Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-07-10, 17:01   #1

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 14932
Standard

Lördag 15/7 - Årjäng - V75 mm

Lite Måndags Filikrums till Värmlands härliga travmetropol Årjäng. Där finns det en travhäst i var och varannan buske. Tidiga Måndags dragen.

V75 1) Som vanligt lite ihålig Silverdivision (tycker jag)
2 High On Pepper Jorma och Katja kryddat med Pepper brukar vara en bra blandning. Dessutom perfekt läge och distans. Klar första häst.
3 Velten Swarovski Räds inte heller distansen och verkar ha formen på topp.
9 Gaylord Am Svårbedömd rackare. Har lunkat på i Frankrike hela våren och kanske är sliten eller har han gått framåt i tuffa motståndet ? Vet ej men när Björn plockar ut direkt efter hemkomst kan det vara ett + tecken.

V75 2) 4 Pretty Primadonna Tja 15 ston på två volter är väl ett typiskt omstart lopp. Kör Örjan felfritt med primadonnan kan det räcka långt.
Märren har gått bra i enkla gäng och kuskförstärkning är bara förnamnet.
Men visst är det en vidöppen Diamantsto tillställning.

V75 3) Som vanligt sticker propp gynnade märrarna ut i Brons. Tvåhästarslås !
4 Orlando Tuffa märren står perfekt inne på kronan men återigen är det ett lurigt spår som skall övervinnas. Om felfri är nog Jepson med på ”stregen” .
12 Betting Pacer har visat fina takter i senaste starterna. Ok många att runda men Sesam kan öppna sig direkt från start för rutinerade Björn.

V75 4) 1 Bork Tindra Isbjörnar är Iskallt att utvärdera i min värld oavsett kön. Men undrar om inte Westholm kan ha en skaplig spets och slut häst ?

V75 5) Klass 2 är ju Klass 2 = skrällvänligt. Dessa två bevakas på min kupong.
4 It’s Peppertime Jorma och Katja kryddat med Pepper brukar vara en bra blandning. Distansgynnad rackare och Melko har alltid starthästarna iordning och Jorma är Still Going Strong.
9 Kingsman Jag tror Uhrberg åker till Årjäng i angeläget ärende, tre raka vinster med hästen i bagaget. Men läget är ju oddshöjande.

V75 6) Klass 1 loppet känns oxå öppet och spännande med flera okända förmågor.
2 Mitzy Gold har perfekt läge och trivs på distansen. Gått bra i tuffa gäng och bra inne i klassen.
3 Dragonfly Spännande norrbagge som gick en 12 tid senast på full distans.
8 Charlotte Gar Gocciadoro har fått ett tufft spår men sitter bakom en distansgynnad speedkula och tål nog en repa i spåren. Spännande Sverige debut. Psst Varenne är morfar

V75 7) 7 San Moteur Elitloppstvåan lägger nog det här gänget på rygg utan större problem. Ok distansgynnade Click Bait var fin senast men upploppet är väl 205 m ! Jag tror stenhårt på Håkans guldklimp. 18 vinster på 24 försök i ”skapligt” motstånd och 11 mille på kontot är perfekt matchat. Hoppas vi får se honom i Paris till vintern.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-11, 06:12   #2

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 5448
Standard

Säger pass till V75 Årjäng, då jag tror på usel utdelning och stor risk för jackpot.
Sparar spelpengarna till Axevalla fantastiska storhelg veckan därpå med en trolig jackpot- förstärkt omgång.

