 7, 10, 12 (4, 6)

4x4x1x4x1x2x4 = 512 rader.
512 x 1 x 0,50 kr = 256,00 kr.
Totalt: 256,00 kr.
Rättningskod: FCG DXP JDM

Lycka till allesammans!
Gammal 2024-08-17, 16:15   #26

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 1399
Standard

V75:an =
Garderar den största samt spikar emot den näst största/kanske tredje..jämt skägg nu..
(Money Matters vs Staro Mack C. 42,64-42,8 %)
Mest trygg känner jag mig i V75:2 samt V75:5 efter "djupanalys" Edit ..gillar att kommentatorn säger " Ingen feeling för Danger Bi idag" Han kan ju ha rätt ..men jag tror den är stenklar...
Lycka Till!

V75
Inlämnat: 2024-08-17, 16:11
Gävle
Lördag 2024-08-17
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 6, 8, 10, 12 (3, 4)
2: 5, 10 (1, 2)
3: 1, 3, 5, 10 (9, 4)
4: 1 Money Matters (7, 6)
5: 2 Danger Bi (3, 6)
6: 1, 2, 3, 5 (6, 7)
7: 1, 4, 6 (12, 3)

6x2x4x1x1x4x3 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: JHG GSB SGB
Gammal 2024-08-17, 16:19   #27

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

NU KÖR VI
V75
Inlämnat: 2024-08-17, 16:17
Gävle
Lördag 2024-08-17
Kostnad: 576,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 10 Indigo Brick (6, 8)
2: 5 Grappa Boy (1, 2)
3: 1, 2, 3, 5 (9, 10)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (1, 7)
5: 6, 9, 12 (3, 2)
6: 1, 5, 7, 10 (2, 3)
7: 10, 12 (4, 1)

1x1x4x12x3x4x2 = 1152 rader.
1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr.
Totalt: 576,00 kr.
Rättningskod: TZN LLC CWF
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:20   #28
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2697
Standard

Lycka till!
1: 1, 2, 3, 6, 8, 10, 12 (4, 11)
2: 1, 2, 5, 7, 10, 11 (9, 8)
5: 3 Staro Mack Crowe (2, 6)
6: 2 S.G.Empress (3, 1)
7: 1, 3, 4, 6, 7, 10, 12 (2, 8)

7x6x1x1x1x1x7 = 294 rader.
294 x 1 x 0,50 kr = 147,00 kr.
Totalt: 147,00 kr.
Rättningskod: XTD RJG GJC
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:21   #29

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5485
Standard

Blev reducerat idag, spikar Money Matters och Olivia Bros. Utgång i första på Carerra Hall som jag hoppas kör en SOS. Lycka till alla!
Gammal 2024-08-17, 16:21   #30

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 756
Standard

Provar!
1
1.2.10.12
3.10
6
3.6
1
4.6

God tur idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Lazze (+10)
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:26   #31

Standard

Omstart låg väl i luften. Fördel andra volten säger jag. Typ 8-10-12.
Gammal 2024-08-17, 16:29   #32

linfres avatar

Standard

Fan att man inte satte egen reserv, nu fick man See My Muscles som knappast är gynnad av alla omstarter.... Fick bli en reservlapp.

V75 Reservlapp

Avd
1: 1, 2, 6, 8, 10, 12 (3, 4)
2: 10 Reven Dejavu (1, 2)
3: 3, 9 (5, 10)
5: 2, 3, 10 (6, 9)
6: 3 Olivia Bros (2, 1)
7: 1, 2, 4, 6, 9, 10, 12 (3, 7)

Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: CDG KZP LCF

Senast redigerad av linfre den 2024-08-17 klockan 16:30.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:30   #33

Sharp$: 1714
Standard

1,4,6,8,12
5,11
3,5,9,10
1,6,7
3,6,9,10
1
6

Lycka till
Liisa (+4)
mrgump är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:34   #34

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 2648
Standard

heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:34   #35

Standard

Den missade man på 6 streck..
Gammal 2024-08-17, 16:34   #36

linfres avatar

Standard

Och såklart fick man in 3an som reserv istället för 4an på andra lappen. Inget flyt just nu...
Gammal 2024-08-17, 16:37   #37

Baltasars avatar

Standard

jag tog bort nr 4 pga. snacket om nr 12 ...bryter mot min regel:" lyssna inte på ATG live"

