Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-04-14, 08:53   #1
Banned

Reg.datum: apr 2015
Sharp$: 5233
Standard

V75 Romme Påskdagen 2022-04-17 - jackpot

Kanonomgång på Romme med jackpot - 45 Miljoner säger atg.se.

Det finns ett par megalampor och det krävs nog att någon (eller alla) gör bort sig för att det ska bli någon utdelning att tala om.

V75:4
3 L.Q. Widde blir stor favorit. Bra utgångsläge, spår tre på startvolten. 4 raka och anmäld bfro. Går väl en 25-tid här och blir normalt sett väldigt svårslagen. 74% och minst 95% rens om någon annan vinner. Björn Goop upp på Norrlands Scott?

V75:3
6 Who´s Who kommer ut igen efter att ha varit storfavorit på Vallas V75-omgång i slutet på mars. Blir väl bättre och bättre för varje start men man kan inte säga att han imponerat, so far. 56%.

Andrahandsfavorit är 5 Born Unicorn. Men den har väl inte visat än att han vuxit in i Guld?

Lär laddas lite för spets, 2 Milligan´s School och 4 Remarkable Feet.

9 Spickleback Face har form men inte läget.

V75:7
6 Unico Broline, 49%. Förmodligen rätt favorit, har läget samtidigt som de värsta konkurrenterna inte har det.

V75:2
1 Succession, 43%. Vet inte om det är rätt att göra henne till favorit, men det är ju Redén-tränat och Kihlström i sulkyn. Han vänder väl bort alla här och sen är det spel mot ett mål.....?

Här behöver man nog lägga en halvtimme i arkivet. 4 Zally Gel gick hyfsade tider ifjol men kusken får väldigt sällan till det på V75. Samma gäller 11 Modern Times, ute i lite halvtuffa lopp ifjol och gjorde en helt ok årsdebut senast, även om hon inte kunde haka på Margareta Tooma sista biten in mot mål. Jag har under 09 sista 600. Men det spelar ju ingen roll om utgångsläget 500 kvar är sist utvändigt...

V75:5
Här är det påställt. 24% på 4 Brasco Brodde lär väl trenda uppåt? Bfro, bike, Adielsson och spår 4 bakom bilen. Kan det bli så mycket bättre? Andra- och tredjehandsfavoriterna har spår 9 respektive spår 12.

V75:6
Omgångens jämnaste lopp. Så, vore ju förnämligt om man kunde hitta en spik här.

Kommer Westholm att få en efterlängtad revansch med strulputten 3 Strong Heartbeat? Eller blir det firma Redén och Kihlström igen? Norskt besök med hög segerprocent. 6 Kimmi de Quattro med två V75-vinster? 10 Cash Cowboy som gjorde varenda start under fjolåret på V75? Finns lite att välja bland...

För den som spekulerar i låg utdelning. Atg.se ger 15 ggr pengarna för Jackpot.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)

Senast redigerad av Stankarn den 2022-04-14 klockan 12:00.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-15, 17:25   #2

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50511
Standard

Daniel Berglund V75 Romme Påskdagen på Service Plays
nh5 (+5)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-15, 19:14   #3

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 5972

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Who's Who är stenklar. Hade underkant 08,5 sista 500 på Stole the Show senast och då är det svårt att ta längder. Ser ingen som gör om den prestationen här.

Bankar nog också Wingait Henke i första som det ser ut att vara spets och slut på, trots andrapår i volten.

Succession måste man försöka fälla. 4-år och aldrig startat i V75 förut, dessutom med chansartat läge. Kanske är bäst men klara varningslampor.

L.Q. Widde har heller ingen rutin att tala om, men har ju imponerat stort. Måste garderas för att få upp utdelningen och möter som sagt hårdare hästar än vanligt. Även om jag inter ser några kanoner emot. Vinner väl troligen men sjukt tråkig spik och jag provar att gå emot.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-16, 20:22   #4

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 3138

Standard

Veckans roligaste V75a

Avd 1:
Ett kortlopp där den enda hästen som har rekordtid på kort distans har spår 8. Tänkbart skrällopp i mina ögon. Det räcker med ALLA!

Avd 2:
Stolopp där det låter bra på favoriten 1 SUCCESSION. Favoriter under 50% är helt okej. Startsnabb - Örjan - Redén. En sån chansar jag gärna på som spik.

Avd 3:
Hängslen livrem och sele: 5 BORN UNICORN, 6 WHO´S WHO, 9 SPICKLEBACK FACE.

Avd 4:
3 L.Q.WIDDE måste ju va med på lappen. Men jag kan inte spika en häst som aldrig varit ute i hetluften. 12 ALM NAGANO tar jag med som norgetävlande med svensk toppkusk. Senaste segern var just på Romme med just R N Skoglund. 0%! Sen tycker jag att 13 NORRLANDS SCOTT är värd en varning. Kommer från vinst. Nu med Goop och barfota. 5% är lockande! 15 MÅNREMUS kommer oxå med. Var trea i årsdebuten från åttondespår på kort och nu med Örjan. Bra procent på den!

Avd 5:
Okända kusar för mig. Jag litar på Jens analys och spikar 4 BRASCO BRODDE.

Avd 6:
Svårt lopp men jag tycker att Redén låter uppåt på 4 EPIMEHEUS så jag chansspikar. Redén har de bästa startkommentarerna av alla tränare enligt min mening.

Avd 7:
Här har jag en gammal käpphäst; 7 EDDY WEST. Egentligen borde jag spika den men tar nog med 12 PHOENIX PHOTO oxå. Örjan är ju alltid Örjan. Hoppas det blir lite kamp där framme annars vinner väl Unico Broline som jag hade tänkt att stå över.
bosseguldheden är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-16, 21:04   #5

Reg.datum: nov 2014
Sharp$: 50511
Standard

Jens Sjödén V75 Romme Påskdagen på Service Plays
bosseguldheden (+10)
hoola är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-16, 22:06   #6

evetons avatar

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4375
Standard

Eftersom jag INTE kan vinna längre, så lägger jag ut mitt spel i god tid för er andra att utgå ifrån som avskräckande exempel.

Avd 1:
U:2 7,5,1,10,12,4,11,8

Avd 2:
1,10,2,7,6,11,9

Avd 3:
6 WHO'S WHO (9,5)

Avd 4:
3,14,13

Avd 5:
4 BRASCO BRODDE (9,12)

Avd 6:
10,6

Avd 7:
U:6 12,8,7,4,2

minst 1 U

Lycka till - hoppas verkligen att någon sharpsare tar potten!
Gammal 2022-04-16, 23:20   #7
Banned

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bosseguldheden Visa inlägg
Veckans roligaste V75a

Avd 1:
Ett kortlopp där den enda hästen som har rekordtid på kort distans har spår 8. Tänkbart skrällopp i mina ögon. Det räcker med ALLA!
Jag kommer att gå kort i första avdelningen. Gäller att "ta ett grepp" om omgången....!