God tur med spelbesluten ni som väljer att deltaga.
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-11, 18:00   #3

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 5453
Standard

fEL

Senast redigerad av incitatus den 2023-07-11 klockan 18:01.
incitatus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-12, 08:20   #4

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 630
Standard

Glöm inte att dom norska kallbloden är lite bättre än dom svenska min tipsetta just nu är
ÖYGARD STJERNA*(NO) lär stiga under dom sista dagarna tror jag.Just nu bara 9%
Trav-King är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-14, 10:37   #5

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37838
Standard

Tidig inlämning då jag inte kommer vara hemma, utan får se det i efterskott på söndag. Spikar är Infinity Sisu, Orlando och Jobspost.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-14, 11:27   #6

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2205
Standard

Har tittat på de 1:a 4 loppen och tycker omgången ser riktig svår ut.
Hittar inga favoriter som inte kan slås av flera andra hästar i loppet såvida de inte presterar på topp imorgon.
Får jag ingen ordning på spelet står jag nog över. Behöver flera spikar och just nu har jag ingen även om jag tycker San Moteur borde vinna sista även om hans form inte är på topp.
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-14, 15:22   #7

Standard

inga odds på Svenska spel !

Brukar kunna se lite vilka "draghästarna" som kan vara aktuella där

men inte så idag,

PS Årjäng är nog banan som är svårast spetsa fr innern i Auto

spetsspåret är 5

Klart det går spetsa från spår 1, men det är färre som gör det på Årjäng än på Gävle o Färjestad 2 erkänt svåra banor ha nr1 bakom bilen på
Gammal 2023-07-14, 16:14   #8

Standard

Lögn förbannad lögn och statistisk.
Enligt statistiken är Årjäng den svenska trav bana som har minst spets och slut vinnare oavsett startspår med bilstart. 37 av 100.
Jägers är troligaste spets och slut banan. 49 av 100.

Men i min värld är det många andra faktorer som är viktigare än statistik. Jag håller med Mark Twain.
Gammal 2023-07-14, 16:48   #9

Sharp$: 3090

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Statistik är ju ingen faktor som är mer eller mindre viktig, utan bara att man tittar historiskt hur det har gått. Sen kan man ju skämta om att om man sitter med ena foten i en hink isvatten och den andra i en hink kokhett vatten så är det i genomsnitt ganska skönt. Statistik i trav är bara en historisk iakttagelse som förändras med tiden. Men visst kan man dra nytta av statistik som spelare. Sen kan ju alla hästar vinna och alla hästar förlora.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Efterhandaren (+5)
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-14, 17:20   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Lögn förbannad lögn och statistisk.
Enligt statistiken är Årjäng den svenska trav bana som har minst spets och slut vinnare oavsett startspår med bilstart. 37 av 100.
Jägers är troligaste spets och slut banan. 49 av 100.

Men i min värld är det många andra faktorer som är viktigare än statistik. Jag håller med Mark Twain.
men det är inte antalet spetsvinna som är mest utmärkande för Årjäng det är svårigheten att spetsa från spå 1 bakom bilen

spår 5 är det som spetsar i flest lopp å¨Årjäng

24 % av loppen tar 5 ledningen, normalt är 14 -15 solvalla 14% bergsåker o jägersro kring 13%
bana antal lopp ledarvinster %
H 108 48 44,44%
Sä 126 56 44,44%
Å 2 053 911 44,37%
År 263 116 44,11%
U 397 175 44,08%
Ax 1 243 534 42,96%
Ro 1 000 417 41,70%
Ös 373 155 41,55%
Vg 269 108 40,15%

inte kallblod inte monte inte P21 lopp och bara Auto o leder varvet kvar
Gammal 2023-07-14, 17:33   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
men det är inte antalet spetsvinna som är mest utmärkande för Årjäng det är svårigheten att spetsa från spå 1 bakom bilen

spår 5 är det som spetsar i flest lopp å¨Årjäng

24 % av loppen tar 5 ledningen, normalt är 14 -15 solvalla 14% bergsåker o jägersro kring 13%
bana antal lopp ledarvinster %
H 108 48 44,44%
Sä 126 56 44,44%
Å 2 053 911 44,37%
År 263 116 44,11%
U 397 175 44,08%
Ax 1 243 534 42,96%
Ro 1 000 417 41,70%
Ös 373 155 41,55%
Vg 269 108 40,15%

inte kallblod inte monte inte P21 lopp och bara Auto o leder varvet kvar
Ingen kritik mot ditt inlägg som varnade för spår 1 på Årjäng. Kan nog stämma men hittade en statistik samman ställning på Svanska travbanor som kan vara intressant för de som gillar statistik. Jag är dock inte den typen.

