Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-05-03, 13:15   #1

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

sämsta kuskar som förstör vinnare :)

Vore kul och se vad folk tycker och vad man spelat, gärna vilket lopp eller avd så man kan kolla reprisen

Kent P gustavsson 3/5-22 AVD 3 V4 ROMME med 0 % marengo , ska envist köra i spets, slutar dödssist fast conrads launcher nr 8 ville ta över och hade vunnit! nu vann favoriten och min LD spik var Conrads!

LD 8 mot 2-4 - 60 resp 30 ggr
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-05-03, 15:50   #2

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3603
Standard

Är förmodligen svårt att hitta någon kusk som inte förstört ett bet för någon där just någon tycker att den kusken är sämst. Men beklagar att du inte fick vinna idag pga usel styrning, däremot om favoriten nu vann så finns det säkert de som också säger tack för den usla styrningen - det är ju bettingens värld detta.

Ett roligt exempel jag däremot kan nämna från fotbollens och stryktipsets värld är att i slutet av 80-talet eller början av 90-talet eftersom det var före Premier leagues tid är att min kompis(som iofs har ett antal bokstäver i sin diagnos) satt med 13rätt på stryket enligt alla pling mm - vid denna tid gick det inte att se några preliminära utdelningar men tipsextramatchen var wimbledon-Everton, bortalaget leder med 1-0 och han har en säker 2:a på matchen. På övertid kvitterar Wimbledon efter en brutal målvaktstavla av Big Nev(Nevilles southhall), hade det varit i dagens tid med kameror mm så hade den blivit väldigt viral - för den var brutal. Det slutar 1-1 och han polaren får i runda slängar 1000kr men anser såklart att Southall är boven som sett till att han enligt egen uppskattning inte fick 100 000kr. Det slutar med att han skriver ett brev till Everton där han förklarar att han vill att de ska ge brevet till Southall, i brevet deklareras tydligt att min kompis tycker att Neville Southall är skyldig honom 100 000kr pga hans målvaktstavla men kan gå med på en förlikning och kan acceptera 50 000kr. Brevet kom fram och lämnades uppenbarligen över till Southall för i en intervju med tipsextra något år efter när de skulle visa Everton igen så sa han till en oförstående reporter att ”i hope to keep a clean sheet so Mattias dont lose any money” samtidigt som han blinkade med ena ögat. Men några pengar såg han inte röken av polaren...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tipsb (+10), tototorsten (+1), karpafan (+5), solkusten (+12)
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td