![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#31 |
![]()
Idag var det i alla fall ingen tråkig "guldlunk" som det kan vara rätt ofta. Det där var ett rivigt lopp
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#32 |
![]() Siffrorna 4 och 10
Kan vara lösningen på dagens V75 rad. Avslutas med 4-4-10. M
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#33 | |
![]()
Inga pengar att tala om, men nöjd med reken på Oracle och kul att vara med trots brist på rens i början. Lozanokross nu och Jimbaran Zon till 3% så blir det lite spännande i sista.
![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#34 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#35 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#36 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#37 |
![]()
Idiotförklarar mig själv, dubblar systemet med Mats Gunnarsson som sätter sig tredje invändigt med Triton… det var ingen billig och smart gardering.. Jag måste bara få bort sådana idiotiska misstag på systemen.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#38 |
![]()
Ser rätt så bra ut för mig, dock är jag rädd för 5 DEE GODFATHER i sista.
Den har jag inte med. Han lär väl vinna bara för att djävlas med mig ![]() "Ödet" lyckas alltid hitta ett sätt så att man slipper ha alla rätt. ![]() Senast redigerad av SwedishHorseRacing den 2024-07-20 klockan 18:07. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#39 |
![]()
Straffsparken satt rä, rä rätt upp i krysset. 6 årige di Quattro har aldrig varit bättre. Springer och klipper med öronen och levererar en 10 tid utan att i. Helt okörd. Skärper Per K upp vinnarskallen/tävlingsgnistan på hästen har vi en Elithäst till storloppen i Europa.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#40 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#42 | |
![]() Citat:
Skit i stallet, svajande stallform och kommer från galopp, då var det tveksamt in i det sista om europas kanske bästa märr kom med på lappen som en av omgångens mest streckade. Så även jag är kvar trots favorit efter favorit, efter favorit vid början av 6:e avdelningen. Mina första rank i avd 6 12 Make It Schermer, samt 8 Delon Grif i avd 7. Urusla spår, 12 Schermer loppets bästa häst behöver en omstart för att komma in i matchen och jag har aldrig hört David Persson så uppåt i snacket om jobb plussa så mycket gällande hästen utveckling i jobb. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#43 |
![]()
Ute och kör nedcabbat på fransk landsbygd och analysen var 10 min lång vid en vägkant. Ruskigt nöjd med spiken i fjärde men tyvärr räckte inte Working Class Hero även om det såg lovande ut.
1: 4,6,10,12 2: 3,4,5,6 3: Working Class Hero 4: The One 5: 2,3,4,5,11 6: 1,11,12 7: 1,10 Såg ut som några här inne satt bra på det, lycka till! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|