Citat:
Avd 2:
Stolopp där det låter bra på favoriten 1 SUCCESSION. Favoriter under 50% är helt okej. Startsnabb - Örjan - Redén. En sån chansar jag gärna på som spik.
Ousch....! Nja, här garderas friskt. Haugstad rankar sig själv tvåa i i "fem tippar". Kajsa?

Citat:
Avd 3:
Hängslen livrem och sele: 5 BORN UNICORN, 6 WHO´S WHO, 9 SPICKLEBACK FACE.
Glömmer du inte vinnaren?

Citat:
Avd 4:
3 L.Q.WIDDE måste ju va med på lappen. Men jag kan inte spika en häst som aldrig varit ute i hetluften. 12 ALM NAGANO tar jag med som norgetävlande med svensk toppkusk. Senaste segern var just på Romme med just R N Skoglund. 0%! Sen tycker jag att 13 NORRLANDS SCOTT är värd en varning. Kommer från vinst. Nu med Goop och barfota. 5% är lockande! 15 MÅNREMUS kommer oxå med. Var trea i årsdebuten från åttondespår på kort och nu med Örjan. Bra procent på den!
Garderingslopp. Westholms infriandeeprocent är i nivå med slagkryssaren Moskva.

Citat:
Avd 5:
Okända kusar för mig. Jag litar på Jens analys och spikar 4 BRASCO BRODDE.
Oussch. Förmodligen rätt. Men inte för att Jens säger det.

Citat:
Avd 6:
Svårt lopp men jag tycker att Redén låter uppåt på 4 EPIMEHEUS så jag chansspikar. Redén har de bästa startkommentarerna av alla tränare enligt min mening.
Har den visat nåt, alls? Nej, här spikar jag spetshästen.

Citat:
Avd 7:
Här har jag en gammal käpphäst; 7 EDDY WEST. Egentligen borde jag spika den men tar nog med 12 PHOENIX PHOTO oxå. Örjan är ju alltid Örjan. Hoppas det blir lite kamp där framme annars vinner väl Unico Broline som jag hade tänkt att stå över.
Tycker att du borde spika den, 4% är helt magiskt - förutsatt att den sitter.
bosseguldheden (+10)
Gammal 2022-04-17, 06:55   #8

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

L.Q Widde

Jag förstår att många vill fälla Westholms favorit då det är Jackpott och extra pengar att spela om. Men är det realistiskt att fälla L.Q Widde?

Som jag ser det är det vara Galopp emot.

LQW har aldrig missat ledningen i voltstart. Väl i ledningen är det bara för Westholm att hålla jämnt högt tempo så får de på tillägg och dubbla tillägg en omöjlig uppgift. LQW springer högst troligt under 1,26 över distansen, kanske t.om en låg 1,25 tid.

Mjölner spik är den enda som visat under 1,25 men står 40 meter tillägg. I verkligheten blir det närmare 60 meter om man räknar in att Mjölner Spik måste gå 4 kurvor i andraspår jämfört men L.Q Widde som kör på Innerspår i ledning hela loppet. Mjölner Spik måste ner på låga 23 tider för att ha en teoretisk chans mot L.Q Widde.

Så endast galopp emot och LQW har galopperat 1/15 = 93,33% felfria lopp
LQW har vunnit 12/14 = 85,7% av sina lopp

L.Q Widde vinner detta lopp minst 8/10.

Mjölner Spik är näst bäst och tar troligen en tredjeplats. Jag tycker det är större chans att någon på startvolten som gått på innerspår hela loppet tar andraplatsen.

Trio 3 L.Q Widde / 1,2,4,5/ 14 Mjölner Spik ?

Visst är L.Q Widde en ”tråkig spik” men det är svårt att hitta en annan häst med bättre vinstchans inom V75 och personligen tycker jag det är roligare att ha spikat vinnaren än att ha garderat med 4-5 hästar och storfavoriten vinner

74% streckad just nu men det finns lite chans på att L.Q Widde sjunker något då flera betaltjänster samt Berglund garderat. De påverkar strecklistan ganska hårt och lajven brukar spä på vad dessa har resonerat fram. Det kommer nog tjatas en del om L.Q Widdes lite lustiga knackiga trav och kanske nämnas att Westholm ”nästan aldrig” vinner med favoriter på V75.

Jag tycker inte Westholm har en speciellt svår uppgift frånsett att hålla L.Q Widde i trav. Han har lyckats hålla L.Q Widde i trav 14/15 ggr. Han behöver inte heller lägga krut på taktiken. LQW spetsar av sig själv på sin naturliga startsnabbhet.

Jag tycker det är troligare att vi får se en repris på förra loppet ( många längders vinst) än att något motbud kommer kunna utmana.

Omgången som helhet

14,3 miljoner extra i potten är i sig ingen speciellt hög jackpott. Så det finns ingen anledning till att spela ett extra dyrt system bara för att det är ”multi-jack” …

Jackpotten i sig är lägre än en normal jackpott då 100% av femrättspotten inte betalats ut.

Jag tror som jag skrivit ovan att dagens största favorit vinner.
Flera av de andra loppen ser ut att vinnas av någon av de 4 mest streckade. 7 rätt kan säkert ge ok.

Många fina hästar ska ut och det ser ut som en sportsligt trevlig omgång. Kan vara en omgång som passar oss travintresserade med normal spelkassa. Jag skulle inte råda att köpa andelar i system där man försöker ta ner månen och siktar på en spelkassa på över 20 K.
Finns ju massvis sådana ombudssystem på tillsammans, 10 andelar a 3100kr typ

Testa att spela ett reducerat istället för ett par hundralappar. Eller i ett privat tillsammanslag som reducerar och har rimlig kassa ( 800-1500kr).

spika LQ. Widde och sätt ganska troliga A hästar och B hästar .

Tillåt EN C häst att vinna.

Med jackpottförstärkning av 7 rättspotten kan nog just 7 rätt ge 10-20K med EN skräll och 2-3 st tredje/fjärdehandare även om dagens största favorit vinner.

Det blir en bra vinst om man spelat med rimlig insats.

