Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-01-22, 19:30   #1

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Lördagen 28/1 - V75-Halmstad - Jackpott

Då har startlistorna kommit till V-75 i Halmstad 28 januari. Kryddat med en rejäl jackpott trots att 20 procent av gårdagens jackpott flyttas till påskdagen.

Spontant är känslan att det är en även för småspelarna väldigt hanterbar omgång. Det känns som lite skiktade lopp precis som igår och hittar åtminstone fyra givna spikalternativ, väljer man två och sen a hästar i fem lopp borde det om man väljer rätt spikar finnas god chans att sätta sjuan utan något jättesystem.

Avd 1

Kan inte se Con Crowe torska så som den sett ut hos Stefan Persson. Fick dessutom perfekt spår och motståndet skrämmer verkligen inte för att vara V75.

Avd 2

Ännu en storfavorit med toppchans. Frankie Godiva en enormt bra häst för klass 2 och står nästan på kronan rätt inne. Ny kusk dock och bakspår gör att det kan spekuleras i förlust. Och när det finns så många spikalternativ denna omgång så garderar nog en del här. Lövgrens värst emot ?

Avd 3

Ojämn gulddivision . Four Guys Dream blir nog klar favorit som senast i finalen. Halsinfektion då. Klar förstahäst och spikalternativ.

Eftersom det är kort distans så känns spets och slut på Chapuy tänkbart .

Aetos Kronos ? Tycker man ska vänta att döma ut hästen till den får tävla barfota igen. Gynnas enormt av det. Nu spår 1 över kort distans. Njä. Känns inte superhet. Anmäld med bike nu noteras dock.

Pacific Face från bakspår över 1640? Njä. Tar väl ett varv åtminstone innan den når dödens när kusken vrider på.

Avd 4

Dålig koll men spontant känns detta lopp öppnare. Om jag skulle strecka 2 utan att ha läst på så blir det den som står ensam på startvolten samt Wish Me Magic med toppkusk i vagnen. Bra häst som verkar ha form.

Avd 5

Känns hyfsat öppet. Indigo förstahäst när jag ser listan men spåret ?

Avd 6

Känns också rätt öppet . Love No Pain får bli söndagsvinnaren på kuskplus. Ruggigt bra senast Jepson körde den. Men denna Love You avkomma blir ännu bättre barfota till våren är känslan.

Avd 7

Här blir nog Johan Untersteiner storfavorit med Unique Creation . Den har varit grymt bra på slutet och ingen barfotahäst . Självklart ett spikalternativ men ej startsnabb.
Digital Summit var megafavorit i Kalmar . Blir mer spelvärd nu på det och spåret . Farlig att glömma bort då det är en grym häst.

Gasolin tvåa bakom Ferrari Sisu i storloppet nyårsafton . Dålig koll på den. Får läsa på.

Eros Zola klart bäst barfota men bra spår.

Ska bli spännande att läsa på mer i veckan .
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
valo (+10), korpo (+1), Tipsb (+20), Ture (+20), asgaya3141 (+1), ms (+5), Staketkusken (+1)
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-23, 17:44   #2

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 2090
Standard

Undrar om det inte är nu man skall spika Aetos Kronos?
Djuse, bike och väldigt dåligt motstånd. Före skadan var den grymt startsnabb
Gammal 2023-01-23, 22:36   #3

Reg.datum: aug 2015
Sharp$: 997
Standard

Första tankarna här att bygga utifrån sen, men ingen take på avd 4 än.

Avd
1: 2 Con Crowe (6, 4)
2: 2, 7, 10 (1, 8)
3: 7 Four Guys Dream (6, 1)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 (12, 3)
5: 10 Fighter Simoni (9, 7)
6: 6 Feline Burgerheide (14, 5)
7: 8 Digital Summit (3, 4)

1x3x1x13x1x1x1 = 39 rader.
39 x 1 x 0,50 kr = 19,50 kr.
Totalt: 19,50 kr.
Rättningskod: MDD TWG NQT
Lincz89 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-26, 16:45   #4

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15185
Standard

Tidiga Tankar Till Trevliga Travtävlingar

Halmstad bjuder på högklassig travsport kryddad med Jackpott. Ok ser väl ganska favoritbetonat ut men Januaritrav är Januaritrav.

V64 1) 2 Con Crowe blir med rätta hårt betrodd. 75% är kanske i mesta laget men frågan är vem som klarar av att utmana ?

V64 2) 10 Frankie Godiva står perfekt inne i Klass 2 men har lite byngligt läge och dessutom kort distans samt ””Ipren” mannen i sulkyn.
2 S.G.Mistral är min stänkare. Ok står hårt inne i klassen men trivs på distansen och har en rökare till slut. Formen är på topp och visst kan första vinsten komma om favoriten kommer på vingel.

V64 3) 1 Aethos Kronos får en chans till på hemmaplan. Ingen raket från start men det lär öppnas rejält från början så luckan bör komma.
4 Dats So Cool Måste ju bjuda på en stänkare. Distansgynnad rackare och Dreamteamet kan överraska.
7 Four Guys Dream Hästen har grym form och kan sänka allt med rätt resa. Perssons Pack måste bevakas på hemmaplan.
9 Pacific Face är väl ute på fel distans men gått bra i tuffa gäng. Visst luktar det ett perfekt överpace race ?
Chapuy chansar jag bort. Har nog passerat zenit trots vinst i svag Guld på Romme i höstas. Tveksam moral sista 100.

V64 4) Tvåhästarslås ?
11 Stepping Moneyboy gillar jag skarpt och hästen gör alltid sitt jobb.
12 Wish Me Magic har grym form och det har kusken oxå. Smack.

V64 5) Ganska öppen och spelvänlig Bronsdivision. Svårt att välja.
Mina 3 måstestreck.
3 Conte Prad svårbedömd rackare men jag drar till med klyschan ”bättre än raden”
7 Indigo Vinnartyp som är härdad i ganska tuffa gäng.
9 Lucifer Boko ok står hårt inne och bakspår. Men Riordan har stallform och Lillgustav är grym i sulkyn. Enorm kuskbegåvning. Nästan Djuse klass.

V75 6) 6 Felin Burgerheide är stark och rejäl och kanske håller undan för tuffa tilläggs märrarna.
12 Love No Pain Är ojämn och missgynnas nog lite med skor men jag bevakar om värmningen funkar.
13 Olga Utca Tuff märr med formen på topp. Psst Lillgustav upp !
14 Sanibel Lite oroväckande galopp senast men 4 raka innan dess.
15 Precious Lane Stark och rejäl. Rikstotohärdad.

