|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-08-11, 10:35 | #1 |
Söndag 11/8 - Åmål - GS75 DD mm
Lite bakis känsla efter gårdagens aktiviteter. Dels lite avslagen Åby GP med endast 8 hästar bakom bilen som snällt radade upp sig på ett led och var nöjda med sina prispengar. Ingen skugga över grymme vinnaren men det blev ett träningsjobb värt 6 mille.
Dels en trevlig ”efterfest på våran altan” med några vänner toppat med OS guld i Beach Volley levererat av två grymma 22 åringar. Tyskarna var helt chanslösa. Dagens DD Orkar inte grotta ner mig i streckspelet och konstaterar att även DD spelet är iskallt trots givna vinnare. Det lutar nämligen åt ett odds under 10 ggr som inte är spelvärt i min inskränkta trav värld. DD 1) 4 Jazzlyne Exclusive vinner det här fram och baklänges. DD 2) 4 Beau Levallo Välstammade ( Googoo Gaagaa och Varenne gener i en härlig blandning) filuren vinner felfri men tyvärr ganska osäker. 50/50 G risk. 10 Utah Southwind är en betydligt stabilare travare och skicklige Björn fixar nog bakspåret. Dessa två känns som ett bra lås 4 mot 4-10 är mitt favorit förslag. Nu blir det en långpromenad i blåsiga Västkust vädret. |
|
|