Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2023-01-07, 17:12   #76
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58005
Standard

Funderade på att gå in på dd och lira So Superb mot Likeaboss. Men den komben har ju blivit ospelbar . Under 10 ggr. Gick att få över 20 ggr på den på v komb till fast odds så sent som igår, så det blir ännu en spelfri dag för min del. Men tror ändå det är de mest troliga vinnarna i resp lopp.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:16   #77
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Lufttippa


Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Funderade på att gå in på dd och lira So Superb mot Likeaboss. Men den komben har ju blivit ospelbar . Under 10 ggr. Gick att få över 20 ggr på den på v komb till fast odds så sent som igår, så det blir ännu en spelfri dag för min del. Men tror ändå det är de mest troliga vinnarna i resp lopp.

Det finns nog ett par till på den här sajten som lufttippar. Livsfarligt!!
Särskilt om det är V75. DD är ju umbärligt. Jag tippar 14 - 6.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:17   #78
 
KalleKluts avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 4 382
Sharp$: 11561
Standard

En mindre DD 10,14 mot 5 och något större 14 mot 6.
KalleKlut är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:20   #79
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 5 236
Sharp$: 14012
Standard

Skräll DD.

DD 1) 6 Beawinner är lite svårbedömd med skor på fossingarna. Men känns bättre än raden och ser pigg och glad ut i värmningen.

DD 2) 9 Boke Palema. Björn är på hugget och hästen räds inte distansen. En tuff Love You avkomma.
11 Ares Face. Urstark är bara förnamnet.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:22   #80
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 878
Sharp$: 8560
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Det fanns väl en anledning till att ni sålde. Och ni accepterade budet, annars hade ni kunnat ropa åter. Då tycker jag bara det är att vara glad över att hästen verkar må bra.
Att Hanna är en vassare tränare än Marcus är kanske ingen sensation.
Det var just det. Marcus valde ganska ensidigt (och väldigt snabbt) att sälja. Han ska ha pratat med ”de flesta” (folk i stallet ägde många av andelarna) då han hade dåligt med plats och hästen inte levererat alls i loppen. Jag fick infon först när jag läste veckorapporten. Kändes lindrigt bra som delägare.

Men men. Kul att hästen hittat rätt nu och levererar rejält. Jag ska nog hitta min v75 vinnare någon gång. Men denna klev jag av på så där ett uns för tidigt.

Att äga häst är (så gott som) ALLTID en förlustaffär. Så jag gråter inte över pengarna. Men närmare vinnarcirkeln på V75 kommer jag inte. Ja om inte vi ska gå ihop och köpa en kuse härinne förstås…

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:25   #81
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58005
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Det finns nog ett par till på den här sajten som lufttippar. Livsfarligt!!
Särskilt om det är V75. DD är ju umbärligt. Jag tippar 14 - 6.
Var ju rätt att inte gå in till det oddset. So Superb helt ok men inte ens nära att vinna.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:30   #82
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 22 054
Sharp$: 37495
Standard

Jag hittade Berghs häst på V75, men den var redan körd. Det enda som återstår är en platsfyrling där två lopp är avklarade, men det lär inte betala dagen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:38   #83
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 551
Sharp$: 7638
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Det var just det. Marcus valde ganska ensidigt (och väldigt snabbt) att sälja. Han ska ha pratat med ”de flesta” (folk i stallet ägde många av andelarna) då han hade dåligt med plats och hästen inte levererat alls i loppen. Jag fick infon först när jag läste veckorapporten. Kändes lindrigt bra som delägare.

Men men. Kul att hästen hittat rätt nu och levererar rejält. Jag ska nog hitta min v75 vinnare någon gång. Men denna klev jag av på så där ett uns för tidigt.

Att äga häst är (så gott som) ALLTID en förlustaffär. Så jag gråter inte över pengarna. Men närmare vinnarcirkeln på V75 kommer jag inte. Ja om inte vi ska gå ihop och köpa en kuse härinne förstås…

Dåligt skött av Marcus! Men bra få veta, han brukar ju annars puffa för sina andelshästar.
Mtp resultatet hos Marcus hade hästen knappast hittat till vinnarcirkeln på V75 och med de flesta andelarna hos folk i stallet hade det knappast blivit aktuellt med flytt till annan tränare för er gamla ägare.

Äger häst gör man inte för pengarna, helt rätt.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:42   #84
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5159
Standard

Kul!


Hade varit ett bra spel att spela på moroten...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:48   #85
 
Reg.datum: jun 2020
Inlägg: 2 437
Sharp$: 6046
Standard

Favoriten vann, det var väl för att jag sågade
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:50   #86
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58005
Standard

Likeaboss helt överlägsen . Flera av de stora experterna som hade helt rätt. Men även där skulle eventuella spel ha lagts tidigt till fast odds och det gör man ju inte gärna just nu när man inte ens dagen innan har en aning om hur de yttre förutsättningarna ska bli.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 17:54   #87
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 287
Sharp$: 58005
Standard

Nästa lördag Kalmar . Då blir det säkert mycket Lugauer , Lövgren och Untersteiner. Får vara med travet nu fram till dess.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-07, 19:01   #88
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 136
Sharp$: 6381
Standard

Tack. Ja det hann ju faktiskt bli lite spännande iaf och jag kände mig rätt säker på att Vinci Nice skulle vinna vid ingången till upploppet. 5 rätt en klen tröst

Citat:
Ursprungligen postat av Liisa Visa inlägg
Spännande rad,lycka till
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-08, 00:40   #89
 
korpos avatar
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 1 147
Sharp$: 5770
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Likeaboss helt överlägsen . Flera av de stora experterna som hade helt rätt. Men även där skulle eventuella spel ha lagts tidigt till fast odds och det gör man ju inte gärna just nu när man inte ens dagen innan har en aning om hur de yttre förutsättningarna ska bli.
Lägg ut dom/deras tips och inte komma med dom efteråt.V75 skall sys ihop före det startar och inte efteråt
korpo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2023-01-11, 12:13   #90
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5218
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av korpo Visa inlägg
Lägg ut dom/deras tips och inte komma med dom efteråt.V75 skall sys ihop före det startar och inte efteråt
Funkar Daniel Berglund? Utlagd på Sharps i god tid.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td