V75 7) Tvåhästarslås ?
3 Eros Zola Lite av vinnartyp. Tar piken om Flemming vill ? Flemming är Flemming kanske backar sist Häst och kusk går från alla positioner. Psst Bike på.
4 Unique Creation Lite seg från start men kommer nog tuffande så småningom och kan Johan spetsa är nog loppet över. Formen är på topp. Psst har dessutom Orlando Vici gener
ms (+10)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-26, 18:29   #5

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4375
Standard

Första tanken är att banka 2 Con Crowe direkt, men jag envisas med att försöka gå mot strömmen och försöker hitta ett sätt att badkarsköra loppet på ett sånt sätt att 9 Wings Level med MAD i vagnen sätter nosen först när mållinjen passeras. Kan tänkas rygga favoriten från start och när alla radat upp sig och inväntar ledarskifte så kör istället Magnus till tät före Stefan. Med favven utvändigt alt. rygg ledaren för WL och lucka till slut, är det jag hittar som möjliga lösningar. Sannolikheten för detta är dock inte stor nog för att spika, så jag feglåser nog på dessa två och lägger ett spel på en rak tvilling.
Gammal 2023-01-26, 22:20   #6

Standard

Tänkte säga att Boli You S.M kunde vara en rolig jätterysare om man garderar megafavoriten i avd 1. Men när jag såg vinnaroddset hos svenska spel fick man dra tillbaka det där om rysare. Klar andrahandare på v spelet där.

Men ruggigt intryck senast , Jepson upp, biken på och stall Kolgjini väldigt uppåt . Dessutom alltid skor på. Megafavoriten obesegrad barfota men det dröjer drygt en månad innan Persson kan plocka skorna på den.

Om man inte spelar den kan man även spekulera i tuff körning mot jättefavoriten.

Men rätt favorit såklart på hur den sett ut, men ingen häst man blir rik på att spela eller spika. Det avgörs i andra lopp om det är en spik man kan få värde i att spika.
Staketkusken (+1)
Gammal 2023-01-27, 02:39   #7
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

Fan, den där ignorerafunktionen är jävligt bra!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-27, 09:35   #8

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4185
Standard

Lövgren pratar om sina chanser på lördag
https://www.youtube.com/watch?v=Yo76w-CdN9Q
bosseguldheden (+10)
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-27, 16:28   #9

Standard

Fredags funderingar

Sitter och kollar startlistorna till morgondagens V75 och konstaterar följande.
Visst känns Juulemannen och hans hästar lite bortglömda imorgon ? Ok inga toppchanser men Sten åker inte till Sverige med chanslösa hästar.
Platskandidater i min värld.

7 Champions Peak 3%. Bra inne i klassen och kan nog nypa en plats.
8 Frodo Cash 12%. Tufft läge här oxå men hästen är bra i grunden och Uhrberg är en luring på sin gamla hemmabana.
6 Peakadilly 3%. Bra inne i klassen men loppet är stenhårt. Tog en vinst vid senaste Hstd. besöket i Dec.
8 Elephant 6%. Ok kanske bortlottad men hästen har form och är stark som en Elephant
5 Gasolin 3%. Tog en meriterande andraplats i Sylvesterloppet på Axevalla. Sjunne är en grym skrällkusk. Men visst är det tufft motstånd.
11 Andre Ward 0%. Är väl mer eller mindre chanslös och jagar matlapp men gamlingen har form och tål att tuffa på i spåren.

Som sagt det går nog att hitta några platsstänkare i denna Juulklapp
Om det nu är någon som spelar på denna lite gammalmodiga spelform nuförtiden ?
Det går faktiskt att göra plats fynd som kan finansiera streckspelet.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-01-27 klockan 16:44.
Gammal 2023-01-27, 16:42   #10
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Sitter och kollar startlistorna till morgondagens V75 och konstaterar följande.
Visst känns Juulemannen och hans hästar lite bortglömda imorgon ? Ok inga toppchanser men Sten åker inte till Sverige med chanslösa hästar.
Platskandidater i min värld.

7 Champions Peak 3%. Bra inne i klassen och kan nog nypa en plats.
8 Frodo Cash 12%. Tufft läge här oxå men hästen är bra i grunden och Uhrberg är en luring på sin gamla hemmabana.
6 Peakadilly 3%. Bra inne i klassen men loppet är stenhårt. Tog en vinst vid senaste Hstd. besöket i Dec.
8 Elephant 6%. Ok kanske bortlottad men hästen har form och är stark som en Elephant
5 Gasolin 3%. Tog en meriterande andraplats i Sylvesterloppet på Axevalla. Sjunne är en grym skrällkusk. Men visst är det tufft motstånd.
11 Andre Ward 0%. Är väl mer eller mindre chanslös och jagar matlapp men gamlingen har form och tål att tuffa på i spåren.

Som sagt det går nog att hitta några platsstänkare denna Juulklapp
Om det nu är någon som spelar på denna lite gammalmodiga spelform ?
Det går faktiskt att göra plats fynd som kan finansiera streckspelet.
Inte med farfar.

Som en fastbrunnen Rhodos-koloss i sulkyn.

Bäst-före typ 1979.
Gammal 2023-01-27, 17:22   #11

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Inte med farfar.

Som en fastbrunnen Rhodos-koloss i sulkyn.

Bäst-före typ 1979.
Ha,ha. Juulemannen har väl aldrig varit någon kuskfantom och med ålderns rätt är han väl inte vassare 2023. Men han kan träna häst. Flera av mina drag körs ju av Uhrberg som är en grymt skicklig och vaken kusk som brukar ge hästarna chansen. Och Sjunne är bättre än raden
Ha de gött Stankarn.
Gammal 2023-01-27, 17:38   #12

Standard

Fredags funderingar 2.

