Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-06-15, 13:46   #136
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 606
Sharp$: 1465
Standard

Jag kan inte logga in eftersom jag är från Polen.
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 13:47   #137
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 606
Sharp$: 1465
Standard

Tidigare hade jag tillgång utan att logga in Kr.start och poang

Senast redigerad av robert78Polen den 2024-06-15 klockan 13:50.
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 13:55   #138
 
Reg.datum: sep 2020
Inlägg: 606
Sharp$: 1465
Standard

Jag har ett problem.Atg.se hemsida har ändrats och jag har inte Kr.start och poang.
Det finns en annan webbplats med Kr.start och poang.
robert78Polen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 14:17   #139
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 549
Sharp$: 7775
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robert78Polen Visa inlägg
Jag har ett problem.Atg.se hemsida har ändrats och jag har inte Kr.start och poang.
Det finns en annan webbplats med Kr.start och poang.
Prova skapa konto på

https://www.travankan.se/

Där finns den mesta info.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
robert78Polen (+10)
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 14:49   #140
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 875
Sharp$: 3608
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robert78Polen Visa inlägg
Jag har ett problem.Atg.se hemsida har ändrats och jag har inte Kr.start och poang.
Det finns en annan webbplats med Kr.start och poang.
Du har allt detta, inget har försvunnit hos atg.se

Öppna valfri startlista, klicka på anpassa, gör dina val som du vill ha synliga (går även att sortera i valfri ordning, klart.

Eller skapa en valfri profil med dina ändringar och spara den. Sen finns det synligt med dom inställningarna du har valt oavsett om du är inloggad eller ej.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 15:13   #141
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 097
Sharp$: 135
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Inte här, tyvärr. Kanske något som jag missat o klicka in.
Jag får väl utforska vidare. Men tack för återkoppling
De har försvunnit för mig också så det är flera som de plockat bort det för
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 15:32   #142
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Om du har markerat dina hästar i startlistan för DD så bläddrar du neråt, förbi Eskil och Vass eller kass tills du kommer till DD-ODDS. I den tabellen så är koordinaterna för de hästar du valt grönfärgade med DD-oddset som det ser ut just nu.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 15:57   #143
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 097
Sharp$: 135
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Om du har markerat dina hästar i startlistan för DD så bläddrar du neråt, förbi Eskil och Vass eller kass tills du kommer till DD-ODDS. I den tabellen så är koordinaterna för de hästar du valt grönfärgade med DD-oddset som det ser ut just nu.
Ja men förut kunde du få dina DD/tvilling/ kombodds separat och sorterade efter odds.
Sen så är ju placeringen under tips helt jävla efterblivet och den som kom på detta borde få sparken och svartlistas från allt som har med design av hemsidor att göra.

Märker även att det usla livefönstret är kvar och oanvändbart fortfarande.. Finns noll positivt med den och det är något som är omöjligt att vänja sig vid.

Dock så är ju något positivt att man kan få startlistorna kompakt igen vilket är ett stort plus på nya layouten med sparade inställningar.

Senast redigerad av sigh den 2024-06-15 klockan 16:00.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 16:06   #144
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Ja men förut kunde du få dina DD/tvilling/ kombodds separat och sorterade efter odds.
Sen så är ju placeringen under tips helt jävla efterblivet och den som kom på detta borde få sparken och svartlistas från allt som har med design av hemsidor att göra.

Märker även att det usla livefönstret är kvar och oanvändbart fortfarande.. Finns noll positivt med den och det är något som är omöjligt att vänja sig vid.

