|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2023-02-18, 19:09 | #1 |
Banned
|
Hur fan är det möjligt?
Jag - precis som alla andra streckspleare - lade pannan i djupa veck och funderade över hur i all världen sista V75-avdelningen skulle köras.¨
Klart vi hade koll på finnen. Men inte fan kan väl en KLASS1-JÄVLA HÄST FÅ HÅLLLAS I SPETS MOT EN SVENSK GULDDIVISION? ÖVER 2640 METER!?!?!?!?! Jo, precis vad som hände. Eller vad som hände. Den samlade svenska travkåren, tränare, kuskar, satt och såsade sig, nöjde sig med att vara "femma"......i ett lopp som delar ut 500 000kr i första pris!!!!!!!! HUR I HELVETE ÄR DET MÖJLIGT!? Och, lite små propåer från shrimps administratörer om att "ta det lite lugnt.....!!. HUR FAN DÅ!? Detta. Mina vänner. Är den stora orsaken till den stora speldöden. Ingenting annat- Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50) Senast redigerad av Stankarn den 2023-02-18 klockan 19:10. |
2023-02-19, 11:58 | #2 |
Jag satt själv och frågade mig exakt samma sak igår. Såg ut som ett kvallopp. Hur i hela helvetet kan man låta han ligga där och jogga på bara? Är det absolut ingen i fältet som vill tävla?
Ferrari Sisu är nöjd att snurra två varv som sist i fältet. En häst med bra form som när den tillslut trycks av i sista sväng går från sist i fältet till fjärde plats. Marc Elias var inte sugen att ta kliva fram någon gång under dom första 2000m i snigelfart. 100mil har han åkt för att bjuda på den uppvisningen. Man kan säga mycket om andra i fältet också, men alla som inte somnade dom första två varven ser ju själva. |
|
2023-02-19, 12:22 | #3 | |
Citat:
|
||
2023-02-19, 12:33 | #4 | |
Citat:
|
||
|