Lycka till med systemkonstruktionerna
Gotland (+5)

Senast redigerad av Basse den 2022-04-17 klockan 07:31.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 10:00   #9
ms

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 2729
Standard

Spelvärde säger sig hitta bästa spiken i avd 5. Nils Zonett?
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 10:26   #10

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ms Visa inlägg
Spelvärde säger sig hitta bästa spiken i avd 5. Nils Zonett?
Ett spår innanför lyser det BFRO och Jänkarbike på ffg. De gillar nog den enorma kuskförstärkningen också. Erik har vunnit med 2 av sina senaste 25 styrningar för Norman..

Men håller med dig att det borde ha varit Nils Zonett som känns som den bättre hästen och gynnas av förmodat högt tempo i loppet.
Som så ofta förr så spelar SV mer på utrustnings och balansändringar än travöga för hästarnas färska prestationet..

Hade de haft travöga så hade de kanske spikat Nils Zonett
ms (+25)

Senast redigerad av Basse den 2022-04-17 klockan 10:35.
Gammal 2022-04-17, 11:36   #11

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Kör med dubbla spikar
Velten Swarovski och L.Q Widde
Hoppas på tidig spets för båda och då blir de inte lätta o slå.
Går kort i tredje o sista
Andra, femte o sjätte garderas ordentligt
Lycka till med liret allihopa idag!!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av Dahle den 2022-04-17 klockan 11:37.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 11:39   #12

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Bolagssystemet har i år drygt 20' i nettovinst. Igår spikades de två stora favoriterna och tre av våra outsiders vann - men två missades. Fem rätt gav några hundralappar i vinst. Idag har vi gott om favoriter. Jag väljer att spika tre av dem och i stort sett helgardera tre, strecka tre i guld och hoppas på Milligan's School eller Born Unicorn. Under dagens tävlingar sjunger jag snapsvisor och äter påsklunch med åtta gamla studentkompisar. Skål och Glad Påsk!:::

1) 1,2,3,5,6,7,10,11,12 r4-8 (många garderar första avdelningen. Troligen vinner 2 eller 7. Värdet blir inte särskilt högt vem som än vinner trots 14 miljoner extra i sjurättspotten)

2) 1 r2-7 (Örjan vänder bort startvolten och dirigerar från start till mål. Spik)

3) 2,5,6 r9-1 (2 tar ledningen. Vem får "dödens" - 5 eller 6)

4) 3 r14-13 (följer Basse och övriga experter. Det blir spik trots kusken)

5) 1,3,4,5,6,7,8,9,10,11 12 r2-4 (tog bort en för att klara systemets beloppsgräns)

6) 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 r4-3 (helst inte 1,3,4 eller 8)

7) 6 r12-8 (jättefavoriten ser grym ut)

Kostar 1485:-. Glad Påsk!
robert78Polen (+7)

Senast redigerad av mackpeter den 2022-04-17 klockan 11:42.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 12:02   #13

Reg.datum: aug 2017
Sharp$: 753
Standard

Provar idag en 54 pixare!

1.2.3
1.7.9.12
2 (milligan )
3.6.14
10 kee keeper)
2 (young king )
6.8.12

God tur på er härute idag
Liisa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 12:05   #14

Reg.datum: jun 2020
Sharp$: 6176
Standard

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 11:43
Romme
Söndag 2022-04-17
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 7, 10, 12 (1, 11)
2: 1, 2, 7 (11, 14)
3: 2, 5, 6, 9 (12, 8)
4: 3 L.Q.Widde (13, 14)
5: 4, 9, 11 (12, 3)
6: 4 Epimetheus (3, 1)
7: 6, 7, 8, 12 (4, 5)

5x3x4x1x3x1x4 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: DSL DTJ GDZ

Avd 1
Lurigt lopp att inleda med. 1640m och voltstart. Kan sluta lite hursomhelst eller med antiklimax att de går iväg direkt och någon som leder runtom.

Landade tillslut på 5 streck och man blir ju inte förvånad om det är en viss Kihlström som måttar in segern med 12 Habrik Am 5%. Hade varit en kul start på omgången.

Avd 2
Tror det kan bli svårt att fånga in någon av 1, 2 och 7 på första volten. På andra volten står några som är speediga, men vem gör jobbet under sista varvet? Tror det kan bli för långt fram, men omstarter och galopper kan ju såklart öppna upp loppet rejält.

Avd 3
Hade varit kul om Milligan School bjuder på en sådan där riktig "håll käften" insats och bara ångar på i täten och krossar allt.

Fyra streck känns som snudd på helgarderat.

Avd 4
Fick bli en spik på största favoriten i denna omgång L.Q. Widde 74%, vilket inte behöver vara helt fel. Går hästen iväg och Westholm håller tempot uppe borde han bli svårslagen. Hästarna bakom behöver nästan överträffa sig själva och då får man bara lyfta på hatten, om så blir fallet.

Avd 5
Det kan nog sluta lite hursomhelst här och lär bli körning tror jag.

Erik laddar vad som går med Brasco Brodde, som är iordning inför detta loppet? Maxad på utrustningen.

Högt tempo borde kunna bli bra för Nils Zonett, som kanske är bästa hästen i loppet.

Draget får bli X. Tour 6% som går barfota om ffg och med den extraväxeln kanske det räcker långt. Bra form på hästen som slutat långt framme mest varje gång.

Avd 6
Riktigt öppet lopp och känns som det går att vinna mycket på att spika här.

Valet föll tillsist på Epimetheus och frima ÖK/Redén. De andra kör bort för mycket i startrusningen och Örjan måttar in tillslut.

Avd 7
Bra chans för Unico Broline att kunna leda runtom, men man hoppas de andra vill tävla. Norsken kanske? Phoenix Photo kan man väl inte räkna bort även om det kan bli långt fram och skulle Eddy West få drömresan, så hade det ju varit en fin skräll i avslutningen. 3% just nu på Eddy.

Lycka till med spelen idag allihopa!
Nobleflash är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 12:21   #15

Reg.datum: mar 2015
Sharp$: 4080
Standard

V75-1 ett öppet lopp med många tänkbara vinnare!

7 Velten Swarovski 15% tycker jag är spännande då läget är bra och hästen har bästa spåret. Det här är en häst som har bättre kapacitet än klassen och jag tror den räcker långt denna dag

5 No Doubt 12% är ju lite som att går den felfri så vinner den annars är det galopp som gäller. Hästen ser mer mogen ut nu och jag tror kanske polletten har ramlat ner.

2 Wingait Henke 23% är en riktig flygmaskin men denna gång är det volt där den inte är lika snabb ut som i auto. Jag tror att det är en liten favorit i fara denna dag.

1 Twigs Got U 11% kommer få ett bra lopp härifrån och jag tror det blir rygg ledaren. Den kan bli farlig med fritt och ska inte räknas bort.

