|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-05-25, 22:37 | #61 |
Var det någon mer som lyssnade på Åbykanalens segerintervju efter lopp 5
ja någon måste väl ha varit på Åby publik tränare skötare , Matteus det var den otrevligaste kommentar jag någonsin hört av en i travsporten aktiv där sjönk du som en sten Bernie Du vann loppet o spyr galla över en konkurrent i segerintervjun svara med en sådan skithäst sådana kuskar borde inte ENS få köra travlopp osv Åby brukar lägga upp lopp + segerintervju på YT men detta lopp saknar segerintervjun, jag vet varför om inte Bernie får det hårdaste straffet travsporten har för "ospotslighet" är det illa väldigt illa hårda ord mot någon som gjort fel kan vara ursäktligt i stridens hetta , men kan inte se att Karlstedt gjorde ngt fel, att han svara ledningen passade inte herrn. DET VÄRSTA ALLA SOM VAR PÅ ÅBY HÖRDE DET I HÖGTALARNA kred t A Eklund som gjorde en bra Segerintervju, han måste ha varit lite skakat efter det raseri utbrottet strax innan har svårt att se Bernie i ATG live närmsta året |
|
2022-05-25, 22:53 | #62 | |
Citat:
Spelade faktiskt plats på Nydalens Finity och blev även jag överraskad över svaret (i loppet), MEN denne gjorde ju ett kanonlopp och kom trea, efter att sent fått ner det norska huvudlaget eller om det var tussarna - skit samma - svslutade bra och då hade ändock dessa duellerat och Nydalens Infinity fått två tryckare, så Raffe visste vad han gjorde!
2022-05-25, 22:56 | #63 |
Ja det är del i händelsen
Nydalens var ju inte så långt efter, gick väl nästan fortare än vinnaren sista 100 just kollat Åbys resultatlistor , ingen bestraffning notering eller nämnt där Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
2022-05-25, 23:16 | #64 |
|
|
|