Senast redigerad av Baltasar den 2024-08-17 klockan 16:40.
Gammal 2024-08-17, 16:41   #38
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2697
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Lycka till!
1: 1, 2, 3, 6, 8, 10, 12 (4, 11)
2: 1, 2, 5, 7, 10, 11 (9, 8)
5: 3 Staro Mack Crowe (2, 6)
6: 2 S.G.Empress (3, 1)
7: 1, 3, 4, 6, 7, 10, 12 (2, 8)

7x6x1x1x1x1x7 = 294 rader.
294 x 1 x 0,50 kr = 147,00 kr.
Totalt: 147,00 kr.
Rättningskod: XTD RJG GJC

Visserligen var förstareserven mitt val, men tur dom en tokig får man väl erkänna.
Liisa (+4)
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:42   #39

Standard

3,82% vs 3,1 % för reserven...suck
Gammal 2024-08-17, 16:43   #40

Standard

Örjan sätter en svårfunnen Klass 2 rackare.
147 lax på kontot.
En vinst på 28 försök.
Spår fyra i volt.
Krävdes väl nästan helgardering.
Men Orlando Vici gener på 2640 var ledtråden.
Gammal 2024-08-17, 16:46   #41

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6141
Standard

Citat:
147 lax på kontot.
En vinst på 28 försök.
Spår fyra i volt.
Kollar man närmare på raden så hade den gått bra över långt.

Men var ändå långsökt att den skulle kunna vinna.

Omstarter gör att det blir mer lotteribetonat, samt att det var lägsta klassen.

Det är trav.
Efterhandaren (+5)
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 16:49   #42

Standard

Tröstar mig med en rak TV V75:2 = 5-10...
Gammal 2024-08-17, 17:12   #43

Standard

Citat:
147 lax på kontot.
En vinst på 28 försök.
Spår fyra i volt.
Samt en märr.

Hedström låg väldigt lågt.

Homie, Örjan samt distansgynnad enl vad jag hörde.

Uppsnackad på vass och kass, ett väldigt öppet och lågklassigt löp
brukar garantera omstarter.

Jag gick som många på 10,12 som lås, efter andra omstarten var jag säker på
att aktierna för mitt spel steg.

Synd att OKB fick ett helt omöjligt lopp rakt igen, fick ta upp i omgångar
men var bäst på plan Ka Boom Mearas.
Maxades och med lite flyt med positionerna
hade OKB varit på fotot och troligtvis vunnit.

Låste avd 2 på 5,10,11.
Borta igen.

Bolaget (jag har 25%) är kvar, alla i första och spik på Parveny.
Djusarna gav klartecken.

3,4,5,9,10 nu för mitt första ev 1-rätt
bolaget har samma hästar.
Gammal 2024-08-17, 17:19   #44

Standard

Citat:
Samt en märr.

Hedström låg väldigt lågt.

Homie, Örjan samt distansgynnad enl vad jag hörde.

Uppsnackad på vass och kass, ett väldigt öppet och lågklassigt löp
brukar garantera omstarter.

Jag gick som många på 10,12 som lås, efter andra omstarten var jag säker på
att aktierna för mitt spel steg.

Synd att OKB fick ett helt omöjligt lopp rakt igen, fick ta upp i omgångar
men var bäst på plan Ka Boom Mearas.
Maxades och med lite flyt med positionerna
hade OKB varit på fotot och troligtvis vunnit.

Låste avd 2 på 5,10,11.
Borta igen.

Bolaget (jag har 25%) är kvar, alla i första och spik på Parveny.
Djusarna gav klartecken.

3,4,5,9,10 nu för mitt första ev 1-rätt
bolaget har samma hästar.
Händerna i luften för Jerry, Mika vek ner sig.
Gammal 2024-08-17, 17:21   #45

Standard

Miljonen gick till Halmstad. Grattis Johan och Jerry. Grym 3 åring. Värd sina miljoner i inköp.
Gammal 2024-08-17, 17:23   #46

Standard

10,12
5,10,11
3,4,5,9,10
1,2,3,6,7,8
2,3,6,10
1,5
10

Katastrofraden i närbild.

Komparera usel travspelare.