3 Hazyshadeowinter 10% kommer från ett av Sveriges formstall just nu och ska där av också räknas. Fart finns och framför allt speed när det väl gäller.

4 Master of Zon 4% samt 6 Fade to Black Ås 4% ska inte räknas bort med tanke på läget det har. Det har kapacitet att skrälla.

Rank V75-1
A 7
B 5-2-1-3-4-6
C 10-12-11
D 9-8

V75-2 Här kommer det att skrälla. Var så säkra

9 Joy Alissa 5% står kusligt bra inne i detta lopp. Hästen har även hårdhet som ingen annan har i fältet och jag tror det bara smäller till på upploppet

13 Vilja T.Y.C 2% tycker jag är alldeles för lite streckad här. Springspår kan den utnyttja och får den smyga med hela vägen så kan den bli farlig.

7 Cigars Eagle Owl 7% har bra läge och kommer hästen till spets så blir den att räkna med. Jag tror även den kan bli farlig även om det inte blir spets

11 Modern Times 7% sprang emot kulleliten som 4åring. Nu med en start innan för västen så tror jag hästen är bättre för dagen och klarar den bra spåret så blir den att räkna med,

6 Visual Alert 10% ser ut och ha bra fart och en häst som är under utveckling. Men Skor denna gång drar ner förhoppningarna.

1 Succession 42% är stor favorit här men jag tycker inte hästen visat någon V75-klass så här långt. Jag tror den kommer få svårt att leva upp till favoritskapet här

Rank V75-2
A 9
B 13-7-11-6-1-2-12
C 10-14-15
D 8-4-5-3

V75-3 Den här gången tror jag att det är spel emot ett mål!!

6 Who´s Who 55% laddas för elitloppet och jag tror att det blir lekstuga om den är bra för dagen. Tror inte att det finns någon i detta gäng. Jag tycker det är en mycket bra chans denna gång.

5 Born Unicorn 17% är värst emot. Men denna var en silverhäst så sent som för några månader sedan. Jag tycker det är en fin häst men tveksam om den kan stå emot favoriten.

2 Milligans School 12% är ju en häst som är omöjlig att räkna på. Ena dagen bäst och nästa dag helt under isen. Jag tror den inte räcker till idag.

4 Remarkable Feet 1% har ju skrällt förut och den är inte så dålig om den får smyga så är den inte helt borta även om det inte är troligt.

8 Beartime 1% är en hedershäst som alltid gör sitt. Den går hela vägen så tänk om den skulle få smyga i det sista så kommer den att vara med på slutet. Platsspel är nog bra.

Rank V75-3
A 6
B 5-2-4-8
C 9-12
D 1-10-3-7-11

V75-4 Favoriten är bra och ska vara favorit men vad händer om den felar?

3 L.Q Widde 74% är en häst som kommer klättra i klasserna framåt. Men det finns mycket humör vilket gör att den är sårbar. Till 74% tycker jag den är överspelad.

13 Norrlands Scott 5% är väl den häst som har bäst hårdhet i fältet. Jag tror det är första utmanaren.

7 M.H Herkules 1% är inte så dålig som att vara 1%. Hästen är på plats mer än 50% av alla sina starter.

14 Mjölner Spik 7% är även den härdad i tuffare motstånd. Men läget är inte det bästa

9 B.W Bille 1% besitter bra kapacitet men får inte alltid ut det i loppen. Skrällvarning

Rank V75-4
A 3
B 13-7-14-9-6-4-1
C 15-12
D 5-8-2-10-11

V75-5 Här kan det skrälla. Jag tycker mig se att det är felstreckat.

8 Optimum Bankrobber 2% är sjukt lite streckad här. Kapacitetsmässigt så tycker jag hästen är bäst i klassen och där av väldigt konstigt streckad. Fram i dödens bara så åker vi Kenneth!

9 Nils Zonett 19% har gjort flera bra starter nu och jag tycker den ser riktigt bra ut för dagen. Behöver nog lite draghjälp men det kommer den att få denna gång.

6 Special Topmodel 1% var bra senast på V75 och är snabb från start och kommer få en bra position även denna gång.

4 Brasco Brodde 25% är favorit här och man rycker skorna och jänkarvagn så det är allin denna gång. Lite rädd för att den kan bli lite het.

12 Ruger 14% har ju skyhög kapacitet men denna gång är läget väldigt dåligt. Jag tror det krävs att några gör bort sig så den kommer in i matchen.

1 Livi Power7% är spännande på läget. Den kan öppna bättre än många tror och den kommer att få ett kanonlopp härifrån.

Rank V75-5
A 8
B 9-6-4-12-1-7-5
C 10-11-3
D 2

V75-6 Den här gången tror jag hästen är i ordning och då är det bra chans till seger

3 Strong Heartbeat 20% har svikit i två raka starter nu. Men jag tror hästen är i ordning för dagen och jag tror inte det finns någon bättre häst i fältet om denna är i ordning.

2 Young King 7% tycker jag är intressant från detta läge. Hästen kommer att smygas hela vägen och den kan bli farlig till slut.

8 Borups Tornado 18% har ju visat i sina senaste starter att den är att räkna med. Nu upp i klassen men det bör duga ändå.

10 Cash Cowboy 3% har ju en spurt som kan slå alla här. Men det krävs att den dras fram hela vägen om det ska gå. Men fart finns här.

4 Epimetheus 25% är favorit här men den är lite sårbar då den lär få gå i dödens denna gång. Kapacitet finns men frågan är om den är mogen att krossa från dödens redan.

Rank V75-6
A 3
B 2-8-10-4-1-9
C 5-6-7

V75-7 Veckans bästa spik så här några timmar före start. Måste ju bara vinna

6 Unico Broline 55% gjorde ett heroiskt lopp senast. Denna gång mycket bättre läget än konkurrenterna. Jag tror det är spel emot ett mål denna gång. Jag tror ingen vågar svara och jag tror det blir spets och sedan är det bara en eriksgata.

12 Phoenix Photo 19% har ju visat att den är en superhäst. Men härifrån måste den vara överjävlig om den ska rå på 6an.

8 Cicero T.G 13% är ju en av Norges bästa hästar som kommer till Sverige och visar upp sig. Läget är inte det bästa men fart och kapacitet finns.

3 G.K Justus 2% är ju liten av en favorithäst. Gör alltid sitt bästa och ger verkligen allt. Tror den kan smygas med hela vägen här och kommer vara med till slut.

7 Eddy West 3% har ju visat att den är en häst för Guld och har ett löphuvud av rang. Men det krävs mycket tur från detta läge.

