Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-11-30, 08:18   #46
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 345
Sharp$: 5390
Standard

Underbar omgång, när travet är som bäst.
Inte en spänn tillbaka, trots att man var med och välte megalampan i avd 2, det brukar komma en rekyl på hösten efter att loppets bästa häst matchats stenhårt.
Rekylen kom!
Trist att Mimmi inte fick vinna med Börtas Ankare senast till 16 ggr såsen, det hade smakat
fågel senast på Solvalla som spik, nu var spelprocenten inte lika intressant utan Daga och valacken hamnade i ett lås.
Noll spänn tillbaka, men jag var där och nosade, så mycket nöjd spikarna på Dencos Galliano
och Unleashed Kemp.

Nya tag på Solvalla, där det ser långt mycket enklare ut, sen lir på V86 med jackpot nästa vecka.

Tycker synd om Nader, som var kvar till sista avdelningen och spiken galopperade.
Mannen har under åten spelat in jättepengar.
Heder Nader.

Bilden ger honom inte rättvisa, ser ut som en skurk i en Zorro-film.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-30, 14:29   #47
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 874
Sharp$: 8745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grovport Visa inlägg
Naders Spel hade denna:
https://www.atg.se/naders/spel/13058...023-11-29_40_1

Vet inte hur många gånger det var varvat.
3.73ggr. Enda kvarvarande inför sista. Hade alltså fått dela med sig själv vid vinst.

Galet!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-30, 16:42   #48
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 622
Sharp$: 582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
3.73ggr. Enda kvarvarande inför sista. Hade alltså fått dela med sig själv vid vinst.

Galet!

Hur varvar man ett system 3,73 gånger? Måste man inte varva heltal?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-30, 17:38   #49
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 551
Sharp$: 7686
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Hur varvar man ett system 3,73 gånger? Måste man inte varva heltal?
Nej. Du säljer så många andelar som det finns köpare till. Det här systemet var på 15 andelar. Sedan såldes det totalt 56st. Så då blir det varvat 56/15=3,73 ggr.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-30, 17:50   #50
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 622
Sharp$: 582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Nej. Du säljer så många andelar som det finns köpare till. Det här systemet var på 15 andelar. Sedan såldes det totalt 56st. Så då blir det varvat 56/15=3,73 ggr.
Så om jag gör ett system med 10 andelar men enbart säljer 1 andel så spelar jag om 0,10 gånger vinsten?

Dvs jag skulle kunna dra ned min insats per rad från 0,5 kr till 0,05 kr men samtidigt minskar potentiell vinst i samma utsträckning?
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-11-30, 17:58   #51
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 874
Sharp$: 8745
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Så om jag gör ett system med 10 andelar men enbart säljer 1 andel så spelar jag om 0,10 gånger vinsten?

Dvs jag skulle kunna dra ned min insats per rad från 0,5 kr till 0,05 kr men samtidigt minskar potentiell vinst i samma utsträckning?
Nej, du måste spela ett helt varv. Så minst 1,0. Eller exklusivt (ovarvat) som det kallas. De som varvar (säljer mer än 1,0) kan sedan sälja andelar upp till 99.999kr per kupong vilket är HELT JÄVLA GALET!

Det här är något som (bevisligen) många inte förstår. Men travmedia anser att köparna får skylla sig själva och borde förstå det av den info som finns tillgänglig. Det tokigaste i kråksången är hur de stora sidorna pumpar sina spel med mängder av varv och vid träff så marknadsförs INSPELAT utan att nämna hur många som delade eller hur mycket man spelat för.

Är helt sjukt faktiskt och har fått mig tröttna rätt rejält.

Men men, trav är trav.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5), Efterhandaren (+5), Tipsb (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td