Lycka till med liret.
Gammal 2023-07-14, 20:05   #12

Standard

Det får bli ett spiklöst system denna vecka. Kan justeras neråt eller uppåt när jag läst Jens statistikanalys och efter morgondagens info från stallbacken.

Avd 1:
2 HIGH ON PEPPER är första hästen. Kontio/Melkko är ett nytt radarpar! Tänkbar spik men tar även med 5 SANTOS DE CASTELLA som har fin statistik på lång distans och nu får ett spår som kan leda till spets, Jörgen låter inriktad på det. Svårtuggad i så fall.

Avd 2:
1 VALNES MELLOW
får första strecket. Alltid ettan i voltstart! 2 PRETTY PRIMADONNA ser intressant ut. Örjan upp! 10 INFINITY SISU har gått bra i år. Barfota igen. Nöjer mig med dessa tre.

Avd 3:
1 BEAUTY WIND brukar vinna från spets. Läge för det nu. 4 ORLANDO känner jag inte så väl men den får vara med på systemet i egenskap av favorit. 6 GLOBAL VIRGIN gjorde en ruggig spurt i sitt senaste lopp. Mycket bättre utgångsläge nu.

Avd 4:
1 BORK TINDRA har ju spåret i volt. Kan leda från start till mål om Jörgen kör i PU-stil.13 ÄNGSTHEA är den troliga vinnaren. I sitt livs form.

Avd 5:
5 JOBSPOST är en möjlig spik här men jag väljer dock att ta med 4 IT´S PEPPERTIME eftersom det är ett Kontio/Melkko-ekipage. Melkko har varit lite luddig vad gäller balans på sina hästar. Bestäms först i morgon!

Avd 6:
5 S.G. MISTRAL
mitt första streck. Varför? Tar alltid med 5:an i autostart kort om jag inte bestämt mig för att spika någon annan. 3 DRAGONFLY. Den tar jag för ovanlighetens skull på namnetD! Dragonfly var hästen som John Cleeses rollfigur spelade på i episod 7 av Fawlty Towers. En oförglömlig sketch. Sen tänker jag inte åka dit på 8 CHARLOTTE GAR. Stor risk att han bara kör rakt fram i full fart och vinner överlägset.

Avd 7:
Veckans säkraste: 7 SAN MOTEUR. Eller? Har inte sprungit sen i maj. Spår långt ut. Flera där inne som tänker sätta käppar i hjulen? Jag dubblar med 5 MISSLE HILL. Femman på auto kort tar jag ju tvångsmässigt med.

Så ser det ut än så länge. Noterar att både jag och Efterhandaren kan sätta sjuan med våra förslag.

Lycka till!
Gammal 2023-07-14, 21:34   #13

Standard

Citat:
Ingen kritik mot ditt inlägg som varnade för spår 1 på Årjäng. Kan nog stämma men hittade en statistik samman ställning på Svanska travbanor som kan vara intressant för de som gillar statistik. Jag är dock inte den typen.

Lycka till med liret.
Njae jag gillar statistik men jag vill veta vad det baseras på

har egen statistik baserad på travfakta, där jag tar bort ALL montelopp alla kallblodslopp och alla lopp med 10k i 1a pris, dessa är liksom inte relevanta för varmblodslopp på Rikstoto eller V86, det körs j-ligt mkt lopp med 10 i 1a pris och på vissa banor, tex Vg Ti År Li Vi är det en stor andel av alla lopp

Att innerspår är bra på Jägersro o Bergsåker vet alla vid detta laget

Man varnar för innerspåret på Gävle o Färjestad varje V75 omgång

men innerspåret på årjäng ÄR SÄMRE, ETT KLART STEG NER, jämfört G och E

Ändå är alla kommentarer om Årjäng att det är en normalbana vad det gäller bilstart?

