Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-12-28, 18:06   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14945
Standard

Söndag 31/12 - Sylvester Trav Axevalla - V75 mm

Tidiga Torsdags Tankar

Förhoppningsvis stabilt väder på söndag. Axevalla banan har inget högt förtroende när det gäller att fixa bra underlag om det blir lite väderomslag.

V75 1) Ganska ihåligt stolopp och dessutom 15 orutinerade hästar på två volter. Omstarter är ingen högoddsare.
13 Cascabella är min första häst och kanske chansspik. Uttrarna har bra tryck i stallet. Champions (som vanligt överlägset) på Åby och Halmstad är meriterande. Märren duger gott i klassen. Ganska halvljummet motstånd på förstavolten. Endast spår 2 i volt som är lite minus.

V75 2) 2 Yuong Andy Lennartsson har hittat en ny vår i travcirkusen efter några tuffa år både fysiskt och ekonomiskt. Hästen har bra form men står hårt inne och distansen är ett ? Lite favorit i fara vibbar.
5 Hoohoo Haahaa Sofia har matchat sin egenägda Googoo Gaagaa avkomma försiktigt och siktar nog på en fin 4 års säsong. Här tror jag däremot att distansen är ett plus.

V75 3) Tja ihåligt igen. 4-5-6känns tidiga och 8 Stens Rotation får stänkarvarningen trots att hon är ganska ojämn i sina prestationer.

V75 4) Lågklassigt och vidöppet.
1-6-13-15 i första hand.
Psst smart av Simberg att sätta upp Rosleff i sulkyn bakom 13 Honey .Kuskförstärkning XL.
Simberg är ingen kusktalang.

V75 5) 2 Judge D såg fin ut senast efter lite paus. Hästen är stark och rejäl och fixar nog 1640 oxå. Perfekt spår, sitter förhoppningsvis i andra tredje ytter direkt.
6 Black Fire Omgångens stallskrik efter senaste prestationen och visst är han med på stregen men betydligt tuffare motstånd på söndag än tidigare.

V75 6) 8 Cassius Clay D.E. Ok surt läge för familjehästen men Cassius är stark och rejäl. Sänker många på långa upploppet och vinner på K.O. Eller åtminstone poäng

V75 7) Dagens huvudlopp. Jag tror 60 hästarna kan få svårt att hinna fram. Hade nog behövt ett halvvarv till. Det blir lätt taktikkörning och ingen vill dra tåget innan det är för sent. Jag satsar på framspåren.
1 Star Cash Fixar Adrian volten med 4 årige Ready Casharen är halva loppet vunnit. Hästen är en tuffing med bra rutin. Kan gå.
2 Börtas Ankare Mimmi har gjort ett grymt jobb med omöjlige bråkstaken och satt hästen i toppform. Saga kör som ett proffs med långtradaren. Hästen lever på sin styrka och hade gynnats av ett varv till. Står dessutom stenhårt inne. Risk för att åka dit på speed men jäklar va kul om Mimmi och Saga lyckas vinna på hemmaplan.
4 Carroty är min stänkare med stort S. Tuff välstammad märr som inte räds distansen. 2% i nuläget är mums. Totalt bortglömd i förhandssnacket.
Psst kanske fegar och tar med Jorma och Pepparn. Hästen är ju kanska praa.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-12-28 klockan 22:49.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-30, 10:19   #2

Standard

Power To The People

Mitt lördags drag är Power. 9% mot Pepperns 51% känns grymt spelvärt. Hästen har pausat men Robban har vässat och testat av med både skor och brodd. Nemas problemas.
Om Robban tar ryggen när Jorma kommer tuffande med sin diesel biter spurten bra på upploppet. 2640 är en perfekt distans för kraftpaketet med både Googoo Gaagaa och Orlando Vici blod i generna. Både snabb och stark. Känns som ett måstestreck.
Vore kul att se Power i P.D.A.
Gammal 2023-12-30, 10:42   #3

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37849
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Mitt lördags drag är Power. 9% mot Pepperns 51% känns grymt spelvärt. Hästen har pausat men Robban har vässat och testat av med både skor och brodd. Nemas problemas.
Om Robban tar ryggen när Jorma kommer tuffande med sin diesel biter spurten bra på upploppet. 2640 är en perfekt distans för kraftpaketet med både Googoo Gaagaa och Orlando Vici blod i generna. Både snabb och stark. Känns som ett måstestreck.
Vore kul att se Power i P.D.A.
Jag är också väldigt intresserad av att se Power i morgon. Det är skor som är frågetecknet. Han har gått med det i början av karriären, men då mötte han ju lättare motstånd. Hakar? Det finns dock många spelvärda hästar i det loppet om man bortser från storfavoriten, som jag i och för sig gillar skarpt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-30, 11:56   #4

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag är också väldigt intresserad av att se Power i morgon. Det är skor som är frågetecknet. Han har gått med det i början av karriären, men då mötte han ju lättare motstånd. Hakar? Det finns dock många spelvärda hästar i det loppet om man bortser från storfavoriten, som jag i och för sig gillar skarpt.
Ja 1-2-4-13-15 känns intressanta i min värld så här Dan före Dan. Men det är långt till start. 51% lockar till gardering. Hade nog behövt ett halvarv till. Psst Robban kanske tar en dubbel Ska jag ta den där om Rödluvan oxå
God tur med strecken Shooter.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-12-30 klockan 12:10.
Gammal 2023-12-30, 11:59   #5

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ja 1-2-4-13-15 känns intressanta i min värld så här Dan före Dan. Men det är långt till start. 51% lockar till gardering. Hade nog behövt ett halvarv till.
God tur med strecken Shooter.
Tack detsamma!
Gammal 2023-12-30, 19:22   #6

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58080
Standard

Flera 15 hästars lopp i mycket låga klasser. Gissar att väldigt många system kommer spika Young Andy i avd 2 och High on Pepper i avslutningen. Faller dom är det läge för mycket hög utdelning .

