Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-08-11, 10:35   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Söndag 11/8 - Åmål - GS75 DD mm

Lite bakis känsla efter gårdagens aktiviteter. Dels lite avslagen Åby GP med endast 8 hästar bakom bilen som snällt radade upp sig på ett led och var nöjda med sina prispengar. Ingen skugga över grymme vinnaren men det blev ett träningsjobb värt 6 mille.
Dels en trevlig ”efterfest på våran altan” med några vänner toppat med OS guld i Beach Volley levererat av två grymma 22 åringar. Tyskarna var helt chanslösa.

Dagens DD

Orkar inte grotta ner mig i streckspelet och konstaterar att även DD spelet är iskallt trots givna vinnare. Det lutar nämligen åt ett odds under 10 ggr som inte är spelvärt i min inskränkta trav värld.

DD 1) 4 Jazzlyne Exclusive vinner det här fram och baklänges.

DD 2) 4 Beau Levallo Välstammade ( Googoo Gaagaa och Varenne gener i en härlig blandning) filuren vinner felfri men tyvärr ganska osäker.
50/50 G risk.
10 Utah Southwind är en betydligt stabilare travare och skicklige Björn fixar nog bakspåret. Dessa två känns som ett bra lås

4 mot 4-10 är mitt favorit förslag.
Nu blir det en långpromenad i blåsiga Västkust vädret.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-08-11, 12:14   #2

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50509
Standard

Ur Travtjänstens hemsida:

800 metersbana, open stretch och loppen körs i högervarv.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td