Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-12-04, 15:21   #1
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Lördag 9/12 - Åby - V75 DD mm


Tidiga Måndagstankar
Torsdagsdragen

V75 1) Jämt och klurigt stolopp.
5 Filippa B.J. Stall Tinter har stabil vinterform och Filippan är i bra författning. Står bra inne och gått som tåget hela året. Ok mest på sprint men fixar nog 2 varv oxå.
6 Carroty står lite hårt inne men det struntar nog Moroten i. Gått bra i tuffa gäng och fixar nog detta motstånd oxå.
7 Ninja Zon blev grovt störd senast när hon gick till anfall i spåren. Jag tror det var segern som rök för jag hade nämligen spikat Revanch på lördag
8 Olga Utca Stålmärren gör sin 27 start för året och har 126 totalt. Behöver kanske lite paus ? Vinnarskallen är nog lite sliten ? Men gör alltid sitt jobb.
9 Glorius Rain är oxå en tuff märr och Flemming gillar att svepa fältet sista 500 och är nog med på stregen.

V75 2) 1 Luca Barosso är nog hästen att slå i en ganska halvljummen Klass 2. Vidöppet bakom.
3 Rustico Urbergh hörs lite lurigt optimistisk på sin distansgynnade Rikstoto debutant.

V75 3) 10 Four Guys Dream såg helläcker ut senast på Jägers.
Ok bakspår och skor på fossingarna är lite oddshöjande men är min första häst.
3 Beartime vinner inte så ofta nuförtiden men gör sitt jobb i skymundan och Jepson är en smart driver. Se upp.

V75 4) 3 Need’em känns tidig på läget. Visst luktar det spets och slut lång väg ?
2 Soundtrack är tillbaka i sulkyn efter några Monté lopp. Svårbedömd men Ecce och Malmqvist är lite av ett Dreamteam Light. Läget går inte att klaga på.
Hashtaggen brukar jag bevaka men är seg från start och måste ha tur. Jag tror spets Örjan packar fältet och glider undan trots luriga OS spåren.
10 Global Delayed Tänkte stå över Unter hästen men stallsurret är ganska positivt. Farlig med pace på loppet vilket är ganska troligt.

V75 5) 7 Combat Fighter brukar vinna varannan gång. Ojämn rackare men Jepson upp är inte fel. Kolgjinis har bra läge och visst känns loppet garderingsvänligt.
6 Henrik Will Stallskrik XL. Står billigt inne på sina danskepengar. Måste bevakas

V75 6) Klurigt igen. Jag nämner två hästar med chansartade spår.
4 Kings Witch har varit struken och vi får lyssna på Uhrbergs vanligtvis välgrundade tankar i sin podd gällande formen. Gått bra tidigare i höst. Och Uhrberg är en grym spetskusk. Men spår 4 är som bekant spår 4 i volt. Psst dessutom Nuncio gener
8 Sangria Pellini är en grym Pellpac märr. Fixar Nimczyk volten är halva inne. En vinnartyp XL.
9 Jurista Spännade tränarbyte. Solvalla hästen debuterar på Åby. Erik upp. Intressant.

V75 7) 4 Versace Face har inte vunnit på ett tag men står bra inne och räds inte distansen. Kan vara chansspiken.
6 Even Steven ” dagens Varennare 1”. Distansgynnad rackare och Flemming har bra form på hästen. Gick en 13 tid på tre varv näst senast. Lär bli hårt betrodd.
7 Major Ass ” dagens Varennare 2” he,he. Svårbedömd rackare som var borta från tävlingsbanan i 1,5 år men kommit tillbaka i storstilad form i sina Tysklands starter. Ok vinstchansen är väl liten (4%) men har spring i benen och står bra inne på sina ”tyskepengar ”. Stänkarvarningen är utfärdad. Psst kommande Åby tränaren Ebbinge har stallform. Måste ju leta halmstrån
12 Gaylord Am Björn är avstängd och Stefan P får förtroendet. Lopp i kroppen efter paus. Sören Englunds blåvinnare. Jag ryggar, 14% i nuläget är bra spelvärde.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-12-07 klockan 14:28. Anledning: Torsdags surr
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-05, 15:12   #2
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Sugen på att spika Filippa men har Kontio nånsin vunnit på Åby?
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-05, 15:52   #3
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Sugen på att spika Filippa men har Kontio nånsin vunnit på Åby?
Ha,ha. En bidragande orsak är väl att Jorma inte besöker Åby banan så ofta nuförtiden. Men han har definitivt vunnit flera storlopp på Åby.
Typ Gigant Neo i Kungapokalen. Och flera Åbys Stora Sebastian K var nog senast men även med Finska stjärnorna Etain Royal och Houston Laoko på den gamla goda tiden. Men du är kanske för ung för att minnas dessa stenålders fakta ?
Psst SM med Opal Viking och Readly Express. He,he.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-12-05 klockan 15:59. Anledning: SM
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-05, 19:00   #4
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ha,ha. En bidragande orsak är väl att Jorma inte besöker Åby banan så ofta nuförtiden. Men han har definitivt vunnit flera storlopp på Åby.
Typ Gigant Neo i Kungapokalen. Och flera Åbys Stora Sebastian K var nog senast men även med Finska stjärnorna Etain Royal och Houston Laoko på den gamla goda tiden. Men du är kanske för ung för att minnas dessa stenålders fakta ?
Psst SM med Opal Viking och Readly Express. He,he.
Jodå jag minns. Jag började springa på Åby i mitten av 70-talet. Men sedan Åby införde Open Stretch minns jag inga Jorma-segrar. Men jag har inte koll på alla lopp. Får bara för mig att han helst inte åker till Åby numera.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-05, 19:38   #5
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Jodå jag minns. Jag började springa på Åby i mitten av 70-talet. Men sedan Åby införde Open Stretch minns jag inga Jorma-segrar. Men jag har inte koll på alla lopp. Får bara för mig att han helst inte åker till Åby numera.
Lite värdelöst vetande.
OS på Åby infördes 2007 och segrarna med Readly Express , Sebastian K och troligen Opal Viking var nog med OS på banan.
Ha de gött Bosse Guld.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-07, 23:53   #6
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tidiga Måndagstankar
Torsdagsdragen

V75 1) Jämt och klurigt stolopp.
5 Filippa B.J. Stall Tinter har stabil vinterform och Filippan är i bra författning. Står bra inne och gått som tåget hela året. Ok mest på sprint men fixar nog 2 varv oxå.
6 Carroty står lite hårt inne men det struntar nog Moroten i. Gått bra i tuffa gäng och fixar nog detta motstånd oxå.
7 Ninja Zon blev grovt störd senast när hon gick till anfall i spåren. Jag tror det var segern som rök för jag hade nämligen spikat Revanch på lördag
8 Olga Utca Stålmärren gör sin 27 start för året och har 126 totalt. Behöver kanske lite paus ? Vinnarskallen är nog lite sliten ? Men gör alltid sitt jobb.
9 Glorius Rain är oxå en tuff märr och Flemming gillar att svepa fältet sista 500 och är nog med på stregen.

V75 2) 1 Luca Barosso är nog hästen att slå i en ganska halvljummen Klass 2. Vidöppet bakom.
3 Rustico Urbergh hörs lite lurigt optimistisk på sin distansgynnade Rikstoto debutant.