5 The Blad Eagle 2% tycker jag är underskattad här. Det är ändå en riktig hårding som gillar när det blir hårt tempo.

Rank V75-7
A 6
B 12-8-3-7-5
C 1-10-11-4
D 9-2
Fefaifb (+5), asgaya3141 (+5)
Jiwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 12:26   #16
fri

Sharp$: 1454
Standard

Fått några fina klartecken efter att ha spått i några illaluktande gamla rödlökar med stjälkar långa som kvastskaft jag hittade längst in i skafferiet.

1) Fighter. Erik spurtar frenetiskt på upploppet och hinner fram.
2) Listas Marion. Hur fin har inte hon sett ut på slutet.
3) Beartime hinner dit då Örjan somnat innan mållinjen.
5) X.Tour hinner också fram och slår av Brasco på linjen. Kan bli dött lopp.
Gammal 2022-04-17, 12:54   #17

Reg.datum: jan 2015
Sharp$: 2121
Standard

Städerskan

Per Lennartsson har tagit med sig stora skurhinken och kommer resa duktigt i kuponghögarna. 3% på Smaragden, tackar!
Eklundh gillar också att städa… X.Tour 6% boom!
MB Sve tokform håller i sig? 6 KDC i brons. Sen avslutar Erik sista 99ggr av hundra men TBE kan sitta som en fästing i knävecket om han inte passar sig… Erik alltså!

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 12:41
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 120,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 4, 7, 10 (3, 5)
2: 14 Smaragd Norrgård (2, 1)
3: 2, 5, 6, 9, 12 (1, 8)
4: 3 L.Q.Widde (14, 6)
5: 11 X.Tour (9, 4)
6: 1, 2, 4, 6, 8, 10 (3, 9)
7: 5, 6 (8, 12)

4x1x5x1x1x6x2 = 240 rader.
240 x 1 x 0,50 kr = 120,00 kr.
Totalt: 120,00 kr.
Rättningskod: GZC BTH KHW
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 13:40   #18

Reg.datum: dec 2018
Sharp$: 4828
Standard

Tillman säger så här om Epimetheus (and. 6) i Vass eller kass:

"Han har mött riktigt bra konkurrens".

Jens Sjödén skriver:
Hästen har tre segrar, men 15 (!) andra-tredjepris. Vad är det då för lopp han vunnit?
• Årsdebuten senast, som storfavorit från spets i ett lunchlopp med 25’ i förstapris.
• Ett fyraåringslopp inom V4 på Rättvik i somras, med fyra felfria motståndare.
• Maiden avlades på Solvalla i mars ifjol, i ett 40’-lopp stängt för hästar med mer än 180’ på kontot.
En bronsdivisionsseger skulle smälla högre än de här tre tillsammans.
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 13:45   #19

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Tillman säger så här om Epimetheus (and. 6) i Vass eller kass:

"Han har mött riktigt bra konkurrens".

Jens Sjödén skriver:
Hästen har tre segrar, men 15 (!) andra-tredjepris. Vad är det då för lopp han vunnit?
• Årsdebuten senast, som storfavorit från spets i ett lunchlopp med 25’ i förstapris.
• Ett fyraåringslopp inom V4 på Rättvik i somras, med fyra felfria motståndare.
• Maiden avlades på Solvalla i mars ifjol, i ett 40’-lopp stängt för hästar med mer än 180’ på kontot.
En bronsdivisionsseger skulle smälla högre än de här tre tillsammans.
Statistik kan man ju vrida hur man vill. Visst segrarna är i sådana lopp... men många av andra-tredjeprisen är ju i lopp mot kulltoppar och uttagningslopp till finaler m.m.

Även något lopp inom V75 har den gjort och slutat top 3 då.

Bäst är att spela vad man tror på.
ScandalPlay (+4)
Gammal 2022-04-17, 13:46   #20
Banned

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 76
Standard

Man får tacka att Tillman sitter i studion, sämre tippare har man sällan sett
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 13:52   #21

Sharp$: 2121
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Man får tacka att Tillman sitter i studion, sämre tippare har man sällan sett
Tack!
NAFETS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 14:04   #22

Standard

Åja, alla tippare ä väl rätt dåliga. Utom Putte Kock
Hansin (+5), zeke (+20)
Gammal 2022-04-17, 14:55   #23

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 542
Standard

Jag slänger in en rad.

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 14:49
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 960,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 5, 7, 10 (4, 11)
2: 1, 2, 6, 11, 14 (13, 12)
3: 6 Who's Who (9, 5)
5: 4, 9 (11, 8)
6: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10 (5, 7)
7: 6, 7, 8, 12 (5, 1)

6x5x1x1x2x8x4 = 1920 rader.
1920 x 1 x 0,50 kr = 960,00 kr.
Totalt: 960,00 kr.
Jester1890 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 15:09   #24

Reg.datum: mar 2018
Sharp$: 1465
Standard

Citat:
putte kock, haha: etta, kshysss, tvåa ipsshswisjhshs vinner

ursäkta utanför topic
Hansin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 15:11   #25

Reg.datum: sep 2020
Sharp$: 1633
Standard

V75

2,7,10
1,8
5,6
3
3,9,10,12
3,6
6
robert78Polen är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 15:24   #26
fri

Standard

Citat:
Putte ja, kul kille. Finns ju en klassiker när han reffade i TV på 60-talet. En av mörkhyad spelare hade ett namn han inte kunde uttala, så självklart kallade Putte honom för "negern". Det blev allt från "negern" slår en hörna, "negern" nickar och "negern" passar till... etc. Studion tröttnade väl till slut (det var väl lite fult att säga så redan på 60-talet) så man uppmanade Putte att sluta säga så och kalla spelaren vid namn istället.

Dock uppfattade inte Putte vad han sa, så studiomannen sa högt: SLUTA SÄGA NEGERN, jag bokstaverar, säg inte Niklas, Erik, Gustav, Erik, Rudolf, Niklas. Varpå Putte Kock säger i direktsändning ”Nu säger dom i Stockholm att negern heter Niklas Erik Gustav, men det tror jag inte ett dugg på…”.

Senast redigerad av fri den 2022-04-17 klockan 15:29.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 15:33   #27

Standard

Tar alltid med spår 1 i volt. Idag fick jag MÅNSAGA. Första barfota i livet!
För den som har tänkt att det ska skrälla i Dubbelcupen.
Gammal 2022-04-17, 15:33   #28

Standard

Två drag

Avd 2) 9 Joy Alissa gynnas av voltstart. Vann från tillägg på kort distans i slutet av November på 11,9! Har härdats i tuffa sällskap och har nu två lopp i kroppen och har gått framåt för varje start. Toppformen är nära nu.