Som sporadisk hobbyspelare sedan 3-4 år bara inse att man inte har koll alls på en sådan här lågklassig omgång utan riktiga STL lopp. Därför perfekt att kunna lägga sin tusenlapp i morgon på tre av Sharps officiella V75 system där ett är på hela 500 kr andelen och lite andelar i Bowerys reducerade. Där är det experter som följer travet dagligen som tippar och räknar med att åtminstone en sjua med miljonutdelning sitter på något av dom

Gott nytt år.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-30, 21:45   #7
Rob

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3082
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Flera 15 hästars lopp i mycket låga klasser. Gissar att väldigt många system kommer spika Young Andy i avd 2 och High on Pepper i avslutningen. Faller dom är det läge för mycket hög utdelning .

Som sporadisk hobbyspelare sedan 3-4 år bara inse att man inte har koll alls på en sådan här lågklassig omgång utan riktiga STL lopp. Därför perfekt att kunna lägga sin tusenlapp i morgon på tre av Sharps officiella V75 system där ett är på hela 500 kr andelen och lite andelar i Bowerys reducerade. Där är det experter som följer travet dagligen som tippar och räknar med att åtminstone en sjua med miljonutdelning sitter på något av dom

Gott nytt år.
Länk?
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 09:43   #8

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Länk?
Länk till sharps officiella andelsspel (pressbyrån Karlstad) hittar du enkelt överallt här på Sharps . Bowerys tillsammans lag heter horsepowerzzz. Pressbyrån Karlstad kör raka matematiska system (tyvärr) medan Bowery kör abc via joker. Ingen provision tar han heller.

Rimliga insatser. Ser att det skulle kosta över 30 tkr idag att köpa EN andel bara till Ica Maxi Linköpings samtliga andelar som kostar över 1000 kr. Sen har dom flera hundra andra system också . Där skulle jag inte ens under pistolhot lägga en krona på att köpa in mig. Ingen seriös spelläggare skulle sälja system på ett sådant sätt utan där handlar det om att tjäna pengar på provision med mycket tveksam marknadsföring . Går man in där kan man läsa att dom har storform just nu (precis som alltid) och har satt över 40 V75or under winterburst. Dock står det inget om att merparten var på umåker juldagen när 7 rätt gav kaffepengar och att alla deras hundratals system senaste veckan gått med enorma förluster. Så man ska verkligen tänka sig för var och vem man köper andelar av dessa dagar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50), Staketkusken (+1), bokis29 (+10), Liisa (+12), Farjkarlen (+10), busloket (+50)
Gammal 2023-12-31, 10:06   #9

Standard

Se upp för Uttrarna.

Jag känner för att punktmarkera The Untersteiners V75 hästar idag. Alla 5 har skapliga vinstchanser vill jag påstå. Positiva stallrapporter från både Johan och Peter samt flera gräsrötter i stallet. Ok samtliga har byngliga och oddshöjande lägen och måste ha flyt med resorna. Men ett par vinster är inte omöjligt, frågan är bara vilka som vinner ?
Gammal 2023-12-31, 10:09   #10
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8576
Standard

Kaffet är upphällt! Musiken igång! Nu kör vi! ALL IN! Årets kanske största dag är här.

Grundjobbet är gjort. Nu väntar de sista spännande timmarna av konstruktion och rankjustering. Samt det viktigaste av ALLT. Spikbesluten.

Jag har inte bestämt något mer än grundranken ännu. Och den är, som alltid, föremål för justering ett bra tag till...

Det snackas ALLTID om Axevallas långa upplopp MEN det många glömmer är det ofta USLA banunderlaget. Jag kollar oftast igenom hur hästarna gått på Axevalla tidigare då det kan vara en vägvisare kring vilka som klarar sig bra och vilka som har det tuffare. Givetvis är detta viktigare under vårkanten då det ska ryckas skor såklart men även så här års är det en faktor att beakta.

Nu ser väderförhållandena ganska bra ut men det är alltid värt att ha koll på YR inför tävlingarna. Dagens väder hittar ni här. Det kan såklart förändras under dagen och blir det stökigt ändras chanserna en del såklart. Det är således ALLTID läge att invänta banrapporterna under dagen och därefter ranka om en del.

I V75:1 så tror jag mycket på favoriten 1 I Love Foux Depart MEN vid gardering så måste man få med både 14 Navy Zon (som orkar hela upploppet ned och tål underlaget) samt 15 Uberty Face (som visat storform). Båda känns tappade på sina 2 respektive 3%. Även 7 Her Cash känns tidig då det kan bli ledning här (om det strular för favoriten) och Jörgen har lite form på stallet.

Mycket av omgången står och faller i andra idag. ALLA (typ) betaltjänster går på 2 Young Andy och visst är segerchansen god. Men vi är redan nu uppe på nästa 47% och jag tror inte det stannar där.

Jag tror 4 spetsar och släpper till 5 HooHoo HaaHaa som klarat banan förr. Andy har aldrig besökt Ax... Skulle det visa sig att Magnus Jakobsson vägrar släppa aså kan det även vara så att hemmahästen 4 Take Your Time spårar hela vägen. Ska med på lappen till 5% såklart. Det finns även fler roliga här. 6 Inferno Launcher (4%) och 8 My Great Pretender (5%) som båda kommer från seger är givna vid gardering.