V75 3) 10 Four Guys Dream såg helläcker ut senast på Jägers.
Ok bakspår och skor på fossingarna är lite oddshöjande men är min första häst.
3 Beartime vinner inte så ofta nuförtiden men gör sitt jobb i skymundan och Jepson är en smart driver. Se upp.

V75 4) 3 Need’em känns tidig på läget. Visst luktar det spets och slut lång väg ?
2 Soundtrack är tillbaka i sulkyn efter några Monté lopp. Svårbedömd men Ecce och Malmqvist är lite av ett Dreamteam Light. Läget går inte att klaga på.
Hashtaggen brukar jag bevaka men är seg från start och måste ha tur. Jag tror spets Örjan packar fältet och glider undan trots luriga OS spåren.
10 Global Delayed Tänkte stå över Unter hästen men stallsurret är ganska positivt. Farlig med pace på loppet vilket är ganska troligt.

V75 5) 7 Combat Fighter brukar vinna varannan gång. Ojämn rackare men Jepson upp är inte fel. Kolgjinis har bra läge och visst känns loppet garderingsvänligt.
6 Henrik Will Stallskrik XL. Står billigt inne på sina danskepengar. Måste bevakas

V75 6) Klurigt igen. Jag nämner två hästar med chansartade spår.
4 Kings Witch har varit struken och vi får lyssna på Uhrbergs vanligtvis välgrundade tankar i sin podd gällande formen. Gått bra tidigare i höst. Och Uhrberg är en grym spetskusk. Men spår 4 är som bekant spår 4 i volt. Psst dessutom Nuncio gener
8 Sangria Pellini är en grym Pellpac märr. Fixar Nimczyk volten är halva inne. En vinnartyp XL.
9 Jurista Spännade tränarbyte. Solvalla hästen debuterar på Åby. Erik upp. Intressant.

V75 7) 4 Versace Face har inte vunnit på ett tag men står bra inne och räds inte distansen. Kan vara chansspiken.
6 Even Steven ” dagens Varennare 1”. Distansgynnad rackare och Flemming har bra form på hästen. Gick en 13 tid på tre varv näst senast. Lär bli hårt betrodd.
7 Major Ass ” dagens Varennare 2” he,he. Svårbedömd rackare som var borta från tävlingsbanan i 1,5 år men kommit tillbaka i storstilad form i sina Tysklands starter. Ok vinstchansen är väl liten (4%) men har spring i benen och står bra inne på sina ”tyskepengar ”. Stänkarvarningen är utfärdad. Psst kommande Åby tränaren Ebbinge har stallform. Måste ju leta halmstrån
12 Gaylord Am Björn är avstängd och Stefan P får förtroendet. Lopp i kroppen efter paus. Sören Englunds blåvinnare. Jag ryggar, 14% i nuläget är bra spelvärde.

Heder till dig Loke för dina inlägg och tankar.

Jag har absolut klartecken från mina danska travkontakter på Even Steven
trots pjäxor.
Det har övertid varit klokt att lyssna de få gånger som klartecknet varit så ”loud and clear” från andra sidan sundet.
Ett vinnarspel blir det, tvivels utan, en feting tom om oddset visar sig vara spelbart.

Men vete katten om jag vågar spika trots att klartecknet är ristat i sten.
Pallar inte att Flemming har en tendens att helt oförklarligt ”Hibernaltrampar i kön” tills ledaren i stort sett är i mål, innan Isemanden vrider ut för anfall.
Har karln Parkinson? Någon form av kognitiv fördröjning? Så har tankarna gått
när Flemming sladdat i kön med en helt okörd häst och helt tappat momentum till
att utmana om guldpengen.

Hästen vinner, tvivels utan, men gör Flemming det????

På V75 systemet, letar jag troligtvis annan spik ivf i nuläge, men vinnarliret på Even Steven tummar jag inte på förutsatt att oddset inte sjunker genom golvet.
Hoppas kollektivet köper skominuset?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5), Gasellen (+5), znipstern (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 03:25   #7
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tidiga Måndagstankar
Torsdagsdragen

V75 1) Jämt och klurigt stolopp.
5 Filippa B.J. Stall Tinter har stabil vinterform och Filippan är i bra författning. Står bra inne och gått som tåget hela året. Ok mest på sprint men fixar nog 2 varv oxå.
6 Carroty står lite hårt inne men det struntar nog Moroten i. Gått bra i tuffa gäng och fixar nog detta motstånd oxå.
7 Ninja Zon blev grovt störd senast när hon gick till anfall i spåren. Jag tror det var segern som rök för jag hade nämligen spikat Revanch på lördag
8 Olga Utca Stålmärren gör sin 27 start för året och har 126 totalt. Behöver kanske lite paus ? Vinnarskallen är nog lite sliten ? Men gör alltid sitt jobb.
9 Glorius Rain är oxå en tuff märr och Flemming gillar att svepa fältet sista 500 och är nog med på stregen.

V75 2) 1 Luca Barosso är nog hästen att slå i en ganska halvljummen Klass 2. Vidöppet bakom.
3 Rustico Urbergh hörs lite lurigt optimistisk på sin distansgynnade Rikstoto debutant.

V75 3) 10 Four Guys Dream såg helläcker ut senast på Jägers.
Ok bakspår och skor på fossingarna är lite oddshöjande men är min första häst.
3 Beartime vinner inte så ofta nuförtiden men gör sitt jobb i skymundan och Jepson är en smart driver. Se upp.

V75 4) 3 Need’em känns tidig på läget. Visst luktar det spets och slut lång väg ?
2 Soundtrack är tillbaka i sulkyn efter några Monté lopp. Svårbedömd men Ecce och Malmqvist är lite av ett Dreamteam Light. Läget går inte att klaga på.
Hashtaggen brukar jag bevaka men är seg från start och måste ha tur. Jag tror spets Örjan packar fältet och glider undan trots luriga OS spåren.
10 Global Delayed Tänkte stå över Unter hästen men stallsurret är ganska positivt. Farlig med pace på loppet vilket är ganska troligt.

V75 5) 7 Combat Fighter brukar vinna varannan gång. Ojämn rackare men Jepson upp är inte fel. Kolgjinis har bra läge och visst känns loppet garderingsvänligt.
6 Henrik Will Stallskrik XL. Står billigt inne på sina danskepengar. Måste bevakas

V75 6) Klurigt igen. Jag nämner två hästar med chansartade spår.
4 Kings Witch har varit struken och vi får lyssna på Uhrbergs vanligtvis välgrundade tankar i sin podd gällande formen. Gått bra tidigare i höst. Och Uhrberg är en grym spetskusk. Men spår 4 är som bekant spår 4 i volt. Psst dessutom Nuncio gener
8 Sangria Pellini är en grym Pellpac märr. Fixar Nimczyk volten är halva inne. En vinnartyp XL.
9 Jurista Spännade tränarbyte. Solvalla hästen debuterar på Åby. Erik upp. Intressant.

V75 7) 4 Versace Face har inte vunnit på ett tag men står bra inne och räds inte distansen. Kan vara chansspiken.
6 Even Steven ” dagens Varennare 1”. Distansgynnad rackare och Flemming har bra form på hästen. Gick en 13 tid på tre varv näst senast. Lär bli hårt betrodd.
7 Major Ass ” dagens Varennare 2” he,he. Svårbedömd rackare som var borta från tävlingsbanan i 1,5 år men kommit tillbaka i storstilad form i sina Tysklands starter. Ok vinstchansen är väl liten (4%) men har spring i benen och står bra inne på sina ”tyskepengar ”. Stänkarvarningen är utfärdad. Psst kommande Åby tränaren Ebbinge har stallform. Måste ju leta halmstrån
12 Gaylord Am Björn är avstängd och Stefan P får förtroendet. Lopp i kroppen efter paus. Sören Englunds blåvinnare. Jag ryggar, 14% i nuläget är bra spelvärde.
Loke.

