Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Tja det kan ju ju finnas alternativa förklarningsgrunder till din upplevese. Två av världens bästa kuskar plötsligt "värdelösa", väcker snarare oro för dina levervärden....
Om jag tycker att dessa två världs bästa kuskar har icke presterat så bra så är det väl upp till mig eller hur?
"Tigern" är ett nick som tillhör Efterhandaren. Med för att provocera alt. ibland heja på! Men ganska harmlös egentligen...
Jag har inget med Efterhandafen att göra däremot tycker jag att efterhandafen lägger mkt tid på att starta tråden nästan varje dag och vi många är nog tackamma för dennes vänlighet!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: Gotland (+5), Efterhandaren (+5)
Den här var ju ändå värd ett bättre öde. Vinnarna i SvD 1,4 och 7 var tidigt rankade och Jollywood med på två streck. Men som väntat hopplöst att hitta spikarna och det hjälpte ju föga att MDR var förstareserv också. Var väl egentligen vara High on Pepper som var en rimlig spik av vinnarna
Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa
Ruskigt klurig omgång idag. Chansar bort flera favoriter idag och hoppas på träff på några ideér.
1: 3 - 1,4,5,7,8,12
2: 3,6
3: 6 Moni Viking
4: 13,14
5: 10 Queen - 7,8,11,12
6: 3 LA Boko
7: 3 Brady DE - 1,2,4,5,11,12
En av The Pirate, Queen och Brady DE behöver vinna för sju rätt