Jag tror att Jepson kan vara morgondagens nyckelkusk.
6 Boli You S.M. Ok slår väl inte storfavvisen men visst är det en stabil platshäst.
Hästen har formen på topp och skapligt läge.
4 Dats So Cool är jag nog ganska ensam om att tippa men med rätt smygresa är han med på linjen i ganska ihålig Gulddivision. Ok 1 och 7 är väl bättre hästar.
11 Stepping Moneyboy. 13% är perfekt om stor favoriten har en dålig dag.
3 Conte Prad. Bortglömd rackare i stenhård Brons. Se upp.
12 Love No Pain. Öppet stolopp. Smack.
Gammal 2023-01-27, 19:12   #13

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5438
Standard

Lite roligare när V 75 är söderut
Drag till imorgon
Omgångens bästa drag
Ninja Zon som drogs bakåt i sista avdelningen på Kalmar

Två andra bortglömda(redan nämnda men lite streck)
Fighter Simoni i Brons och Dats so Cool i en ihålig guld

Lycka till!
Gammal 2023-01-27, 19:59   #14

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kocken14 Visa inlägg
Lite roligare när V 75 är söderut
Drag till imorgon
Omgångens bästa drag
Ninja Zon som drogs bakåt i sista avdelningen på Kalmar

Två andra bortglömda(redan nämnda men lite streck)
Fighter Simoni i Brons och Dats so Cool i en ihålig guld

Lycka till!
Helt rätt Kocken. Fighter Simoni är ju Rikstoto härdad och har dessutom Orlando Vici gener Dats So Cool har jag ju tjatat om tidigare

Go tur Kocken
Gammal 2023-01-28, 02:19   #15
Banned

Standard

Citat:
Helt rätt Kocken. Fighter Simoni är ju Rikstoto härdad och har dessutom Orlando Vici gener Dats So Cool har jag ju tjatat om tidigare

Go tur Kocken

Ja, när var det egentligan Orlando vann senast?
Gammal 2023-01-28, 09:15   #16

Standard

Citat:
Ja, när var det egentligan Orlando vann senast?
Ha,ha. Jadu Stankarn Orlando Vici avkommor vinner nog travlopp i princip varje dag året om vill jag påstå. Jag tar en i högen. Walk Of Life i V64 3 på Åby i torsdags. Orlando började sin avels karriär i Frankrike efter en kort tävlings karriär typ 2 år. Är numera verksam på Åsa Stuteri utanför Varberg. Still Going Strong 20 år gammal.
Rättelse Orlando Vici är en så kallad Listhingst som stått uppstallad i Frankrike hela tiden. Åsa Stuteri fixar fryssperma och sköter avelsbestyren. Fel av mig.
Ok jag kanske tjatar (för) mycket om Orlandos avels värde men jag vet att hästen har varit och är mycket populär och prisvärd i uppfödar kretsar för de som gillar starka och rejäla hästar med Franskt blod i ådrorna. Orlando har lämnat många miljonärer utspridda över hela Europa.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-01-28 klockan 09:31.
Gammal 2023-01-28, 10:15   #17
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 8246
Standard

Och så var Four Guys Dream struken...

Intressant!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 10:26   #18

Reg.datum: sep 2021
Sharp$: 2090
Standard

Lämnade in tidigt, skall ägna dagen åt golvslipning.. Love No Pain känns prisvärd idag? Hård märr det där

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 10:25
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Start: 16:20
Kostnad: 400,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 9 (12, 3)
2: 10 Frankie Godiva (1, 7)
3: 1, 4, 6, 9 (3, 10)
4: 3, 8, 10, 11, 12 (2, 7)
5: 4, 7 (1, 2)
6: 12 Love No Pain (13, 5)
7: 3, 4, 5, 8, 9 (7, 1)

4x1x4x5x2x1x5 = 800 rader.
800 x 1 x 0,50 kr = 400,00 kr.
Totalt: 400,00 kr.
Rättningskod: BCG TQT NFJ
Gammal 2023-01-28, 11:27   #19

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6176
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 10:46
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 324,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 6, 9, 12 (5, 1)
2: 1, 10 (7, 4)
3: 1, 6, 9 (3, 4)
4: 11 Stepping Moneyboy (12, 3)
5: 1, 7, 10 (4, 2)
6: 3, 5, 6, 10, 12, 13 (14, 15)
7: 9 Behind Bars (4, 3)

6x2x3x1x3x6x1 = 648 rader.
648 x 1 x 0,50 kr = 324,00 kr.
Totalt: 324,00 kr.
Rättningskod: JJF SQR RFM

Mina tankar.

Avd 1
Gör ett dumdristigt eller genialiskt drag att försöka fälla storfavoriten. Fördelningen ligger nog på 70/30 mellan det och det är nästan så många procent som favoriten står i just nu. Till och med lite mer, 75%. Con Crowe är bra och kanske bara vinner, men så spelar inte jag idag.

4 Tearsinheaven 8% står lite hårt inne på pengarna, men gått bra för Untersteiner. Vann direkt senast efter lite upphåll över lång distans.

6 Boli You S.M. 4% är en luring och gick bra för Jepson senast han körde. Kolgjinis hästar vinner när man minst anar det ibland och oftast till en rätt så fin procent, om man lyckas få med dem på systemet vid rätt tillfälle.

9 Wings Level 7% pekats ut som främste utmanare här och MAD kör.

Streckar även två hemmahästar 3 Dats So Crazy 2% och 12 Capriccio D´Amore 2%, som båda två är kapabla och inte borta vid sämre dag för favoriten. Platsbud om inte annat på dessa.

Avd 2
1 och 10 känns som ett stabilt lås idag.

1 körs så länge lampan lyser i ledningen och 10 har kapacitet att kunna runda allt. Men kusken idag?! Hmm.

Avd 3
1, 6 och 9 borde räcka långt.

Det kan skrälla i gulddivisionen den här tiden på året med svaga fält och hästar som inte är i toppform, men hittar ingen jag tycker känns skrällduglig mot någon av dessa tre ovan.

Avd 4
Chansspikar 11 Stepping Moneyboy 11% som har springspår på volten med Jepson. 3:a när Wish Me Magic vann senast, men chansar och går på Stepping Moneyboy idag som jag hoppas kan utnyttja springspåret bättre. Duon Jepson/Martinsson vinner del lopp tillsammans.

Avd 5
Ser lurigt ut.

7 Indigo 27% känns som en rätt svag favorit. Kommer den till ledningen och det inte kostat alltför mycket så visst, men känns sårbar.

1 Gerben 15% är kapabel och Crebas lär väl ladda vad som går för att försöka hålla upp innerspåret.

10 Fighter Simoni 3% är skrällen och skulle gynnas av tempo.

Avd 6
Jämnt lopp och flera med chans att vinna.

10 Ninja Zon 2% får bli skrällbudet bakom flera betrodda som streckas.

Avd 7
Chansspikar 9 Behind Bars 7%. Har bra form och går starkt tillslut.

Lycka till med spelen idag!
valo (+5)

Senast redigerad av Nobleflash den 2023-01-28 klockan 14:08.
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 11:27   #20

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet inleder - med förebild av Kockens mästarsystem - med två spikar.