Dock så är ju något positivt att man kan få startlistorna kompakt igen vilket är ett stort plus på nya layouten med sparade inställningar.
Håller med om att placeringen är helt löjlig. Jag har hittat nåt annat att gnälla på: En gul blaffa där det står "Du har 1 spel på V75..." har lagt sig under varje Avdelnings rubrik. Tar bara upp en massa plats. Jag VET redan att jag har spelat ett system. Jag lyckas inte få bort denna info jag inte har bett om.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 16:20   #145
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Men Sigh, i livefönstret kan du ju klicka på symbolen för bild i bild, så får du ett löst livefönster som du kan lägga var du vill och öka eller minska i storlek genom att dra i ena hörnet. Testa det!
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 16:45   #146
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 097
Sharp$: 135
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Men Sigh, i livefönstret kan du ju klicka på symbolen för bild i bild, så får du ett löst livefönster som du kan lägga var du vill och öka eller minska i storlek genom att dra i ena hörnet. Testa det!
Jo men det är alltid längst fram och du kan inte ställa in ljud eller kvalitet som man kunde förut. jag har bara en laptop så jag vill kunna byta fönster mellan loppen utan att behöva minimiera fönstret ( hoppar till atg-fliken och man ska hitta upp sin flik på nytt) Detta är för mig den absolut värsta försämringen de gjorde. Allt annat är en vanesak men detta är ju bara gjort för att jävlas med kunderna
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 16:56   #147
 
Reg.datum: jul 2012
Ort: Göteborg, guldheden
Inlägg: 760
Sharp$: 3045


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

OK då förstår jag. Jag har min startlista på vänster halva av skärmen och till höger har jag atglive och stallbacksintervjuerna. De kan man ju oxå öppna i bild i bild-läge och då kan man lägga dem omlott och växla. Det borde de ju kunna fixa att man även kan lägga en vanlig side över en bild i bild. Men ibland känns det som om datanissarna inte är spelare själva och därför inte fattar hur det ska se ut ur användarperspektiv.
bosseguldheden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-15, 16:59   #148
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 097
Sharp$: 135
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
OK då förstår jag. Jag har min startlista på vänster halva av skärmen och till höger har jag atglive och stallbacksintervjuerna. De kan man ju oxå öppna i bild i bild-läge och då kan man lägga dem omlott och växla. Det borde de ju kunna fixa att man även kan lägga en vanlig side över en bild i bild. Men ibland känns det som om datanissarna inte är spelare själva och därför inte fattar hur det ska se ut ur användarperspektiv.
Man behöver inte vara spelare för att förstå att det är helt jävla efterblivet. Finns ingen som helst anledning att ha det längst fram utan möjlighet att lägga något framför.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-16, 08:41   #149
fri
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 742
Sharp$: 1493
Standard

Titta, nu lyckades t.o.m. jag få till det. Och man verkar ha struntat i det gamla vansinniga att lägga egna inställningar i en kaka, utan att de ligger i själva kontot. Bra ATG.

Då har jag bara en irritation kvar, det är när inte allt får plats om man har många kolumner. Jag vill kunna antingen öka bredden på startlistan så allt visas samtidigt på skärmen, eller minsta textstorleken så alla kolumner kan visas, alternativt få in tips och kommentarer under hästnamnet. Men det verkar inte gå?

Jobbigt att behöva scrolla, tar helt bort överblicken.
__________________
"Eat your betting money but don’t bet your eating money."
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-06-16, 08:53   #150
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 675
Sharp$: 22693
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Om du har markerat dina hästar i startlistan för DD så bläddrar du neråt, förbi Eskil och Vass eller kass tills du kommer till DD-ODDS. I den tabellen så är koordinaterna för de hästar du valt grönfärgade med DD-oddset som det ser ut just nu.
Tack för info, men de odds dök aldrig upp, så jag fortsatte klaga hos atg. Till slut fick jag svar att om man tittar i mobilen då ska man lägga mobilen i horisontell läge för att få fram den vy där man ser grönfärgade odds på de komb man lirat på. Galet
Separata odds syns ej, utan jag får vrida o vända på mobilen då o då
Testade, men inte fan dök den vy upp heller då. Intressant
ATG
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Dahle den 2024-06-16 klockan 08:57.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td