Men men, långt kvar som sagt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 10:39   #11
Administrator

Standard

Om vi grottar lite i avslutningen så kommer nog MÅNGA gå på 15 High on Pepper och visst är chansen god även här MEN det är inga duvungar man ska runda idag.

1 Star Cash sitter troligtvis i spets här och kan Adrian hålla sig i trav leder man länge. Hästen har drygt 400k på kontot och då har man lite rutin åtminstone...

Bergh ska ner till Frankrike med 13 Power och hade man fått köra barfota hade det varit ett spikförslag. Jag tycker hästen är ett par klasser bättre utan skor MEN visst kan det räcka här idag ändå. Roligast är nog ändå 10 Demon som förvisso ska gå i volt för första gången men kommer man bara iväg från spår 3 i volten (vilket jag tror då hästen ändå är hyfsat rutinerad nu) så får de andra vara bra för att hinna ikapp... Kommer bli ett rykande upplopp att beskåda då miljonerna ska fördelas.

Den hugade har många streck kvar och målar på REJÄLT här! Reven, Unico, Börtas, Michigan, Dollar Doc ja det finns MASSOR av stänkare att försöka få plats med här...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
zimonzzon85 (+10)
Gammal 2023-12-31, 10:43   #12
Administrator

Standard

Vi kör ett reducerat ibland vid större jackpottar och SJÄLVKLART blir det lir en dag som denna.

Laget är fullt för närvarande men kö finns upprättad och vid lunchtid idag rensar vi lite bland de som inte hängt med än...

Mer info här: https://www.sharps.se/forums/spela-a...ns/#post819545

Häng på!

Gammal 2023-12-31, 11:02   #13

Standard

Man vet i alla fall att när man köper in sig på Gotlands andelsspel så fuskas det inte med jobbet. Det skapar i alla fall förutsättningar för ett bra utfall. Sedan gäller det att ha flyt med spikar och garderingar och med den slumpfaktor som alltid finns . Det är ju en sådan här dag det är extra kul om dessa faktorer slår rätt. Alla V75 spelare vet att det är långt mellan gångerna när alla faktorer är på ens sida.

Det jag reflekterade över idag utan att ha större koll är hur jämt det är vad gäller startpoäng i 15 hästars loppen. Boden kör ju t ex ofta 15 hästars spårtrappa lopp och hyllas för stora startfält . Där kan man dock oftast bara på att kolla på poäng plocka bort halva startfälten då det är hästar som i bästa fall skulle komma med i rena breddlopp. Så ser det inte alls ut idag på Axevalla . Hästar med under 500 poäng (breddloppshästar) kom inte med.

I avd 1 har hästarna mellan 842-2075 poäng

I avd 4 mellan 908-1590 poäng

I avd 6 mellan 974-2375 poäng

1 avd 7 mellan 2110 -7858 poäng

Ser likartat ut även i icke 15 hästarsloppen.

Inte en enda ”chanslös” breddloppshäst således och även om inte poängen säger allt så skrapas dom ihop på prestationer . Därmed skulle man kunna säga att ingen häst är chanslös idag om dom har sin dag och får det perfekta loppet . Det höjer ju svårighetsgraden väldigt mycket.
Gotland (+10)
Gammal 2023-12-31, 11:26   #14

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2114
Standard

Tidig inlämning innan nyårsköret drar ingång..

V75
Inlämnat: 2023-12-31, 11:21
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Start: 15:00
Kostnad: 202,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 15 (7, 13)
2: 5 Hoohoo Haahaa (2, 11)
3: 4, 5, 6 (8, 9)
4: 1, 10, 15 (6, 13)
5: 2 Judge D. (4, 6)
6: 3, 8, 9 (13, 6)
7: 1, 2, 9, 13, 15 (10, 8)

3x1x3x3x1x3x5 = 405 rader
405 x 1 x 0,50 kr = 202,50 kr
Totalt: 202,50 kr.
Rättningskod: NZG RXQ ZCJ
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 11:37   #15

BobGurans avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1683
Standard

Han den där lille ljuse som står och trängs(4-5man) runt bordet hos Skoglund varnade för Summerbrise sist från spår 11 nu spår 1?
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 12:16   #16

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5448
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av BobGuran Visa inlägg
Han den där lille ljuse som står och trängs(4-5man) runt bordet hos Skoglund varnade för Summerbrise sist från spår 11 nu spår 1?
Iskall på Mantorp, Wallin säger att märren känns topp hemma, vilket den gjorde
även före start på Mantorp senast, då spelad till 8 ggr såsen från spår 11,
hade varit favorit från spår 1.
” Det var inget drag i henne och jag vet inte om det berodde på banan eller om hon bara var dålig”
1/15 på distansen.

Det var 1640 senast Mantorp.

Lite ångest att ta plocka bort från läget, men jag passar Sommerbrise 5% på form ? och inte bästa distans, trots Lucas varning och spår + denna start.

Men, det är jag det, som brukar vara ständigt iskall.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 12:24   #17

Standard

Det är stor risk för datakrasch för ATG då de utlänska spelsyndikatens monsterstora system skall tankas in, så lämna in systemen i hyfsad tid före 15.00, så slipper ni ev ATGs tradition
av inlämningsstrul vid jättejackpot på V75.