Avd 6)
Jag gissar också att Sangria Pellini är loppets kanske bästa häst, måste dock erkänna att jag har problem att vikta Chocolatier mot några av de andra betrodda. Däremot kan jag vikta Michael Nimczyk mot några av de andra kuskarna som sitter upp bakom några av de mer betrodda djuren i loppet.
Om än duktig, men där står sig Michael slätt, spår två i snurren för en häst som
aldrig voltat, luktar surgurka toppat med sko-minus och vanlig vagn.

Tilläggas bör att kusen har absolut toppform.

Som jag ser det, så om man ser till hela ekipaget, känns det överstreckat
”en masse” och ett givet avslag för mig, även om kusen har en historia som
vinstmaskin.

Avslag som favorit i loppet men given gardering.

Mao inte VÄCK!
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 07:32   #8
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Loke.

Avd 6)
Jag gissar också att Sangria Pellini är loppets kanske bästa häst, måste dock erkänna att jag har problem att vikta Chocolatier mot några av de andra betrodda. Däremot kan jag vikta Michael Nimczyk mot några av de andra kuskarna som sitter upp bakom några av de mer betrodda djuren i loppet.
Om än duktig, men där står sig Michael slätt, spår två i snurren för en häst som
aldrig voltat, luktar surgurka toppat med sko-minus och vanlig vagn.

Tilläggas bör att kusen har absolut toppform.

Som jag ser det, så om man ser till hela ekipaget, känns det överstreckat
”en masse” och ett givet avslag för mig, även om kusen har en historia som
vinstmaskin.

Avslag som favorit i loppet men given gardering.

Mao inte VÄCK!
*Chocolatier-dottern (skulle det stå ovan)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 08:41   #9
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Loke.

Avd 6)
Jag gissar också att Sangria Pellini är loppets kanske bästa häst, måste dock erkänna att jag har problem att vikta Chocolatier mot några av de andra betrodda. Däremot kan jag vikta Michael Nimczyk mot några av de andra kuskarna som sitter upp bakom några av de mer betrodda djuren i loppet.
Om än duktig, men där står sig Michael slätt, spår två i snurren för en häst som
aldrig voltat, luktar surgurka toppat med sko-minus och vanlig vagn.

Tilläggas bör att kusen har absolut toppform.

Som jag ser det, så om man ser till hela ekipaget, känns det överstreckat
”en masse” och ett givet avslag för mig, även om kusen har en historia som
vinstmaskin.

Avslag som favorit i loppet men given gardering.

Mao inte VÄCK!
Tjenixen Jajjan.
Håller med dig om ovanstående tankar.
Mitt stora problem är att hitta spikar i Åby labyrinten. Det vimlar ju av måste streck men om inte spellädret skall fladdra som ett höstlöv i vinden efter Lördagens spel måste ju ett par spikar få förtroende.
Perssons Pack hästen Four Guys och Ecce med Danska dynamiten Henrik Will är på agendan just nu. Men det är lååångt till start.
Man vill ju ta en rejäl klunk av 7 rätts glöggen och inte som Karl Bertil bara lukta
Good Luck Jajjan.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 11:12   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Lite kommentarer till morgondagen:

1) Filippa är främst en sprinter och ska köras därefter (om Jorma kan hålla sig). Tror mer på Unleashed Kemp som jag gillar.

2) Storfavoriten Luca Barosso framstår som överlägsen motståndet när man läser en del skribenter. Visst är det en väldigt bra häst och de kan ha rätt, men hästen har hoppat ett par gånger, har dock vunnit från förstaspåret volt i sin första start och så är det ju det där med klass II. Jag är sugen på att gadda (Kanske dumt?).

3) Four Guys Dream är rätt favorit och jag lär nog spika.

4) En 4-5 streck bör väl räcka.

5) Hade tänkt spika Sangria Pellini först, men kusken själv varnar för sina "färdigheter" i svensk voltstart och anser även att skor är ett litet minus. Jag tar till mig av det och funderar över om inte Örjan tar dagens andra seger med Rosemary Tile.

7) Efter att ha lagt om lite i systemet så får jag råd med fyra streck i sista. Jag tror att de blir Even Steven, Gaylord Am, Dominic Wibb och Corazon Bar.

Senast redigerad av Shooter den 2023-12-08 klockan 11:57.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 11:41   #11
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 733
Sharp$: 2090
Standard

När Gaylord Am är i form kan den göra lopp som får en att tappa hakan. Trist spår och bara ett lopp efter vila dock. Ett måstestreck ändå
__________________
"En bra spik är en spik som vinner"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Galten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 12:09   #12
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 355
Sharp$: 11397
Standard

Jag totalsågar Four Guys Dream från bakspår, tar inte med på 2-3 streck..
Velar mellan Ultion Face och Stoletheshow som första val! Undrar om inte Ludde jr blir släppt till ledningen av Untersteiner som i sin tur släpper till Örjan. Loppet känns låst på dessa tre för egen del.. Möjligen att 7,8 räcker långt! Framförallt om Emoji stryks vilket inte är omöjligt som det låter
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 12:52   #13
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KalleKlut Visa inlägg
Jag totalsågar Four Guys Dream från bakspår, tar inte med på 2-3 streck..
Velar mellan Ultion Face och Stoletheshow som första val! Undrar om inte Ludde jr blir släppt till ledningen av Untersteiner som i sin tur släpper till Örjan. Loppet känns låst på dessa tre för egen del.. Möjligen att 7,8 räcker långt! Framförallt om Emoji stryks vilket inte är omöjligt som det låter
Ultion Face måste ha absolut toppchans, livslopp i morgon.
Adrian kan välja på spets eller rygg på någon av de två betrodda.
Stallets hästar brukar prestera på Åby, samt absolut knallform i stallet
och på Adrian, efter en lång räcka strul.
Visste jag att han kör i spets, så bara måste Heart of Steel med på lappen.
Tror lill Uttern spetsar och släpper Adrian och väljer Adrian att köra absolut
tipp toppformade Ultion Face i spets så sitter Heart of Steel klistrad i rygg
svårt giftig på stretchen. Låser nog på två, spelar vinnare på Adrian.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 12:58   #14
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Lite kommentarer till morgondagen:

1) Filippa är främst en sprinter och ska köras därefter (om Jorma kan hålla sig). Tror mer på Unleashed Kemp som jag gillar.

2) Storfavoriten Luca Barosso framstår som överlägsen motståndet när man läser en del skribenter. Visst är det en väldigt bra häst och de kan ha rätt, men hästen har hoppat ett par gånger, har dock vunnit från förstaspåret volt i sin första start och så är det ju det där med klass II. Jag är sugen på att gadda (Kanske dumt?).

3) Four Guys Dream är rätt favorit och jag lär nog spika.

4) En 4-5 streck bör väl räcka.

5) Hade tänkt spika Sangria Pellini först, men kusken själv varnar för sina "färdigheter" i svensk voltstart och anser även att skor är ett litet minus. Jag tar till mig av det och funderar över om inte Örjan tar dagens andra seger med Rosemary Tile.

