Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-02-17, 19:00   #106

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5448
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Sämsta tänkbara vinnare i 7e
Hann ju få liiite förhoppningar på 2 Mission Beach och 125 lax..
Kalle.
7 rätt är alltid 7 rätt, stort grattis ock konservera formen till onsdag och lördag.
Heder och hatten av.

Jajjan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+12)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 19:02   #107

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10751
Standard

Citat:
Underspelade att ta med i beräkningen:
Avd 1. 7 Forbidden To Rest, Ledningen eller rygg ledaren? Given till 5%
Avd 2. 10 Åse Mona 8% och 14 Alfa Lina 3% Andra och tredje häst för mig!
Avd 6. 7 Extremely Sweet 7% Glöm inte Normans när han startar!

Det blir plats, raket och tvilling lir på dessa samt Benchmark och Mission Beach
3 fina platsodds och bra plus. Men tyvärr gick raketen upp i rök.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 19:04   #108

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Kalle.
7 rätt är alltid 7 rätt, stort grattis ock konservera formen till onsdag och lördag.
Heder och hatten av.

Jajjan
Med 7an i första och 2an i sista hade det blivit andra bullar
Men det var egentligen aldrig nära då favoriterna helt enkelt var för bra..
Dahle (+10)
Gammal 2024-02-17, 19:08   #109

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Drömjackpot
Det var det roliga, bara vänta in nästa drömjackpot

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 19:25   #110

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Drömjackpot
Det var det roliga, bara vänta in nästa drömjackpot
Men glöm din värk i hjärtat och glöm ditt kneg min vän
För snart så 'r det lördag, då försöker vi igen
Livet e' en fest
Håll me' om de' folk och fä
Men om livet är pest
Travet värmer bäst
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 19:29   #111

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Grym insats av spiken i sista då MaD väljer femte invändigt.

RIDÅ!

Ingen hade blivit lycklig idag av att vara med på andelsspel som satt. Är ju inte sådana här omgångar man köper andelar till för att få 5-10 procent av vinsten. Är väl bara i Linköpings stora andelsbutik dom redan gratulerat sina kunder som var med på V75 idag. Undrar om dom kunder som satsade 3000 kr för att få en femhundring tillbaka tar till sig gratulationerna.

Hela februari har ju varit ett sanslöst trist jackpotrace med få undantag. Idag konfiskerades ytterligare 35 miljoner till framtida omgångar . Ny jackpot på kommande V64, V86 och V75. När ska det ta stopp? Hela jackpotbegreppet urvattnas när vinstpengarna bara flyttas framåt hela tiden. Tillslut tröttnar kunderna när kollektivet bara förlorar mer och mer pengar på det och då sjunker även intäkterna för spelbolaget.
Migge (+1), ms (+5)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 19:59   #112

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Ingen hade blivit lycklig idag av att vara med på andelsspel som satt. Är ju inte sådana här omgångar man köper andelar till för att få 5-10 procent av vinsten. Är väl bara i Linköpings stora andelsbutik dom redan gratulerat sina kunder som var med på V75 idag. Undrar om dom kunder som satsade 3000 kr för att få en femhundring tillbaka tar till sig gratulationerna.

Hela februari har ju varit ett sanslöst trist jackpotrace med få undantag. Idag konfiskerades ytterligare 35 miljoner till framtida omgångar . Ny jackpot på kommande V64, V86 och V75. När ska det ta stopp? Hela jackpotbegreppet urvattnas när vinstpengarna bara flyttas framåt hela tiden. Tillslut tröttnar kunderna när kollektivet bara förlorar mer och mer pengar på det och då sjunker även intäkterna för spelbolaget.
Vad gäller jackpotar som bara flyttas över så har det varit så under väldigt lång tid.
Och likförbannat så bara ökar omsättningen på ATG år efter år..
Man ser väl det bara som en ny chans att vinna "extra mycket" och jag erkänner mig absolut skyldig på den punkten!
Men jag håller fullständigt med dig vad gäller V64! Det måste dom göra något åt då det blir jackpot minst 3/5 dagar /v.
V75 och V86 är som det är..
Gammal 2024-02-17, 20:20   #113