Om jag minns rätt kostade det mig ca 174k för ett antal år sedan på nyårsafton, när ATG stoppade alla gratisspel och köerna ringlade långa och mitt lir blev aldrig bokat.
Gammal 2023-12-31, 12:24   #18

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4146
Standard

Jens inspirerat , tidig inlämning utifall krasch på ATG
1440R till 584R (40%)
1-2,5 U:7
2-4,5
6-4,5
10 Ximena
4-1,2,6,12
2-3,10 U:8
15,13 (Va f-n ska Power vara med i PdA ska han bara vinna detta, ok skor emot)
Krav 2A, 1U
Gott Nytt År alla !

Senast redigerad av Nollkollolisten den 2023-12-31 klockan 12:27.
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 12:24   #19

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4342
Standard

Har lämnat ett reducerat spel där jag spikar Judge D och Power.

Nedan lapp är skjuten lite mer från höften.

V75
Inlämnat: 2023-12-31, 12:17
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 6, 7, 9, 11, 13, 15 (5, 14)
2: 2 Young Andy (5, 11)
3: 5 N.Y.Moet (6, 4)
4: 13 Honey Dun Girl (6, 15)
5: 2, 4 (6, 1)
6: 3, 4, 8, 11, 13 (6, 10)
7: 4, 10, 13, 15 (1, 9)

9x1x1x1x2x5x4 = 360 rader
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: VZC PRD XZD

Gott Nytt År allesammans!
Gammal 2023-12-31, 12:33   #20

Standard

Svart Olas bästa chans Judge D.
MAD spikar Conch on In
Bergh spetsar med All In Face
och jag tror HashtagcSimoni vinner.
Gotland (+5)
Gammal 2023-12-31, 12:38   #21

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
MAD spikar Conch on In
Jag har snurrat spikar hit och dit, men en av dem jag är inne på i det loppet är Judge D.
Gammal 2023-12-31, 12:48   #22

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Vi kör ett reducerat ibland vid större jackpottar och SJÄLVKLART blir det lir en dag som denna.

Laget är fullt för närvarande men kö finns upprättad och vid lunchtid idag rensar vi lite bland de som inte hängt med än...

Mer info här: https://www.sharps.se/forums/spela-a...ns/#post819545

Häng på!

Då var man med där också så om du är rätt ute med systemen idag är man med och delar på allt
Gotland (+10)
Gammal 2023-12-31, 12:57   #23

Standard

Citat:
Jag har snurrat spikar hit och dit, men en av dem jag är inne på i det loppet är Judge D.
Låter bra från Ola. Det som oroar är om man spikar är väl Berghs All in Face. Ser att den gör tredje starten i hans regi och jänkarvagn på för första gången på mycket länge . Den är spetsfavorit enligt V75 Guiden så frågan är hur bra den är där över kort distans och med biken på nu. Läser annars alltid intervjuer med Bergh med en nypa salt så inte hört vad han sagt idag.

Judge D har i alla fall tidigare funkat väldigt bra med skor och verkar inte krävas broddat idag.
Gammal 2023-12-31, 12:58   #24

Shooters avatar

Standard

Citat:
Låter bra från Ola. Det som oroar är om man spikar är väl Berghs All in Face. Ser att den gör tredje starten i hans regi och jänkarvagn på för första gången på mycket länge . Den är spetsfavorit enligt V75 Guiden så frågan är hur bra den är där över kort distans och med biken på nu. Läser annars alltid intervjuer med Bergh med en nypa salt så inte hört vad han sagt idag.

Judge D har i alla fall tidigare funkat väldigt bra med skor och verkar inte krävas broddat idag.
Bergh tycker att det är hans bästa chans idag. Han tror det står mellan dessa två.
Gammal 2023-12-31, 13:09   #25
Administrator

Standard

Citat:

Det intressanta i loppet är vad Gustav gör med 6 Black Fire. Jag tror det kommer laddas framåt rejält här och då luktar det körning mellan Bergh (som aldrig ger sig) och en tokladdad Gustav. Allt som allt öppnar detta för någon annan vinnare och jag velar kring om det ska spikas (i så fall Judge D) eller målas...

Just nu lutar det åt att jag går rakt ut på 2.

Ni som garderar bör ej glömma 12 Hashtag Simoni som lär komma snabbt ute vid kiosken!

Efterhandaren (+5)
Gammal 2023-12-31, 13:13   #26

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
MAD spikar Conch on In
Jadu Jajjan. Hashtaggen är hänger på gärdsgårn som 4-5 häst på min lapp.
Mina tankar.
Plus : Bra form. Härdad i klassen. Jepson upp. Orlando Vici gener
Minus: Läget, måste nog ha pace. Debut på distansen. Skor på.

Lycka till med strecken.
Gammal 2023-12-31, 13:29   #27

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 756
Standard

54 pix

5.11.14
1.5
5 N.Y MOET
6.10.15
1.2.12
14 UNICO BROLINE

God tur idag travtokar

Rättningskod: UND RAV ALO
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 13:29   #28

Standard

Citat:
Det intressanta i loppet är vad Gustav gör med 6 Black Fire. Jag tror det kommer laddas framåt rejält här och då luktar det körning mellan Bergh (som aldrig ger sig) och en tokladdad Gustav. Allt som allt öppnar detta för någon annan vinnare och jag velar kring om det ska spikas (i så fall Judge D) eller målas...

Just nu lutar det åt att jag går rakt ut på 2.

Ni som garderar bör ej glömma 12 Hashtag Simoni som lär komma snabbt ute vid kiosken!

Läste Berglunds krönika precis. Han spikar också Judge D. I sin analys av ett annat av loppen skriver han att Gustav J har 48 raka styrningar på V75 utan seger.

Enligt nätbolagens odds är det rätt ovisst.

