Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2022-03-19, 18:50   #61

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 7695
Standard

Riktigt vidrigt av Westholm! Lång avstängning på den stallkörningen!!
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-19, 18:53   #62
fri

Reg.datum: nov 2011
Sharp$: 1454
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fri Visa inlägg
Lär bli ett antal femmor, men kör en tvilling efter kontotömning:

5 Mikkel H.R. X 1,7,10,12 X en flaska budgetchampagne

Sen inväntar vi med spänning när den pågående polvändningen ska slå till med slutspurten. Lär bli både kallt och blåsigt. Typ istid och 200 m/s.
0 rätt. Skyller på dålig skumpa. Måste sluta med det. Men det är aldrig försent. Läser att att Keith Richards (Rolling Stones om ni legat under en kartong sista 100 åren) är i toppform efter att ha slutat röka efter 55 år. 1978 slutade han med heroin och 2006 slutade han med kokain efter att ha ramlat ned från en palm.

Där ligger man i lä. Men kommer ihåg att jag körde in i en gran när vi åkte slalom efter After Skiin i Åre på 90-talet.

Senast redigerad av fri den 2022-03-19 klockan 18:55.
fri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-19, 18:59   #63

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 58366
Standard

Nästa lördag V75 finaler på Solvalla . Bra mycket roligare än Norgetrav med massor av hästar man inte har koll på.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-19, 19:02   #64

Reg.datum: dec 2019
Sharp$: 15185
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Skaegget Visa inlägg
Det där var inte snyggt av Jörgen.
Nej det är så jäkla skämmigt att se en ganska rutinerad ”proffskusk” köra helt egoistiskt eller möjligen mot sin medtävlare. Hoppas på stenhård bestraffning. Tur att skicklige Hamre lyckades lösa påkörningen utan att få galopp.

Senast redigerad av Efterhandaren den 2022-03-19 klockan 19:03.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-19, 19:03   #65

BobGurans avatar

Reg.datum: mar 2013
Sharp$: 1683
Standard

Dom norska hästarna hade vi koll på men inte dom svenska som Stenson o Beartime Olle.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grovport (+5)
BobGuran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-19, 21:26   #66

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Nästa lördag V75 finaler på Solvalla . Bra mycket roligare än Norgetrav med massor av hästar man inte har koll på.
Det som stör mig mest är att banan är ganska speciell i sin uppbyggnad och ger chansartade förutsättningar.
Snäva kurvor med obefintlig dosering samt (för) smal bankropp för en likvärdig voltstart. Vid tävling på Rikstoton med hög spelomsättning och stora prispengar bör det finnas likvärdiga krav på banan. Vilken annan sport har stora mästerskap på banor med olika förutsättningar?
Gammal 2022-03-19, 23:56   #67

solkustens avatar

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 2619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Vilken annan sport har stora mästerskap på banor med olika förutsättningar?
Många iofs, med den stora skillnaden kontra trav att för de flesta av de sporterna skiljer sig förutsättningarna mer eller mindre markant mellan det stora flertalet av banorna
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2022-03-20, 09:32   #68

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av solkusten Visa inlägg
Många iofs, med den stora skillnaden kontra trav att för de flesta av de sporterna skiljer sig förutsättningarna mer eller mindre markant mellan det stora flertalet av banorna
Du har nog rätt. Mitt inlägg skrevs lite förhastat efter en omgång där hästarnas förmåga att klara snäva odoserade kurvor var viktigare än form och hög kapacitet. Tack för rättelsen av mitt svammel.
Gammal 2022-03-20, 12:07   #69

solkustens avatar

Reg.datum: jun 2016
Sharp$: 2619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Du har nog rätt. Mitt inlägg skrevs lite förhastat efter en omgång där hästarnas förmåga att klara snäva odoserade kurvor var viktigare än form och hög kapacitet. Tack för rättelsen av mitt svammel.
Själv besinnade jag mig helt till Momarken, inte ens en lapp för biltemalunchpeng
solkusten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

td