Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-06-02, 11:52   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Söndag 2/6 - Axevalla - GS75 mm

Favoritbetonad omgång är bara förnamnet men långa upploppet kanske lockar fram någon skräll. Men det osar låg utdelning och Jackpott lång väg.

1) 1 Blast Pad Det luktar spets och slut eller vinnarhålet men upploppet är som sagt långt.
6 La Coquette Zon har smygform och Martinsson brukar jag bevaka. Barfota tassande Love You märr är alltid intressant.

2) 8 Knut Rapid Spår 8 är ju kass men hästen är bra iordning och känns distansgynnad. Dessutom hemmabana.
11 Hoohoo Haahaa ”gapflabbet ” har pausat lite men är nog med på stregen om Sofia har skött träningen.

3) 9 Cashew Spår 9 och orutin är minus men hästen duger nog i klassen och visst är det långt upplopp ?

4) 7 Loke Sancy Diamond Hästar med Loke i namnet är inte fel. Märren tror jag är given i storloppet tredje helgen i juli.

5) 6 K.F.C. Sox ger nog 64% aren en match.

6) 1 Tug Of War Jag hoppas och tror duktiga Wilma drar längsta strået i klassiska damloppet.
Psst 8 Great Time Trot måste nog oxå bevakas. Stenströmer är lyrisk och Hanna är en av toppkuskarna i fältet.

7) 3 S.G. Empress Fjärde raka. Smack.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-06-02 klockan 13:47.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-02, 14:26   #2

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1629
Standard

GS75

1
6,8,10
1
1,5
2,6
1,2,6,8