7) Efter att ha lagt om lite i systemet så får jag råd med fyra streck i sista. Jag tror att de blir Even Steven, Gaylord Am, Dominic Wibb och Corazon Bar.
Hittar du en strukning, som ger en lucka i systemet och plånboken håller
plocka med Major Ass, har fin info på luren där.

Allt gott till dig Shooter.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 13:31   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Hittar du en strukning, som ger en lucka i systemet och plånboken håller
plocka med Major Ass, har fin info på luren där.

Allt gott till dig Shooter.
Tack, jag ska ha den i åtanke i så fall. Såg att Uhrberg varnade lite för den även om han inte kört den tidigare.

Tack detsamma Jajjan och lycka till imorgon!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 16:36   #16
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Morgondagens kommunare lär bli:
Here’s Jonny Sox och Gaylord Am,
båda startar från riktiga pissspår.

Spännande att se hur mycket spelen har rusat på dessa två fram till spelstopp i morgon,
11% och 15% i skrivande stund.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 16:40   #17
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Morgondagens kommunare lär bli:
Here’s Jonny Sox och Gaylord Am,
båda startar från riktiga pissspår.

Spännande att se hur mycket spelen har rusat på dessa två fram till spelstopp i morgon,
11% och 15% i skrivande stund.
Spår 11 Klass 1 på Åby levererar en vinnare var tjugonde start,
det samma gäller för Spår 12 Silverdivisionen på Åby, spår 12-spelarna
får fira vinst 1 gång på 20 starter.

Skenar procenten så river jag bort båda ekipagen, då de riskar bli överspelade?
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 16:53   #18
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Omgångens bästa bedövare hittar jag i klass 1 loppet,
drog överlägset bästa spåret och gynnas av ev tung bana
och visade stort kunnande i somras.
Kusken håller ungfär samma nivå som Anders Svanstedt
Liselotte ändrar i balansen och hänger på en bike.
Till 2% kan ivf inte jag tacka nej till Myrsjös Timeout
då jag garderar loppet.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 17:08   #19
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Omgångens bästa bedövare hittar jag i klass 1 loppet,
drog överlägset bästa spåret och gynnas av ev tung bana
och visade stort kunnande i somras.
Kusken håller ungfär samma nivå som Anders Svanstedt
Liselotte ändrar i balansen och hänger på en bike.
Till 2% kan ivf inte jag tacka nej till Myrsjös Timeout
då jag garderar loppet.
Hoppla, ska du bli miljonär ?
Ok du har kanske en poäng där Mika vann ju med hästen på Rättvik ( dock betydligt enklare motstånd) och Varenne är ju morfar .
Men jag nöjer mig nog med 1-2-3-10 i Klass 1 om inte jag hittar 3-4 dunderspikar i övriga lopp.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 17:45   #20
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Min enda spik än så länge: Avd 5: 4 KIM B.R. (5%). Lex Jens: Norsktävlande som kommer till Sverige och får toppkusk från toppspår.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 20:53   #21
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tidiga idéer, i morgon är det barnbarn så jag får ta tidiga beslut.

Avd 1:
1 UNLEASHED KEMP
är snabb ut och kommer någon och pressar så släpper nog Örjan. Spurtar förbi på Open Stretch. SPIK. Då vinner väl Filippa som jag hade tänkt spika, men då får det väl bli så.

Avd 2:
8 VANCOUVER HIGH
plockar ner de här hästarna på Open Stretch. Faran är att Luca Barosso galopperar och strular till det. Garderar därför med 3 RUSTICO. Tänkbar vinnare om det blir strul för åttan. Men tänk om 1 LUCA BAROSSO går felfritt! Då vinner den väl? Jag tar med den oxå.

Avd 3
Efter mycken vånda spikar jag 7 ULTION FACE. Tror den har betydligt högre chans än 14%. Skulle det bli en strykning innanför (Emoji?) så fördubblas chansen.

Avd 4:
Här garderar jag på med 1, 2, 3 och 5. Ratar dock Adrians uppsnackade häst som jag tror får svårt från det läget.

Avd 5:
Spik på 4 KIM B.R.

Avd 6:
3 UBERTY FACE med Dante är mitt förstaval. Formstarkt ekipage! 1 MAJORS ROSE kommer med på spåret. 12 ROSEMARY TILE med springspår och Örjan är farlig.

Avd 7:
Här kan det smälla! Favoriterna 4 VERSACE FACE och 6 EVEN STEVEN tar jag med. Men jag kryssar även för skrällarna 7 MAJOR ASS och 11 CORAXON BAR för att spetsa utdelningen.

Tack för influenser och lycka till i morgon!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 21:16   #22
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Hoppla, ska du bli miljonär ?
Ok du har kanske en poäng där Mika vann ju med hästen på Rättvik ( dock betydligt enklare motstånd) och Varenne är ju morfar .
Men jag nöjer mig nog med 1-2-3-10 i Klass 1 om inte jag hittar 3-4 dunderspikar i övriga lopp.
1,2,3,5,6,10,11 i nuläge
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 21:47   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
1,2,3,5,6,10,11 i nuläge
Tja känns onekligen helgarderat Jajjan. Hm jag har lite spik vibbar på 2 Soundtrack så här Dan före Dan. Men jag är en late bloomer. Bestämmer mig 5 m innan spelstopp.
Jag saknar söderkisen på TP som drog igång chattar i vargtimmarna innan V75 lördagen. Jäklar vad kul vi hade. Minns du nicket/namnet ? Jag har glömt.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-12-08 klockan 21:49.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 21:54   #24
 
Basils avatar
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: hälsingland
Inlägg: 79
Sharp$: 3782
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tja känns onekligen helgarderat Jajjan. Hm jag har lite spik vibbar på 2 Soundtrack så här Dan före Dan. Men jag är en late bloomer. Bestämmer mig 5 m innan spelstopp.
Jag saknar söderkisen på TP som drog igång chattar i vargtimmarna innan V75 lördagen. Jäklar vad kul vi hade. Minns du nicket/namnet ? Jag har glömt.
Leffe Pallo
Basil är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-08, 22:04   #25
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basil Visa inlägg
Leffe Pallo
Tack för den. Jäklar vad jag funderade. Pallo var en grym profil på TP.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 01:23   #26
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Tack för den. Jäklar vad jag funderade. Pallo var en grym profil på TP.
Leffe gör andelsspel i Fruängen, en Skelleftepalt som domesticerades i Stockholm och blev en tung Bajare (Bajen, Bärs, Leffe Pallo och något mer).
Oroade mig en del för honom då han fick kol ( ett j... skit) pga att han gick om
kring och puffade på mentolcigaretter, men kollade upp saken och till min glädje
så sprattlar han fortfarande.
Tänker osökt på Leffe när jag lyssnar på åttitalsgruppen ”Sarek” med låten
”Alla tiders hjälte” finns på YOUTUBE för gratis lyssning. (Låten måste bara handla om Leffe Pallo i unga år på Vickan (Cafe Victoria) i Kungsan i Stockholm)?
Leffe var/är en stämningskanon som andas trav, otroligt rolig och duktig skribent,
travforumens Björn Ranelid.