1) 2 r4-9
2) 1 r10-7
3) 1,6,9 r3-10
4) 2,3,8,11,12 r7-10
5) 1,2,3,4,7,9,10,12 r5-8
6) 3,5,6,12,13,14 r15-1
7) 3,4,8,9 r7-1

Kostar 1440:-. 17 millar extra i sjurättspotten. Lycka till!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 11:32   #21

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg

Intressant!

Tycker det är trist. Nu blir Chapuy stor favorit. Känns inte som ett helt säkert kort med skor om den inte får mer eller mindre bluffa bort loppet. Visst,ok senast med skor men utklassad av Eddy West och sannerligen inga stjärnor i övrigt i det loppet. Svårt att tro att på samma intryck som för tre starter sedan då den imponerade med dagens kusk. Men då satt inga skor på hovarna.
Kanske avgörande hur snabbt Pacific Face är framme i dödens och börjar mosa den?

Sen låter det i alla fall inte i intervjuerna som att Aetos Kronos kommer vara så väldigt mycket bättre idag heller.

Hade själv tänkt spika Four Guys Dream. Lutar nu åt att jag avstår att gå in på V75an. Att spika den gigantiska favoriten i avd 1 ger ju ingen fördel spelmässigt.
Gammal 2023-01-28, 13:31   #22

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Skittrist, kändes grovt överstreckad

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg

Intressant!

tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 14:27   #23

Reg.datum: sep 2011
Sharp$: 2345
Standard

Kul omgång idag! Känns som det finns tre lopp, 2,5,7 där det lätt kan skrälla utöver så klart i stoloppet.

V75-1
Con Crowe, spik eller inte är valet. Jag trodde den skulle trenda ner tydligare under dagen idag men är stabilt runt 74%. Kanske går ned något. Det ligger så klart lite högt, chansen 65-70%? Garderar man så räcker 4,6,9 ganska långt.

V75-2
Här tror jag mest på Frankie Godiva, tycker den sett väldigt fin ut men bakspår på 1640 är aldrig enkelt. Barabobbit tror jag inte helt på, den ser ofta lite het ut och är det säkert att den tar spets? Hamnar den utvändigt ger jag den inte mer än 5% vinstchans. Med på kopongen men ingen direkt känsla. Bakom ganska öppet och det känns som man kan sträcka på. 8,12 lågt spelade men går det fort från början så är de väl inte helt borta.

V75-3
Var inne på Four Guys Dream men det blev ju inget. Loppet känns väl mer eller mindre täckt på 1,4,6,9. Dats So Cool hetast av de lågt spelade. Kan verkligen Pacific Face vinna på kort distans från bakspår. 14% är inget jag jublar över. Det är överspelat.

V75-4
Har problem med att bena ut detta lopp i badkaret. 12 är bästa hästen men jag har svårt att läsa det. 1 släpper spets? Den har väl gått bäst i spets? 3,11 givna sträck. Spelar inte utan 10 heller. Skulle vilja gå kort men det är riskabelt.

V75-5
Här är jag inne på att helgardera. Indigo är absolut snabb ut men från spår 7? Bara hoppas den inte blir släppt till spets. 5 har uttryckt att man inte släpper. Hoppas det blir så. Greben bruka jag plocka bort men även den kommer nog med denna vecka. 5,6,8,12 är singelprocentare jag lätt kan se vinna detta. 11 är väl klart sistarankad man kan inte ta bort en!

V75-6
Av skrällarna känns 1,2 mest intressanta. Sedan tycker jag det är rätt korrekt streckat. Var kul så länge In Style var favorit men till 13% är det kanske inte helt fel. 6 till 12% känns intressant.

V75-7
Här tror jag mest på 8 Digital Summit. Så länge den kommer ner någotsånär tror jag den är bäst. 3,4 givetvis bra men tror risken att 4 får ett minst lika tungt lopp då den tappar från start. 3 med skor, sådär va? Här finns ett par fina skrällar i 5,7,9,12 samt även 11 Andre Ward som jag gärna varnar lite extra för. Tycker den har avslutat bra ett par gånger så till 0,52% vill jag ha med den.Finns på topp 5 hos SVS till 3.70, det tycker jag har värde.
asgaya3141 (+3)
vasleskins är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 14:39   #24

Standard

Kul omgång idag. Om än med risk för låg utdelning tror jag. Lite tankar:
1: Har eg lovat mig själv att alltid spika i första. Men kan inte spela utan Crono Delle Selve som jag vill minnas att Jepson varit positiv till. Samme Jepson borde väl köra i spets med 6?
2: Här kan det nog skrälla. Konstig favorit med den kusken. 1 är väl förstarank på spetschans. 7 verkar vara minst lika bra. Mkt snack om 2 som är den enda Walmann skickar mer som jag förstår det.
3: Synd med strykningen. Trodde inget på den. Borde räcka långt med 1 och 6 och det lockar ju ett spika en av dem.
4: Räcker nog långt med de fem mest streckade och Princess Kloster som är prisvärd där bakom. Ser nog Stepping Moneyboy eller Amazing Hazel som förstastreck.
5: Om Indigo spetsar är den väl klar? En del snack om 12 men borde bli svårt att vinna med den kusken. Gerben är betrodd varje gång men levererar aldrig. Fighter Simoni är min andrarank här.
6: Tror att Love no Pain är bästa hästen. Men skor är minus. Olga Utca har tokform. Som vanligt många intressanta skrällar. Silvertail, Ninja Zon två exempel. Helgardering är nog ingen dum idé.
7: Konstig favorit. Ny i klassen och inte startsnabb. Eros Zola borde nog vara favorit. Stor respekt för Digital Summit som har en oerhörd fart.
Gammal 2023-01-28, 15:32   #25

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3274
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 15:29
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 9, 10, 12 (3, 5)
2: 1, 7 (10, 2)

3: 1 Aetos Kronos (6, 9)
4: 2, 3, 8, 10, 11, 12 (7, 1)
5: 2, 7 (1, 4)

6: 5 In Style (13, 3)
7: 3, 4, 5, 8 (9, 7)

6x2x1x6x2x1x4 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: HFJ XTN PCH
Gammal 2023-01-28, 15:36   #26

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3274
Standard

Lämna in i tid, om Putin får för sig något skit
Gammal 2023-01-28, 15:41   #27
Banned