Usel travspelare, mer usel travspelare, Jajjan.
Gammal 2024-08-17, 17:31   #47

Standard

La ett litet V/P lir på Nyras Lars R.
Tror inte hingsten är oärlig, Raja Mirci sonen är galet felstreckad och har felt klart fart för att
utmana på en bra dag. Har 6st hästar på lappen och lite hopp om 2 rätt.
Gammal 2024-08-17, 17:47   #48

Standard

Valde mellan spik på Parveny eller Matters in i det sista. Naturligtvis blev det fel. Jorma fick bensinstopp. Jajjan du är i gott i sällskap i looser klubben.
Trav är Trav sa Olle.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-17 klockan 17:51.
Gammal 2024-08-17, 17:53   #49

Standard

Citat:
La ett litet V/P lir på Nyras Lars R.
Tror inte hingsten är oärlig, Raja Mirci sonen är galet felstreckad och har felt klart fart för att
utmana på en bra dag. Har 6st hästar på lappen och lite hopp om 2 rätt.
Nyras Såg aldrig ljuset från säckens mörkaste djup.

Provar en hundring på Global Badman bike+++++
Gammal 2024-08-17, 17:57   #50

Standard

Lägger en slant på Global Dubhe. V/P spel. Om felfri kan han vara med på stregen.
Gammal 2024-08-17, 18:11   #51

Standard

Staro SMACK Crowe. Grym kuse och grym styrning. MAD drog musten ur packet.
Stabil 43% are. Totalt överlägsen.
Gammal 2024-08-17, 18:12   #52

Standard

Citat:
Nyras Såg aldrig ljuset från säckens mörkaste djup.

Provar en hundring på Global Badman bike+++++
Global Badman var BAD och galopperade och min hundring fick vingar.
Gammal 2024-08-17, 18:24   #53

Standard

Nu blir det tvilling på 4-8 sen en dubbel 4,8-4.
Gammal 2024-08-17, 18:26   #54

Standard

DD: 2 mot 3-6-7
Gammal 2024-08-17, 18:31   #55

Standard

Avslutar dagen med omgångens drag
500:- vinnare på hemmahästen Edelweiss.

Kul för Roger W med 35 hästar i stallet,
hatten av för Baggen.
Gammal 2024-08-17, 18:33   #56

Standard

Har vi sett det förut ? Storlopps Örjan leker med packet. Övriga varken ville eller kunde tävla om förstapriset. Walman surfar på vågen. Miljonerna står som spön i backen. Bra jobbat Roger.
Gammal 2024-08-17, 18:34   #57

Standard

Tjalla Malla, kallblodsexperten snart i rutan.
Gammal 2024-08-17, 18:34   #58

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 2704
Standard

Skönt att inte Walmann hugger på betet när reportern försöker provocera fram lite irritation!
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-17, 18:38   #59

Standard

Jag vidhåller att 8 Ready to run HC kommer att bli en bra häst, tempotorsk idag.
Gammal 2024-08-17, 18:44   #60

Standard

Citat:
Tjalla Malla, kallblodsexperten snart i rutan.
Bergsåkers ”Homer Simpson” look alike.
Gammal 2024-08-17, 19:07   #61

Standard

All time low 2024, Gävle 17 augusti.
Jackpot igen.

Korrekt Harry reklam borde se ut så här.

Ett par köper varsin enkel hamburgare på Mac Donalds,
i kassan brevid står en man och köper en Big Mac.
Paret som köpt enkla hamburgare tittar på mannen som har
en Big Mac i handen och båda ropar i kör HARRY!
Big Mac-kunden ler och svarar HARRY!

Vinststålarna räckte inte till en läsk.
Strappa71 (+2222)
Gammal 2024-08-17, 21:07   #62

Baltasars avatar

Standard

Tittar på köpandel.se, så många andelsystem för tusentals kronor som inte gav ett skit tillbaka. Så ser det ut vecka efter vecka ...
Dubbel Jackpot nästa vecka???
Tasmaniens V75 travexperter kanske hälsar på
Gammal 2024-08-18, 10:54   #63

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Sex rätt och åkte på Indigo Brick. Tycker att den borde ha avgjort. Dock inga större pengar för sjuan oavsett.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-18, 12:40   #64

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Sex rätt och åkte på Indigo Brick. Tycker att den borde ha avgjort. Dock inga större pengar för sjuan oavsett.
Ja om Örjan och Peter G bytt häst hade nog Indigo vunnit lätt.
Svara

td