Hoppas innerligt att allt är bra Leffe Päron och att fortsätter dunka in spikarna.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 01:52   #27
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 355
Sharp$: 11397
Standard

Tre redigt underspelade sexor som alla har en bra chans att nå ledningen/rygg ledaren.
Denco's Ozzy O. 2% Inte alls förvånad om gasglade Forss blåser till.. Klart underskattad!
Henrik Will 22% slutar förmodligen som underspelad favorit till slut. Får vi 29%?
Corona Park 3% Jörgens formstall och startsnabb. Forss i ledningen i stolopp med tillägg..
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 08:07   #28
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 133
Sharp$: 6349
Standard

Tack för intressanta inside Jajjan. Särskilt på Even Steven som ju annars sågas på många håll.
Noterar annars att det pratas väldigt lite om att FGD nu går med skor och bakifrån. Jag spikade senast, då var den underskattad. Nu känns den klart överskattad.


Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Hittar du en strukning, som ger en lucka i systemet och plånboken håller
plocka med Major Ass, har fin info på luren där.

Allt gott till dig Shooter.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 08:09   #29
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 133
Sharp$: 6349
Standard

Hur räknas förresten pengarna på utländska hästar? Pengar tjänade i DK har ju blivit rätt mkt mer värda senaste åren
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 08:23   #30
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Jag finner nu att det pågår ett rollspel som härrör från gamla Travpunkten. Allt styrt av ett enda nick. Omöjligt för mig att delta i eländet. Hur ska tippare kunna lita på de olika tipsen om de kommer från endast ett håll? Jag varnade för det för några år sedan och nu är det ett faktum. Men - när krutröken lagt sig har de inget kvar. De publicerar nämligen inga system. Och gör de det är det garanterat ingen rättningskod med. Undantaget Liisa som spelar för typ 4 kr. Hoppas det finns någon annan klok människa som märker detta.
Men de flesta andra har skygglappar. Dock, jag har nu ignorerafunktionan igång och läser sedan Kalle Klut, Shooter med flera och det kan funka bra för mig. Ha en bra dag alla tippare! Thank god for ignorerafunktionen!! Slipper läsa alla invektiv som lär komma från dessa nick. Kanske t.o.m "Tant Gerda" från TP dyker upp...

Senast redigerad av valo den 2023-12-09 klockan 08:35.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 08:44   #31
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

För inlämning, drar iväg och kollar ikväll.

Avd

1: 8
2: 1
3: 7, 12
4: 2
5: 1, 2, 6, 8, 10
6: 2, 8
7: Alla

Lycka till ni som tippar!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 09:25   #32
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Tror det blir en bra bana i eftermiddag. Det är relativt lugnt väder för att vara Västkusten och ingen nederbörd väntas. Däremot är det väldigt rått i luften och man vill helst inte gå ut. Var precis ute på balkongen och kikade bort mot Åby för att se om de tänt belysningen ännu men det var helt dött. Jag drog snabbt in snoken igen och värmde mig med en kopp kaffe. Nu ska jag plöja igenom Sjödéns analys och se om den får mig att ändra på mitt system. Är inne på att spika Unleashed Kemp i första och Kim B.R. i femte. Kanske även chansspik på Ultion Face i tredje om allt låter bra där.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 09:27   #33
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 287
Sharp$: 2101
Standard

Travronden klassar 8 DOMINIC WIBB i V75-7 som C-häst.
I intervjun på V75 Guiden säger Dante att de går för vinst, men att skor är ett litet minus.

Är det inte väl hårt att kalla hästen för C-häst? Ellr är det bara för att Adrian inte ställer upp på intervjuer på Travronden?
Jag skulle nog ranka den bland de 4 i topp.

Travronden spikar 4 VERSACE FACE och på papper känns den som en spik även om det är mycket snack om 12
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 09:45   #34
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 549
Sharp$: 7775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Hur räknas förresten pengarna på utländska hästar? Pengar tjänade i DK har ju blivit rätt mkt mer värda senaste åren
UET (Europeiska travförbundet) sätter valutakurser vid varje årsskifte. Dessa kurser används sedan under det kommande året när en häst tävlar utomlands när startprissumma ska beräknas.
Som du är inne på innebär det att häst från ett land där valutan stärkts gentemot det land där hästen ska tävla står hårdare inne jämfört med tidigare.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 10:07   #35
 
Reg.datum: mar 2015
Inlägg: 1 148
Sharp$: 3585
Standard

Kuskbyte på Nimczyks hästar. Kim o Adrian ++
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 11:16   #36
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Det blir till att kasta om rätt rejält i systemet nu när Adrian kör Sangrial Pellini m.m.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 11:17   #37
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 133
Sharp$: 6349
Standard

Ok, tack för att du tog dig tid att svara!

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
UET (Europeiska travförbundet) sätter valutakurser vid varje årsskifte. Dessa kurser används sedan under det kommande året när en häst tävlar utomlands när startprissumma ska beräknas.
Som du är inne på innebär det att häst från ett land där valutan stärkts gentemot det land där hästen ska tävla står hårdare inne jämfört med tidigare.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 11:25   #38
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Travronden klassar 8 DOMINIC WIBB i V75-7 som C-häst.
I intervjun på V75 Guiden säger Dante att de går för vinst, men att skor är ett litet minus.

Är det inte väl hårt att kalla hästen för C-häst? Ellr är det bara för att Adrian inte ställer upp på intervjuer på Travronden?
Jag skulle nog ranka den bland de 4 i topp.

Travronden spikar 4 VERSACE FACE och på papper känns den som en spik även om det är mycket snack om 12
Tror du skall ta Travronden, Guiden och allt vad de heter som tidig inspiration
i veckan, kom ihåg att det brinner i knutarna efter att startlistorna blivit tillgängliga för att få ihop intervjuer, rank och spelförslag. Presstopp är alldeles
runt hörnet och jag gissar att tryckeriet behöver materialet tidig måndag?

Ett fantastiskt jobb att få ut blaskorna på hyllorna, redan onsdag.

Du har en ocean av info att ta del av fram till spelstopp lördag 16:20,
något skribenterna på travtidningarna inte kunde vikta in i rank och spelförslag.

Att hitta något som fallit mellan stolarna i de tidiga tipsen brukar ge bra betalt.

Du har en informationsfördel som kan vänta till lördag med att ta slutlig ställning
gällande profilen på systemet.

Kollektivet springer på de tidiga bollarna, du har all tid i världen att kalibrera
siktet innan du trycker av.

Kom ihåg att de riktigt kunniga och pålästa spelarna lämnar in
sen eftermiddag lördag, orsaken är att de vill ha del av den absolut sista infon
innan de tar slutlig ställning.

Jag är klar i flera avdelningar och håller några avdelningar öppna för att lyssna in
lördagens stallbacksinfo innan jag knyter ihop säcken.

Alla kör sitt race, men ovan funkar för mig.

God tur med spelbesluten och våga lyssna till dig själv om du känner dig påläst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bosseguldheden (+10), shasha (+10)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 13:05   #39
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

En liten förrätt:

V4
Inlämnat: 2023-12-09, 12:36
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 14:45
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Viento (8, 9)
2: 3, 5, 6, 8, 9, 10, 11 (4, 2)
3: 10 Kinge Svarten (5, 9)
4: 1, 3, 4, 5, 11 (8, 9)

1x7x1x5 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: HKM GSX GQJ
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 13:49   #40
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Det börjar som vanligt när man väljer en av två hästar. Viento var inte alls bra idag och Carre fick ännu en seger.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 13:52   #41
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 355
Sharp$: 11397
Standard

Slängde in en liten V4 och chansade på en oprövad monté häst. Carre är ju ändå Carre..

