|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-06-01, 22:00 | #46 |
Slogs inte han med Gocciadoros häst på upploppet?
Som jag skrev innan så har tipset varit hyfsat missvisande inför loppen. Sent fritt i lördags, men inget direkt sparat. Ska köras snällt. Jagar pengar. Borde det inte stå: "Långt framme,stark till slut, aktuell om klaff" ? |
|
2024-06-01, 22:18 | #47 | |
Citat:
Min poäng är, vi har aldrig mörkat nåt! Triton kördes snällt idag, som vi hela tiden sagt, och att han skulle vara tvåa ikväll mot Queen Belina, Great Skills, Lozano di Quattro, det kunde vi aldrig tro. Han kördes på chans, som vi sagt, och det var jävligt nära att det räckte hela vägen Ev. tips som har rätt eller fel, det är inte upp till mig. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Liisa (+12), Efterhandaren (+5), Gotland (+50), Baltasar (+20) |
||
2024-06-02, 09:13 | #48 | |
Citat:
Att utfallet blev så lyckat kan man väl inte hänga någon för? Det är väl bara att säga grattis. Sedan är det väl upp till spelaren att bedöma segerchansen baserat på information samt andra variabler. Nu vann man ju faktiskt inte heller, utan blev "bara" tvåa. |
||
2024-06-03, 09:44 | #49 | |
Citat:
fundera över loppet, då de vsr så övertygade att Wäjersten märr Great Skills bara skulle krossa packet. Omgångens mest svårtippade lopp, där Wäjerstens kanonmärr skulle startas igång från ett spår med vinstprocent på 0. Helt ofattbart att de som sysslar med trav dagligen inte tänkte ett varv till, några tom garderade Alessandros kanonsto Don’t Say Gar, trots att märren gick ner flera klasser till brond med från spår 2 och spetsgaranti. Det var en v65 i lördags och hämtgurka för Alessandro. |
||
|