Baserat på vadå undrar jag?

Visst man kan spetsa från innern , speciellt i högre klasser eller starkanoner där man kan "släppa till allt". Skulle nog sätta Click Bait som spetsfavorit från innern även på Årjäng, men det skall vara Click Bait typer-
Gammal 2023-07-14, 21:34   #14

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2013
Standard

Ryggar dig nog imorgon Bosse, men lägger till några hästar, bland annat Clickbait i sista avd.
zeke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-14, 22:16   #15

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av incitatus Visa inlägg
Njae jag gillar statistik men jag vill veta vad det baseras på

har egen statistik baserad på travfakta, där jag tar bort ALL montelopp alla kallblodslopp och alla lopp med 10k i 1a pris, dessa är liksom inte relevanta för varmblodslopp på Rikstoto eller V86, det körs j-ligt mkt lopp med 10 i 1a pris och på vissa banor, tex Vg Ti År Li Vi är det en stor andel av alla lopp

Att innerspår är bra på Jägersro o Bergsåker vet alla vid detta laget

Man varnar för innerspåret på Gävle o Färjestad varje V75 omgång

men innerspåret på årjäng ÄR SÄMRE, ETT KLART STEG NER, jämfört G och E

Ändå är alla kommentarer om Årjäng att det är en normalbana vad det gäller bilstart?

Baserat på vadå undrar jag?

Visst man kan spetsa från innern , speciellt i högre klasser eller starkanoner där man kan "släppa till allt". Skulle nog sätta Click Bait som spetsfavorit från innern även på Årjäng, men det skall vara Click Bait typer-
Tja du sammanfattar ganska bra varför statistik är så svårt att hantera.
Gammal 2023-07-15, 09:23   #16

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 2090
Standard

Utan några motiveringar, lägger det mest krutet på Top 7

V75
Inlämnat: 2023-07-15, 09:17
Årjäng
Lördag 2023-07-15
Start: 16:20
Kostnad: 45,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5 Santos de Castella (2, 9)
2: 15 Cash and Carry (10, 4)
3: 1, 4, 6, 7, 8, 10 (9, 3)
4: 13 Ängsthea (4, 1)
5: 1, 3, 4, 5, 9 (6, 11)
6: 8 Charlotte Gar (4, 3)
7: 2, 7, 10 (1, 5)

1x1x6x1x5x1x3 = 90 rader.
90 x 1 x 0,50 kr = 45,00 kr
Totalt: 45,00 kr.
Rättningskod: WXK NTM JGF
Gammal 2023-07-15, 09:26   #17

Standard

Lördadssurr

Gröten på plats och lite vila i travfåtöljen innan morgonpromenaden.
Frågan är om det är läge att prova en seriös ”jackpottrad” eller nöja sig med ett chanssystem. Favoriterna står väl mer eller mindre på kö i flera avdelningar.
Undrar om inte siffran 4 kan vara gångbar på chansraden ?
Psst 9 Öygard Stjerna står rätt inne på kronan i nordisloppet och kommer från vinst och bra prestationer med 25 tider på medel distans. Mitt nordisdrag till 11%.
Gammal 2023-07-15, 10:41   #18

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5400
Standard

Morning
Går emot storisarna idag igen... Tror de avslutas med två spetshästar.
Avd 1
Två hästars 2/5. Tråkigt men spets och bästa häst, tvek på formen på SDC.
Avd 2
Lurigt värre, den där Paw Mahony och Borups kan vara en luring, har ju redan varit ute i en STL final där man inte körde något nu hemmabana och ev barfota runt om.
Avd 3
Min första häst är 9 Charlock Viking , satt ju fast sist har visat form sista löpen.
Avd 4
9 Öygard Stierna är just nu spik för mig tycker att Ängsthea har en tuff uppgift.
Avd 5
Här har jag hittat omgångens miljondrag
11 The way i talk ås. Garderingslopp
Avd 6
Mitzy Gold från spets är ett spikalternativ ,har svårt för att bestämma mig.
Avd 7 Click Bait på en 9,6-8 tid då vinner aldrig San Moteour från dödens , men garderar med 1,5 oxå.

