Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-31, 13:38   #1

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

V75 Färjestad 2/1

Vad säger ni om omgången? Det ser ut att bli lätt tycker jag, har svårt att se färre än tre favoritvinster.

V75-1
Ett ganska uselt bronslopp. City Hall har bästa läget av de som är något att ha, blir väl megastor. Unix Brodde är bra men är väl knappast distansgynnad. Discovery Håleryd har också gjort bra ifrån sig när han klättrat i klasserna men har ju ett skitläge och ska få svårt.

V75-2
Om Operett Ribb tränar bra ska det väl vara straffspark om han är lika klar som alla tyckte förra gången. På pappret tycker jag iaf att det här är en enklare uppgift än då. Som vanligt avskyr jag stoloppen och hoppas att det finns en enkel lösning...

V75-3
Global Investment slipper de allra bästa och borde plocka hem det här. Dock tror jag han blir väl stor favorit och därmed värd att gardera. Marshland och Colombian Necktie är nog först ut vid garderingen.

V75-4
Efter upphämtningen näst senast bestämde jag mig för att spika Goober när han gjorde sin första V75-start. Han gjorde mig heller inte besviken senast och motståndet se ganska skralt ut i det här loppet.

V75-5
Vanligtvis tycker jag kallblodsloppen är olösliga men nu ser det rätt okej ut tycker jag. Startvolten går bort direkt och även andra tillägget som står 20 meter för dåligt till, sen räcker det nog med fem hästar för att vara säker. Ska jag chansspika någon här blir det nog Mjölneröd, han kan det här med kallblod alltså och har en fantastisk segerprocent när han kommer till Sverige och startar (nej jag kan inte backa upp det med några siffror).

V75-6
K.K.Logistic blir stark favorit. Rätt rask ut, höll bra senast och sen när har en Flemming-häst missgynnats av längre distans? Kasper Scott har jag alltid gillat, älgar på bra ända in i mål. Pacific Joy blir mycket bättre med proffskusk men har nog kommit upp i rätt klass nu och duger kanske inte mot de bästa?

V75-7
Några som höjer sig över mängden men ändå ett ovanligt lurigt lopp för att vara i silver...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-31, 15:52   #2
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2790
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Travkungen Visa inlägg
copy paste från annan sida

Det går fortare att bara länka till http://www.pokermagazine.se/trav/v75...oendag?start=6
istället för att skriva ner hans kommentarer och hans ranking igen...
Lite pinsamt att du använder exakt samma ordval och låtsas som det är din analys.
Inget fel o rygga duktiga spelare men detta är ju bara pinsamt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Stekel (+1), greedy (+1)
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 10:58   #3
SAO

Standard

Citat:
... vad tipsexperter och andra tycker bryr jag mig aldrig om....
Haha hyfsat självmål mtp att du bara kopierar från Timos sida. Exakt samma analys, exakt samma ranking.
Gammal 2011-01-01, 14:23   #4
SAO

Standard

Haha du yrar ju något helt galet.
Stor humor att läsa - fortsätt gärna kopiera in andras tips & ranking och låtsas vara expert!
Mycket mycket roligt att du inte ens skäms.
Gammal 2011-01-01, 16:24   #5

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1240
Standard

Jao va fan händer. Inte för att vara PK men ska vi inte diskutera v75 färjestad, känns tyvärr som diskussionen blivit mkt OT.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 19:26   #6

Reg.datum: okt 2010
Sharp$: 2625
Standard

Varför i hela friden låter man en sådan här pajas fortsätta husera på detta eminenta forumet? Han har väl om jag inte missminner mig blivit bannad en gång under namnet "alex" så varför låter man honom göra ett nytt konto? Bidrar ju inte med något annat än dålig stämning.

För att hålla mig till topic lite så tror jag också att Never Again är veckans bästa spik!

*s*
pjaer (+1), SAO (+1), criba (+1), ssam (+1)
Snapphanen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-01, 22:20   #7

Standard

Ok för att föra tillbaka diskussionen på rätt väg står jag mellan spik på marshland eller globalinvest. Det lutar dock åt marshland.
Gammal 2011-01-02, 09:11   #8

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 359
Standard

Moget tjafs!
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 12:19   #9

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 2679
Standard

1,90 på att Viduka Boko slår Starbright Winner hos Nordicbet Färjestad lopp 1, Viduka är före minst 7ggr av 10, värmde även 11/300 i joggande i stil!!!
Misär (+1)
masen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 12:47   #10

Standard

Citat:
Hmm ja du den som visste.Det spekuleras ju vem som tar spets.Åke Svanen säger ju att släpper han av sin Rutger så sitter han i spets.Åke brukar ju ha klart för sig,händer det detta så Vinner Globalen tror jag.
Tar Marshland ledningen så kan det gå vägen,Globalen brukar ju ej gå maximalt med täta starter så...

Det stora huvuvbryet idag helt klart.Spelar man Joker streckar man flera och bestämmer u-häst sent efetr senaste infon ang spetskörningen.

Går Marshland i ledningen då? en het global utanp sig är inte kul.
Och som sagt Rutger Åke vet man aldrig med.

Mm blir väll o gardera på lopp 3 men Marshland, Global ska ju räcka sen e ju flemmingshäst ett litet hot.

OM Persos Seaman föresten, någon som har ngn bra info!
Gammal 2011-01-02, 13:07   #11

Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Färjestad H2H

Lopp 6

Caramelle Zon - Mellby Trader

Vinst: Caramelle Zon
Odds: 1,90
Bolag: UB

Caramelle Zon är en klassigt sto, som siktat på denna uppgift. Läget är riktigt bra med springspår. Kommer garanterat få en bra resa. Mellby T. har stänkt spår och kommer troligen trots B.Goop hamna typ tredje in eller möjligen komma ut till 3-4 ytter som bäst med tidig attack på slutrundan.
Tror C.Z är före varje meter.

Senast redigerad av Stall 4 den 2011-01-02 klockan 13:17.
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-01-02, 14:04   #12

Standard

Färjestad H2H

Lopp 5

City Hall - Unix Brodde

Vinst: Unix Brodde
Odds: 1,95
Bolag: UB

Ett lopp som det riskeras toktempo från start. City Hall ska också laddas men lär vara chanslös på speta enl. mig. Unix Brodde har toppform och kommer få det lungt i början. Han kommer till slut och oddset känns klart bra. Unix är även ett tänkbart platsspel.

Gammal 2011-01-02, 14:47   #13

Standard

Färjestad Vinnare/Plats

Lopp 6

Caramelle Zon

Odds: 11,07 / 3,50

Små avslag på favoriterna 6 och 8. Kan inte motstå och spela till detta glädje odds.
Gammal 2011-01-03, 10:35   #14

Standard

En sak som är lite kul var att åke stack upp o vann det var bra
Gammal 2011-01-03, 12:18   #15

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26740
Standard

Jag begriper inte hur det kunde bli ett rött öre på fem rätt när det de fem sista blev så lätta. Stoloppet fällde mig och många andra "som vanligt", ett nyårslöfte blir att lägga ner lite mer energi på dem i fortsättningen så det sitter lite fler sjuor. Gott nytt år på er, det här blir mitt sista inlägg tills de plockat bort TrashKungen, jag kan inte ens skratta åt det längre.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td