|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-03-31, 23:33 | #76 |
Absolut! Jag råkar äga typ en hov på Triton, men satan vad kul det är. Kan jag nån gång bidra med nåt så gör jag det.
|
|
2024-04-01, 00:11 | #77 |
Surt att man inte köpte in sig i något av 100 miljonersparets system i spelbutiken i Linköping idag för man informerar i chatten om att man åter satte full pott och gratulerar dom som var med.
Fakta Räknade och hittade 127 olika system från Wa och Wi. Det dyraste kostade drygt 48 tkr . Dom 7 som köpte in sig på det satsade 7000 kr per andel och fick tillbaks 13 kr. Vad alla 127 system kostade orkar jag inte räkna på. Sannolikt minst en halv miljon ovarvat och i så fall 30 tkr i provision. Men de flesta system varvade många ggr så sannolikt minst 50 tkr i avdrag för provision till spelbutiken . Ett av de 127 systemen gav ”full pott”. Systemet kostade 8640 kr efter avdragen provision och spelade in 39 848 kr. Man har således mage att skryta om full pott och gratulera sina kunder trots att köparna av deras system gått minst en halv miljon back idag. Troligen mer. |
|
2024-04-01, 12:51 | #78 | |
Administrator
|
Citat:
Man nådde inte riktigt tresiffrigt men jag räknade till 98 spel som ej lämnades in. Är det verkligen rimligt att dra igång så många spel för att sedan lämna in färre än hälften? Galet!
2024-04-01, 13:50 | #79 | |
Citat:
Att matcha en så stor talang som Triton med inbyggda överljudsfartresurser kräver mycken klokskap och rätt körhänder. Mina tavtokiga kompisar, påpekade under loppet hur många fantastiska avkommor Viking Kronos gett upphov och sonen till Triton Sund vars farsa var Viking Kronos, är en av dem. All lycka i världen med Tritons framtida matchning och att denna fantastiska travare får vara hel och skadefri. |
||
2024-04-01, 13:55 | #80 | |
Citat:
Några miljoner back för köparna blev väl annars facit för påskhelgens lir från den spelbutiken. |
||
2024-04-01, 14:15 | #81 | |
Citat:
Gäller alla tillfällen som ordinarie V75 går på annan dag än lördagen. Utanför "bubblan" är det lördag som är "helgspeldagen". Enda sättet att säkerställa att icke-trav-folk inte spelar till "fel" V75a är att INTE ha en V75a den lördagen.
2024-04-01, 22:06 | #82 | |
Citat:
Inte lika säker på att strategin "fungerar". |
||
|