Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-10-07, 17:16   #46
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

System


Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Skön start rensade störtskönt!
Som vanligt, en massa efterhandare, inget system. Ett hån mot alla oss som lämnar system med rättningskod. Ett under att det bara är jag som har syn-'
punkter. Men har mina aningar om vem du är...är van sedan TP . Har helt tappat lusten att vistas här på Sharps pga av dig och en hel massa nick som inget redovisar. Heder åt tippare som Kalle Klut, Asgaya, hoola och flera andra (men tycker att dessa minskar i antal, tyvärr). FF!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
KalleKlut (+13)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-07, 17:16   #47
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 345
Sharp$: 5390
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Nu darrar man inför avd 5, lite trist med två lampor i rad, när det började så bra.
Brakvinner med fritt, alt lås om tokpace har varit tanken sen startlistorna kom.
Upp till bevis nu Laredo Boko, himmel eller jätte plask till pottans djup.
Bara jag slipper dessa ständiga spikgalopp er, så kan jag köpa ev köpa torsk,
extra trist blir det om Idemino Sisu vinner.

Showdown om några minuter!
PLASK!!!!!!! rakt ner i pottans djup.

Dessa j...spikgalopper!

Tur att inte Idemino Sisu hann fram.

Skitpengar på g, så det är en liten tröst.

För en sexa 4,7.
3,4,5,8,10,11,12.


Laddar för nästa V75 jackpotlördag.

Hörs då.

Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-07, 17:48   #48
 
Reg.datum: feb 2014
Inlägg: 1 294
Sharp$: 2110
Standard

Har jag uppfattat det fel? I dessa trådar slänger vi fram våra analyser om hästarna, vilka vi tror har chans och inte ,ev även vilka vi spikar. Några här är ju himla duktiga på att hitta spikar.
Spelen lägger man in OM man vill NÄR man vill.
Det finns ett tråd för att lägga sina spel om man vill göra det och det är under "Samlingstråd för kuponger utan krav på motivering ".

Vill man lägga ut hela veckans arbete så folk kan plocka och kanske t.o.m ta betalt genom att sälja till andra, det är upp till en själv. Och,som jag uppfattar det, inget krav.

Förbannad less på snacket om när folk lämnar in sina bongar faktisk.

Själv vill jag ha analyser vidare vill jag gärna ha efterhandare, för det är himla kul när andra vinner pengar, det gör mig så glad. Samma lycka som hgör att folk bänkar sig framför TV:n när folk ska skrapa triss.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-07, 17:51   #49
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 228
Sharp$: 13936
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Dags för Wäjersten att visa var skåpet skall stå. DD: 12 mot 10.
Tja det blev en Wäjersten dubbel som tränare och kusk. Men fel häst i första. Tycker jag.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-07, 17:53   #50
 
Reg.datum: sep 2010
Ort: Norrtälje
Inlägg: 919
Sharp$: 2588
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Som vanligt, en massa efterhandare, inget system. Ett hån mot alla oss som lämnar system med rättningskod. Ett under att det bara är jag som har syn-'
punkter. Men har mina aningar om vem du är...är van sedan TP . Har helt tappat lusten att vistas här på Sharps pga av dig och en hel massa nick som inget redovisar. Heder åt tippare som Kalle Klut, Asgaya, hoola och flera andra (men tycker att dessa minskar i antal, tyvärr). FF!!

Jag håller med även om jag inte bryr mig så mycket om rättningskoder bara det är redovisat i god tid innan. Nu mera känns det mer som en skryttråd där folk vill ha beröm för sina vinstbongar i efterhand. Finns det inte någon sådan tråd redan?
Difsteve är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-07, 19:34   #51
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 135
Sharp$: 6355
Standard

Konstaterar att Jajjan jinxade totalt, jag spikade Källsjöviking och Laredo Boko..????
Jag bryr mig inte om rättningskid så länge systemet är redovisat innan första start.
Med det sagt så upplever jag att kvaliteten gått ner betänkligt här. Många redovisade system iofs men rätt tätt inpå spelstopp och därmed inte så mkt tillfört värde. Och allt färre analyser och drag.
Och jag är själv med och bidrar i denna utveckling


Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Jag håller med även om jag inte bryr mig så mycket om rättningskoder bara det är redovisat i god tid innan. Nu mera känns det mer som en skryttråd där folk vill ha beröm för sina vinstbongar i efterhand. Finns det inte någon sådan tråd redan?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-08, 00:24   #52
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 345
Sharp$: 5390
Standard

Mina system lämnas in hos ombud i sista stund före spelstopp,
då jag vill ha tillgång till värmningar och sista minuten info.
Tippar alltid bakifrån, avd 7 först, sen 6 osv och har vanligtvis avd 1, 2 och 3 öppna för ytterligare streck i sista minuten och ev korrigeringar. Således kommer alltid mina system
vara efterhandare, då det inte finns tid att lägga ut något system innan avd 1 har startat.
Systeminlämningen sker minuter före V75 start hos ett fysisk ombud.
En orsak är att jag känner ombudet och tar del av hans stora travkunnande och kan bolla
tankar med ombudet om så behövs.

Så jag får väl lägga ner mina inlägg, som så många andra gjort på Sharps, då takhöjden
på forumet blivit så lågt.

Jag läser gärna analyser, systemredovisning intresserar mig mindre.

Jajjan
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-08, 00:44   #53
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 377
Sharp$: 11562
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Skön start rensade störtskönt!
Jag uppskattar dina analyser men har väldigt svårt för kommentarer som ovan. Framförallt om man inte redovisat något system i tråden..
Men keep up the good work Jajjan
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-08, 07:25   #54
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 345
Sharp$: 5390
Standard

Har lite svårt att förstå upprördheten, skriver väl alltid när det går åt pipsvängen, som när jag någon gång kommit rätt på det.
Har aldrig hört att någon klagat när man lagt ut att man klivit av, för man kom fel på det.
Bara när det gått bra?
Som jag skrev ovan, hur tusan skall jag kunna redovisa ett system före start, då sista finputsen på systemet är klart minuten före spelstopp?
Bläcket på min bong har nästan inte hunnit torka, när hästarna gått i mål efter avd 1.

Att avvakta inlämningen till sista stund och erbjudas möjligheten att ta del och hämta inspiration av de duktiga spelarna som alltid lämnar in sent är väl ett av de absolut bästa tips
jag kan lämna till en travspelare, dvs kolla oddsrörelser nära inlämning.

Mitt mål när jag spelar är att vinna pengar, stora pengar när jag komponerar system,
målet är att kanske en gång vara ensam om potten, därför drattar jag oftare på en favorit
än en skräll. Rankade avd 5 igår här på forumet 1,11,7,3,5... en dålig rank då min första rank och spik som vanligt galopperade. Som synes var ranken motsatt till kollektivets rank,
3,5 där alla tidiga spel sprang på Sandra och Daniel, kollektivet och jag klantade oss lika mycket. eftersom ingen av oss hade rätt. Connies häst vann. Min tredje rank och kollektivets
fjärde rank. Rankade upp kollektivets 5:e rank till min 2:a rank, men lämnade Ideomin Sisu utanför spelet.

Trav är svårt, men jäkligt kul.

Håller ev framgångar i något lopp utanför forumet i fortsättningen så slipper någon få hjärnblödning av ilska.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-08, 08:16   #55
 
Reg.datum: jan 2012
Ort: stockholm mm
Inlägg: 908
Sharp$: 5378
Standard

Kollar om V75

Avd 2
När Djuses häst, Andante T.M., stannar helt redan varvet kvar borde han väl tagit hästen ur fältet.

Nu tvärstannar Magnus häst och bakomvarande hästar störs, fanns ingen chans att hästen skulle ta tag i det igen, var ju som en dö sill.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-10-08, 12:40   #56
Ace
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 2 371
Sharp$: 5588
Standard

...

Senast redigerad av Ace den 2023-10-08 klockan 13:44.
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td