Svenska spel betalar just nu 3,30 på Judge D, 4,25 på Black Fire och 4,65 på All in Face . Ingen har således toppchans enligt deras odds.
Gammal 2023-12-31, 13:48   #29

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1582
Standard

V75

1,7,11,13
2
5,8
6
2,4,6
6,8
13
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 13:49   #30

Shooters avatar

Standard

Nu är systemet inlämnat. Det är bäst att vara på den säkra sidan så att ATG inte hänger sig när alla stora system ska in. Spikar är Judge D. (Som jag redan skrivit om), Marabou Brodda (Som bör ha en vettig chans) samt Cassius Clay (Stark häst i spårtrappa och jag måste ha någon som inte är favorit). Lycka till!
Gammal 2023-12-31, 14:04   #31

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5485
Standard

Sitter inte den här så blir jag riktigt besviken

V75

Avd
1: 14 Navy Zon (1, 13)
2: 2, 5, 6 (11, 4)
3: 1, 4, 5, 6, 8, 9 (2, 3)
4: 6, 14, 15 (10, 1)
5: 2 Judge D. (6, 4)
6: 8 Cassius Clay D.E. (6, 3)
7: 1, 2, 9, 10, 15 (13, 5)

Totalt: 135,00 kr.
Rättningskod: ZVV GZS ZMF
Gammal 2023-12-31, 14:11   #32

Sharp$: 2704
Standard

Vi gör väl ett försök att få en del av kakan de sista skälvande timmarna på 2023

V75
Inlämnat: 2023-12-31, 13:59
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Kostnad: 490,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1 I Love Faux Depart (13, 11)
2: 2, 5, 8, 10 (11, 4)
3: 6 Marabou Brodda (5, 4)
4: 1, 6, 8, 10, 13, 14, 15 (5, 12)
5: 2 Judge D. (6, 4)
6: 3, 6, 8, 10, 11 (13, 2)
7: 1, 2, 5, 10, 13, 14, 15 (9, 12)

1x4x1x7x1x5x7 = 980 rader.
980 x 1 x 0,50 kr = 490,00 kr
Totalt: 490,00 kr.
Rättningskod: SZR JQT VQB

Önskar alla Sharpsters ett riktigt gott slut och ett fantastiskt nytt spelår 2024
DIF (+10), znipstern (+7)
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:14   #33
Banned

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5163
Standard

V75
Inlämnat: 2023-12-31, 10:29
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 14 (1, 13)
2: 4, 9 (2, 5)
3: 9 Benita Winner (6, 5)
4: 6, 12, 15 (10, 1)
5: 5 Caradja (2, 6)
6: 4, 11 (6, 8)
7: 5, 11, 12, 13, 14, 15 (1, 10)

2x2x1x3x1x2x6 = 144 rader
144 x 1 x 0,50 kr = 72,00 kr
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: PNN TPP GHF
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:15   #34

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3910
Standard

inlämning

Vänta inte för länge med att lämna in sista halvtimmen är det under utredning hur många reducerade kuponger som ska in surt om man pluggat på och inte får vara med
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:20   #35
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2697
Standard

Gott nytt år och lycka till!

1: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13, 14, 15 (6, 2)
2: 2 Young Andy (5, 11)
4: 6, 14, 15 (10, 1)
6: 3, 6, 8, 11 (10, 2)
7: 1, 15 (13, 10)

9x1x1x3x2x4x2 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: SXW SWV XCH
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:26   #36

Standard

116 mkr i omsättning med 35 min till start. Det måste vara rekord med råge. Brakar inte sidan ihop sista halvtimmen så kommer det finnas över 100 mkr i sjurättspoolen.
Gammal 2023-12-31, 14:36   #37

Standard

Banunderlaget ?

Många galopper i V4 loppen. Kuskarna verkar nöjda men visst ser det ut som det är ganska mycket löst material när hästarna sätter ner hovarna. Ingen racerbana.
Upploppet kan bli extra långt för täthästarna.
Gammal 2023-12-31, 14:39   #38
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1771
Standard

Jag och DIFSteve verkar ha haft samma program att kolli i idag!?
Måtte det vara ett gott omen!

Efter nu blir det spelpaus 3 månader och lägga tid på annat.

Gott nytt år alla
Bära eller brista

Avd
1: 1 I Love Faux Depart (13, 11)
2: 2, 4, 5 (11, 8)
4: 1, 6, 10, 14, 15 (8, 13)
5: 1, 2, 4, 6, 12 (9, 11)
6: 3, 8, 11 (6, 10)
7: 1, 5, 9, 10, 13, 15 (14, 12)
Difsteve (+10), Staketkusken (+1), shasha (+5)
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:43   #39

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5260
Standard

*** 6 andelar ***

1) A - 1, B - 13 11 7 (5,3)
2) 2 YOUNG ANDY (5,4)
3) 6 MARABOU BRODDA (5,4)
4) A - 10, B - 6 15 14 1 13 8 5 12 2 (11,3)
5) A - 6, B - 2 4 1 11 9 (5,3)
6) A - 3 8, B - 2 6 11 10 (9,13)
7) A - 15 1, B - 2 10 13 9 14 11 (6,12)

Krav: Minst 2 A-hästar

Senast redigerad av SistaStallskriket den 2023-12-31 klockan 14:46.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:44   #40

Reg.datum: apr 2013
Sharp$: 3456
Standard

V75
Inlämnat: 2023-12-31, 04:02
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 13 Cascabella (1, 11)
2: 4 Take Your Time (2, 5)
3: 5 N.Y.Moet (6, 4)
4: 1, 6, 10, 15 (14, 13)
6: 3, 6, 8, 10, 11 (13, 2)
7: 9, 10, 13, 14, 15 (1, 5)

