Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-12-13, 23:06   #1

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26732
Standard

V75 Åby 18/12

Blev en ovanligt tidig första titt på sjuan den här veckan så jag kan väl lika gärna dra igång en tråd när jag ändå håller på!

Mina spontana spikförslag är Classic Tile och Elliot Hall.

V75-1
Silverloppet är ganska fint den här gången. Oliver Twist har gjort det bra och lär väl utmanas i inledningen av Ridgehead Cahore. Om man tror på skräll är det nog lite värde i Belafonte, han har spurtat som en tok senaste två.

V75-2
Classic Tile bör väl bli omgångens överlägset största favorit, men det är helt i sin ordning när han är så överlägset bäst. Dessutom är propositionen riktigt fördelaktig för hästarna på tillägg.

V75-3
Kraftig fördel i proppen för tilläggskanonerna Sharapova och Frillan i första stoloppet. Tillägg på kort är alltid lite känsligt, men de är så mycket bättre än de där framme att det inte ska vara några problem att runda. Open stretch borde dessutom vara ett plus för att ta sig fram i spåren utan alltför mycket trafikproblem. Jag har mycket svårt att sätta dessa mot varandra här, kan inte minnas att de gått i samma lopp så många gånger, men jag gillar nog både Goop och Sharapova lite mer.

V75-4
Klass 2 vill jag nog helmåla, alternativt köra utgång på Com Valle om rapporterna under veckan är bra.

V75-5
I andra stoloppet är jag lost som vanligt, men lutar åt att tilläggen ska ha bra chans av ungefär samma anledningar som i V75-2.

V75-6
I klass 1 hittas vinnaren på framspår, men vem av dem det blir är svårare att säga. Spetslöpningen lär väl bestämma en hel del, Agge The Bomber släpper till Milliondollarbaby sen är det över?

V75-7
Elliot Hall är väl kapacitetsmässigt bäst men gör som regel bort sig minst en gång per lopp. Nu är det kortare distans, långt ut på vingen och Ludde som kör, faktorer som tillsammans med hårt motstånd gör att han kanske inte ens blir favorit. Extra spikvärde således, Ludde har faktiskt kört många felfria varv med hästen och chansen är väl hyfsad ändå att han fixar det i två varv nu och felfritt kan jag inte se honom förlora, han kan göra en Nahar och lufsa på i tredjespår/dödens hela vägen om så skulle behövas (tveksamt dock om Ludde är smart nog att köra med ett liknande upplägg).
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-14, 01:20   #2

Reg.datum: maj 2010
Sharp$: 1240
Standard

aha väldigt tidigt stekel men det uppskattas.

Ridgehead Cahore i avd 1
20 starter vs 7 segrar i år 2 st 2:a platser. Får väll ses som helt ok känns iaf säkert om man vill lira P spel. Har vunnit en hel del på Jägers innan. Ang distanstsen på lördag är det 2140 Ridgehead Cahore har vunnit förrut på den distansen så ser inga problem där och Ludde kör, blir iaf solklart med på Bongen

Lamborghini ST i avd 1
Ett par 2 och 3 platser i år ska absolut räknas med tycker jag iaf om man spelar för plats spel tror inte att det blir vinst men 2-3 e inte helt omöjligt. Roligt med streckad på endast 4 %.

Mina tankar om första loppet
Seger för Ridgehead Cahore.
andraplatsen tar 3 Oliver Twist eller 6 Miss sixty alt 8 Niller.
3 platsen går till Lamborghini ST.

Jag kommer gardera 1 loppet med 3 5 6 9

Senast redigerad av Travaren den 2010-12-14 klockan 11:23.
Travaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-14, 22:00   #3

Stekels avatar

Sharp$: 26732
Standard

Lamborghini var ju ruskigt bra i brons ifjol, men sen stagnerade utvecklingen. Går ju lite bättre nu igen efter tränarbytet men inte tillräckligt bra för att duga i silver. 5% kan ju vara spelbart dock.

