|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2023-01-31, 21:11 | #16 | |
Administrator
|
Citat:
Men hästen vinner loppet! Grym insats!
2023-01-31, 21:17 | #17 |
Banned
|
Vad hände med nr 6. Kom in just när den skar linjen som etta (?) Hade den på DD:n,
en tia. |
2023-01-31, 21:21 | #18 |
|
|
2023-01-31, 21:32 | #19 |
Rättningskod: ZPL NLP HPM
Rättningskod: LDD ZTX ZNP Rättningskod: HLM STR SNR Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10) |
|
2023-01-31, 21:41 | #20 |
Banned
|
Snyggt! |
2023-01-31, 21:45 | #21 |
|
|
2023-01-31, 22:06 | #22 |
Banned
|
Rätt så!
Borde vara en självklarhet, åtminstone när man vinner. Men allt kan inte vara perfekt i sociala media...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+6) |
2023-01-31, 22:57 | #23 |
Administrator
|
Visst är det skönt att kunna visa upp en rättningskod ibland. Och jag fattar att rättningskoderna tidigare har känts viktiga. Särskilt om man haft en radda med inlägg av folk som hela tiden I EFTERHAND försöker påskina sin förträfflighet genom att man hävdar sig gjort spel som suttit och sedan aldrig kunnat backa upp dem. Men sånt var det rätt länge sedan vi hade folk som höll på med här på SHARPs (vilket känns bra!)...
Men nu har ATG valt att ta bort koderna från alla varianter av ombudsandelar. ATG hävdar att de skapade förvirring (vilket jag inte riktigt fattar). De är även borta från alla enskilda kuponger i reducerade spel? Hur tycker ni vi ska hantera detta framöver? Nu när koderna helt enkelt inte längre finns? I min värld är det ju själva koden inte så viktig bara man gått ut med liren FÖRE allt gått i mål och inte EFTER. Är inte det viktigare på ett forum för trav? Dvs tankarna, funderingarna, diskussionerna? Vad tycker ni?