|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2023-01-05, 11:43 | #16 | |
Citat:
2023-01-05, 12:14 | #17 |
Du vet inte, men någon annan kanske vet... Ändå fortsätter du anklaga?!
Håll dig till fakta och dela det med moderator eller lägg ner!
2023-01-05, 18:42 | #18 | |
Citat:
Jag har aldrig anklagat honom för att använda flera signaturer på Sharps, men att han var Loke på Travpunkten vet ju alla, och det har han ju själv sagt.
2023-01-05, 19:00 | #19 |
Jag lägger ned allt som har med Efterhandaren att göra. Lika bra att låta honom hållas,
- nöjer mig med att blockera honom. Gillar Sharps i övrigt kan jag säga. Dagens spel: en raket med alla komber, vinnare. 20 kr alt. totalt 80 kr. Lopp 4: 1 Heart Of Courage Lopp 6: 8 Leanne Schermer Lopp 8: 7 Global Action Rättningskod: MLK PHH RDZ LYCKA TILL1 |
|
2023-01-05, 19:36 | #20 | |
Citat:
Psst ni som är vänner med Valo kan väl påminna om att inte glömma att bevisa att jag ” Efterhandaren” har använt flera olika nicks på Sharps för Moderaterna. Det lär bli svårt för det är ren lögn. Men en offentlig ursäkt är på sin plats. Tråkigt att Sharps sidan skall befläckas med sådant här dravel av en sjuklig person. Visst är jag part i målet men Valo är Valo. |
||
2023-01-05, 20:05 | #22 |
|
|
2023-01-05, 22:09 | #23 |
Ja jösses, har bara en egocentrisk jobbig jäv.. som visar strecklistan med sina favoritbyggda system vecka in o ut på ignoreralistan men nu behöver den utökas tydligen med b-skådisar i olika skepnader..
Frågan är bara hur man plockar rätt bland alla "nicks".. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+2) |
|
2023-01-05, 22:18 | #24 |
Livet är för kort för att hålla på med onödiga påhopp. Man vet aldrig vad som väntar en. Ena dagen är man här, nästa borta.
Kan vi inte sluta med påhopp och ist hjälpas åt för att vinna tillsammans. Ingen blir glad av klagomål. Kom igen! Glöm gammal skit o titta framåt ist. Mvh
2023-01-05, 23:14 | #25 | |
Citat:
Men om ingen "städar" så lär skiten finnas kvar i hörnen(beredda att hugga) och de som tillför något av värde tystnar eller försvinner helt. Mvh, Sätter mig på "bänken" igen och köper andelar då och då eftersom dygnet har för få timmar till att bidra med mer. |
||
|