Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-03-05, 17:06   #31
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8578
Standard

Märkligt höga värden på sjuan men det blir lätt så när ekipage spelade under 1% vinner i något lopp.

Då finns det åtminstone chans till att vi får några kronor på femmorna även om favven tar sista kanske. Men det kommer vara på gärdsgården...

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-05, 17:10   #32

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37882
Standard

Nu tror jag mest på 6, men 1 går också bra. I värsta fall 4.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-05, 17:21   #33

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 37882
Standard

Det var ju tur att favoriten hoppade över mål. Då satt även V4.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+4)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-05, 19:45   #34

Reg.datum: aug 2019
Sharp$: 675
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Märkligt höga värden på sjuan men det blir lätt så när ekipage spelade under 1% vinner i något lopp.

Då finns det åtminstone chans till att vi får några kronor på femmorna även om favven tar sista kanske. Men det kommer vara på gärdsgården...

Jag får teoretiskt värde på 7 rätt till ca 23 000 kr. Så utdelningen var förväntad utifrån svårigheten på raden. (under förutsättning att jag inte räknat fel)
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-03-05, 20:15   #35

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 984
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tipsb Visa inlägg
Jag får teoretiskt värde på 7 rätt till ca 23 000 kr. Så utdelningen var förväntad utifrån svårigheten på raden. (under förutsättning att jag inte räknat fel)

Det är inte lätt med GS75.

Först har vi en annorlunda JP-fördelning och på det behöver man ta hänsyn till och vikta andelen "Endast alla rätt"-rader på rätt sätt.

BT+ som räknar på samma sätt som jag brukar göra säger ca 26500 kr.
Verklig utdelning 24299 kr.

Din uppskattning ca 23000 kr.

Allt ligger inom marginalen för hur noggrant man kan uppnå. Det är ju trots allt bara en teoretisk modell över hur kollektivet spelat.

Att de som till slut klarar alla rätt gör det i den teoretiska omfattningen finns det inga som helst garantier för.

td