Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-07-19, 11:13   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Fredag 19/7 - Axevalla - GS75 mm


Topptrav i dagarna tre på ”slätta”. Jag värmer upp med fredagens f.m. drag.

GS75 1) 3 Kaiser Mearas gick bra i skymundan senast i stenhårt Margareta lopp. Bra form och enklare emot här. Jepson läge. Smack.

2) 2 O’Hara Boko Vidöppet treårslopp. Men jag tror rutinerade filurerna Hagoort - Bakker är med på stregen. Märren radar upp 12 och 13 tider.

3) 3 Do it Dorothy Vidöppet igen. Lövgrens märr bör bevakas. Står emot länge. Svårbedömda hästar på 20 volten.

4) 3 Bicc’s Tobee Har härdats i tuffa gäng. Behagligare motstånd här. Spets och slut ? Siktar nog mot Derbyt.

5) 4 varv är inte att leka med i sommarvärmen. Öppen historia.
2 Let Me In Ganska ny hos David P. Testade Sprintermästarn senast men är nog mer gynnad av längre distans. Bra gener.
8 Gangnam Style K. Urstark är bara förnamnet. Men formen är lite tveksam

6) 14 Hipster K. har många att runda men duger gott i klassen och har en grym spurt med rätt resa. Välstammad rackare.

7) 4 Delicious Gar Tuff 5 års märr som kommer att ge H/V en match.
Spikförslag på min kupong. Jag tror Alessandro den Gule har tagit på Guldbyxorna igen. Måste ju hålla årets 33%iga vinststatistik intakt.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-07-19, 16:23   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Topptrav i dagarna tre på ”slätta”. Jag värmer upp med fredagens f.m. drag.

GS75 1) 3 Kaiser Mearas gick bra i skymundan senast i stenhårt Margareta lopp. Bra form och enklare emot här. Jepson läge. Smack.

2) 2 O’Hara Boko Vidöppet treårslopp. Men jag tror rutinerade filurerna Hagoort - Bakker är med på stregen. Märren radar upp 12 och 13 tider.

3) 3 Do it Dorothy Vidöppet igen. Lövgrens märr bör bevakas. Står emot länge. Svårbedömda hästar på 20 volten.

4) 3 Bicc’s Tobee Har härdats i tuffa gäng. Behagligare motstånd här. Spets och slut ? Siktar nog mot Derbyt.

5) 4 varv är inte att leka med i sommarvärmen. Öppen historia.
2 Let Me In Ganska ny hos David P. Testade Sprintermästarn senast men är nog mer gynnad av längre distans. Bra gener.
8 Gangnam Style K. Urstark är bara förnamnet. Men formen är lite tveksam

6) 14 Hipster K. har många att runda men duger gott i klassen och har en grym spurt med rätt resa. Välstammad rackare.

7) 4 Delicious Gar Tuff 5 års märr som kommer att ge H/V en match.
Spikförslag på min kupong. Jag tror Alessandro den Gule har tagit på Guldbyxorna igen. Måste ju hålla årets 33%iga vinststatistik intakt.
Christoffer Svensson Rekat och Klart ! Har du ryggat mina drag Helt ok om så är fallet men jag bara undrar ? Samma tankar till 90%.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-07-19 klockan 16:51.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-07-19, 21:48   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 679
Sharp$: 1985
Standard

Detta var ju en jättetråkig omgång.
SwedishHorseRacing är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td