V4
Inlämnat: 2023-12-09, 14:44
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 14:45
Kostnad: 12,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 8 Amazing Lady N.O. (3, 9)
2: 3, 4, 10 (11, 5)
3: 5 Fakserling (10, 9)
4: 3, 5 (4, 11)

1x3x1x2 = 6 rader
6 x 1 x 2,00 kr = 12,00 kr
Totalt: 12,00 kr.
Rättningskod: WVM RLK GKM
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 14:07   #42
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 515
Sharp$: 3559
Standard

svante nu jobbar han som tipsexpert innan dess när han var tränare han alltid sagt jag är inte spelare dålig med att tippa men nu kan han hur så? han få betalt för det nu därför
jeanpier007 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 14:35   #43
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 606
Sharp$: 1465
Standard

V75

5
1
7,8,10
1,2,3,10,11
6,9
12
6,12
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 14:43   #44
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Nej, nu lämnar jag in. Det blir spikar på Filippa B.J., Stoletheshow och Sangria Pellini.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:11   #45
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 2613
Standard

Lycka till;

1: 5 Filippa B.J. (1, 2)
2: 1 Luca Barosso (3, 8)
3: 7, 8, 10 (3, 4)
4: 1, 2, 3, 5, 10, 11 (6, 8)
5: 6 Henrik Will (9, 2)
6: 2, 8, 9, 12, 13, 15 (4, 6)
7: 4, 6, 11, 12 (8, 7)

1x1x3x6x1x6x4 = 432 rader.
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr
Totalt: 216,00 kr.
Rättningskod: QXD VMW KXH
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:14   #46
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 873
Sharp$: 8834
Standard

Så här fick det bli idag!

V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:03
Pressbyrån Karlstad Big City Boys V75
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Kostnad: 1 837,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 (3, 11)
2: 1 Luca Barosso (3, 10)
3: 7, 8, 10 (2, 3)
4: 11 Here's Johnny Sox (3, 1)
5: 2, 6, 7, 8, 9 (10, 4)
6: 2, 4, 6, 8, 9, 12, 15 (11, 14)
7: 4, 6, 8, 11, 12 (7, 3)

7x1x3x1x5x7x5 = 3675 rader
3675 x 1 x 0,50 kr = 1 837,50 kr

Lycka till!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:15   #47
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 231
Sharp$: 3490
Standard

Avd
1: 1, 2, 5, 6, 7 (5, 6)
2: 1, 8, 9 (3, 7)
3: 3, 7, 8 (7, 8)
4: 1, 3, 10, 11 (11, 10)
5: 6 Henrik Will (9, 2)
6: 9, 12, 15 (8, 2)
7: 4 Versace Face (12, 6)

5x3x3x4x1x3x1 = 540 rader.
540 x 1 x 0,50 kr = 270,00 kr
Totalt: 270,00 kr.
Rättningskod: KKJ HML HLF
roland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:16   #48
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Carré (min bankomat på banan) gjorde att jag kunde dubbla i Guld.
Lycka till!!!

V75
Inlämnat: 2023-12-09, 15:49
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Kostnad: 192,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 5 (2, 6)
2: 1, 3 (8, 9)
3: 7, 8 (10, 3)
4: 1, 2, 3, 5 (11, 10)
5: 4 Kim B.R. (6, 2)
6: 8, 12, 13 (9, 2)
7: 4, 6, 7, 8 (12, 11)

2x2x2x4x1x3x4 = 384 rader
384 x 1 x 0,50 kr = 192,00 kr
Totalt: 192,00 kr.
Rättningskod: NTJ PRW RVB
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:17   #49
 
Reg.datum: maj 2016
Inlägg: 90
Sharp$: 162
Standard

Provar för miljonerna igen.
Avd
1: 9 Glorius Rain (5, 1)
2: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 5)
3: 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10, 12 (6, 5)
4: 1 Hashtag Simoni (3, 11)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10 (11, 5)
6: 6 Corona Park (8, 12)
7: 2, 4, 6 (12, 11)

Rättningskod: ZVW PJB PJC
Toll är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:18   #50
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 089
Sharp$: 5318
Standard

V75

Avd
1: 5 Filippa B.J. (1, 2)
2: 1 Luca Barosso (3, 8)
3: 7 Ultion Face (10, 8)
4: 1, 2, 3, 5, 10, 11 (6, 8)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (11, 12)
6: 4, 8, 12 (9, 2)
7: 4, 6, 7, 8, 11 (12, 2)

Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: NRN PDC RPF




V75

Avd
1: 1, 5, 6, 9, 10 (2, 7)
2: 1, 3, 6, 8, 9, 10, 12 (7, 2)
3: 7, 8, 10 (3, 4)
4: 3 Need'em (11, 1)
5: 6 Henrik Will (9, 2)
6: 4, 8, 9, 12 (2, 6)
7: 6 Even Steven (4, 12)

Totalt: 210,00 kr.
Rättningskod: MBD DHC ZNB
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2023-12-09 klockan 15:20.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:23   #51
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 287
Sharp$: 2101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nej, nu lämnar jag in. Det blir spikar på Filippa B.J., Stoletheshow och Sangria Pellini.
Då har du 1:a spik inne..2 kvar. Började bra! Själv garderade jag
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:24   #52
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Det blev ju rätt i alla fall. Hon såg ju toppfin ut före loppet och även i.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:26   #53
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shasha Visa inlägg
Då har du 1:a spik inne..2 kvar. Började bra! Själv garderade jag
Ja, tänk att man ändrar rätt ibland.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+10)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:27   #54
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 2649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det blev ju rätt i alla fall. Hon såg ju toppfin ut före loppet och även i.
Vilken grym spik Shooter, det är bara du som hittar sådan spik :-D
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Toll (+100)
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:29   #55
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
Vilken grym spik Shooter, det är bara du som hittar sådan spik :-D
Det var nog en del som singlade den.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tigern (+10)

Senast redigerad av Shooter den 2023-12-09 klockan 15:30.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:29   #56
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 378
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
Vilken grym spik Shooter, det är bara du som hittar sådan spik :-D
Hahahaha!
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:37   #57
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 378
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jag finner nu att det pågår ett rollspel som härrör från gamla Travpunkten. Allt styrt av ett enda nick. Omöjligt för mig att delta i eländet. Hur ska tippare kunna lita på de olika tipsen om de kommer från endast ett håll? Jag varnade för det för några år sedan och nu är det ett faktum. Men - när krutröken lagt sig har de inget kvar. De publicerar nämligen inga system. Och gör de det är det garanterat ingen rättningskod med. Undantaget Liisa som spelar för typ 4 kr. Hoppas det finns någon annan klok människa som märker detta.
Men de flesta andra har skygglappar. Dock, jag har nu ignorerafunktionan igång och läser sedan Kalle Klut, Shooter med flera och det kan funka bra för mig. Ha en bra dag alla tippare! Thank god for ignorerafunktionen!! Slipper läsa alla invektiv som lär komma från dessa nick. Kanske t.o.m "Tant Gerda" från TP dyker upp...
Du har så rätt valo!
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:38   #58
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 386
Sharp$: 2649
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det var nog en del som singlade den.
Ärligt talat du hjälper oss många på Sharpen och vi är väldigt tacksamma för din tips :-)
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
shasha (+5)
tigern är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:45   #59
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
Ärligt talat du hjälper oss många på Sharpen och vi är väldigt tacksamma för din tips :-)
Om det är så, så är det kul, tack!
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:46   #60
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 089
Sharp$: 5318
Standard

Jag hatar omstarter, är så trött på skiten....

