|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2023-07-15, 17:54 | #46 |
Ragnhild 2:a, Skeie 3:a men det blir vi inte rika på... Sprack för övrigt i första.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jajjan (+50) |
|
2023-07-15, 18:11 | #47 |
Jakobsson trivs på Årjäng. Ännu en vinst med en Orlando Vici avkomma
Hm jag tror banunderlaget kan orsaka problem för vissa hästar. Flera trötta och uppgivna hästar sista 100. Men vissa är pigga. |
|
2023-07-15, 20:39 | #48 | |
Citat:
Såg den usla utdelningen på Axevalla igår, hoppas det inte är ett dåligt omen om en favoritbetonadparad på Axevalla. För en gång skulle vann inte följehästen, när jag släppt den, darrade en del på sista rakan. Har vid några tillfällen snuddat vid att sno åt mig hela potten på Axevalla lördagens V7, så banan är min favorit med dess långa upplopp. |
||
2023-07-15, 20:47 | #49 | |
Citat:
"Värst" var 1998. Då lyckades jag med konststycket att ha 4 rätt av 7 på enkelraden och spika ett av de 3 lopp jag inte hade tipsettan. Vann i det loppet gjorde SHJ. Trots att jag prickade 4 av 7 var det INGEN som klarade 7r. Med min rank var det en prestation att inte sätta sjuan! 25 år sedan nu till helgen. Och ja, det svider fortfarande lite hårt.
|