|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-03-02, 23:45 | #46 | |
Citat:
Jäklar vilket kanon drag du drog en lans för. Mister Twister var grymt att hitta i luriga Klass 2. Riordan och Wilma brukar jag bevaka men här hade jag noll koll. Bra jobbat ! Vi får det forum vi förtjänar och mina tankar går så här. Jag skriver (för) ofta på sidan och får väl ibland mina svärdhugg från några enstaka filurer som tycker jag förstör sidan. Visst kan det bli för mycket av det goda. I min egoistiska värld är det lite av terapi från en gammal travtok som trots allt är 40 talist och hjärnan behöver stimulans från alla möjliga håll för att inte åldersdemensen ska få elden i pannan att falna. Travtips är ett i min värld trevligt och uppiggande tidsfördriv. Självklart är det viktigt att ha många inlägg på sidan och inte bara några närmast sörjande som vecka efter vecka försöker väcka liv i travsurret. Men dagens 39 inlägg är väl inte så dåligt ? Personligen är jag på resande fot och dagens V75 omgång kollade jag i efterhand trots högklassigt trav på hemmabanan. Ha de gött viking90 för det har jag. |
||
2024-03-03, 08:09 | #47 | |
Citat:
|
||
2024-03-03, 19:16 | #48 |
Såpass. Är det kvaliteten på inläggen som du reagerar mot ? Återigen så får vi väl det forum vi förtjänar. Vilken typ av inlägg är det du saknar och vilken typ av inlägg är mindre attraktiva i din värld ? Smaken är som baken (röven) klöven.
|
|
|