Skit att dagens säkraste Classic Tile blev struken men det kanske är bra ändå, det ska väl inte vara speciellt svårt att hitta vinnaren här. Goops fransos Roc Bourbon bör ju vara distansgynnad, är mycket bättre än raden också. Det bör ju rimligen stå mellan den och Flemmings nyförvärv iallafall.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-14, 22:51   #4

Standard

Jag tar med Lamborghini S.T. iaf e som sagt ingen vinnare men intressant när du påpekar strecken också, en annan grej avd 6 känns jäkligt öppet. Flemming tex tycker jag brukar köra rätt bra har säkert god chans, spår 3 och hästen har vunnit förrut 2 ggr i år K.K. Logistic

Sen måste ju 8 Milliondollarbaby såklart med.
Gammal 2010-12-17, 22:49   #5

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 359
Standard

Tror mer på Perfect Toll än Com Valle, pga av att Com Valle visar liten osäkerhet med sin galopp senast . Streckad 65 % nu. jag går emot. Spik på Perfect Toll
kungaron är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 00:26   #6

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kungaron Visa inlägg
Tror mer på Perfect Toll än Com Valle, pga av att Com Valle visar liten osäkerhet med sin galopp senast . Streckad 65 % nu. jag går emot. Spik på Perfect Toll
Perfect Toll är stabilare menar du? Inför senast hade han fyra raka galopper... Man är så pass trött på honom att han ska kastreras i början av nästa vecka
Com Valle galopperade när Söderkvist skulle rätta till sidostången senast. Inte hästens fel.

Därmed inte sagt att jag inte tror på Perfect också. Din motivation är dock tveksam...
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 09:40   #7

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Perfect Toll är stabilare menar du? Inför senast hade han fyra raka galopper... Man är så pass trött på honom att han ska kastreras i början av nästa vecka
Com Valle galopperade när Söderkvist skulle rätta till sidostången senast. Inte hästens fel.

Därmed inte sagt att jag inte tror på Perfect också. Din motivation är dock tveksam...

Nja kanske inte stabilare, där är de nog lika. dock har Perfect ett fint lopp i kroppen från kalmar där han kom tvåa efter For Life, i det loppet hade han tufft motstånd. Har en bra grundkapacitet som kan ge vinst här. Sen har Com Valle dålig statestik vid Voltstart. Därför känner jag mer för Perfect än Com Valle och därav mitt val.

Vad tror du själv om det loppet?

Senast redigerad av kungaron den 2010-12-18 klockan 09:58.
Gammal 2010-12-18, 10:00   #8

Reg.datum: dec 2010
Sharp$: 1009
Standard

Tycker att 1 och 3 är bäst, men 4 fela bort minst en andraplats senast där 1 var med. Com Valle är i nuläget veckans största favorit och det är ju knappast rätt. Han kan ju knappast hålla ledningen (om inte Erik trollar)
kallekula är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 10:23   #9

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kallekula Visa inlägg
Tycker att 1 och 3 är bäst, men 4 fela bort minst en andraplats senast där 1 var med. Com Valle är i nuläget veckans största favorit och det är ju knappast rätt. Han kan ju knappast hålla ledningen (om inte Erik trollar)
Det gör han inte idag

Takter kör hem detta med Perfect
Gammal 2010-12-18, 11:23   #10

Standard

Kanske lite onödigt men jag garderar på i 1 och 2 avd. Tror det finns möjlighet till skräll där. Lamborgin S.T tex inte jättetrolig vinnare men finns änndå med på bongen.

Elliot Hall spik tror ni om Baht Launcher då?
Gammal 2010-12-18, 11:26   #11

Sharp$: 811

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lycka till idag alla travmänniskor, bifogar min rad på 216:-

3,4,5
3,6,9
5,15
1,3,4
6,13
1,8
1,7
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 12:33   #12

breakers avatar

Sharp$: 975
Standard

Min stora idè idag är nr 11 Speedy Photo i avd . 6. Toppform o mycket gynnad av strykningarna. Gasa i tid bara Håkan K
breaker är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 14:39   #13

Standard

Bra prestation av Lamborginhi S.T känns som att hästen e på väg tillbaka.
Gammal 2010-12-18, 17:36   #14
SAO

Reg.datum: nov 2010
Sharp$: 2774
Standard

Kul omgång idag och jag sätter 3 6or iaf.
Spik Lizas och Baht Launcher som vinner lätt båda två, men missar Hazarden på 3 (hade inte Örjan kört bort yesterdays weather hade varit en solklar sjua idag).
SAO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-12-18, 17:59   #15
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SAO Visa inlägg
Kul omgång idag och jag sätter 3 6or iaf.
Spik Lizas och Baht Launcher som vinner lätt båda två, men missar Hazarden på 3 (hade inte Örjan kört bort yesterdays weather hade varit en solklar sjua idag).
Samma Samma :(
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td