Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-06-14, 19:52   #121
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 549
Sharp$: 7775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robert78Polen Visa inlägg
Men måste man logga in?
Nej, det måste du inte.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-14, 19:55   #122
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 606
Sharp$: 1465
Standard

Jag vet inte hur jag ska välja
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-14, 22:15   #123
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 675
Sharp$: 22693
Standard

En till grej som är borta
Säg att jag lirar DD lr komb/tvilling och väljer mina hästar. Då vill jag se odds på dessa komb.
Sånt är borta nu, vilket jag tycker är bedrövligt.
Det är viktigare o få Eskils tips lr Hans G krönika ist.
Usch vad dåligt. Jo mer jag tittar dessto mer besviken blir jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-14, 22:38   #124
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 549
Sharp$: 7775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
En till grej som är borta
Säg att jag lirar DD lr komb/tvilling och väljer mina hästar. Då vill jag se odds på dessa komb.
Sånt är borta nu, vilket jag tycker är bedrövligt.
Det är viktigare o få Eskils tips lr Hans G krönika ist.
Usch vad dåligt. Jo mer jag tittar dessto mer besviken blir jag.
De oddsen finns kvar. Scrolla nedåt.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 05:24   #125
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 675
Sharp$: 22693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
De oddsen finns kvar. Scrolla nedåt.
Alla olika odds japp, men inte för mina valda spel. Utan jag får leta upp dessa i listan.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 06:27   #126
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 549
Sharp$: 7775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Alla olika odds japp, men inte för mina valda spel. Utan jag får leta upp dessa i listan.
Oddsen för de valda spelen står angivna i klartext ovanför tabellen med alla odds. Plus att de valda kombinationerna är grönmarkerade i tabellen.
Så ser det ut för mig iaf.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 08:34   #127
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 675
Sharp$: 22693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Oddsen för de valda spelen står angivna i klartext ovanför tabellen med alla odds. Plus att de valda kombinationerna är grönmarkerade i tabellen.
Så ser det ut för mig iaf.
Inte här, tyvärr. Kanske något som jag missat o klicka in.
Jag får väl utforska vidare. Men tack för återkoppling
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+20)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 11:14   #128
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 742
Sharp$: 1493
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Gå in på Anpassa och välj Min lista. Klicka på pennan. Sen kan du välja vad du vill se på din startlista. Tryck på minus för att ta bort och plus för att lägga till. När du är nöjd trycker du på klar. Tryck på Anpassa igen och Min lista. Bläddra ner tills du kommer till inställningar, Där markerar du Visa alla avdelningar. Tryck på klar. Sen kan du scrolla! Det låter krångligare än vad det är.
Problemet nu är att man inte kan lägga kolumnerna i den ordning man vill ha dem. Om man kört samma sätt i hundra år, så blir det jobbigt. Sen man inte längre se nationalitet på hästarna. Hur svårt kan det vara att lägga in (NO) efter norska kallblod t.ex.?

Men men, hela tiden ska ATG göra det krångligare och omständigare för att passa framtidens spelare, 17-åriga incels med adhd, autism, tveksam könstillhörighet och som måste göra allt i 30 steg med minst 3 klick emellan för att inte få frispel.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 11:27   #129
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Problemet nu är att man inte kan lägga kolumnerna i den ordning man vill ha dem. Om man kört samma sätt i hundra år, så blir det jobbigt. Sen man inte längre se nationalitet på hästarna. Hur svårt kan det vara att lägga in (NO) efter norska kallblod t.ex.?

Men men, hela tiden ska ATG göra det krångligare och omständigare för att passa framtidens spelare, 17-åriga incels med adhd, autism, tveksam könstillhörighet och som måste göra allt i 30 steg med minst 3 klick emellan för att inte få frispel.
Om man går in på Min Lista och klickar på ändra (pennan) så kan man välja nationalitet och då lägger sig (NO) efter hästens namn. Åtminstone på min dator. Där kan du oxå gripa tag i likamed-tecknet till höger och dra varje kolumn till önskad position. Flytta åt vänster, dra uppåt, flytta åt höger, dra neråt.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 11:31   #130
 
Reg.datum: sep 2021
Inlägg: 58
Sharp$: 623
Standard

Den som kom på det här borde få sparken,räkna med lägre omsättning men svårt att mäta såklart.
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 11:57   #131
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 549
Sharp$: 7775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Om man går in på Min Lista och klickar på ändra (pennan) så kan man välja nationalitet och då lägger sig (NO) efter hästens namn. Åtminstone på min dator. Där kan du oxå gripa tag i likamed-tecknet till höger och dra varje kolumn till önskad position. Flytta åt vänster, dra uppåt, flytta åt höger, dra neråt.
Exakt så! Man kan välja precis den info man vill och sortera i precis den ordning man vill.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 12:03   #132
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ja, jag förstår inte riktigt vad problemet är nu. Alla kan få precis den startlista de önskar till o med en moderuta med mönstret på kuskens dräkt . Problemet var väl att man la ut den nya startlistan innan allt var färdigt men jag antar att det var ett sätt att få in reaktioner på vad spelarna vill ha. Och det verkar ju ha funkat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Altoc (+50)

Senast redigerad av bosseguldheden den 2024-06-15 klockan 12:10.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 12:09   #133
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det enda jag vill klaga på nu är att det kunde varit lite mer svärta i texten för kontrastens skull. Jag får skaffa glasögon, det behövde jag inte på den gamla startlistan.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 13:34   #134
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 606
Sharp$: 1465
Standard

Mina listor
Logga inför att se mina listor eller skapa nya.
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 13:43   #135
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robert78Polen Visa inlägg
Mina listor
Logga inför att se mina listor eller skapa nya.
Ja precis, är man inte inloggad vet ju inte datorn vem du är och därför inte hur din lista ser ut. Den kan inte ens veta hur din påbörjade spelkupong ser ut om du inte först berättar vem du är.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td