Lycka till
Kocken
Gammal 2023-07-15, 11:55   #19

Standard

Förordar Flera Farliga Fyror

4 Garth Vader Distans gynnad rackare med bra läge. Typisk varannan gångs häst. Ok kanske lite långsökt att vinna men 5% är lite lågt tycker jag.

4 Pretty Primadonna Kuskförstärkt och detta lockar nog till spel trots kluriga spår 4 i volt. Duger om felfri.

4 Orlando Toppform, bra läge och befogad favorit.

4 Eldida Travsäker dam som är ganska jämn och säker. Kanske behöver rekordsänka någon sekund !

4 It’s Peppertime Hästen att slå trots luriga Klass 2. Distansgynnad.

4 Dareios Di Poggio Sprintermästar och Kungapokal vässad. Ger nog gulingen en match.

4 Unico Broline Ok möter väl två som är för bra men tuffingen kommer med en 09 tid i sitt CV och nyper nog en plats idag igen. 3ggr pengarna senast hoppas på något liknande igen
Gammal 2023-07-15, 12:20   #20

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jajjan Visa inlägg
Säger pass till V75 Årjäng, då jag tror på usel utdelning och stor risk för jackpot.
Sparar spelpengarna till Axevalla fantastiska storhelg veckan därpå med en trolig jackpot- förstärkt omgång.

God tur med spelbesluten ni som väljer att deltaga.
Efter att ha spenderat en timme på torrdasset med utsikt över sjön med ett
med Guiden, förr läste jag aldrig travtidningar, utan tittade bara på lopp.
Så numera får Guiden bli lite inspiration, nu när ”dummerjönsarna” sedan många
år dragit in gratisprogrammen till V75.
Jag saknar ord över denna sk besparing.

Hamnade i den brasilianska hängmattan från Bahia och snickrar nog ihop
ett litet system tillsammans med koltrastarna uppe i björkarna.

Även om jag är svårt usel på att tippa trav, så måste jag säga att ”life is good”
även om jag ändå bara är med och pröjsar.

Sedvanlig spår-12 sjuka, trist då jag spikat en ”kurant” Betting Pacer
alla dagar i veckan, även från spår 12.

Tror som favoritspelarna att San Monteur bara vinner, nu när han har Buddhas upphöjda leende efter alla språng med stona.
Spika, never in my foot, jag lirar för att vinna pengar, två stenhårda lopp
under Elitloppet samma dag, spår 7 över korta häcken, har en historia som pyroman och har kanske upptäckt ”finer things in life” än att bara springa fort,
dvs brunstiga ston.

De avelshingstar jag träffat brukar bli snälla som stora nallebjörnar efter uträttat
värv, medans de hingstar som får stå kvar i boxen och klappa takten sparkar och
slår i boxen och är ursinniga.

Många är de kallade och få de utvalda, precis som i rumban på landets danshak.
Många herrar står och grymtar ilsket i korvkön med näcen knuten i fickan när
danshaken bommat igen under natten.
Executive (+5), Liisa (+12)
Gammal 2023-07-15, 12:42   #21

Standard

S.G Mistral är en av två fyra-åringar i loppet som dragit fördelaktiga spår, vet Roger har höga tankar om sin valack och har varit en ständig nästagångare.
+)Kanonform, Örjan, drömspåret 5, spurtstark till 5% av insatserna.

-)1 vinst på 24 starter, 4-åring bland äldre, något seg i starten vilket sannerligen
är en jobs-post på sommarsnabba banor.

