|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-06-02, 11:52 | #1 |
Söndag 2/6 - Axevalla - GS75 mm
Favoritbetonad omgång är bara förnamnet men långa upploppet kanske lockar fram någon skräll. Men det osar låg utdelning och Jackpott lång väg.
1) 1 Blast Pad Det luktar spets och slut eller vinnarhålet men upploppet är som sagt långt. 6 La Coquette Zon har smygform och Martinsson brukar jag bevaka. Barfota tassande Love You märr är alltid intressant. 2) 8 Knut Rapid Spår 8 är ju kass men hästen är bra iordning och känns distansgynnad. Dessutom hemmabana. 11 Hoohoo Haahaa ”gapflabbet ” har pausat lite men är nog med på stregen om Sofia har skött träningen. 3) 9 Cashew Spår 9 och orutin är minus men hästen duger nog i klassen och visst är det långt upplopp ? 4) 7 Loke Sancy Diamond Hästar med Loke i namnet är inte fel. Märren tror jag är given i storloppet tredje helgen i juli. 5) 6 K.F.C. Sox ger nog 64% aren en match. 6) 1 Tug Of War Jag hoppas och tror duktiga Wilma drar längsta strået i klassiska damloppet. Psst 8 Great Time Trot måste nog oxå bevakas. Stenströmer är lyrisk och Hanna är en av toppkuskarna i fältet. 7) 3 S.G. Empress Fjärde raka. Smack. Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-06-02 klockan 13:47. |
|
|