1 Succession står 20 meter före och även om Örjan kanske inte spetsar direkt så är det bara 6 hästar på startvolten så jag tror knappast att Örjan blir fast utan kan köra fram och överta ledningen. Såg fin ut sist och levererade stark avslutning efter att Örjan kört väldigt defensivt första varvet. Kan bli svårslagen men jag tror Joy Alissa kan plocka ner Succession om Tobbe får närkontakt med ledande Succession över upploppet.

Tvillingen 1-9 till 20ggr ?

Avd 7) 8 Cicero T.G såg ruskigt fin ut sist när han vann på 12.0 över full distans.
Vi kan våra Svenska hästar och alla vet var Unico Broline och Phoenix Photo kan. Men Cicero T.G kan var ännu bättre! Kretsen kring hästen siktar på Oslo Grand Prix.

Då Phoenix är bortlottad mer eller mindre så tror jag loppet står emellan 6 Unico Broline och 8 Cicero T.G. Den tvillingen ger nog inte mer än 5-6 ggr men ett kombspel på 8-6 till 15? ggr är det roliga spelet
Gammal 2022-04-17, 15:41   #29
Banned

Standard

Sena lördagstankar

V75:1
Det hörs som att man är väldigt uppåt i Stall Pedersen. Kusken är inte i samma klass som de svenska, etablerade kuskarna, men har varit i Sverige förut och även provat på det svenska voltstartssystemet. Dessutom verkar hästen naturligt startsnabb så jag blir inte förvånad om ekipaget brakar till spets in i första kurvan. Minst utgångshäst.

V75:2
Vill ha några hästar här. Stämmer in i kören som lyfter fram Fredrik Linders märr.

V75:3
Melanders är svår att räkna på. Men han har väl aldrigt gjort ett dåligt lopp från ledningen? Ska absolut med på kupongen.

V75:4
3-4 omstarter i det här loppet, ett antal av de startande som står och hoppar vid "kör" - och plötsligt kan det bli lite spännande? Nja, det är väl som Basse beskriver det, det här är en bra spik och man kanske inte behöver ta ner månen.....

6,9,13,14 garderar jag med.

V75:5
Gardera. OAL?

V75:6
Björn Goop blir min utgång i det här loppet.

V75:7
Komplicerar inte till det. Spikar Erik A.
Gammal 2022-04-17, 15:42   #30

Sharp$: 1331
Standard

Tror jag ignorerar merparten av tips och tar ett par spikar på hästar som gjorde topprestationer senast..
V75:5 - 5 Fly Fly My Dream Årsdebut senast 2660m volt galopp, tappade kanske 100m..Gick sedan 1.13.3 sista 2300m... Vet att det kanske är ett långskott..men se upp..
Andra spikar/spikarna under analys....
Gammal 2022-04-17, 15:52   #31
ms

Sharp$: 2729
Standard

Tråkigt, men ändå. En jackpottomgång betalar ju extra, tror det blir såhär lätt idag.

1: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 10, 12 (11, 6)
2: 1, 2, 6, 7, 9, 11 (12, 14)
3: 6 Who's Who (5, 2)
5: 4, 9 (3, 12)
6: 1, 2, 3, 4, 8 (6, 10)
7: 6 Unico Broline (12, 8)

8x6x1x1x2x5x1 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: BQJ DTC KMV
ms är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 15:52   #32

solkustens avatar

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 2619
Standard

Chansspik i första: Hazyshadeofwinter
Och hammrar tevepik i sista: Unico Broline
ms (+20)
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 15:57   #33

Shooters avatar

Sharp$: 38056
Standard

Det är många stora favoriter idag som alla kan vinna, men man får helt enkelt välja ut vilka av dem man spikar. Jag kör på Succession som jag tycker Redén låter mest inne på av sina, samt Who's Who som bör ha gått framåt rejält med förra loppet innanför västen och där man nog hoppas på en rosa biljett.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 15:59   #34
Banned

Standard

Westerholm var ute i angeläget ärende....
Gammal 2022-04-17, 16:03   #35

Standard

Så här fick det bli. Tack för influenser
och tankar. Lycka till ikväll!!!

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 15:59
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 165,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (2, 7)
2: 1 Succession (2, 11)
4: 1, 3, 12, 13, 15 (14, 6)
5: 4 Brasco Brodde (9, 12)
6: 1, 4 (8, 3)
7: 6, 7, 12 (8, 5)
Gammal 2022-04-17, 16:10   #36

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

Å V5 ute till försäljning på bolagssidan! 12 kr per andel!

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 16:02
Sista Stallskrikets andelsspel
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 2 385,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 10, 11, 12 (6, 8)
2: 1 Succession (11, 2)
3: 2, 6 (5, 9)
4: 3, 4, 6, 13, 14 (15, 1)
5: 1, 3, 4, 9, 11 (12, 5)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 8)

9x1x2x5x5x10x1 = 4500 rader.
4500 x 1 x 0,50 kr = 2 250,00 kr.
robert78Polen (+7)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 16:18   #37

Standard

Kastade ihop ett microsystem till V4 som finansierade mina två V75 system.
Alltid roligt när man spelar ”Gratis”

V4
Inlämnat: 2022-04-17, 14:44
Romme
Söndag 2022-04-17
Start: 14:47
Kostnad: 36,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 12 Uret (5, 11)
2: 3, 14 (6, 7)
3: 1 Agassi Broline (10, 6)
4: 5, 8, 9 (2, 14)

1x2x1x3 = 6 rader.
6 x 3 x 2,00 kr = 36,00 kr.
Totalt: 36,00 kr.
Rättningskod: BWM JTB JCS

V75 systemen:

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 16:03
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 220,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12 (3, 7)
2: 1, 9 (14, 11)
3: 6 Who's Who (5, 9)
4: 3 L.Q.Widde (4, 1)
5: 9 Nils Zonett (3, 4)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 4)
7: 6, 8 (12, 7)

11x2x1x1x1x10x2 = 440 rader.
440 x 1 x 0,50 kr = 220,00 kr.
Totalt: 220,00 kr.
Rättningskod: LZD FTM MMR

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 16:15
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 240,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Velten Swarovski (3, 2)
2: 1, 9, 11, 14 (2, 7)
3: 6 Who's Who (5, 9)
4: 3 L.Q.Widde (4, 1)
5: 1, 3, 4, 9, 11, 12 (8, 10)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (2, 4)
7: 6, 8 (12, 7)

1x4x1x1x6x10x2 = 480 rader.
480 x 1 x 0,50 kr = 240,00 kr.
Totalt: 240,00 kr.
Rättningskod: JVF GTL KMX

Lycka till i eftermiddag allihopa
Gammal 2022-04-17, 16:20   #38

Reg.datum: jul 2014
Sharp$: 4416
Standard

Spikar 7an i första och strong heartbeat. Lycka till!
SakanAA är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 16:22   #39

Standard

Erland briljerar från springspår…

Får hoppas på skräll från botten istället

*** edit…

Bra sistaminutenbyte i V75:1

På systemet jag filat på sen 05:00 i måste så rankar jag 3 först..
Se reservval på min först inlämnade kupong.

