|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2024-03-06, 21:07 | #91 |
|
|
2024-03-06, 22:12 | #92 |
|
|
2024-03-08, 15:59 | #93 |
Administrator
|
Har funnits i både gamla och nya startlistorna ett tag. Måste dock väljas till som tillval så många missar tyvärr det.
2024-03-08, 16:19 | #94 |
Där ser man Men jag vet fortfarande inte hur man får till det i gamla, i startlistorna är det inga problem men i gamla tabellen går jag bet.
|
|
2024-03-08, 16:37 | #95 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3092Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Nu kan man bocka bort V75-% i startlistan upptäckte jag. Något jag har efterfrågat längre. Så nu slipper jag hacka Firefox varje vecka. Bravo ATG!
|
2024-03-08, 19:52 | #96 |
Begriper inte varför man skall
Lägga hästnamn o Kusk i samma fält var väl mer lättläst när kuskarna hade en egen kolumn, alltså scanna igenom vilka kuskar som kör i loppet nu blir man alldeles snurrig när man letar på kuskar i loppet Ser att man skrivit anger sulkytyp med förkorting, äntligen får jag säga sparar en mängd toner att slippa skriva Amerikansk Vanlig 100tals gånger varje vecka |
|
2024-03-10, 07:14 | #97 |
Idag har jag inga loppkommentarer !
inloggad men loppkomentarer är tomt, både på gamla o nya sidan är avtalet med Travfakta avslutat elelr misstag |
|
2024-03-11, 18:48 | #98 | |
Citat:
De är medvetna om problemet och det jobbas på lösning.
2024-03-11, 19:27 | #99 |
Konstigt att ATG inte kan ha en "anslagstavla"
själv sitter man o letar om man själv missat något, logga på igen, provar annan webläsare, kollar om det finns ny startlistorna endast Tala om systemnyheter, gjorda rättningar tillfälliga fel, som detta osv, jag har i vart fall lagt 10 - 15 minuter på detta + kan ju vara bra att det som i detta fall förhoppningsvis är ganska tillfälligt |
|
2024-03-15, 19:07 | #100 |
Någon som vet varför vissa hästar är gulmarkerade i startlistan?
2024-03-15, 21:04 | #101 |
Administrator
|
TROR att det är de som man gjort intervjuer med eller som finns någonting om i sektionen nedanför spelformen.
Är du i appen kan det vara strecken du har på något av dina spel... Inte supertydligt det där inte!
2024-06-13, 10:37 | #102 |
- Nu blir det nya startlistor
En av deras riktlinjer enligt meddelandet Ny modern design som följer våra riktlinjer vad gäller läsbarhet, användande av komponenter, typsnitt och ikoner. Blev det bättre läsbarhet när man slog samman häst o kusk till ett fält Knappast va, förr när man tog upp startlista eller rätt V86 rad kunde man snabbt se vilka kuskar som kör i loppet eller vilka kuskar som vann på V86, ökat såg med 1 gång, o utan ansträngning, om Örjan vunnit 3 avdelningar på streckspelet Visst det blir mer o mer avancerade funktioner på ATG men så klickar det på det basala, ATG program för reducering har tex ganska många irriterande "barnsjukdommar" fortfarande |
|
2024-06-13, 15:04 | #103 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3092Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
Äntligen! Nu ser det ut som jag vill, med hästnamn o kusk på samma rad och man kan scrolla mellan avdelningarna. Fast man får ju ställa in detta manuellt varje gång man öppnar startlistan. Det var en omständig väg till att få allting precis som vanligt igen men tack ATG för att ni tillmötesgår kunderna.
|
2024-06-13, 22:04 | #104 | |
Citat:
En sak som är ganska bra är att det går att spara olika inställningar för olika typer av enheter eller aktiviteter. Jag är ingen megafan av den är generationen av startlistor jag heller. Men en del saker är rätt så bra.
2024-06-14, 16:13 | #105 |
Det viktigaste är att det kom in att man kan scrolla upp o ner i avdelningarna
Det kom in nu kl 5 i tolv tror jag, himla tur för att öppna en avdelning i taget var tillbaka till "stenåldern" PS fast personligen skulle jag klara mig med gamla "atg-classic", känns inte som så mkt viktigt kommit till för mig |
|
|