Det blir ett dyrt streck att plocka med som skräll, men mina följehästar brukar vinna
i samma start som jag släpper dem. Ren empiri.

Plockar med den på DD:n, samt på systemet om det blir en strukning som öppnar upp
för fler streck på systemet.
Gammal 2023-07-15, 14:19   #22

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 4165
Standard

Jag skriver inte ofta och brukar ha dålig träffprocent när jag lyfter någon så nu jinxar jag nog mitt miljondrag..
13 Ängsthea är favorit i 4:e avdelningen (31%) men kikar man i programmet var iaf statistiskt nr 15 Ragnhild W.M bättre både på insprungna pengar och segerprocent. 2% just nu är iaf för lite.
Spikar nog Santos i första och San i sista.
God tur i era spel!
basiak (+10)
Bonbon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 14:46   #23

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6526
Standard

Hopplös omgång att få rätsida på. Samtidigt som det kanske känns som det inte blir någon superutdelning. Men utesluter inte det, särskilt som väl eg ingen favorit kommer att sitta i spets
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 14:53   #24

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Jag skriver inte ofta och brukar ha dålig träffprocent när jag lyfter någon så nu jinxar jag nog mitt miljondrag..
13 Ängsthea är favorit i 4:e avdelningen (31%) men kikar man i programmet var iaf statistiskt nr 15 Ragnhild W.M bättre både på insprungna pengar och segerprocent. 2% just nu är iaf för lite.
Spikar nog Santos i första och San i sista.
God tur i era spel!
Det skall bli kul att höra vad ”De rödhårigas förening”*
dvs Borgås och Fernlund säger om ditt drag från spår 15.
Grabbarna i studion kallas så hos ombudet.

* Gissar att någon läst Arthur Conan Doyle böcker om
mästerdetektiven Sherlock Holmes.
Mysteriet ”The Adventure of the Red-Headed-League”
Gammal 2023-07-15, 15:00   #25

Standard

Börjar vackla ang HIGH ON PEPPER i avd 1. Kanske byter ut den mot GAYLORD AM. SANTOS DE CASTELLA får stå kvar på mitt system.

Är jag våghalsig då?
Gammal 2023-07-15, 15:28   #26

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1578
Standard

V75

2,3
4,10
6
9,15
4,5,9
2,8
7
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 15:30   #27

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 756
Standard

LD 4-7

Petter Karlsson =en sopa

Senast redigerad av Liisa den 2023-07-15 klockan 15:38.
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 15:31   #28

Standard

BonBon

Jobbar med en spik idag : Skeie Alma.

God tur med Ragnhild M.W./Jimmy Jonsson

Det blir spännande att se vem som är först i mål,
när Skoglund lämnat absolut klartecken på Ängsthea.
Gammal 2023-07-15, 15:42   #29

Standard

Citat:
BonBon

Lycka till med din spik, den är med på systemet iaf
Gammal 2023-07-15, 15:58   #30

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5481
Standard

Inga krusiduller idag

V75

Avd
2: 3, 4, 6, 10, 11 (15, 13)
3: 4 Orlando (6, 9)
4: 1, 9, 13 (4, 8)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (4, 9)
6: 2, 3, 4, 5, 8 (6, 1)
7: 7 San Moteur (2, 1)

Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: NXM XNV ZHG
Gammal 2023-07-15, 15:59   #31

Standard

Westholm om stallets chanser idag- 6 Jobspots i V75-5 bästa chansen i omgången
https://www.teamwestholm.com/hastarna/startkommentarer/
Gammal 2023-07-15, 16:03   #32
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 8954
Standard

Värmlands blev så här i dag:

V75
Inlämnat: 2023-07-15, 15:58
Pressbyrån Karlstad Värmlänningarnas V75
Årjäng
Lördag 2023-07-15
Kostnad: 1 500,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5, 7 (9, 1)
2: 3, 4, 6, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (7, 2)
3: 4 Orlando (9, 3)
4: 1, 3, 4, 6, 13 (9, 8)
5: 4 It's Peppertime (6, 5)
6: 1, 5, 8 (4, 2)
7: 2, 4, 7, 10 (1, 5)