Sen sätter jag min V4 innan V75 och gör ett system till med spik i första.
Men jag spikar Erland Rennesvik istället för den jag rankat först hela dagen.

Gjorde felet att ha TV:n på och råkade höra om Veltens ”fina snabba provstart”. Brukar aldrig ha sändningen från studion på enbart för att slippa påverkas av studions upphaussningar

Senast redigerad av Basse den 2022-04-17 klockan 16:30.
Gammal 2022-04-17, 16:23   #40

solkustens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solkusten Visa inlägg
Nu kör vi
Basse (+3), Gotland (+3)
Gammal 2022-04-17, 16:23   #41

Standard

Typiskt, trodde inte på den. Men rygg ledaren blev perfekt.
Gammal 2022-04-17, 16:24   #42

Shooters avatar

Standard

Skit som vanligt. Jag gick kort på tre hästar och tänkte t.o.m. spika Wingait Henke, och då får Westholm lucka såklart.
Gammal 2022-04-17, 16:25   #43

Fagerdahlens avatar

Reg.datum: feb 2016
Sharp$: 2302
Standard

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 15:52
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 10, 12 (11, 6)
2: 1, 6, 7, 8, 10 (2, 11)
3: 6 Who's Who (5, 12)
4: 3, 13, 14 (6, 4)
5: 3, 4, 7, 9, 11, 12 (1, 8)
6: 4 Epimetheus (1, 8)

8x5x1x3x6x1x1 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Rättningskod: FWM BTL BMS
Fagerdahlen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 16:25   #44
fri

Standard

Och jag som var skeptisk till både Westerholms stallform och kuskform.
Gammal 2022-04-17, 16:28   #45

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solkusten Visa inlägg
Bravo!
solkusten (+77)
Gammal 2022-04-17, 16:28   #46

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 5143
Standard

Westholm levererar som vanligt...9%! Och kanonvärde på V75 direkt.
valo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 16:29   #47
Banned

Standard

Haha, nä....han hamnar sist utvändigt, Erlend, det var nog bland den sämsta voltningen jag sett på många år. Bara att ta på sig dumstruten!

TVILLING

6, 7, 10, 11
Utgångshästar
9 Joy Alissa

Rättningskod: MXC CTL FMS
Gammal 2022-04-17, 16:37   #48

solkustens avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Bravo!
Medflyt i loppet, men stridsmoralen gillas
ScandalPlay (+78), Gotland (+7)
Gammal 2022-04-17, 16:46   #49

Standard

Blir nog jackpott
Gammal 2022-04-17, 16:52   #50

Reg.datum: apr 2011
Sharp$: 6340
Standard

Hulken på andelsspelen Hedlunds ha kan nog sätta den idag

2100 kr per andel

Systemkostnad: 9 240,00 kr
1 12345678101112 27
2 12346789101112131415 12
3 123456789101112 65
4 3L.Q.WIDDE 146
5 4BRASCO BRODDE 912
6 12345678910 48
7 6UNICO BROLINE 128
11x14x12x1x1x10x1 = 18480 rader.
18480 x 1 x 0,50 = 9 240,00 kr
Ombudsavgift: 554,40 kr
Totalt: 9 794,40 kr
CBC8 092B 1BC7 1940

Sen hade han ett för 1000 kr andelen

1 1234567101112 82
2 12346789101112131415 12
3 56 29
4 3L.Q.WIDDE 146
5 1345891112 106
6 124678910 35
7 6UNICO BROLINE 128
10x14x2x1x8x8x1 = 17920 rader.
17920 x 1 x 0,50 = 8 960,00 kr
Ombudsavgift: 537,60 kr
Totalt: 9 497,60 kr
AD6C 81AF 9185 5940
robert78Polen (+7)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 16:53   #51

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15185
Standard

Skapligt platsodds på R.K.Queen. 21,56.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 16:53   #52

Standard

Jag missade i andra, hade en häst att rädda med där, tog 14 istället för 15 haha

V75
Inlämnat: 2022-04-17, 15:49
AMG Klubben Bildahls andelsspel
Romme
Söndag 2022-04-17
Kostnad: 1 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11, 12 (2, 7)
2: 1, 2, 6, 7, 9, 10, 11, 14 (12, 8)
4: 3 L.Q.Widde (14, 13)
5: 3, 4, 9, 11, 12 (5, 8)
6: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9, 10 (7, 4)
7: 6 Unico Broline (12, 7)

10x8x1x1x5x8x1 = 3200 rader.
3200 x 1 x 0,50 kr = 1 600,00 kr.
Totalt: 1 600,00 kr.
Min kostnad: 1 600,00 kr x 2/16 = 200,00 kr
Rättningskod: FWG KTK MMV

Får man in resten så borde det bli en slant på 6 orna iaf
Gammal 2022-04-17, 16:55   #53

SistaStallskrikets avatar

Reg.datum: apr 2019
Sharp$: 5355
Standard

V5
Inlämnat: 2022-04-17, 16:55
SistaStallskriket andelsspel
Romme
Söndag 2022-04-17
Start: 17:05
Kostnad: 600,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2, 5, 6 (9, 12)
2: 3, 4, 6, 13, 14 (15, 1)
3: 1, 3, 4, 9 (11, 12)
4: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (4, 8)
5: 6 Unico Broline (12, 8)

3x5x4x10x1 = 600 rader.
600 x 1 x 1,00 kr = 600,00 kr.
Totalt: 600,00 kr.
Rättningskod: DWG JTG KGS
robert78Polen (+7)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 16:57   #54

Shooters avatar

Standard

V5
Inlämnat: 2022-04-17, 16:25
Romme
Söndag 2022-04-17
Start: 17:05
Kostnad: 126,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Who's Who (5, 2)
2: 3, 4, 6, 7, 13, 14 (1, 15)
3: 9 Nils Zonett (4, 12)
4: 1, 2, 3, 4, 6, 8, 10 (9, 5)
5: 6, 8, 12 (7, 5)

1x6x1x7x3 = 126 rader.
126 x 1 x 1,00 kr = 126,00 kr.
Totalt: 126,00 kr.
Rättningskod: MXH LTL BMP
Gammal 2022-04-17, 16:58   #55

solkustens avatar

Standard

Helrollar avd 2 ibland, men inte idag. Skönt, slipper man sitta som ett vrak med jackpotnerver
Gammal 2022-04-17, 17:04   #56

Standard

Hazard Boko

Rakethäst. Undrens tid verkar inte vara förbi....
Gammal 2022-04-17, 17:04   #57
Administrator

Sharp$: 8246
Standard

Vi lever på stora reducerade! GOGO!

