|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2023-01-13, 22:25 | #31 | |
Citat:
Skriver nästan aldrig utförlig analys längre men det är mitt val. Kan skita i att redovisa spel för köparna vet. Mig kvittar det. Det är ändå Inlämnat |
||
2023-01-13, 22:33 | #32 | |
Citat:
Det var inget specifikt mot just dig, det är bara så sharps har blivit så fortsätt du lägga in systemen så det åtminstone finns något liv kvar här. Gillar jag inte läget/utvecklingen här så kan jag ju bara check ut så att säga. Senast redigerad av viking90 den 2023-01-13 klockan 22:36. |
||
2023-01-14, 09:31 | #33 | |
Citat:
Håller med dig annars. Har lite tidsbrist men ska bättra mig och delge mer tankar när tillfällen finns. Vi som trivs här har alla ett visst ansvar för att forumet inte dör. |
||
2023-01-14, 11:22 | #34 |
Super Moderator
|
Nu killgissar jag, men en anledning till att många säkert inte lägger ut tankar här på forumet längre, är nog för att det finns några knallhattar här inne som alltid måste in och sabla ned alla inlägg. Med ett öppet och lite mer tillåtande klimat, så kan jag också tänka mig att delge galna idéer och tankar....just saying.
2023-01-14, 11:56 | #35 | |
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Skaegget (+7) |
||
2023-01-14, 12:22 | #36 |
Ligger en hel del i det. När man väl sticker ut hakan och som de flesta spelare allt som oftast har fel, blir det dubbla baksmällor när spelen inte sitter.
För något år sedan var stämningen i forumet avsevärt mycket bättre och diskussionerna betydligt mer öppna och givande. Hade varit fantastiskt fint om vi kunde hjälpas åt att hitta tillbaka till det! Ger mer än ett redovisat spel - rättningskod eller ej. Att vi har olika förutsättningar både vad gäller tid och ambitioner att i ord dela med oss av våra spelidéer är som det är. Men de (få) som tar sig tiden att skriva några rader ska vi kanske tillsammans ge mer positiv feedback än vi vad vi gör nu. Vore ytterligare en stor förlust för Sharps om viking90 slutar dela med sig av sina ofta mycket nyttiga tankar och idéer!