|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-07-19, 12:13 | #1 |
Fredag 19/7 - Axevalla - GS75 mm
Topptrav i dagarna tre på ”slätta”. Jag värmer upp med fredagens f.m. drag.
GS75 1) 3 Kaiser Mearas gick bra i skymundan senast i stenhårt Margareta lopp. Bra form och enklare emot här. Jepson läge. Smack. 2) 2 O’Hara Boko Vidöppet treårslopp. Men jag tror rutinerade filurerna Hagoort - Bakker är med på stregen. Märren radar upp 12 och 13 tider. 3) 3 Do it Dorothy Vidöppet igen. Lövgrens märr bör bevakas. Står emot länge. Svårbedömda hästar på 20 volten. 4) 3 Bicc’s Tobee Har härdats i tuffa gäng. Behagligare motstånd här. Spets och slut ? Siktar nog mot Derbyt. 5) 4 varv är inte att leka med i sommarvärmen. Öppen historia. 2 Let Me In Ganska ny hos David P. Testade Sprintermästarn senast men är nog mer gynnad av längre distans. Bra gener. 8 Gangnam Style K. Urstark är bara förnamnet. Men formen är lite tveksam 6) 14 Hipster K. har många att runda men duger gott i klassen och har en grym spurt med rätt resa. Välstammad rackare. 7) 4 Delicious Gar Tuff 5 års märr som kommer att ge H/V en match. Spikförslag på min kupong. Jag tror Alessandro den Gule har tagit på Guldbyxorna igen. Måste ju hålla årets 33%iga vinststatistik intakt. |
|
2024-07-19, 17:23 | #2 | |
Citat:
Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-07-19 klockan 17:51. |
||
|