EDIT: Gick trots galopp, det trodde jag inte. Hann bli riktigt lack (Hatar dock fortfarande omstarter)
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2023-12-09 klockan 15:50.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:50   #61
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 703
Sharp$: 50306
Standard

Tursamt men inte mig emot!

TVILLING
Inlämnat: 2023-12-09, 16:17
Åby Lopp 6
Lördag 2023-12-09
Start: 16:42
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 9
------------------------------
Rätt kombination Odds
1/9 15,07
Utbetalt: 452,00 kr

1 x 30,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: VVM DHW JMP

Senast redigerad av hoola den 2023-12-09 klockan 15:55.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 15:50   #62
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Det var surt. Åttan hoppar bort sig och storfavoriten vinner. Anti-klimax.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:11   #63
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 287
Sharp$: 2101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Nej, nu lämnar jag in. Det blir spikar på Filippa B.J., Stoletheshow och Sangria Pellini.
2 av 3 i mål-härligt! En kvar
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:12   #64
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 287
Sharp$: 2101
Standard

10 FOUR GUYS DREAM hade jag inte med alls idag; skor, bakspår, viktgi lopp längre fram här. Stod över den.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:13   #65
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 089
Sharp$: 5318
Standard

Ultion face vinner inte och Four Guys Dream klarar inte ens en plats och man ryker även på stora platsraketen. Så man får hoppas på V5 men blir nog riktigt låg utdelning idag.

V5

Avd
1: 7, 8, 10 (3, 4)
2: 1, 2, 3, 5, 10, 11 (6, 8)
3: 6 Henrik Will (9, 8)
4: 8, 9 (12, 2)
5: 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (2, 3)

Rättningskod: JHG FBX GWL
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:16   #66
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 703
Sharp$: 50306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Ultion face vinner inte och Four Guys Dream klarar inte ens en plats och man ryker även på stora platsraketen. Så man får hoppas på V5 men blir nog riktigt låg utdelning idag.

V5

Avd
1: 7, 8, 10 (3, 4)
2: 1, 2, 3, 5, 10, 11 (6, 8)
3: 6 Henrik Will (9, 8)
4: 8, 9 (12, 2)
5: 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (2, 3)

Rättningskod: JHG FBX GWL
Jag flög också på min Raket p.g.a. FGD.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+5)
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:18   #67
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 089
Sharp$: 5318
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Jag flög också på min Raket p.g.a. FGD.
Ja, trodde inte på den som vinnare men plats trodde jag nog när de sa att den var i sin livs form.

Insåg att jag faktiskt fortfarande lever på lilla V75-lappen som jag postade men den har jag noll tro på med spikarna som är kvar
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:19   #68
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 355
Sharp$: 11397
Standard

Kors i taket, lapparna lever!
Hade lite skrällfeeling i avd 2 efter omstart men icke

V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:18
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Filippa B.J. (6, 2)
2: 1, 3, 8, 10 (9, 7)
3: 8 Stoletheshow (7, 3)
4: 1, 2, 3, 4, 10, 11 (8, 5)
5: 6 Henrik Will (7, 10)
6: 3, 6, 8, 9, 12, 14, 15 (2, 4)
7: 4 Versace Face (11, 8)

1x4x1x6x1x7x1 = 168 rader
168 x 1 x 0,50 kr = 84,00 kr
Totalt: 84,00 kr.

V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:18
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Filippa B.J. (6, 2)
2: 1, 3, 8, 10 (9, 7)
3: 8 Stoletheshow (7, 3)
4: 1, 2, 3, 4, 10, 11 (8, 5)
5: 6 Henrik Will (7, 10)
6: 6 Corona Park (8, 12)
7: 6, 7, 8, 11 (12, 5)

1x4x1x6x1x1x4 = 96 rader
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr
Totalt: 48,00 kr.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:21   #69
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 703
Sharp$: 50306
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Ja, trodde inte på den som vinnare men plats trodde jag nog när de sa att den var i sin livs form.

Insåg att jag faktiskt fortfarande lever på lilla V75-lappen som jag postade men den har jag noll tro på med spikarna som är kvar
Hade som många andra tre hästar på min lapp men nog borde han ha fixat plats.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:23   #70
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 703
Sharp$: 50306
Standard

Vassast än så länge är väl Sjödéns 15 -kronors:

V75-1: 5 Filippa BJ
V75-2: 1 Luca Barosso
V75-3: 8 Stoletheshow
V75-4: 1, 2, 3, 10, 11
V75-5: 6, 9
V75-6: 8 Sangria Pellini
V75-7: 4, 7, 11
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:35   #71
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 378
Sharp$: 1178
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Morgondagens kommunare lär bli:
Here’s Jonny Sox och Gaylord Am,
båda startar från riktiga pissspår.

Spännande att se hur mycket spelen har rusat på dessa två fram till spelstopp i morgon,
11% och 15% i skrivande stund.
??????????????????????????????????????????????
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:35   #72
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 287
Sharp$: 2101
Standard

Och där klev jag ur när 11 HERE'S JOHNNY SOX vann. Hade spikat favoriten
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:37   #73
 
Reg.datum: apr 2020
Inlägg: 378
Sharp$: 1178
Standard

Spik hos SV och andrahandare hos TT.
Supervisor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:38   #74
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

För favoritbetonat för mitt system. Jag har fyra rätt, men reducerar bort låga utdelningar, så nu blir det svårt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:52   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Nu behöver jag få in tian
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:54   #76
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 429
Sharp$: 2477

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Slängde in en skitrad pga tidsbrist. Glöggmingel står på schemat idag. Såg att jag fortfarande är med. Så jinxar väl systemet nu genom att posta det här.


V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:13
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Filippa B.J. (1, 2)
2: 1 Luca Barosso (3, 8)
3: 8 Stoletheshow (10, 7)
4: 1, 11 (3, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 8)
6: 4, 8, 9, 12, 15 (2, 6)
7: 2, 4, 7, 9, 11, 12 (6, 8)

1x1x1x2x7x5x6 = 420 rader
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr
Totalt: 210,00 kr.
Rättningskod: ZTQ TTW CRF
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+18)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:55   #77
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 287
Sharp$: 2101
Standard

2 DANAO DEGLI DEI var en till favorit jag hade tagit bort...denna gång var det en dålig idé
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 16:55   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Det där såg ut som när Ludde körde förr om åren. Tråkigt för omgången dock.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:17   #79
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 355
Sharp$: 11397
Standard

Dags för skrällar så det fick bli en riktig rövare

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-12-09, 18:11
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 18:20
Kostnad: 64,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 13
2: 7, 8

4 x 16,00 kr = 64,00 kr.
Totalt: 64,00 kr.
Rättningskod: XPC GHP JJN
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:25   #80
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Det lär bli 7 rätt på ramen, men bara 6 rätt i utdelning. Synd att det inte kunde skrälla lite i andra loppet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:26   #81
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 089
Sharp$: 5318
Standard

Känns som Adrian är en helt ny man. Förr var Adrian = Galopp och absolut inget man spikar. Men idag känns både stallet och han som kusk som säkerheten själv. Så nu spikar jag gladeligen även om han vunnit med allt idag förutom min spik Ultion Face, haha
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:28   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

Mellan 1 och 7 sexor kan det bli. Hoppas på 7.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:41   #83
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 201
Sharp$: 13886
Standard

Bottnas Idol. Distansgynnad rackare med bra läge. Känns lite bortglömd idag ! Kan duga i öppna V75 Epilogen.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:48   #84
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 042
Sharp$: 37429
Standard

1 sexa och 12 troligen obetalda femmor blev facit.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:50   #85
 
Reg.datum: jan 2022
Inlägg: 79
Sharp$: 287
Standard

Kolgjini! Wow! Var tvungen att spika Dominic Wibb på DD2.
Synd det inte skrällde i DD1, hade alla hästar där...