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Flera kluriga lopp med i min värld många okända Norrlands hästar
Hanna Olofsson kommer ner med ett antal svårbedömda isbaneracers från Boden. Lutar väl åt dubbar i däcken på Lördag oxå men lite tuffare ”on the rocks (grusblandad) bana”
Men jag måste erkänna att jag som vanligt snöat in på Nuncio avkommor.
2 Oracle Vixi Ok står stenhårt inne men kan duga i som vanligt öppen Klass 2. Örnen kanske är lite ringrostig trots ett lopp i kroppen.
9 Crazy Life Vinner inte så ofta men duger gott i klassen. Jorma är förstekusk på hästen.
5 Xanthis Hilton Står lite hårt inne i Silver men härdad i tuffa gäng.
Djuse pojkarna brukar köra hästen med ackuratess. Lunkade in 750 tusen förra året.
5 Benchmark Lite av följehäst. Kom på vingel senast. Revansch !
.
Nunciohästarna levererade helt ok.
Orutinerade Oracle Vixi kämpade väl i ett varv men travet funkade inte och galoppen kom som ett brev på posten.
Crazy Life fick en blytung resa men var nära att ta sin andra seger i karriären efter en grym prestation. Slagen med nos.
Xanthis Hilton var grym i sin Silver debut och vann enkelt. Ok gynnades naturligtvis av galoppen på favvisen.
Benchmark fick tuffa på i tredjespår ganska länge och Örjan brände krutet för tidigt. Bensinstopp sista 100 men en tredjeplats var väl Max utdelning efter den resan på sprintdistans. Psst hästen är nog 2140 gynnad.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2024-02-17 klockan 20:22.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 20:47   #114

Sharp$: 58080
Standard

Citat:
Vad gäller jackpotar som bara flyttas över så har det varit så under väldigt lång tid.
Och likförbannat så bara ökar omsättningen på ATG år efter år..
Man ser väl det bara som en ny chans att vinna "extra mycket" och jag erkänner mig absolut skyldig på den punkten!
Men jag håller fullständigt med dig vad gäller V64! Det måste dom göra något åt då det blir jackpot minst 3/5 dagar /v.
V75 och V86 är som det är..
På V64 är det dock lite annorlunda i och med möjligheten till V6. Då förloras inget alla de dagar det blir fyrarättsjackpot. Lirar man då bara V6 och när det är jackpot så alltid extra pengar att spela om. Sen är det såklart ingen jättegrej. Spelavdraget är fortfarande högt och om det ligger 1 mkr extra i sexrättspoolen så är det fortfarande att sätta singelprocentare på systemen som ger mer effekt än extrapengarna .

På V86 och V75 finns inte den möjligheten och vinstpengar konfiskeras alltid vid lätta omgångar som idag. Nästan lika mycket som det fanns extra att spela om. Då är det bara atg som tjänar på det .35 procents spelavdrag redan innan start på de ca 40 mkr extra som omsattes tack vare ”drömjackpoten”. Typ 14 mkr extra spelavdrag och därmed 14 mkr ytterligare som spelarkollektivet förlorade.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 21:07   #115
Ace

Sharp$: 5589
Standard

Citat:
För tuff öppning??
Var det någon som fick en tuff öppning och ett tufft lopp så var det Judge Dredd Sisu som ändå var "helt överlägsen"
Ja herrejävlar vilket travöga..

1 hade nog vunnit om han hade fått 3ans lopp..
KalleKlut (+3), KalleKlut (+1)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-02-17, 21:21   #116

KalleKluts avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ace Visa inlägg
Ja herrejävlar vilket travöga..

1 hade nog vunnit om han hade fått 3ans lopp..
Dryga 10.0 första 500 om jag minns rätt och 3an gick i dödens ca 1500m och lekte ändå med 1an
Ace (+10)
Gammal 2024-02-18, 15:14   #117

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5455
Standard

Någon som vet vad detta är, tror inte jag sett det tidigare, låter ju inte precis som hästen har sår / bitit sig i läppen/tungan

Lopp 2: B.W.Sture startförbud på grund av bristande munhälsa.
Lopp 2: Våler Nikolai startförbud på grund av bristande munhälsa.

tror inte jag sett det tidigare, och 2 i samma lopp / Lopp 2 bergsåker 17e feb
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td