|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2010-12-10, 23:41 | #16 | |
Banned
|
Herregud...!Citat:
Den dagen Stefan Söderkvist blir lika bra/ens i närheten av lika bra kusk som Örjan Khilström, då slutar jag med trav...! Att han ofta är oddshöjande är av en orsak - och det är inte av att han är underskattad...! /Badass |
|
2010-12-11, 01:05 | #17 | |
Capello Bob verkar som du säger bara stiga på strecken och det som kändes som ett kul drag närmar sig nu favoriten på strecken. Iofs inte fel på kapacitet men spelvärdet känns ju snart helt väck. 21% motsvarar väl ca 45% enligt en nykter streckräkning. Trist verkligen..
Tror det blir rejäl körning från start här och undrar vad det ska kosta för Uffe att ta sig förbi spetstörstande Ove och Anna-Lena. Inte billigt iaf vilket borde bädda för 10 och 11. Men visst är tränaren,hästen(6:an) och kusken bra nog här, mest befarad startrusning emot som jag ser det och tror det blir tufft att stå emot då. Quest For Life tycker jag är en ganska trög häst. Bra läge och fint inne dock. Undrar dock om 10 % (20 % egentligen?) inte är väl i överkant för den. Står nog över men det är jag det... Citat:
Senast redigerad av criba den 2010-12-11 klockan 01:28. |
||
2010-12-11, 11:04 | #18 |
Varför skulle streckprocenten inte vara korrekta? Capello Bob är faktiskt bara streckad på 21% av systemen sen att vi fuckar det med reducerade system är ju inte atgs fel
|
|
2010-12-11, 22:27 | #19 |
Undrar vem du syftar på? Tycker Stekel tillsammans med Criba är de bästa på travforumet här. Kommer alltid med vettiga synpunkter och kan argumentera för dem på ett vettigt vis till skillnad från dig som idiotförklarar alla som inte tror på samma märr som du. Så fort någon ifrågasätter dig så sågar du dem med fotknölarna och säger de inte har något på en travbana att göra.
Vad jag kommer ihåg så är den enda vinnaren du satt här Neo Smed för ett par veckor sedan på V75. Favorit på 75%, otroligt vågat! *s* |
|
2010-12-11, 23:14 | #20 |
Travets Romeo i rosa tanga
tar sig fram som sina kusiner på Åby Spetsa, Spetsa Spetsa, Spetsa Redan lusläst i Guiden och Ronden gör han uttalanden han lärt sig från Bosse Knopp Spetsa, Spetsa Han hävdar han är påläst, smart och rik fast han kan inte tugga bubbelgum och sätta en spik IQ kan räkna upp till 15 IQ kan A B C D IQ en kille att beundra han tror han är en travexpert, en travkomet Travets knuttar ska åka sulky bära hästsvans och jobba som vakt i något stall Spetsa, Spetsa Spetsa, Spetsa Behärska både Kallblod och Varmblod så dom fixar spöa en häst som är trött Spetsa, Spetsa Utan minsta diskussion tar han till strid för där hjärnan tar slut där tar angreppen vid IQ tuff a la Micke Nybrink IQ ett kunskapspaket IQ smart som Albert Einstein han tror han är en travexpert, en travkomet IQ kan räkna upp till 15 IQ kan A B C D IQ en kille att beundra han tror han är en travexpert, en travkomet ett kraftpaket i arselet Förlåt M. Uggla kunde inte låta bli att göra om din fina text lite. |
|
|