Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-09-21, 09:39   #31

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14910
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Lite V86 surr Light i sista stund.
Undrar om inte siffran 4 kan vara ganska gångbar på kvällens V86 rad ?
Min stänkarvarning får 3 Souvenir D’inverne i DD 1 som är ett jämt och lurigt 1609 lopp där det vankas racing.
Janne Svart tar tjuren vid hornen och en tripp till Oslo från Lilla Edet och utmanar norska kuskeliten. Janne kör kanske 25-30 lopp om året och får nog kämpa för att inte komma på mellis och bli klassad som ”svenskefan”. Hästen har varit struken för hovproblem men är nog fit for fight igen. Gått bra i senaste starterna och trivs på distansen. Psst hästen är uppfödd av Army Of Lovers filuren Axlexander Bard. Bara så ni vet.
Souvenir D’inverne var iskall igår och Janne fick en tung hemresa från Nabolandet. Typiskt när typ alla sprang på bollen ( jag oxå) och hästen blev nerspelad till 5ggr på vinnarspelet.
Struten sitter som gjuten.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-09-21 klockan 11:06. Anledning: Nabolandet he,he. Natolandet stämde i.o.fs oxå
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-21, 12:13   #32

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5448
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Souvenir D’inverne var iskall igår och Janne fick en tung hemresa från Nabolandet. Typiskt när typ alla sprang på bollen ( jag oxå) och hästen blev nerspelad till 5ggr på vinnarspelet.
Struten sitter som gjuten.
Du kan vara helt lugn Loke, min har sedan många år tillbaka vuxit fast på hjässan. Sprack i lördags på Adrian Galopp Kolgjini och på Bollnäs Wäjerstens debutgalopperande Honfluer Mearas.

Det är ett jävla darrande när spiken/arna skall väljas och när jag ropar ”fördig”
så räcker det inte med att jag ramlar av pottan, utan jag ramlar i pottan,
med ett jävla plask.
Allt som syns över pottkanten är dumstruten.

”Jajjan blues”
Jajjan är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-09-21, 12:58   #33

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37834
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tigern Visa inlägg
Var har Shooter tagit vägen? Har inte sett honom här på ett tag!
Jag är här. Har inte tyckt att det varit någon vits med att skriva här på ett tag. Jag spikade favoriterna i första och tredje loppet igår, körde minst ½ av Nurmos stora favoriter samt minst ¼ av 9 i lopp 2, 11 i lopp 4,6 i lopp 6 och 8 i lopp 7. Även lite poängranking på det. Åtta rätt på ramen, men sjuor på utfallet. Trist omgång och med så låg utdelning så ska jag inte vinna.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td