DD1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
DD2: 8 DOMINIC WIBB

15 x 100,00 kr = 1 500,00 kr.
Totalt: 1 500,00 kr.
Rättningskod: TZJ DHS FJN

Senast redigerad av politiskorrekt den 2023-12-09 klockan 17:58.
politiskorrekt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 17:53   #86
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 089
Sharp$: 5318
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av politiskorrekt Visa inlägg
Kolgjini! Wow! Var tvungen att spika Dominic Wibb på DD2.
Synd det inte skrällde i DD1, hade alla hästar där...

TZJ DHS FJN
Tänkte samma fast på V3, men tyvärr så vann Adrian även V3-1 så blir inga stora slantar

V3
Inlämnat: 2023-12-09, 17:58
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 18:20
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 6, 8, 9, 12
2: 8 Dominic Wibb
3: 7 Martha Diablo

6x1x1 = 6 rader.
6 x 1 x 10,00 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: QTB GHZ LJN
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 18:11   #87
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 2613
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Slängde in en skitrad pga tidsbrist. Glöggmingel står på schemat idag. Såg att jag fortfarande är med. Så jinxar väl systemet nu genom att posta det här.


V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:13
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Kostnad: 210,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Filippa B.J. (1, 2)
2: 1 Luca Barosso (3, 8)
3: 8 Stoletheshow (10, 7)
4: 1, 11 (3, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 8)
6: 4, 8, 9, 12, 15 (2, 6)
7: 2, 4, 7, 9, 11, 12 (6, 8)

1x1x1x2x7x5x6 = 420 rader
420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr
Totalt: 210,00 kr.
Rättningskod: ZTQ TTW CRF
Snyggt! En del har hostat obetydliga prestationer och vinster här dag. Men du var lätt bäst! Grattis!
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 18:25   #88
ms
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 2613
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av politiskorrekt Visa inlägg
Kolgjini! Wow! Var tvungen att spika Dominic Wibb på DD2.
Synd det inte skrällde i DD1, hade alla hästar där...

DD1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
DD2: 8 DOMINIC WIBB

15 x 100,00 kr = 1 500,00 kr.
Totalt: 1 500,00 kr.
Rättningskod: TZJ DHS FJN

Alltid nåt, några kronor i vinst. De oredovisade spelen var inte roliga för dig. Hur som - V75 snart igen.
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 20:40   #89
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 873
Sharp$: 8834
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Så här fick det bli idag!

V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:03
Pressbyrån Karlstad Big City Boys V75
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Kostnad: 1 837,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 (3, 11)
2: 1 Luca Barosso (3, 10)
3: 7, 8, 10 (2, 3)
4: 11 Here's Johnny Sox (3, 1)
5: 2, 6, 7, 8, 9 (10, 4)
6: 2, 4, 6, 8, 9, 12, 15 (11, 14)
7: 4, 6, 8, 11, 12 (7, 3)

7x1x3x1x5x7x5 = 3675 rader
3675 x 1 x 0,50 kr = 1 837,50 kr

Lycka till!

Vi nådde åtminstone hela vägen idag. Även om det var med nöd och näppe.
Nya tag en annan dag!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+21), Ace (+3), Ace (+4), Ace (+6), Ace (+8)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 22:24   #90
 
Reg.datum: jan 2022
Inlägg: 79
Sharp$: 287
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Alltid nåt, några kronor i vinst. De oredovisade spelen var inte roliga för dig. Hur som - V75 snart igen.
Och vart fick du luft ifrån? Varför så dryg? Ber hemskt mycket om ursäkt att jag inte hänger på Sharps travforum 24/7 en lördag...

För ditt intresse så hade jag 6 rätt på mitt system och 6 rätt på mitt andelsspel och torskade ca 350 kr totalt på dessa.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ms (+5)
politiskorrekt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 22:31   #91
 
ricBLo636s avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Ort: Falun
Inlägg: 429
Sharp$: 2477

Första försöket
Stats: 11 - 7 - 0
ROI: 109.81%
Vinstprocent: 61.11%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Snyggt! En del har hostat obetydliga prestationer och vinster här dag. Men du var lätt bäst! Grattis!
Jag jinxade det. Sprack i sista loppet. Nya tag på onsdag
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+3), ms (+5)
ricBLo636 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 23:02   #92
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 355
Sharp$: 11397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ricBLo636 Visa inlägg
Jag jinxade det. Sprack i sista loppet. Nya tag på onsdag
Surt i sista på en fin rad! Potentialen fanns
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-09, 23:19   #93
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 355
Sharp$: 11397
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Så här fick det bli idag!

V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:03
Pressbyrån Karlstad Big City Boys V75
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Kostnad: 1 837,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 (3, 11)
2: 1 Luca Barosso (3, 10)
3: 7, 8, 10 (2, 3)
4: 11 Here's Johnny Sox (3, 1)
5: 2, 6, 7, 8, 9 (10, 4)
6: 2, 4, 6, 8, 9, 12, 15 (11, 14)
7: 4, 6, 8, 11, 12 (7, 3)

7x1x3x1x5x7x5 = 3675 rader
3675 x 1 x 0,50 kr = 1 837,50 kr

Lycka till!

Riktigt fin rad som hade kunnat få ett betydligt bättre öde efter 4 lopp!
Visserligen lite flyt med Luca Barosso men det behöver man oftast för att hitta 7r.
Snyggt spelat hursomhelst och nya tag!
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-10, 00:03   #94
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 371
Sharp$: 5587
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Så här fick det bli idag!

V75
Inlämnat: 2023-12-09, 16:03
Pressbyrån Karlstad Big City Boys V75
Åby
Lördag 2023-12-09
Start: 16:20
Kostnad: 1 837,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9 (3, 11)
2: 1 Luca Barosso (3, 10)
3: 7, 8, 10 (2, 3)
4: 11 Here's Johnny Sox (3, 1)
5: 2, 6, 7, 8, 9 (10, 4)
6: 2, 4, 6, 8, 9, 12, 15 (11, 14)
7: 4, 6, 8, 11, 12 (7, 3)

7x1x3x1x5x7x5 = 3675 rader
3675 x 1 x 0,50 kr = 1 837,50 kr

Lycka till!

Hann som vanligt inte köpa in mig så tänkte lämna in BCB-systemet själv.
Blev snål..(trodde inte på nån jätteutdelning) och plockade Dahle's spik i första på chanssystemet istället för 7-hästars gadd.

Tack för kaffet, gubbs..

Rättningskod: XRJ PNQ BNH
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7), Dahle (+7)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-12-10, 09:37   #95
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 343
Sharp$: 5380
Standard

Stekte Filippa, stekte Luca Barosso, stekte Four Guys Dream, stekte Danao Dei samt Sangria Pellini (trots Adrian).

Så vad kan man säga?

Jag slapp ivf vara med och veva om grindslanten.
Alltid något.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td