|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-10-14, 15:33 | #1 |
Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3136Stats: - - ROI: % Vinstprocent: % |
V75 Solänget 15 okt
Intressant omgång med potential till utdelning.
Avd 1: 1:an i voltstart ska ju med brukar Jens säga. 1 MAYBACH W.F. kan leda hela vägen, men det är ingen kusk jag litar helt på och med tanke på omstartsrisken måste jag ta med värsta hotet från bakspår. I mina ögon är det 10 HOLY MOSES MEARAS. Avd 2: 3 OLLY HÅLERYD är given men väl stor favorit. Jag hoppar ettan här (den brukar inte vinna i år) utan satsar istället på den som slog favoriten senast, 11 TWIG INTENSE som nu får Adielsson i sulkyn. 5% är bra! Avd 3: En otroligt tunn guldsoppa. Borde väl stå mellan 4 ANTONIO TROT och 7 GLOBAL BADMAN, men hade helst haft alla. Avd 4: Här måste det väl räcka med tre hästar. 1 ROS BORKEN är min förstahäst och 5 BRAGESON min andrahäst. Men sen kanske 15 WOLT smyger med där bak och chockar alla i spurten. Avd 5: 4 DRILL känns som en bra spik. MEN jag fastnade för 3 KOCU BOKO senast på Skellefteå. Inte för att den gjorde nåt väsen av sig i loppet utan för hur den såg ut i värmningen. Den lade jag bevakning på direkt och här är den igen. En riktig dunderskräll! Bara 3%! Avd 6: En silverdivision där det lär bli körning från flera håll i inledningen. Det bäddar för min spikpdé 11 MR MAH CAN. Bara 3%! Avd 7: Ett kortlopp avslutar. Jag tar hästarna 3-7. Det får räcka. Visst ser det väldigt lovande ut redan nu? |
2022-10-14, 16:58 | #2 |
Global Badman känns rätt klar.
|
|
|