Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-08-12, 13:24   #1

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3080

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Voffor gör di på detta viset?

V75 på en onsdag?
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-12, 13:44   #2

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14879
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
V75 på en onsdag?
Högklassigt trav V75 trav på onsdag. 5 st finaler, Europa mästerskap för märrar samt gamla klassikern Jubileums pokalen som numera är omdöpt.
Solvalla har snott finalerna från Gävle.
Och visst är det trevligare med V75 istället för V86. Åtta lopp är ett för mycket. Tycker jag.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-08-12 klockan 14:07.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-12, 15:00   #3

Baltasars avatar

Reg.datum: jan 2021
Sharp$: 414
Standard

Följande 7-rätt utdelningar har det tidigare blivit på Solvalla vid samma tidpunkten:

-8 805 kr
-11 152 kr
-Jackpot
-4 377 kr
Baltasar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-12, 15:06   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Högklassigt trav V75 trav på onsdag. 5 st finaler, Europa mästerskap för märrar samt gamla klassikern Jubileums pokalen som numera är omdöpt.
Solvalla har snott finalerna från Gävle.
Och visst är det trevligare med V75 istället för V86. Åtta lopp är ett för mycket. Tycker jag.
Jo, V75 är trevligare. V86 lägger jag inte många kronor på och den här onsdags-V75:an måste jag spela lite på eftersom två av mina bevakningshästar ska vara med. 6 Dutchess Sun i avd 3 och 10 Good Moments i fjärde avd. Det är bara att börja grotta ner sid...
Gammal 2024-08-12, 16:59   #5

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 2355
Standard

Citat:
Ja, V75 är bättre än V86. I alla fall nuförtiden.
V86 har ju varit ett riktigt skrällspel tidigare, men just nu är potentialen för utdelning på V75 bättre. Dock lite tråkig på sommaren, men bättre än V86.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-12, 17:23   #6

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58075
Standard

För andelsspel vore väl V86 bättre. Det är rimligtvis större chans till bättre utdelning med åtta lopp än sju på samma bana samma tävlingsdag . Då hade det blivit de sju befintliga loppen plus ett till.

Kan dock inte bedöma svårighetsgraden i befintliga lopp på onsdag men är ju inte ovanligt direkt att pengar från minst en vinstpool konfiskeras när det är extra V75. Sedan tycker såklart experterna i liven och andelssäljarna i Linköping att det är en kanonomgång spelmässigt precis som alltid .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-12, 17:45   #7

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14879
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
För andelsspel vore väl V86 bättre. Det är rimligtvis större chans till bättre utdelning med åtta lopp än sju på samma bana samma tävlingsdag . Då hade det blivit de sju befintliga loppen plus ett till.

Kan dock inte bedöma svårighetsgraden i befintliga lopp på onsdag men är ju inte ovanligt direkt att pengar från minst en vinstpool konfiskeras när det är extra V75. Sedan tycker såklart experterna i liven och andelssäljarna i Linköping att det är en kanonomgång spelmässigt precis som alltid .
I min värld är ju V86 en spelform som är helt och hållet påhittat av ATG för att locka spelare till ännu en inkomstkälla. Jag tror inte majoriteten av spelar kåren hyllar denna spelform. V86 är helt onödigt och delade omgångar är en ännu en katastrof för banor och publik. Bort med skiten säger jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+20)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-12, 18:31   #8

Standard

ATG har TVÅ bra streckspel: V75 och Dagens Dubbel. Resten låter jag vara. Men det är som jag tycker, alla får givetvis spela på hur mycket olika saker som helst. Jag är nog lite av en V75-fundamentalist
Gammal 2024-08-12, 19:40   #9

Standard

Citat:
I min värld är ju V86 en spelform som är helt och hållet påhittat av ATG för att locka spelare till ännu en inkomstkälla. Jag tror inte majoriteten av spelar kåren hyllar denna spelform. V86 är helt onödigt och delade omgångar är en ännu en katastrof för banor och publik. Bort med skiten säger jag.
Det är det svåraste streckspelet och inget för 200 kr system. Så håller helt med om man lirar ensam och med begränsad spelbudget.

Men delade banor kanon. På vinterhalvåret sjunker den sportsliga kvaliten rejält och det hade i alla fall inte lockat mig att sitta vid liven i 2,5 timme för att kolla åtta lopp från en bana då. Nu skör man det på 1 h och 20 min ungefär och man slipper 20 min tråkig utfyllnadstid mellan varje lopp.
Gammal 2024-08-12, 19:44   #10

Standard

Citat:
Det är det svåraste streckspelet och inget för 200 kr system. Så håller helt med om man lirar ensam och med begränsad spelbudget.

Men delade banor kanon. På vinterhalvåret sjunker den sportsliga kvaliten rejält och det hade i alla fall inte lockat mig att sitta vid liven i 2,5 timme för att kolla åtta lopp från en bana då. Nu skör man det på 1 h och 20 min ungefär och man slipper 20 min tråkig utfyllnadstid mellan varje lopp.
Och att ta hänsyn till publiken inget bra argument . Är det fortfarande några 100 riktiga åskådare som går på vardagstravet ? Hade knappast kommit så många fler även om en bana körde hela V86 en mörk och kall novemberonsdag.
Gammal 2024-08-14, 19:29   #11

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 971
Standard

Citat:

Varför inte se loppen i efterhand som ett sammandrag om det är tiden mellan loppen som är problemet?

Express-trav, eller extra-stress-trav, är onjutbart om vill göra genomtänkta sido-spel/kompletterings-spel/mot-spel.

Det händer från tid till annan att resultatet från föregående avdelning inte ens är klart innan man går till andra banan/nästa lopp.

Extra dåligt blir det när man ska försöka täcka upp med spel hos fast-odds-bolagen.

Näe, sammandrag borde få räcka bra åt den som tycker det tar för lång tid.
Gammal 2024-08-14, 19:32   #12

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 971
Standard

Citat:
Och att ta hänsyn till publiken inget bra argument . Är det fortfarande några 100 riktiga åskådare som går på vardagstravet ? Hade knappast kommit så många fler även om en bana körde hela V86 en mörk och kall novemberonsdag.
Jag tror det skulle komma klart fler. Förr om åren fanns det företag som hade det som representationsmiddag och liknande. Men det är ÄNNU mer onjutbart och stressigt från den "ena banan".

Xtra-stress-trav är det sämsta av allt dåligt för banbesök.

Har du testat ens?
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td