5x10x1x5x1x3x4 = 3000 rader
3000 x 1 x 0,50 kr = 1 500,00 kr.
Totalt: 1 500,00 kr.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 16:06   #33

Standard

Stallskriket Ängsthea trodde jag skulle bli dunderfavorit efter alla glada tillrop. Men steg bara enstaka % senaste timmen. Jag håller fast vid min gaddning med en 3-4 hästar och hoppas att favoriten stiger och går att fälla.
Gammal 2023-07-15, 16:07   #34
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8575
Standard

Så här fick det bli idag!

V75
Inlämnat: 2023-07-15, 16:01
Pressbyrån Karlstad Chansen
Årjäng
Lördag 2023-07-15
Kostnad: 1 176,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 3, 4, 10, 12, 13, 15 (6, 8)
3: 1, 4, 6, 8 (9, 3)
4: 1, 3, 4, 6, 8, 9, 13 (12, 11)
5: 1, 3, 4, 5, 6, 9, 11 (7, 8)
6: 8 Charlotte Gar (4, 2)
7: 2, 7 (1, 5)

1x6x4x7x7x1x2 = 2352 rader
2352 x 1 x 0,50 kr = 1 176,00 kr

Och

V75
Inlämnat: 2023-07-15, 16:02
Pressbyrån Karlstad Big City Boys V75
Årjäng
Lördag 2023-07-15
Kostnad: 1 764,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 9 (3, 1)
2: 3, 4, 10, 15 (13, 12)
3: 1, 3, 4, 6, 7, 8, 9 (10, 5)
4: 1, 3, 4, 6, 8, 9, 13 (12, 11)
5: 4 It's Peppertime (5, 6)
6: 2, 4, 8 (3, 5)
7: 2, 7 (1, 5)

3x4x7x7x1x3x2 = 3528 rader
3528 x 1 x 0,50 kr = 1 764,00 kr.

Lycka till!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 16:10   #35

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 3620
Standard

Avd
1: 2, 9 (2, 9)
2: 3, 4, 10, 11, 13, 15 (6, 8)
3: 4, 6, 9, 10 (6, 4)
4: 4, 6, 8, 9 (13, 1)
5: 4 It's Peppertime (9, 6)
6: 8 Charlotte Gar (4, 2)
7: 1, 2, 5, 7 (7, 2)

2x6x4x4x1x1x4 = 768 rader
768 x 1 x 0,50 kr = 384,00 kr
Totalt: 384,00 kr.
Rättningskod: JBH DWD SRN
roland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 16:12   #36
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2694
Standard

Lycka till!

Avd
2: 3, 6, 10, 11, 15 (4, 13)
3: 4, 6, 7, 9 (8, 10)
4: 13 Ängsthea (4, 1)
5: 4, 5, 6, 9, 11 (1, 3)
6: 2, 8 (4, 3)
7: 7 San Moteur (2, 1)

3x5x4x1x5x2x1 = 600 rader
600 x 1 x 0,50 kr = 300,00 kr
Totalt: 300,00 kr.
Rättningskod: GFM CLQ MZJ
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 16:18   #37

Standard

Mitt spel med utgångarna

https://www.jokersystemet.se/__pdf/V...kCwqXmuDah.pdf
Gammal 2023-07-15, 16:20   #38

Standard

Efter sista-sekunden-ändringar blev det så här:

V75
Inlämnat: 2023-07-15, 16:08
Årjäng
Lördag 2023-07-15
Kostnad: 216,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 10 Infinity Sisu (4, 6)
3: 1, 6 (4, 9)
4: 12, 13 (4, 1)
5: 4, 5, 6, 9 (1, 3)
6: 3, 5, 8 (4, 2)
7: 2, 5, 7 (1, 4)

