Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-01-28, 16:16   #91

Baltasars avatar

Reg.datum: jan 2021
Sharp$: 577
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Tappa inte modet.
Jag satt och kollade hur mycket det hade kostat mig om jag hade gjort underlaget mer noggrant OCH spelat efter ett bestämd mönster ...det hade kostat mellan 800 och 900 kronor,oreducerat.
Spiken skulle ha varit Sabani. Sabani är en häst som Anders Svanstedt spikade i 5 tippar V75 och Gustav Johansson hade i sitt lås.

Nej, tror inte att det handlar om stor plånbock utan om ett medveten gnuggande och massor av timmar, tills man hittar ett mönster, så kallad edge, som vägledning och som ger regelbundna vinster.

Ge inte upp!

(Så klart säger jag inte hur det edge jag tyckte mig se ser ut...då blir det ju ingen edge länge....)

Du har en poäng i det du skriver , man bör spela travet efter ett bestämd mönster. Utmaningen dock är att stå emot och inte ändra mönstret när förlust perioden kommer.

Att hitta sin egen edge kräver lång tid och lärdom som man skaffar sig genom att ranka, läsa på, konstruera system och spela.
Baltasar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-28, 19:38   #92

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Baltasar Visa inlägg
Du har en poäng i det du skriver , man bör spela travet efter ett bestämd mönster. Utmaningen dock är att stå emot och inte ändra mönstret när förlust perioden kommer.

Att hitta sin egen edge kräver lång tid och lärdom som man skaffar sig genom att ranka, läsa på, konstruera system och spela.
Håller med, det handlar om att hålla huvudet kall och inte börja ändra på mönstret/systemet, när man förlorar. Man vill vinna varje gång och släpper det som har fungerat och gett pengar i tron att ett nytt system ska slå in varje gång.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-28, 19:49   #93

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5401
Standard

Det går vinna på system för ett par hundralappar.
Gäller bara att spela konsekvent och vara påläst samt flagga hästar som sitter fast och sedan givetvis ha en stor dos tur
Men ge inte upp gott folk.
Kunde jag spela in 4,8 miljoner för 384:- så finns chansen
shasha (+20), Gotland (+5), Baltasar (+10)
Kocken14 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td