Standard

Lady Pellini, spets och slut?
Gammal 2023-01-28, 15:46   #28
Banned

Standard

Provar så här:

V75

1: 2, 6 (4, 9)
2: 1, 2, 4, 5, 7, 10 (11, 3)
3: 6 Chapuy (1, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 8, 10, 11 (12, 7)
5: 4 Woodbury Wine (7, 1)
6: 3, 12 (13, 5)
7: 3, 8, 9 (4, 5)

Rättningskod: DHC QTP NMG
Gammal 2023-01-28, 15:50   #29

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1633
Standard

V75

2
1
1,6,9
2,11
4,6,9,11
3
3,4
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 15:52   #30

Sharp$: 2726
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 15:51
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Con Crowe (4, 9)
2: 1, 2, 5, 7, 10 (4, 11)
3: 1, 6, 9 (3, 10)
4: 1, 2, 3, 8, 10, 12 (11, 7)
5: 7 Indigo (1, 4)
6: 1, 2, 3, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14 (5, 15)
7: 4 Unique Creation (3, 8)

1x5x3x6x1x10x1 = 900 rader.
900 x 1 x 0,50 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Rättningskod: HKH TTZ XML

Känns som det blir svårt att missa sjuan idag
Difsteve är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 15:57   #31

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 38056
Standard

No return, no surrender! Dagens spikar blir Con Crowe, Aetos Kronos och Wish Me Magic. U-hästar: Frankie Godiva, Gerben, Love No Pain och Eros Zola. En U-häst måste in.

Senast redigerad av Shooter den 2023-01-28 klockan 15:58.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:04   #32

Standard

Såhär blev det idag:
2-5,6,9
7-1,2,3,4,5
Aetos Kronos
Amazing Hazel
5,7
13-1,3,5,8,9,10,12
3,5,8

En av tre A i avd 1,2,6

Lycka till!
Gammal 2023-01-28, 16:09   #33

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:06
Sista Stallskrikets andelsspel
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 1 958,88 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 5, 6, 9, 12 (1, 10)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (10, 1)
3: 1, 6 (4, 9)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 10, 11, 12, 13 (9, 5)
5: 7 Indigo (2, 1)
6: 13 Olga Utca (12, 3)
7: 5, 8 (4, 3)

7x12x2x11x1x1x2 = 3696 rader.
3696 x 1 x 0,50 kr = 1 848,00 kr.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:09   #34

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 2475
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:09
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 576,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 2, 3, 4, 5, 10 (7, 11)
3: 1, 6 (9, 3)
4: 1, 2, 3, 7, 8, 10, 11, 12 (13, 4)
6: 6, 12, 13 (3, 5)
7: 4, 5, 7, 9 (3, 8)

1x6x2x8x1x3x4 = 1152 rader.
1152 x 1 x 0,50 kr = 576,00 kr.
Totalt: 576,00 kr.
Biznice är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:10   #35

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Såhär blev det, jag som tippat, så får vi se

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:00
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
3: 1, 4, 6, 9 (3, 10)
4: 1, 2, 10, 12 (3, 8)
6: 2, 3, 6, 10, 12, 13 (5, 14)
7: 3, 4, 5, 8, 9 (7, 1)

1x6x4x4x1x6x5 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr.
Totalt: 1 440,00 kr.
Min kostnad: 1 440,00 kr x 4/16 = 360,00 kr
Rättningskod: DMD QTP TML

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:04
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 144,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 9, 12 (3, 10)
2: 1, 4, 5, 10 (7, 2)
4: 1, 12 (3, 2)
5: 2, 7, 10 (1, 4)
6: 13 Olga Utca (3, 12)
7: 3, 5 (4, 8)

6x4x1x2x3x1x2 = 288 rader.
288 x 1 x 0,50 kr = 144,00 kr.
Totalt: 144,00 kr.
Min kostnad: 144,00 kr x 4/16 = 36,00 kr
Rättningskod: HMB PTT XMB

Å ett eget

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:07
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 5, 6, 9, 12 (3, 10)
2: 1 Barabobbitt (10, 7)
4: 1, 12 (3, 2)
5: 10 Fighter Simoni (7, 1)
6: 2, 3, 5, 6, 9, 10, 12, 13, 14, 15 (8, 1)
7: 3, 5 (4, 8)

6x1x1x2x1x10x2 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: KGJ NTN TMK
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:10   #36

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5143
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 13:08
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 233,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5 (4, 9)
2: 7 Steady Roger (10, 1)
3: 1, 3, 6, 7, 9 (4, 10)
4: 3, 8, 12 (11, 2)
5: 2 Beethoven (7, 1)
6: 1, 4, 5, 11, 12 (13, 3)
7: 7, 8, 12 (4, 3)

2x1x5x3x1x5x3 = 450 rader.
450 x 1 x 0,50 kr = 225,00 kr. Avgift 8,00 kr.
Totalt: 233,00 kr.
Rättningskod: BBD VTP WHK
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:14   #37

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

2
1
6
2U, 3,8,11,12
1,4,7,8U,10,12
2,5.6U.11.12.13.14.15
3.5.6.7.8U.9

Krav; en uhäst måste vinna för 7 rätt!
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:14   #38

Sharp$: 542
Standard

Liten rad

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:08
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 72,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 1, 4, 5, 6, 7, 10 (2, 11)
4: 8, 12 (3, 2)
5: 1, 2, 5, 7, 8, 12 (4, 9)
6: 12 Love No Pain (13, 3)
7: 3, 4 (8, 9)

1x6x1x2x6x1x2 = 144 rader.
144 x 1 x 0,50 kr = 72,00 kr.
Totalt: 72,00 kr.
Rättningskod: CGC WTR WMB
Jester1890 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:15   #39
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2729
Standard

Lycka till!

