Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-03-23, 18:24   #91

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37782
Standard

Då kan man ge upp.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-03-23, 18:27   #92

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10644
Standard

5 Esposito för 7r och 2500:- ÷6
Men ändå lite mer än vad jag trodde inför avd 1
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-03-23, 18:27   #93

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5465
Standard

Inte den jag trodde men nästan lika bra vinnare. Så 1,3,5,7,9 för 2st v5or nu då. Säkrar nog upp med lite vinnarspel på övriga så man inte går lottlös. En slant på V/P på 12 Nailem är redan lagt till 100/13 fast odds.
KalleKlut (+5)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-03-23, 20:05   #94

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Sitter och klurar på morgondagens final fält och hittar några filurer som känns skräll dugliga trots ganska låg spel %.
Men visst krävs det både hängslen och livrem. Annars får jag stå med rumpan bar (igen)

3 Secret Volo Har tävlat mot eliten i staterna och är bevisligen en grym sprinter som gått 08 tid. Men Sverige debut för Jänkar hästar efter lång paus är ju alltid vanskligt.

4 Vancouver High har gjort grymma lopp på sistone. Är dock seg som en traktor från start och rundar väl knappast detta fält i spåren ? Men Klass 2 är ju som bekant Klass 2.

6 Edibear börjar hitta tillbaka till 4 års formen. Barfota ryck
Femma i Sprintermästaren och Trea i Derbyt är starka papper. Ok det är visst en oslagbar Peppar häst i fältet. Men 250 lax i andrapris. Kör hårt Stefan så tar du en plats.

6 Lady Silver och 8 Vilja T.Y.C. har båda bra form och barfota balans borde ge en extra växel i vidöppet stolopp.

7 Winterburn Stenhård Bronsdivision där i princip alla kan vinna. Smyg Örjan kanske fixar en drömresa. Lär behövas. Men hästen har trots allt vunnit 11 av 16 starter. Bara en sån sak

Nu är det dags för fredags drink i fina vårvädret på Västkusten
4-3-7-2-1 blev resultatet på mina fredags fräckisar. Godkänt i min värld. Jag behåller byxorna på .
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td