|
LinkBack | Ämnesverktyg |
2022-04-22, 06:32 | #16 | |
Citat:
|
||
2022-04-22, 09:51 | #17 | |
Banned
|
Citat:
Inte helt lätt att vrida ur nyanserna i ett inlägg på sociala medier. Om jag hade vetat att hästen varit nervsnittad, redan i december, så hade jag naturligtvis inte lagt några spel. Alls. Inte heller om Atg hade deklarerat att Kobolt är godkänt som behandlingsmedel, för allt från nageltrång till tandröta. För ingen kunde väl i december, året innan, tro att en häst skulle kunna trava i tredjespår i ett helt försök för att sedan vinna överlägset i finalen? Eller hur tänker du? Mina spel utgår från schyssta förutsättningar. Inte att Muhlegg ska få ett wildcard. Och, egentligen, när jag tänker efter. Varför inte? Då kommer de, var är det, 28 Miljonerna förblekna. Om Daniel Redén att bli återbetalningsskyldig även för de som nu vill ha kompensation för att han lät en dopad häst delta (och vinna) på de stora streckspelen. Ge spelarna upprättelse. Varför inte? Varför är det enbart andra hästägare som ska kompenseras? Jag tar hellre 7 än 6 rätt, även om det är flera år efteråt. |
|
2022-04-23, 13:05 | #18 | |
Citat:
Tråkigt? Ja. Men det är det enda rimliga sättet att hantera förändrade resultatlistor.
2022-04-24, 05:01 | #19 | |
Citat:
|
||
|