Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-02-10, 12:36   #16
fri

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1454
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Valet att inte lägga inställningarna under inloggad eller ej har nog delvis att göra med att det finns krav på "utloggning" inom förhållandevis kort tid från ID-tjänsterna.

Hos ATG är man antingen djupinloggad eller halvinloggad eller inte inloggad alls.

Cookies är inte den perfekta lösningen för alla. Men för att spara val är det nog en avvägning man sett sig tvingad att göra.
Konstigt att inte banker, mäklare och massa andra spelsajter inte känt på samma sätt.
Gammal 2023-02-10, 13:13   #17

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Konstigt att inte banker, mäklare och massa andra spelsajter inte känt på samma sätt.
De flesta av dessa har ett heeeeeeeeeeeeeeeeeelt annat kundbeteende.

ID-tjänsternas utloggningstregler drabbar inte alls dem på samma sätt. För banker och mäklare blir man ju GLAD när man blir utloggad automatiskt ganska snabbt.

För de flesta andra spelsajter sitter man inte inloggad i timtal på samma sätt med ID-tjänster.

Ditt förslag skulle innebära att man var tvingad att "logga in igen" om och om för att få behålla sina val i listorna. Det är illa nog att man behöver "djup-inlogga sig" för att lägga sina spel och kontrollera vadkvitton.
Gammal 2023-02-10, 13:31   #18
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3479
Standard

Ja jag vet inte vad jag gör för fel, men jag får inte bort V-odds hur jag än gör, får väl leva med det.

Allt annat verkar funka.

Börjar misstänka att man måste ha minst två alternativ ibockade annars får man V-odds med automatik.

Senast redigerad av GGS den 2023-02-10 klockan 13:44.
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-02-10, 14:03   #19

Reg.datum: jun 2011
Sharp$: 1133
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ja jag vet inte vad jag gör för fel, men jag får inte bort V-odds hur jag än gör, får väl leva med det.

Allt annat verkar funka.

Börjar misstänka att man måste ha minst två alternativ ibockade annars får man V-odds med automatik.
Vilken spelform/startlista/resultat kollar du på? Vilken enhet? Vilken webläsare?

Jag kan välja enbart t ex V64% och då får jag enbart den siffran och inget vinnarodds.
Gammal 2023-02-10, 17:33   #20
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3479
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Vilken spelform/startlista/resultat kollar du på? Vilken enhet? Vilken webläsare?

Jag kan välja enbart t ex V64% och då får jag enbart den siffran och inget vinnarodds.

Ok men om jag väljer t.ex. V64% och Hemmabana så funkar det, allt blir kvar även efter omstart av datorn. Men om jag bara väljer ett alternativ t.ex. v64% så funkar det bara fram tills jag startar om. Efter omstart blir det V64% och V-odds. Jag använder Edge.

Senast redigerad av GGS den 2023-02-10 klockan 18:16.
GGS är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

td