3: 1, 6 (9, 3)
4: 2, 3, 8, 10, 11, 12 (1, 7)
5: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 10 (4, 9)
6: 12 Love No Pain (13, 3)
7: 8 Digital Summit (4, 3)

1x6x2x6x7x1x1 = 504 rader.
504 x 1 x 0,50 kr = 252,00 kr.
Totalt: 252,00 kr.
Rättningskod: FJL WTZ QMD
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:15   #40

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4185
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 15:54
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 42,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
2: 3, 7, 11 (1, 10)
3: 3, 4 (6, 1)
4: 11 Stepping Moneyboy (12, 3)
5: 4 Woodbury Wine (7, 1)
6: 2, 5 (13, 3)
7: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 (1, 12)

1x3x2x1x1x2x7 = 84 rader.
84 x 1 x 0,50 kr = 42,00 kr.
Totalt: 42,00 kr.
Rättningskod: MCK PTR TML
Nollkollolisten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:18   #41

KalleKluts avatar

Reg.datum: feb 2012
Sharp$: 10883
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:18
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 180,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 6 (12, 9)
2: 1, 5 (10, 7)
3: 1 Aetos Kronos (6, 4)
4: 1, 7, 10, 11, 12 (8, 3)
5: 7 Indigo (8, 1)
6: 6, 12, 13 (8, 3)
7: 4, 5, 8 (3, 9)

4x2x1x5x1x3x3 = 360 rader.
360 x 1 x 0,50 kr = 180,00 kr.
Totalt: 180,00 kr.
Rättningskod: HJH WTQ XMD
KalleKlut är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:19   #42
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8964
Standard

Värmlands i dag:

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:15
Värmlänningarnas V75s andelsspel
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 1 669,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 3, 4, 9, 10 (6, 12)
3: 1, 4, 6 (9, 3)
4: 8 Frodo Cash (12, 11)
5: 7 Indigo (9, 8)
6: 6, 12, 13, 14, 15 (3, 5)
7: 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9 (1, 12)

5x6x3x1x1x5x7 = 3150 rader.
Totalt: 1 669,50 kr.
Rättningskod: MJJ STT PMJ

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:20   #43

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:16
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Kostnad: 288,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 9 (4, 6)
2: 1, 5, 10 (7, 2)
4: 2, 8, 11, 12 (3, 10)
5: 1, 2, 3, 7 (4, 9)
6: 6, 13, 14 (3, 12)
7: 4, 5 (3, 8)

2x3x1x4x4x3x2 = 576 rader.
576 x 1 x 0,50 kr = 288,00 kr.
Totalt: 288,00 kr.
Rättningskod: DJH XTZ ZMM
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:20   #44

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 753
Standard

TRAVLOTTO 12PIX

2.5.12
5
6.10
10
3
3.5
7.9

God tur på er härute ikväll
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:20   #45

linfres avatar

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 5572
Standard

V75

Avd
3: 1, 6 (9, 10)
4: 12 Wish Me Magic (3, 8)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10 (9, 12)
6: 1, 2, 3, 5, 6, 10, 12, 13, 15 (14, 8)
7: 3, 4, 6, 8, 9 (5, 7)

Totalt: 405,00 kr.
Rättningskod: LLH TTR QMF
BobGuran (+7)
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:24   #46
Administrator

Sharp$: 8246
Standard

Vi gaddar i första. Så den vinner nog!

V75
Inlämnat: 2023-01-28, 16:15
Big City Boys V75s andelsspel
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 6, 9, 12 (3, 5)
2: 1, 2, 5, 7, 10 (11, 3)
3: 1, 4, 6 (9, 3)
4: 1, 2, 3, 8, 10, 11, 12 (13, 7)
5: 7 Indigo (2, 8)
6: 2, 3, 5, 6, 8, 12, 13 (1, 15)
7: 8 Digital Summit (4, 3)

5x5x3x7x1x7x1 = 3675 rader.
3675 x 1 x 0,50 kr = 1 837,50 kr.
Rättningskod: HJG STR WMH

Lycka till!

Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:25   #47

Standard

Kul att Untersteiner ville tävla men herregud vilken häst Con Crowe är . Vad kommer hända om en månad när den dessutom kommer kunna tävla med sin optimala balans barfota runt om?
Gammal 2023-01-28, 16:25   #48

Standard

Bästa hästen vann!
Gammal 2023-01-28, 16:26   #49

Shooters avatar

Standard

Fin häst och som väntat helt överlägsen.
Gammal 2023-01-28, 16:26   #50

Reg.datum: aug 2012
Sharp$: 1352
Standard

Grattis till 5:e platsen Johan!!!
asgaya3141 (+2)
monimaker1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:26   #51
Banned

Standard

Huga!

Nåja, man får vara nöjd med den raka tvillingen.
Gammal 2023-01-28, 16:27   #52

Reg.datum: apr 2022
Sharp$: 729
Standard

"Han verkar vara i rätt bra form. Han duger rätt bra i det här loppet, men han möter Con Crowe som är väldigt bra för klassen. Den blir väldigt svår att slå. Annars duger Wings Level bra i klassen och om Con Crowe kommer bort så kan vi vara med i segerstriden, säger Magnus A Djuse."

Sist i mål vad jag kunde se...
Samson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:28   #53

Standard

Sen ska man inte glömma att nämna Boli You S.M. Jättegalopp men ändå klar tvåa. Hade den körts i spets felfri hade det nog inte varit avgjort så tidigt.
Gammal 2023-01-28, 16:31   #54

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Sen ska man inte glömma att nämna Boli You S.M. Jättegalopp men ändå klar tvåa. Hade den körts i spets felfri hade det nog inte varit avgjort så tidigt.
Såg inte den galoppera... backades väl bara ner i starten efter att den blivit hängande i spåren?
Gammal 2023-01-28, 16:46   #55

Standard

Ytterligare en fin häst som vinner! Bara bäst.
Gammal 2023-01-28, 16:46   #56

Shooters avatar

Standard

Nu är U-förutsättningarna avklarade. Gäller att resten sitter.
Gammal 2023-01-28, 16:47   #57
Super Moderator

Skaeggets avatar

Sharp$: 8964
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Såg inte den galoppera... backades väl bara ner i starten efter att den blivit hängande i spåren?
Galopperade i kanske 75 m efter start.

Nobleflash (+4)
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:47   #58

Standard

Frankie Godiva vinner enkelt efter fin styrning och fint lopp. Den försökte alla betaltjänster såga men jag var i alla fall rätt ute där med redan när slingan drogs igång här i söndags.
Gammal 2023-01-28, 16:47   #59

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nobleflash Visa inlägg
Galopp i startrusningen
Nobleflash (+4)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:48   #60

Shooters avatar

Standard

Citat:
Frankie Godiva vinner enkelt efter fin styrning och fint lopp. Den försökte alla betaltjänster såga men jag var i alla fall rätt ute där med redan när slingan drogs igång här i söndags.
När den inte längre stod kvar som favorit på strecken så var det bara att sätta U på den.
Gammal 2023-01-28, 16:50   #61

linfres avatar

Standard

Tycker 2 Super Nice i nästa är lite småkul. Var inge vidare senast efter vila men är en bra spetshäst när den är i rätt form. Har trots allt 70% segrar i spets även om det är tufft emot idag.