1x1x1x4x2x5x5 = 200 rader
200 x 1 x 0,50 kr = 100,00 kr
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: TNH ZMD KWH
Oblix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:51   #41
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8954
Standard

Värmlands Nyårsraket:

V75
Inlämnat: 2023-12-31, 14:10
Pressbyrån Karlstad Värmlänningarnas V75
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Kostnad: 1 728,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 7, 9, 11, 13, 14 (15, 2)
2: 2, 4, 5, 11 (8, 6)
3: 6 Marabou Brodda (5, 1)
4: 5, 6 (15, 10)
6: 3, 4, 6, 8, 10, 11 (13, 2)
7: 1, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 2)

9x4x1x2x1x6x8 = 3456 rader
3456 x 1 x 0,50 kr = 1 728,00 kr.
Totalt: 1 728,00 kr.

Ace (+6), Ace (+4), Ace (+6)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 14:55   #42

Standard

Young Andy har sjunkit rejält vad gäller fasta vinnarodds efter den enligt experterna och tränaren mycket positiva värmningen.

Galopp emot bara troligen .
Gammal 2023-12-31, 14:59   #43
Administrator

Standard

Dåså. ALLT inlämnat!

Spelar sällan flera system men idag var det läge. Så här blev största reducerade. Enda spiken tuggar ner dem tillslut!

https://web.baratrav.se/live/rnI635eEL3T29

Lycka till!

Gammal 2023-12-31, 15:01   #44

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2206
Standard

Mitt ljud försvinner av och till från ATG live på datorn så kör live via mobilen, fungerar än så länge.

Lycka till alla!
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 15:07   #45

Shooters avatar

Standard

Det börjar bra idag igen. Tänk om det kan fortsätta så. Fem streck räckte.

Senast redigerad av Shooter den 2023-12-31 klockan 15:08.
Gammal 2023-12-31, 15:07   #46

Standard

Jämnt lopp i inledningen där vinnaren fick det perfekta loppet. Många system rök direkt .
Gammal 2023-12-31, 15:08   #47

Standard

Lyssnade på ATG live i mobilen samtidig som jag tittade på ATG live i datorn. Kunde se att min skräll vann V75-1 i datorn långt före man var framme i mål på ATG i mobilen...
Läste de 3 första loppen men det gick så dålig på V75 igår att jag skipade resten-men slängde in en större lapp idag. Få se hur länge den lever. En skräll in i alla fall.
Spik på favoriten i sista.
https://www.atg.se/spel/reducerat/V7...e-0185377bab25

Senast redigerad av shasha den 2023-12-31 klockan 15:10.
Gammal 2023-12-31, 15:16   #48

Standard

F-n oxå. Min chansspik Cascabella fixade inte voltstarten. Ok det låg i luften men ibland får man skjuta från höften.
God tur fortsättningsvis till er som hittade 6% aren.
Gammal 2023-12-31, 15:16   #49

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 669
Standard

"Jag har siktat på det här senaste månaden och hon står väldigt bra inne i loppet. Hade jag fått välja ett spår hade jag tagit spår sex. Jag hoppas hon kommer till ledningen och att hon är med där framme."
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 15:18   #50
Banned

Standard

6:an

Stod någonstans att den varit förkyld. Tog bort den trots att man "siktat mot loppet". Man läser som fan läser bibeln...
Gammal 2023-12-31, 15:19   #51
Administrator

Standard

Omsättningen stannade på 164 mille och jag har inte hört någon som haft problem idag.

Var det strul för någon härinne?

Gammal 2023-12-31, 15:22   #52

Standard

Citat:
Omsättningen stannade på 164 mille och jag har inte hört någon som haft problem idag.

Jag hade strul att få in mitt system. Men berodde inte på ATG utan på att mitt tipsprogram jag använder mig av för att reducera råkade krascha precis innan jag skulle lämna in.
Gotland (+5)
Gammal 2023-12-31, 15:22   #53

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 130
Standard

Citat:

Fick in systemet på tillsammans först efter 7 försök så lite strul har det varit iaf
Gotland (+5)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 15:27   #54
Banned

Standard

Kors i taket, Magnus J. levererar!! Blir nog svårt idag. Men det var väl väntat?

Senast redigerad av valo den 2023-12-31 klockan 15:28.
Gammal 2023-12-31, 15:27   #55
Administrator

Standard

Ruskigt nära att vi fick jobba in ett DUNDER A i andra men 5% på ett B får vara OK. Är favven i mål än?

Gammal 2023-12-31, 15:27   #56

Shooters avatar

Standard

Förbannat! Hade bara råd med tre streck och tog 11 istället för 4.
Gammal 2023-12-31, 15:28   #57

Standard

"öppnar snabbt och får en bra resa. Är inte helt borta och är en tänkbar skräll."
Gammal 2023-12-31, 15:28   #58

Standard

Fortfarande kvar efter V75-2 men nu måste 3 utgångshästar gå in i följande 4 lopp...
Gammal 2023-12-31, 15:28   #59

Standard

Citat:

Ditt stora sharps xml system har ju börjat närmast perfekt efter två avdelningar . Vilken potential där finns i det nu.
Gotland (+7)
Gammal 2023-12-31, 15:30   #60

Shooters avatar

Standard

Det där var jävligt illa. Jag vet ju att fyran är speedig. 11 var skitdålig.
Gammal 2023-12-31, 15:31   #61

