![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() Lopp med hästarna i bokstavsordning Går det få?
Finns nåt ställe hämta detta. Om man har en lång bevakningslista blir det mkt jobbigt säka bland osorterade hästar för varje lopp.
Alternativt om man kan hämta en osorterd lista som går att sortera med excel eller annat program? Senast redigerad av Madman den 2023-06-30 klockan 14:21. |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 |
![]()
Med risk för att jag missuppfattar det du vill göra, men går det inte bara att trycka CTRL+F med startlistan uppe för att hitta hästarna du letar efter?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Förtydligande:
Tex inför V75 Jag går in på ATG och försöker få loppen i bokstavsordning (hästarna) Går ej Jag går till Svensk Travsports info (utan logga in) går ej Förklara lite bättre efter att ha testat själva dvs alla startande hästar i bokstavsordning,ev per lopp eller alla under spelformen. ![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Jag kanske dum i huvudet...jag inte den förste som anar det...
Ge ex på morgondagens V75. Hur gör jag för att få alla startande i bokstavsordning? |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#6 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3238Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
![]()
Lägg in dina startbevakade hästar på travsport.se så får du mail när en bevakad häst startar, datum, bana och lopp.
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Citat:
Jag sparade först ner startlistan som en textfil, för att sen importera den till excel, det går säkert att göra det ännu smartare, men det funkade bra för mej, ca 15 sek jobb. ANYTIMEISNOW BEAR HOPE BLAUER MAX BLUMEN INDAL BOLI YOU S.M. BORUPS VALLMO BURN NOTICE BYRON FACE CAPRICON TROT COLLIER I.T. CORAL COGER CORAZON DE B. CRONOS DEGLI DEI DECLAN DEE GODFATHER DEMON DENARIUS DOCTOR GIO DREAM COMBO ELEGANCE KRONOS ELISABETH BAR EPSOM AS ESMERALDA BEZ ESPERIA FONT ETERIA EXPO WISE AS FELICIA ZET FLOTILLA GALANT IMA GLOBAL BOOKMAKER GLOBAL CERTIFICATE GLOBAL DELAYED GLOBAL ETALON GO PEPPERGIRL GREAT SKILLS GREENSBORO ZET HEAD OF STATE HERA HAMMERING HUDDLESTONE ICEGIRL L.A. IDOMENIO SISU ILLFINDMYWAYHOME IMMIGRANT AM IMMORTAL DOC INVIDIA IRMA SISU KAGAN KARMA MEARAS KING OF TWILIGHT KINGEN MEARAS KINGLET BIRD KINGSLAYER PELLINI KITTY MEARAS KNICKERS SISU KRAKAS KÄRASTE SISU L.A.BOKO L.L.ROYAL LAREDO BOKO LINDYSMUSCLEMANIA M.T.RAVISHING MACO TORO MAGIC NIGHTRIDER MAHALA MAKE IT A STAR MARLON BOKO MELLBY JOKER MITZY GOLD MIZAI POLEPOSITION POP THE MUSIC PORTOFINO QUANTITY OF TIME QUEEN TRESHER ROSSI GARLINE RUN N'COLA S.G.DRACARYS SULTAN SEA THE BALD EAGLE THE OAK L.A. VALMAR E.W. VILJA T.Y.C. VINCI NICE WILLA EXPLOSIVE YAVAPAI POINT YOU TO CLASS YOUNG MISTRESS Senast redigerad av GGS den 2023-06-30 klockan 18:15. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#8 |
![]() ok verkar bra
Men vilken startlista utgår du från?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#10 |
![]() Nästan framme
Bra bit på vägen nu. Hur får jag bort texten(ingressen till varje lopp)
Eller hur får du den rena startlistan? Tack för hjälpen hitintills! |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
|