|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-10-30, 23:02 | #61 |
Jajjan körde under sin TP-tid en specialitet. Utan angivet system lyckades han alltid
få med en skräll i första V75 genom att "jag tog den efter värmning" (redovisat på liven som fanns på TP ). Det var sådana fasoner som fick undertecknad och även den bästa tipparen på sajten; Björnland, att lämna in. Alltså vi som snällt redovisade våra system innan men tvangs i realtid följa Jajjans (typ hade den på två, osv.) systemframgångar. Ständiga gratulationer i den inre kretsen av DD:n som ramlade in utan rättn. kod. Det är med andra ord inte särskilt förvånande att det blir ett bråk här omkring provstarter med anledning av det jag här skrivit först. Men storm i ett vattenglas är det, finns värre problem runt omkring oss som vi alla vet...Förresten, Jajjan är nog en hyvens kille men har hamnat i fel sällskap. PS Jag gillar Sharps!! |
|
2022-10-31, 16:05 | #62 | |
Administrator
|
Citat:
Inget illa ment alls men verkligheten är bra att vi håller oss till även på internet. För övrigt tycker jag att hela den här diskussionen är över sedan länge och rekommenderar er alla att kliva vidare och komma med tankar och drag till kommande omgångar (gärna förhandare och redovisade spel) istället för att söka strid och tjafs. Sånt kan ni väl hålla på med på ert älskade Travpunkten (som inte finns längre). OK?