Men testar en 50lapp till 85ggr degen fast odds

EDIT: Svenska spel har 3 Kung Edward till 70ggr pengarna fast odds vilket också är galet högt

Senast redigerad av linfre den 2023-01-28 klockan 17:01.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 16:54   #62

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
När den inte längre stod kvar som favorit på strecken så var det bara att sätta U på den.
Jag trodde som jag skrev i söndags att den skulle bli stor favorit . Men när sedan varken någon av tipstidningarna eller betaltjänsterna rankade den etta så steg ju streckvärdet på V75 enormt. Håller tummarna för att ditt system lever hela vägen.

Men ska det bli någon utdelning att tala om måste det snart komma någon skräll eftersom omgångens jättelampa vann första.
Gammal 2023-01-28, 16:56   #63

Standard

Två klockrena segrar av betrodda hästar. Men snart tar S.G.Mistral sin första seger. Jag trodde på vinst i sista kurvan men tyvärr tappade hästen en längd. Spurten bet bra på upploppet.
Nu kommer skrällen ! Dats So Cool 2% !! Ser fin ut i värmningen.
Eller Pacific Face ? Gynnas av lite seg bana.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2023-01-28 klockan 17:01.
Gammal 2023-01-28, 17:00   #64

Shooters avatar

Standard

Citat:
Jag trodde som jag skrev i söndags att den skulle bli stor favorit . Men när sedan varken någon av tipstidningarna eller betaltjänsterna rankade den etta så steg ju streckvärdet på V75 enormt. Håller tummarna för att ditt system lever hela vägen.

Men ska det bli någon utdelning att tala om måste det snart komma någon skräll eftersom omgångens jättelampa vann första.
Jag behöver få in de två resterande spikar nu och sedan 1-2 skrällar i 5:e eller 7:e. I Sjätte tror jag inte det blir så stor skräll, men en mellanstreckad kanske.
Gammal 2023-01-28, 17:02   #65

Standard

Frankie Godiva rensade bort ca 700.000 system. Såg jag rätt?
Gammal 2023-01-28, 17:04   #66
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Frankie Godiva rensade bort ca 700.000 system. Såg jag rätt?
Lite drygt hälften.
Gammal 2023-01-28, 17:09   #67

Standard

Undrar om det var det sista vi såg av Aetos kronos på tävlingsbanan?
Gammal 2023-01-28, 17:09   #68

Shooters avatar

Standard

Det går inget vidare för Magnus idag. Chapuy var det sämsta som kunde hända i loppet.
Gammal 2023-01-28, 17:11   #69

Standard

Blev inte mycket till lopp i guld. Aetos Kronos såg tveksam ut såväl innan starten gick som under loppet och Pacific Face hann inte riktigt med över kort distans. Resten utfyllnad och favoriten vinner lätt.

Ser inte ut att bli miljonutdelning direkt idag. Avd 4,5,6 har väldigt många system breda garderingar i.
Gammal 2023-01-28, 17:11   #70

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Undrar om det var det sista vi såg av Aetos kronos på tävlingsbanan?
Bara ledsamt att se. Hoppas det var sista starten.
Gammal 2023-01-28, 17:13   #71
Banned

Standard

Fullständigt stenklar.

170 000 system till tuggen.
Gammal 2023-01-28, 17:15   #72

Standard

Ingen skugga över vinnaren Chapuy men en mycket tråkig Gulddivision.
Hm Aetos kommer nog inte tillbaka i gammal god form. Sorgligt.
Gammal 2023-01-28, 17:16   #73

Shooters avatar

Standard

Magnus var helnöjd med Aetos efter loppet. Fortsättning följer ...
Gammal 2023-01-28, 17:25   #74
Banned

Standard

Dags för Jepson:

TVILLING

Hästar
8, 10, 12
Utgångshästar
11 Stepping Moneyboy

Rättningskod: GJF WTX VGH
Gammal 2023-01-28, 17:26   #75

Standard

Intressant!

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
V75

Avd

Håller tummarna!
linfre (+10)
Gammal 2023-01-28, 17:28   #76

Shooters avatar

Standard

RAKET
Inlämnat: 2023-01-28, 17:15
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Start: 17:27
Kostnad: 50,00 kr
Vadet gäller startnummer

Lopp
8: Vinnare 12 Wish Me Magic
9: Plats 7 Indigo
10: Plats 6 Feline Burgerheide

1 x 50,00 kr = 50,00 kr.
Totalt: 50,00 kr.
Rättningskod: JGL ZTT PGM
Gammal 2023-01-28, 17:36   #77

Standard

Även här var man helt rätt ute i söndags. Nämnde två hästar då . Dom blev 1a och 2a och tvillingen gav över 40 ggr. Hade en 20a på den
Gammal 2023-01-28, 17:39   #78

linfres avatar

Standard

Citat:
Håller tummarna!
Tack Valo! Men lååångt kvar, antingen blir det kaffeslantar eller så skräller det utanför ramen. Jag är iskall på spelen för dagen
Gammal 2023-01-28, 17:40   #79
Banned

Standard

Citat:
V75

Avd

Ser bra ut! Grattis!
Gammal 2023-01-28, 17:41   #80

Shooters avatar

Standard

Citat:
Även här var man helt rätt ute i söndags. Nämnde två hästar då . Dom blev 1a och 2a och tvillingen gav över 40 ggr. Hade en 20a på den
Två favoriter och en andrahandare hittills. Surt att åka på Aetos gunga. Nu måste det komma ett par skrällar eller så blir det ny jackpott.
Gammal 2023-01-28, 17:44   #81

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Två favoriter och en andrahandare hittills. Surt att åka på Aetos gunga. Nu måste det komma ett par skrällar eller så blir det ny jackpott.
Jag valde andra spel än V75 idag och det har visat sig rätt hittills . Är ett aber att det inte går att spela bara för 7 rätt på det spelet. Speciellt när det är jackpott och man tror på en favoritbetonad omgång på förhand.
Gammal 2023-01-28, 17:53   #82

Shooters avatar

Standard

Min Plats häst hoppar direkt. Inget flyt som vanligt.
Gammal 2023-01-28, 17:55   #83

Standard

Där kom den välbehövliga skrällen . Svanstedt hade verkligen ställt i ordning. Trodde inte det skulle hålla efter tryckaren från Juul.
Gammal 2023-01-28, 17:55   #84

Shooters avatar

Standard

Där kom skrällen.
Gammal 2023-01-28, 17:57   #85

Standard

F-n oxå. Fighter Simoni såg ju klar ut i sista sväng men orkade inte avgöra trots Orlando Vici gener he,he.
Gammal 2023-01-28, 17:59   #86
Banned

Standard

Synd på galoppen. Untersteiner hade vunnit pissenkelt utan galoppen.