Standard

Ännu en 6% are ! Sofia Aronsson leker med packet. Dubbelseger till stallet. Bra jobbat.
Storutdelning på G ?
Psst favoriten var iskall. Distansen ?
Gammal 2023-12-31, 15:35   #62
Banned

Standard

Benita Winner

I det lilla fältet tror jag en hel del på henne. Kör till slut Erik!
Gammal 2023-12-31, 15:35   #63

Standard

Ica maxi Linköping sålde slut på sitt 70 000 kr system . Surt för dom som satsade 7 lax då dom spikade Young Andy. Men dom har väl 250 system till så säkert några som lever .
Staketkusken (+1), Gotland (+7), Migge (+5)
Gammal 2023-12-31, 15:40   #64
Administrator

Standard

Citat:
Ica maxi Linköping sålde slut på sitt 70 000 kr system . Surt för dom som satsade 7 lax då dom spikade Young Andy. Men dom har väl 250 system till så säkert några som lever .
De spelar verkligen inte för att vinna.

De spelar för att omsätta. Inget annat. Helt galet i min värld då jag är spelare och spelar TILLSAMMANS med mina köpare och således spelar för att gå med vinst över tid. Det BORDE alla spelläggare göra.

Migge (+5)
Gammal 2023-12-31, 15:46   #65

Standard

Citat:
De spelar verkligen inte för att vinna.

De spelar för att omsätta. Inget annat. Helt galet i min värld då jag är spelare och spelar TILLSAMMANS med mina köpare och således spelar för att gå med vinst över tid. Det BORDE alla spelläggare göra.

Dom har sålt enormt med andelar idag och aldrig sett så många system där. Kollade snabbt och det finns ingen som helst logik i deras system trots att det ska vara samma spelläggare . Ska det bli netto hos dom idag ska det in någon miljonvinst . Men dom är säkert nöjda om något drar in 100 eller några 100 lax . Det kan i så fall användas som marknadsföring i januari när det blir betydligt tuffare att dra in provision .
Gotland (+5)
Gammal 2023-12-31, 15:48   #66

Standard

Tror 6:an höll undan, hoppas det för jag hade inte med Lugauer
Gammal 2023-12-31, 15:49   #67

Shooters avatar

Standard

Första spiken satt, men Heroine Darling var jäkligt bra.
Gammal 2023-12-31, 15:51   #68
DIF

Reg.datum: maj 2012
Sharp$: 1771
Standard

Känns surt att man åkte på spiken i första.
Trots allt ändå rätt ute.
Får hoppas på en tröstpeng.
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 15:52   #69
Administrator

Standard

Ruggig prestation av Heroine Darling MEN visst trillade det in ett första A där och nu ser stora reducerade riktigt fint ut!

JOBBA!!

https://web.baratrav.se/pic/rnI635fkRaY6

Gammal 2023-12-31, 15:54   #70

Standard

Citat:
Ruggig prestation av Heroine Darling MEN visst trillade det in ett första A där och nu ser stora reducerade riktigt fint ut!

JOBBA!!

https://web.baratrav.se/pic/rnI635fkRaY6

Formbesked från stall Ola S. Det gäller ju att hans andra häst idag vinner för att de riktigt stora pengarna ska trilla in på dina system
Gotland (+7)
Gammal 2023-12-31, 16:01   #71
Ace

Sharp$: 5589
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Värmlands Nyårsraket:

V75
Inlämnat: 2023-12-31, 14:10
Pressbyrån Karlstad Värmlänningarnas V75
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Kostnad: 1 728,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 5, 6, 7, 9, 11, 13, 14 (15, 2)
2: 2, 4, 5, 11 (8, 6)
3: 6 Marabou Brodda (5, 1)
4: 5, 6 (15, 10)
6: 3, 4, 6, 8, 10, 11 (13, 2)
7: 1, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 2)

9x4x1x2x1x6x8 = 3456 rader
3456 x 1 x 0,50 kr = 1 728,00 kr.
Totalt: 1 728,00 kr.
Hela vägen nu, Skaegget..
Gotland (+7)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 16:13   #72

Shooters avatar

Standard

Helt okej, men hoppades på åttan.
Gammal 2023-12-31, 16:14   #73

Standard

Fortfarande kvar, hade Zorro och 15 med Peter U-men nu måste utgångshästarna gå in i kommande 2 lopp...samt favoriten i sista.
Gammal 2023-12-31, 16:16   #74
Administrator

Standard

Ruskigt surt att vi inte får 7 som vinnare där. Ruskigt med en 1% på det andra C i så fall...

Nu får vi glädjas åt att XXL lever med istället men det är ju miljonerna man vill åt!

Nåväl, vi lever åtminstone!

Gammal 2023-12-31, 16:20   #75

Standard

Citat:
Ruskigt surt att vi inte får 7 som vinnare där. Ruskigt med en 1% på det andra C i så fall...

Nu får vi glädjas åt att XXL lever med istället men det är ju miljonerna man vill åt!

Det är i kommande två lopp allt avgörs troligen .

Rädd för Stefan Perssons i avd 6 . Tyckte den såg otroligt fin ut senast. Men inte kollat vad den mötte då jämfört med idag.
Gammal 2023-12-31, 16:21   #76

Shooters avatar

Standard

Nu två spikar i rad och så vill jag ha skräll i sista. Oavsett vilket så är jag inte glad idag när det gick så fel som det kunde i andra. Lirat reducerat system för 207 kr, och då måste allt stämma.
Gammal 2023-12-31, 16:30   #77

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 231

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:

I dag tar vi 180 000 kronor. De ska förvaltas av rauken till 15 000 000 kronor, sen kan vi rösta vad vi gör!

AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 16:32   #78
Administrator

Standard

Den där starten blev INTE ALLS som jag tänkt mig. Såg aldrig att Judge skulle komma till spets. Nu höll det ju hela vägen ändå!

Gammal 2023-12-31, 16:33   #79

Shooters avatar

Standard

Andra spiken hemma.
shasha (+5)
Gammal 2023-12-31, 16:34   #80

Standard

Härligt Gotland . Du valde rätt häst att bygga dina system på idag . Trodde inte den skulle spetsa . Hoppas nu det räcker hela vägen för 6 rätt lär inte ge många kronor idag dom det ser ut.
Gotland (+10)
Gammal 2023-12-31, 16:50   #81
Banned

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-12-31, 10:31
Axevalla
Söndag 2023-12-31
Start: 17:05
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4 Gelato Pellini
2: 13, 15

2 x 24,00 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: WZF BQP VRP
Gammal 2023-12-31, 16:51   #82

Standard

Ola Samuelsson är en skön filur. Härliga kommentarer och står med båda fötterna på jorden i med och motgång. Mysgubbe i min värld.
Gammal 2023-12-31, 16:54   #83

Standard

F.d ångloket High On Pepper ser ut som en sprinter i värmningen numera.
Elitloppet nästa
Gammal 2023-12-31, 17:05   #84

Standard

DD : 3-8 mot 4.
Avslutar årets travspel med en morot inför 2024.

Gott Nytt År på er alla.
Gammal 2023-12-31, 17:09   #85

Standard

Hade 8:an med i V75-6 men utgångshästarna var 3 och 6, ingen rad med 8:an.
Jaha, chans till 6 rätt om favoriten vinner sista.
Gammal 2023-12-31, 17:09   #86
Administrator

Standard

Sjuk tilt efter den där torsken.

Satt med ruggig läge på XXL inför sista om bara Canrads hållit undan.

Jaja. Trav är tav. Nya tag!

Gammal 2023-12-31, 17:09   #87

Standard

Surt Gotland . Snacka om att åka med minsta möjliga marginal . Hade ju varit kanon om ditt stora matematiska levt inför sista där alla tänkbara vinnare finns med.
Gammal 2023-12-31, 17:14   #88

Standard

Cassius Clay sänkte dom med en rak höger. Bra jobbat Perssons Pack.
Gammal 2023-12-31, 17:17   #89

Standard

Citat:
Cassius Clay sänkte dom med en rak höger. Bra jobbat Perssons Pack.
Den jag var rädd för . Prepare i comebacken för att sedan se otroligt fin ut senast i Kalmar . Men det var ett rätt mediokert vardagslopp . Men den var på topp idag tyvärr .
Gammal 2023-12-31, 17:21   #90

Standard

Citat:
Den jag var rädd för . Prepare i comebacken för att sedan se otroligt fin ut senast i Kalmar . Men det var ett rätt mediokert vardagslopp . Men den var på topp idag tyvärr .
Spik Of The Week.
Gammal 2023-12-31, 17:26   #91

Shooters avatar

Standard

Citat:
Nu är systemet inlämnat. Det är bäst att vara på den säkra sidan så att ATG inte hänger sig när alla stora system ska in. Spikar är Judge D. (Som jag redan skrivit om), Marabou Brodda (Som bör ha en vettig chans) samt Cassius Clay (Stark häst i spårtrappa och jag måste ha någon som inte är favorit). Lycka till!
Förbannad jävla otur att åka i andra när jag var tvungen att välja 3 av 4 hästar
Gammal 2023-12-31, 17:33   #92

Standard

Jorma gjorde segergest! tror jag. Underbart att han vann!
Synd att jag inte satte utgångshäst även på vinnaren i V75-6-kostade mig 46 tusen
Gammal 2023-12-31, 17:35   #93

Standard

Favoritseger i sista. Då blev det inga jättepengar på multijackpoten. Det var rätt skönt när det var så nära alla rätt på Gotlands andelar . Blir kaffepengar i övriga pooler .

Gott nytt år . Nu ska kvällen ägnas åt annat än trav . Nya tag om 6 dagar när det är V75 på Romme.
Gotland (+6)
Gammal 2023-12-31, 17:40   #94

Standard

Citat:
Förbannad jävla otur att åka i andra när jag var tvungen att välja 3 av 4 hästar
Fina spikar!
Shooter (+20)
Gammal 2023-12-31, 17:42   #95

Standard

Gott Nytt År på er alla!
Nya tag nästa år!
tigern (+7)
Gammal 2023-12-31, 17:45   #96

Standard

Edde som härjade här en del på Sharps och blev avstängd för något år sen satte 7 rätt idag.
tigern (+7), Gotland (+7)
Gammal 2023-12-31, 18:17   #97

Shooters avatar

Standard

Gott nytt år!
tigern (+7), tigern (+100)
Gammal 2023-12-31, 18:54   #98

Sharp$: 2720
Standard

Gott nytt år fina vänner på sharpen. Stort tack för att ni har delat med er otroligt fina tips.
Jag önskar att vi alla får ett fantastiskt fint år 2024
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 18:59   #99

Sharp$: 2720
Standard

Citat:
Gott nytt år!
Shooter du har haft otroligt fina spikar genom åren och vi många på chatten är väldigt TAtacksamma för din tips.
Gott nytt år !
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-31, 20:12   #100

Shooters avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
Shooter du har haft otroligt fina spikar genom åren och vi många på chatten är väldigt TAtacksamma för din tips.
Gott nytt år !
Gott nytt år tigen! Nästa år tar vi hem det!
Svara

td