Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-05-24, 13:26   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15183
Standard

Harper Hanovers 2024

En av lördagens stora utmaningar i travets värld är enligt mig när Jorma och Pepparn ( kommer osökt att tänka på dragspels legenden) tar sig an uppgiften att försöka besegra en av Frankrikes tuffaste Stayers. Izoard radar upp 11 tider på distansen. Men det är förstås hemma på Vincennes härliga långskubbar bana.
Solvalla är Solvalla och det kanske gynnar Svenska Pepparn.
På pappret har Jorma en (för) tuff uppgift men det finns ingen botten i High On Pepper. Bara fortsätter att leverera år efter år och har överraskat förr. Ingen sköntravare men jäklar vilken tävlingshäst.
Jag ser verkligen fram emot årets Harper Hanovers. Järnhästens lopp.
Psst glömmer aldrig Max Flukts två segrar med gräsroten Knutsson för snart 20 år sedan.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-24, 15:09   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3134

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag "helgaddar" med tre ekipage: MAD, franska stayern och Pepparn. Får kanske gräma mig för att jag inte spikade MAD. 1:an i volt, bästa kusken och barfota runt om. Allt talar ju för den.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-24, 21:18   #3

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1762
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
En av lördagens stora utmaningar i travets värld är enligt mig när Jorma och Pepparn ( kommer osökt att tänka på dragspels legenden) tar sig an uppgiften att försöka besegra en av Frankrikes tuffaste Stayers. Izoard radar upp 11 tider på distansen. Men det är förstås hemma på Vincennes härliga långskubbar bana.
Solvalla är Solvalla och det kanske gynnar Svenska Pepparn.
På pappret har Jorma en (för) tuff uppgift men det finns ingen botten i High On Pepper. Bara fortsätter att leverera år efter år och har överraskat förr. Ingen sköntravare men jäklar vilken tävlingshäst.
Jag ser verkligen fram emot årets Harper Hanovers. Järnhästens lopp.
Psst glömmer aldrig Max Flukts två segrar med gräsroten Knutsson för snart 20 år sedan.
Underbart lopp. Vad hette skuttburken som Jorma körde. Den vann väl ett år om jag inte minns fel.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-24, 21:26   #4

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Underbart lopp. Vad hette skuttburken som Jorma körde. Den vann väl ett år om jag inte minns fel.
Etain Royal. Vann Harpers år 2000. Historiens klaraste 40-oddsare för de initierade.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
znipstern (+5)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-24, 23:59   #5

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 2117
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Etain Royal. Vann Harpers år 2000. Historiens klaraste 40-oddsare för de initierade.
Ja, det var på den tiden man kunde få skapilga odds på en klaring
Wolfman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-25, 04:31   #6

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 634
Standard

Adrian är lyrisk därför tror jag att han vinner harpers i år,det blir spets och slut på S.T.C
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-25, 13:31   #7

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 553
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trav-King Visa inlägg
Adrian är lyrisk därför tror jag att han vinner harpers i år,det blir spets och slut på S.T.C
Stall Kolgjini pratade precis om vilket monster fransmannen är och att enda chansne att slå honom är att han voltar bort sig.
hubbabubba347 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-25, 21:30   #8

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1132
Standard

Citat:
En hel nos före t ex Express Lavec.
Gammal 2024-05-25, 21:46   #9

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
En hel nos före t ex Express Lavec.
En lugn inmåttning av Jorma efter att ha smugits igång på finländska småbanor i nya regin. Många bookies som fick öppna plånboken och betala ut till de som var med på tåget. Början på en svit av drygt 10 raka.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-25, 21:58   #10

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 1762
Standard

Citat:
En lugn inmåttning av Jorma efter att ha smugits igång på finländska småbanor i nya regin. Många bookies som fick öppna plånboken och betala ut till de som var med på tåget. Början på en svit av drygt 10 raka.
Dagens lopp går till historien av ett helt annat skäl. Favoriten vann plättlätt på nytt världsrekord men kusken hade väl aldrig trott att han skulle få köra (nästan) hela loppet 2 gånger.
znipstern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-05-26, 10:42   #11

Reg.datum: feb 2015
Sharp$: 2060
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av znipstern Visa inlägg
Dagens lopp går till historien av ett helt annat skäl. Favoriten vann plättlätt på nytt världsrekord men kusken hade väl aldrig trott att han skulle få köra (nästan) hela loppet 2 gånger.
Är det nu några vildhjärnor kläcker idén om ett stort Stayerlopp med försök och final samma dag ?
KonsultTT är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td