Provar rak DD:

1: 12 Love No Pain
2: 3 Eros Zola

Rättningskod: MHK STR SJG
Gammal 2023-01-28, 18:00   #87

Standard

Citat:
F-n oxå. Fighter Simoni såg ju klar ut i sista sväng men orkade inte avgöra trots Orlando Vici gener he,he.
Trodde Beethoven skulle gå ut och ge den ryggen. Då hade Fighter Simoni vunnit. Nu fick den göra jobbet själv .
Gammal 2023-01-28, 18:10   #88

Standard

Hoppas på Excuse Me för egen del. Spik på DD:n. Borde inte vara helt borta men kusken brukar vara lite vidlyftig...

Missar jag hoppas jag linfre får in en skräll! Härligt läge där!
Gammal 2023-01-28, 18:16   #89

Shooters avatar

Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2023-01-28, 18:15
Halmstad
Lördag 2023-01-28
Start: 18:20
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 6
2: 7 Hooper des Chasses

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: LML PTN PJH
Gammal 2023-01-28, 18:19   #90

Standard

Provar en rak men osannolik DD
Ninja Zon
Gasolin
Gammal 2023-01-28, 18:26   #91

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 552
Standard

Händelsefattigt i loppen idag så söker andra ljuspunkter. Har vi någonsin bjudits en mer ambitiös, koncis och professionell bevakning av stallbacken en V75-omgång? Bobby och fantastiske Anders Nilsson har redan givit oss drygt 60 intervjuer. Nästan uteslutande relevanta frågor också utan utläggningar om frisyrer, väder och annat ovidkommande skit. Endast Mattias Anderberg och Patrik Fernlund som kommer i närheten av denna substans. En fantastiskt fin insats av dagens stallbacksduo som förtjänar berörm. Bobby och Anders hoppas jag få se i varje V75-omgång i sydsverige framöver.
criba är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 18:29   #92

Standard

Där fick ni ännu en vinnare i starten av denna slinga i söndags. 8,55 i v odds.
Gammal 2023-01-28, 18:29   #93
Banned

Standard

Det där var en no brainer.

Spik på allt, drygt 8 ggr var rena rånet!

VINNARE
Inlämnat: 2023-01-28, 18:10
Halmstad Lopp 10
Lördag 2023-01-28
Start: 18:20
Kostnad: 275,00 kr
Vadet gäller startnummer

12 Love No Pain

1 x 275,00 kr = 275,00 kr.
Totalt: 275,00 kr.
Rättningskod: KCJ ZTT VJF
Liisa (+12), valo (+20), Dahle (+12)
Gammal 2023-01-28, 18:29   #94

Shooters avatar

Standard

Där satt ytterligare en U-häst. Sex rätt om någon av 1,3,4,5,7,8 eller 9 vinner sista. Fa att Aetos inte stod på benen idag.

Senast redigerad av Shooter den 2023-01-28 klockan 18:30.
Gammal 2023-01-28, 18:38   #95

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 115
Standard

Väl rutet av Creabas.
Uhberg offrar sin häst enbart för att sänka ledaren. Så jävla trist att se sådana loppförstörningar men han blev bland de sista så förstår inte vad han såg för värde i det.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 18:41   #96

Standard

Ska bli spännande att se om det blir samma effekt idag på Unique Creation när dom rycker tussarna eller om det såg så bra ut senast på grund av klent motstånd .
Gammal 2023-01-28, 18:42   #97

linfres avatar

Standard

Kan man få Vinci Nice nu tack
Gammal 2023-01-28, 18:43   #98

Standard

50 v på Hooper des Chasses.
Gammal 2023-01-28, 18:48   #99

Standard

Vilken härlig skalle på Unique Creation
Gammal 2023-01-28, 18:48   #100

Shooters avatar

Standard

En favorit till. Drygt 5 papp för sjuan. 1 sexa och 15 femmor, men femmorna kanske inte ger något. Synd att ettan inte kunde vinna. Då hade värdet gått upp rejält.
Gammal 2023-01-28, 18:49   #101
Banned

Standard

Citat:
Synd på galoppen. Untersteiner hade vunnit pissenkelt utan galoppen.

Provar rak DD:

1: 12 Love No Pain
2: 3 Eros Zola

Rättningskod: MHK STR SJG
Fan.

10 papp åt helvete.
Gammal 2023-01-28, 18:49   #102

Standard

Vilken skalle på Unique Creation . Idag fick den verkligen vara bra för att vinna.

5 lax på sju rätt. En hyfsat svårfunnen vinnare. Bra betalt för dom som spelade . Troligen jackpott igen på femmorna.

Nästa lördag V75 finaler på valla . Härligt . Laddar för det redan men avstår travet fram till dess även kommande vecka. Ännu en vecka med mest skräpomgångar fram till lördag.
Gammal 2023-01-28, 18:50   #103

Shooters avatar

Standard

Citat:
V75

Avd

Grattis!
linfre (+10)
Gammal 2023-01-28, 18:51   #104

linfres avatar

Standard

Tack, var helt säker på att 1an skulle gå om på upploppet så var skönt att favoriten vann även om man hade garderat hyfsat brett
Gammal 2023-01-28, 18:53   #105

Standard

Grattis!

Citat:
Tack, var helt säker på att 1an skulle gå om på upploppet så var skönt att favoriten vann även om man hade garderat hyfsat brett

Blev en rätt bra sudd med sexorna och femmorna! Snyggt spelat!
linfre (+10)
Gammal 2023-01-28, 18:54   #106

Standard

Jadu Stankarn där kom dagens Orlando Vici vinnare he,he.
Gammal 2023-01-28, 18:59   #107

Standard

Citat:
Blev en rätt bra sudd med sexorna och femmorna! Snyggt spelat!
Vilka femmor?
Gammal 2023-01-28, 19:43   #108

Reg.datum: feb 2014
Sharp$: 2262
Standard

Citat:
grattis! Snyggt!
linfre (+10)
shasha är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-28, 19:45   #109

Standard

Va bra!

Citat:
Ursprungligen postat av Difsteve Visa inlägg
Vilka femmor?
... att du fick avsluta travet med att vara rolig. Applåd!
Svara

td