|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2023-11-18, 20:58 | #76 | |
Citat:
Bortaplan och stall Timo Nurmos ”NOLLADE” på v75, har vi inte varit med om den förut? Expertisen verkar ha mycket kort minne? Senast på Bergsåker snackade all expertis om fenomenet, idag ingen. |
||
2023-11-19, 07:49 | #77 |
elin är kung, förlåt Drottning
7 skriga dvärgar i tipsen på ATG Det här vinner Staro Mack C han krossar dom fr dödens Bedazzled kan nog svara upp ledningen , såg ni inte den sist Miru Boko äntligen får den mäta sina krafter m 4års eliten går det fort vinner it's peppertime Elin lite lugn o försynt - ensam är stark Jag tror A Fair Day kan vinna, jag gillade vad jag såg på valla, tror den kan vinna, det vore roligt Utan statistikunderbyggnad kan jag säga ett Elins ideer skall du ta på allvar, de 10 högt skrikande manliga tipparnas ideer kan du nästan strunta i, ring moster Agda i stället. PS 1,40 på korplaget i fotboll som spelar i gult o blått var inget bra tips |
|
2023-11-19, 08:57 | #78 |
Hörde at TravCash satte att ganska hårt varvat system på V75. Därför teoretiska säger 1,5 mille när utdelningen blev ca 600k?
|
|
2023-11-19, 10:19 | #79 | |
Citat:
1 och 2 ger ungefär lika mycket A Fair Day var mindre betrodd på V75 än 1 och 2 - men utdelningen hälften av vad 1 och 2 hade gett |
||
2023-11-19, 11:26 | #80 | |
Citat:
Tror många gånger de är mer eniga än de vill ge sken av, allt för bra och spännande tv. Statistiske Jens får många gånger skit här på forumet , vilket jag tror beror på att folk inte förstått att hans vinkel skall vara statistik och empiri, Roi osv. Micke Flint skall köra utanför boxens, det är hans uppgift, mannen är grym på trav, om man träffat honom. Borgås, intar den försiktiga gissningen. Skoglund skall vara dirigent. Matteus mfl stallbacksprofiler med sista minuten info. Tycker de fått ihop en härlig röra tycker med olika vinklar, när omgången skall och hästarna skall skattas. Jajjan Tycker de har samlat ett grymt gäng |
||
2023-11-19, 14:22 | #81 | |
Citat:
Tror att Travcash varvade sitt vinnande system 20 gånger. |
||
|