3A ska in!

https://web.baratrav.se/pluspic?code=3Yl39wrIcw51

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
robert78Polen (+7), Basse (+7)

Senast redigerad av Gotland den 2022-04-17 klockan 17:06. Anledning: länk
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 17:23   #58

Standard

Va hände whos who? Styrde ut på han? Så galoppen kom?
Gammal 2022-04-17, 17:23   #59

Standard

Kan bli Westholms dag det här...
Gammal 2022-04-17, 17:28   #60
Banned

Standard

Lite struligt, inför start. Påverkar det här den stora favoriten?
Gammal 2022-04-17, 17:35   #61

Standard

Det blev precis så man tänkte där åtminstone.
Gammal 2022-04-17, 17:46   #62
fri

Standard

Westholm måste väl ändå vara den som är absolut svårast att räkna på. Antingen vinner ingenting, trots bra favoriter, eller så vinner han med sina uträknade hästar, men inte favoriterna, eller så vinner han med allt. Som att spela på monté.
Gammal 2022-04-17, 17:49   #63

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Westholm måste väl ändå vara den som är absolut svårast att räkna på. Antingen vinner ingenting, trots bra favoriter, eller så vinner han med sina uträknade hästar, men inte favoriterna, eller så vinner han med allt. Som att spela på monté.
Citerar Sjödén: "Spelfaktorn för Jörgen Westholm lyder 0,45. Sedan 2017 har tre av 29 favoritskap infriats. Tio procent motsvarar slumpen."
Gammal 2022-04-17, 17:51   #64

Standard

Westholm en trippel? Strong Heartbeat har ju läget och vinner nog om han får ordning på påkarna...
Ser fin ut i värmningen! Studs i steget...

Senast redigerad av valo den 2022-04-17 klockan 18:15.
Gammal 2022-04-17, 17:54   #65

Standard

Synd att 11:an inte kunnde kliva förbi där.
Gammal 2022-04-17, 17:56   #66
Banned

Standard

Erik Adielsson förbättrar statistiken.....
Gammal 2022-04-17, 17:57   #67

Sharp$: 741
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Vi lever på stora reducerade! GOGO!

3A ska in!

https://web.baratrav.se/pluspic?code=3Yl39wrIcw51

Spännande avslutning! Lycka till!
Gotland (+7)
drn85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 17:59   #68
Administrator

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av drn85 Visa inlägg
Spännande avslutning! Lycka till!
Jobba BG nu då!!

Basse (+1)
Gammal 2022-04-17, 18:10   #69

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15185
Standard

Citat:
Jobba BG nu då!!

Jag håller tummarna.
Gotland (+7)
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 18:24   #70

Standard

Epimetheus... bra spik. Grym insats.
Gammal 2022-04-17, 18:24   #71

Standard

Westholm

Vad hände? Något stämmer inte.
Gammal 2022-04-17, 18:27   #72

Standard

Enligt startlistorna (och Ögat) skulle Per Lennartsson deltagit i detta lopp från ett hyfsat spår 2. Nån som har sett honom?
Gammal 2022-04-17, 18:32   #73
Administrator

Standard

Nu vart det ju spännande på riktigt!!

Knappt 200K OM spiken levererar!

Gammal 2022-04-17, 18:32   #74
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 3480
Standard

Värden i teorin.
1 __ 9562671-- 5846-- 108
2 __ 1.556286E+07-- 8342-- 114
3 __ 5511855-- 3722-- 99
4 __ 5256337-- 3573-- 98
5 __ 3674573-- 2605-- 89
6 __ 131126-- 102-- 10
7 __ 2174537-- 1607-- 75
8 __ 641120-- 495-- 38
9 __ 2.834664E+07-- 12035-- 118
10 __ 1.889779E+07-- 9480-- 116
11 __ 4.177403E+07-- 14558-- 120
12 __ 492986-- 382-- 32
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 18:39   #75

Standard

Citat:
Nu vart det ju spännande på riktigt!!

Knappt 200K OM spiken levererar!

Lycka till

Heja Unico Broline

Tror bara det är Cicero GT emot men den har ju Norsk kusk som inte vunnit i Sverige sen i Augusti på Årjäng.
Gotland (+7)
Gammal 2022-04-17, 18:46   #76
Administrator

Standard

Såja!!

Basse (+7), solkusten (+22), asgaya3141 (+8), boomboom (+10), drn85 (+7), Liisa (+12), Liisa (+12), lagerapan (+10), gertove65 (+10), ms (+15)
Gammal 2022-04-17, 18:48   #77

Standard

Grattis Gotland och alla som var med på systemet
Gotland (+187)
Gammal 2022-04-17, 19:19   #78
Banned

Sharp$: 76
Standard

COngratz
Gotland (+7)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 20:00   #79

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3604
Standard

Grattis Gotland, snyggt.

Idag säger jag för andra helgen i rad grattis till Jens också, han satte statiskt statistiskt idag och ligger därmed på plus på det systemet - det såg jag inte komma. Förra helgen satte han sina andra tre system.
Ace (+4), Gotland (+7)
Bullo är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 20:30   #80
Ace

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 5715
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bullo Visa inlägg
Grattis Gotland, snyggt.

Idag säger jag för andra helgen i rad grattis till Jens också, han satte statiskt statistiskt idag och ligger därmed på plus på det systemet - det såg jag inte komma. Förra helgen satte han sina andra tre system.
Är inte en sprint, är ett maraton..
Gotland (+10)
Ace är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-04-17, 21:40   #81

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 6590
Standard

Grattis Gotland, snyggt spelat!
Alltid bittert att sätta sina spikar (Born Unicorn och LQ Widde) och bara få ihop fem rätt. Men var inte särskilt nära vinnarna i två första avd.

Många nästagångare såg jag: Habrik Am, Special Topmodel, Kimi Di Quattro - Samtliga självklart med på min lapp
Gotland (+7)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td