3x1x2x2x4x3x3 = 432 rader
432 x 1 x 0,50 kr = 216,00 kr

GOD TUR!!!
Gammal 2023-07-15, 16:22   #39

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6526
Standard

Idag en sån omgång när det är många vägval och förmodligen blir det som vanligt fel när det är 50/50. Således bränner väl Kontio i första och BG vinner sista två..
1: High on Pepper
2: 8,10
3: 4-1,6,8
4: 13-1,3,4,8,9,10,15
5: 4,5,6,9
6: Charlotte Gar
7: 7-1,2,5

1 av 3 i avd 3/4/7

Lycka till!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-07-15, 16:29   #40

Standard

Kontio gör en Kihlströmare. Bästa hästen vann knappt men stensäkert. Grattis ni som spikade jag vågade inte
Gammal 2023-07-15, 16:42   #41

Standard

Nu hoppas vi på en felfri Primadonna. Då blir det åka av.
Gammal 2023-07-15, 16:50   #42

Standard

Strike two
Gammal 2023-07-15, 16:52   #43

Standard

Citat:
Nu hoppas vi på en felfri Primadonna. Då blir det åka av.
Patenterad Kihlströmare F-n va kul.
Gammal 2023-07-15, 17:41   #44

Standard

Hulte Annika hade man inte med. Trodde mera på 11 och 15 och hade med den i stället.
Gammal 2023-07-15, 17:48   #45

Standard

Kul att se en häst från min hemma bana vinna ,hade spikat 3an själv, grattis leffe
Gammal 2023-07-15, 17:54   #46

Standard

Citat:
BonBon

Ragnhild 2:a, Skeie 3:a men det blir vi inte rika på... Sprack för övrigt i första.
Jajjan (+50)
Gammal 2023-07-15, 18:11   #47

Standard

Jakobsson trivs på Årjäng. Ännu en vinst med en Orlando Vici avkomma
Hm jag tror banunderlaget kan orsaka problem för vissa hästar. Flera trötta och uppgivna hästar sista 100. Men vissa är pigga.
Gammal 2023-07-15, 20:39   #48

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bonbon Visa inlägg
Ragnhild 2:a, Skeie 3:a men det blir vi inte rika på... Sprack för övrigt i första.
Jag hade behövt alla för att hitta Hulte Annika, otroligt fin utdelning på bara en jätteskräll. Resten tror jag de flesta som orkat läsa på hade på radarn.

Såg den usla utdelningen på Axevalla igår, hoppas det inte är ett dåligt omen
om en favoritbetonadparad på Axevalla.

För en gång skulle vann inte följehästen, när jag släppt den, darrade en del på sista rakan.

Har vid några tillfällen snuddat vid att sno åt mig hela potten på Axevalla lördagens V7, så banan är min favorit med dess långa upplopp.
Gammal 2023-07-15, 20:47   #49

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 981
Standard

Citat:
Jag hade behövt alla för att hitta Hulte Annika, otroligt fin utdelning på bara en jätteskräll. Resten tror jag de flesta som orkat läsa på hade på radarn.

Såg den usla utdelningen på Axevalla igår, hoppas det inte är ett dåligt omen
om en favoritbetonadparad på Axevalla.

För en gång skulle vann inte följehästen, när jag släppt den, darrade en del på sista rakan.

Har vid några tillfällen snuddat vid att sno åt mig hela potten på Axevalla lördagens V7, så banan är min favorit med dess långa upplopp.
Axevallas lördags-StoChamp-V75a är en av mina favoriter också.

"Värst" var 1998. Då lyckades jag med konststycket att ha 4 rätt av 7 på enkelraden och spika ett av de 3 lopp jag inte hade tipsettan. Vann i det loppet gjorde SHJ. Trots att jag prickade 4 av 7 var det INGEN som klarade 7r. Med min rank var det en prestation att inte sätta sjuan!

25 år sedan nu till helgen. Och ja, det svider fortfarande lite hårt.
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td